Vai al contenuto

Classifica

Contenuto Popolare

Mostra il contenuto con la massima reputazione di 05/07/2011 in tutte le aree

  1. Un commercialista abbastanza vicino alle sorti della triestina per passione e per lavoro (uno dei revisori della triestina di Tonnellotto), mi diceva che la soluzione più probabile è un affiancamento della cordata triestina a Fantinel, ma con la famiglia di quest'ultimo ancora in maggioranza, anche se con presidenza ai triestini. Ha specificato che si tratta di una sua idea, non di una cosa fatta. Lui conosce bene sia i fantinel che i "nostri" imprenditori, ma spero davvero si sbagli. P.S. Grandissimo Gabry (anche un po' ruffiano, dato il preside triestino :merodolodalrider: ) e grandissimo papà Alby, capace di trasmettere passioni per via genetica. Ciao ragazzi romani, a presto!
    1 punto
  2. Grazie Pat...Trieste e' una droga...ti entra nel cuore e non ne puoi fare piu' a meno; ho scoperto, inoltre, che la passione per questa citta' si trasmette per via genetica grande Alby, il peccato è che molti triestini non sanno quello che hanno e cercano l'araba fenice quando sotto gl'occhi hanno l'Eden. E chiudo qui con l'OT, altrimenti giustamente il Capo mi dà cartellino rosso.
    1 punto
  3. Filkor non se pol considerlo un partente, in quanto xe za tornado al Milan, che poi ne fara' quel che i vol, a noi non ne riguarda e non ne vien niente. Penso che Pedicchio & Co. debba prender una decision el prima possibile, almeno de massima, poi le formalita' se pol espletar con piu' calma, decider el budget, nominar un DS e darghe fiducia. Solo cussi se poderemo presentar ai nastri de partenza con qualcosa de competitivo.
    1 punto
  4. Iscrizione alla Covisoc ? qualchedun me spiega cossa xe l'iscrizion alla Covisoc. El Fanty che se iscrivi alla COOperativa VIni SOCiali ? Se ga de legger de tutto..La Covisoc xe un organo de controllo che se esprimi sull'iscrizion al campionato competente,legapro nel nostro caso,in base ai requisiti richiesti.
    1 punto
  5. Un sacco de aziende triestine e dei dintorni lavora su questi colossi da anni. E per assurdo Trieste xe sempre stada snobbada per questi grandi eventi che ga una bella visibilità nazionale (e non solo). Secondo mi xe solo de esser contenti che questa volta sia stada scelta questa città. E no xe per la notte dei saldi, ve posso assicurar. Perchè de questa cosa ne gavevo proprio parlado un anno fa con uno dei soci dell'azienda che cura el video per el marketing della Costa (el iera veniudo a trieste proprio per discuter del video da far su Favolosa). Lo go portado a pranzo e ghe go mostrado la piazza unità...e ghe go dito