Vai al contenuto

Classifica

Contenuto Popolare

Mostra il contenuto con la massima reputazione di 17/02/2011 in tutte le aree

  1. noto solo ora che in sta discussion me go ingrumado due punti negativi de reputazion. speto el terzo.
    1 punto
  2. signori, finchè se continuerà a guardar ai avvenimenti del secolo scorso in sta maniera univoca, me dispiasi, me no se se s'cioderà dal 1 maggio 1945. vado sul personale e digo che tra le "orde titine" che ve ga occupado in quela data ghe iera anche uno dei miei nonni. forsi che per questo son meno triestina de voi? son meno triestina de quel che xe scampado de notte da pola caminando do giorni pei boschi? no. son triestina quanto voi e altrettanto lo iera i miei nonni e lo xe i miei fioi. gavemo storie famigliari e personali diverse, ma semo tutti cittadini de questa città e tutti la amemo (e allo stesso tempo odiemo) in egual misura. saria ora de iniziar a conosserse e de accettar el punto de vista l'uno dell'altro. no cori condivider, che quel xe un'utopia, ma conosser sì. e dopo, forsi, la finiremo una bona volta de far recriminazioni e de misurar la sofferenza degli uni e degli altri come se fussi una gara a chi pissa più lontan.
    1 punto
  3. Ciapo ulteriormente atto che a parlar diretti se passa per mostri senza cuor eh bon, sopraviveremo. Però no steme vignir a dir che far do witz su un titolo de playboy equivali a no rispetar tragedie personali, familiari, etc. No taca! (e, per inciso, no gavè alba da che storia familiar incasinada rivo) Go pien rispetto per le idee dele persone (quindi NO penso che se mone), un poco meno per le reazioni che ste idee ogni tanto provoca (quindi sì, penso che tanti sia retrogradi, e lo go dito apertamente, me par). A tale pro, xe "curioso" che come fazo un witz xe tuti a far tragedie – o butarla sul personal, che ogni tanto capita ma no xe el top, su un forum – mentre come fazo una domanda serissima, silenzio. No rendendose conto che, forsi, scegliendo se focalizarse su de un argomento o su un altro, se finisi quasi automaticamente col darme ragion a mi e ai tanti altri che xe stufi de argomenti montai a arte – e no semo proprio pochissimi, de quel che sento.
    1 punto
  4. Eh bravi lori ah...visto che ormai nella comunicazion pubblicitaria val tutto praticamente, se podessi dir de una certa abilità da parte del giornaletto nel crear un poco de rumor attorno de sè e quindi de "pubblicizzarse". Certo me rattrista veder questa che trovo comunque spazzatura!! Spazzatura perchè "Trst je nas" xe una frase che ga un solo significato in questo comprensorio! E non xe certo stada usada a caso, ma bensì come sottolineado da Renè che straquoto, utilizzada appositamente perchè podeva esser notada e crear un poco de bla bla attorno al giornaletto de babette nude. Complimenti ai "geni" de quella redazion, perchè naturalmente per quanto me riguarda no pol esister attenuanti per lori nell'uso de quella frase. 10 in pubblicità, Zero in condotta. Perchè se volemo ciorse pel cul podemo farlo per carità, ma personalmente trovo patetico qualsivoglia tentativo de dar altri connotati a quella frase, che se accompagna all'occupazion titina dei 45 gg. ed alla tragedia delle foibe. La comprension come in tutte le robe aiuta a superarle, comprender el discorso foibe visto che gli uni e gli altri, al di là ed al di qua del confin, ghe ga marciado per decenni no xe niente facile. De certo no xe riportando quella frase che se fa passi in avanti, per quanto insomma parlemo sempre de un giornaletto de babe nude. El 10 mattina come da molti anni, mi iero a Basovizza. Per rifletter. Per ricordar come l'atrocità poi lassa ferite sempre profonde. Per ricordarme de contestualizzar la question foibe in uno scenario strategico-politico dell'epoca. Per ricordarme se i finanzieri ed i poliziotti foresti infoibadi iera fascisti che odiava i slavi... Per ricordarme che in foibe xe finidi anche simpatizzanti non proprio fascisti... Per ricordarme de cosa che iera "la cultura del sospetto" nei regimi filo-sovietici dell'epoca. E per ricordarme molte altre robe e che fortunatamente molti passi in avanti xe stadi fatti e tanti altri andrà fatti. Pur essendo perfettamente conscio de esser tutt'altro che un genio, me altresì rendo conto che xe pensieri e ragionamenti fuori dalla portata de quei "geni della comunicazion" della redazion slovena de playboy, probabilmente troppo arrapadi dalla siliconada de turno...(po' mi preferisso le more come se evinci dal mio avatar )
    1 punto
  5. La maggior parte degli utenti in sta discussion no me par che se sia scandalizzada per quela frase. Mi per primo, che come primo commento go scritto che la mula me par Paris Hilton, senza aggiunger altro Sostanzialmente la maggior parte disi che far polemiche fin sul Piccolo xe esagerato, pur sottolineando che l'uscita xe stada poco delicata. Dopo però te rivi ti a far del sarcasmo sulle orde titine, disprezzando (e dandoghe del mona e del retrogrado tra le righe - come spesso te son solito far) a tutti quei che no ga la tua stessa gerarchia de sensibilità. Perchè se mi e ti gavemo la fortuna de esser sempre vissudi in periodo de pace, per uno nato nel '40 a Pola e costretto a scampar de notte pei boschi o via mar fin qua, forsi se pol anche capir se nol vol mai più sentir quela frase in vita sua. Quindi, considerando l'età media dei triestini, bona parte della popolazion ga vissudo direttamente o per parentela diretta quel tipo de situazion. Ora, la bona volontà per meterghe una piera sora ghe xe tutta e la maggior parte della gente lo dimostra ogni giorno, però saria cosa gradita evitar un certo tipo de battude, per una question de semplice rispetto. Ma mi digo, con tutti i boni spunti che gavemo per far dell'umorismo, proprio su ste robe xe de scherzar? Sfottemo Berlusconi in eterno se te vol, ma quele frasi, almeno in ste zone, lasemole ai libri de storia Ecco, te vedi. Anche in una situazion in cui xe chiaro lampante che ad aver sbaglià xe stadi lori, te continui a dir che lori xe meio de noi. Se questo xe el tuo modo de vardar avanti no so cosa dirte. No posso nianche dirte de ciaparte e trasferirte là, perchè te ghe son za Xe chiaro che la tua scelta te la ga fatta, ma a sto punto no te pol più elevarte sora i altri per criticar el loro modo de ragionar.
    0 punti
  6. Qua no xe nessuna caccia alle streghe arlon. Probabilmente no te ga inteso minimamente el senso de certi interventi. Credo che nessun gabi paura de fantasmi filo-titini o ipotizzi scenari da tregenda con invasioni slovene o qualsivoglia altra fantasiosa e/o catastrofica immaginazion, totalmente fora dalla realtà. Qua xe solo chi come mi e Renè ad esempio, ga fatto notar come i "furbastri" del playboy slo gabi usado a mio parer volutamente quella frase per crearse un poco de interesse attorno. Savendo ben che la frase xe provocatoria e pol urtar la sensibilità de molti. E mi chi utilizza appositamente per proprio tornaconto, modi e metodi che tocca o pol toccar "nervi scoperti" de altri, me sta za sule bale (a prescinder dai contesti) E questo mi penso che gabi fatto el playboy slo. E no xe miga che no se pol scherzarghe sora (stemo parlando de un Playboy...), solo che mi penso che data l'importanze e la delicatezza de quei momenti storici, che ga provocado molto dolor per tante persone ed oltretutto (mia interpretazion) ga giogado un ruolo fondamentale sulla Trieste che ne xe uscida poi dal '54 in avanti, se podessi anche far un sforzetto per capir che xe sempre tante facce de una medaia, che quasi tutto xe relativo e che a volte la visuale cambia anche solo con il cambiar della prospettiva. Quindi nessuna caccia alle streghe, ma punti de vista de chi ritien che el playboy slo gabi fatto una "porcada pubblicitaria", fregandosene de andar a urtar alcune sensibilità. Questo per esprimer un'opinion, senza perder de vista el fatto che de mezzo ghe xe un playboy...quindi no proprio questioni de stracciarse le vesti (quel semmai lo fa le loro modelle... )
    0 punti
  7. scuseme l'invasion ma non go resistido: a trieste de oltre 60 anni vivemo sta ansia delle foibe de sciavi e dei rossi e dei fasisti, de 60 anni portemo corone a destra e a manca, da 60 anni parlemo dei beni abbandonati così qualchedun ga ciapado i voti. Solo che a trieste no se trova lavor, sera i negozi, sera i centri commerciali, no riva navi in porto, el porto vecio xe fermo come 60 anni fa.El futuro triestin xè solo che nero e triste. Ma noi ricordemo e ricordemo e parlemo e parlemo, po addesso gavemo zontado alle foibe amche due pei de f.... e semo completi. Forsi mio nonno gaveva ragion quando xè rivadi i taliani a trieste el ga dito:xè riva solo problemi
    0 punti
  8. Le polemiche no salteria fora, se un giornaleto pur de vender un per de copie in più e farse publicità per no restar nel suo normal giro de clientela, no gavessi fato l'imensa monada de aizzar dei animi. Per ti, giovine e, per fortuna, senza parenti copai nel dopoguera, sarà anca "decenni de propaganda".. per chi invece (intendo chi che ghe iera al'epoca, e che desso ga tra i 70 e 80 anni) ga ancora vivo el ricordo dela propria/o sorela/fradel, pare/mare ecc.. seviziadi e copai (solo perché italiani, cussì come Hitler copava gente solo perché ebrea), no penso che sia propaganda.. La monada po' xè veramente stramonada, se fata proprio nel 2011, quando se tenta in tuti i modi de venirghene fora, senza dimenticar el passado, ma zercando proprio noi giovini de costruir un camin de riapacificazion, con l'aiuto de eventi come el Concerto de Muti e Boris Pahor al Verdi! Ripeto, se veramente (come me par de capir) l'intento iera solo publicitario.. complimenti. I saveva benissimo che a Trieste, quela scrita vol dir dolor, no fazemo i finti fessi, dei! No i pol gaver la scusante del'ignoranza (intesa come ignorar).. Desso, i sarà contenti de gaver vendudo qualche copia in più non solo ai camionisti e ai "smanettatori" (non del pc ), ma pure a qualchhidun incuriosido del can can. Ma cossa i xè stai ridoti a far pur de crear sta gran publicità per el loro giornalin? Tirar fora tristi e dolorosi slogan, che oltretuto i servi a far divider e tirar fora casini, verzendo per l'apunto na ferita che tenta de stroparse? Ssai ssai triste!
    0 punti
  9. Come go dito altrove.. senza polemica, ma sta qua de playboy me par la solita provocazion stupidina fata dala solita sparuda minoranza dela popolazion slovena. Un grupeto de gente che no ga (e no gaverà mai) in tel daur i vari tentativi de riavicinamento, come ad esempio el concerto del M. Muti, ecc.. De rifa o de rafa, ogni tanto spunta fora sempre qualchedun, e sempre tra de lori guarda caso (e no i "talianazzi razistoni fascistoni"), che tira fora con qualche espediente publicitario e non, la triste scritta "Trst je nas", per la qual molti innocenti i ga perso la vita! Ma quando sto gruparelo de sempi (perché per fortuna no xè tuti cussì nela popolazion slovena de ogi) la finirà de lanciar ste provocazioni, magari mascherade de putanade a se stanti, ma sempre provocazioni? L'espediente, disevo, dela babeta triestina nuda su playboy? Ricordeve el deto: "ben o mal, purché se ne parli"! Insoma, un metodo come n'altro per crear curiosità. A mi no me fa rider, me fa tristeza. Per fortuna, ripeto, no tuti i sloveni xè cussì. Scometo l'oro, che se mi publico na mula slovena meza nuda su un qualsiasi giornal italian, che sia Playboy o Novella 2000, e po' scrivo in copertina soto l'alabarda de Trieste: "gavemo na sci@va", altro che rider.. zà me imagino come vegneria fora polemiconi tremendi e i me daria (giustamente) del razista provocator. Per quanto riguarda la mula in sé.. ai siori del Trst je nas ghe digo: tignivela pur! Na mula, no solo triestina, ma in general, la preferisso autentica, che la sa esser sexy anca vestida de tuto punto, ma co' na gran dose de fascino che sa renderla comunque atraente. Le bambolote de silicon, sinceramente no me fa né caldo né fredo, anca perché oramai te le vedi dapertuto su tv, giornali e media in general, a ogni ora del giorno e dela note. Ma, come disevo anca altrove, capisso che sti giornai i xè indicai proprio pe' i adolescenti in fregola e i camionisti sbrodolosi! W la vera mula triestina, inteligente ed atraente anca e sopratuto con la sostanza!
    0 punti
  10. Ma sicuro che no sia Paris Hilton?
    -1 punti
  11. Digo subito che no me interessa inescar polemiche e discussioni interminabili, però credo che sia el caso de far alcune precisazioni. - Intanto xe de ciarir che l'impatto che el slogan Trst je naš ga tra la popolazion italiana a Trieste e l'impatto che el ga in slovenia xe, in linea generale, parecchio diverso. In questo caso specifico, penso che i lo gabi usado come una batuda e no so nianca se i se ga posto el problema che podessi esser considerada una provocazion. - Posso capir che sto slogan per voi sia pezo de una bestemmia, però a distanza de più de 60 anni forse saria el caso de porse qualche domanda riguardo alle motivazioni e alle origini de sta famigerata espression. Perchè, a differenza de quel che se generalmente pensa, per la parte slovena la question de Trieste no se limita a quei famosi 40 giorni e ai anni immediatamente precedenti e successivi, ma xe più antica. Per chi che ga voia de aprofondir un attimin l'argomento: - Relazioni italo-slovene 1880-1956 (Dopo ghe xe ovviamente anche tanti libri, incluso proprio Trst je naš de Jože Pirjevec che no go leto e che no xe sta ancora tradotto in italian.) Quanto ala mula in question, concordo con Renè: no me par che la ne fazi far sto gran figuron .
    -1 punti
  12. Renè, te ga provà a dar un cuc al documento che go linkado qualche giorno fa?
    -1 punti
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×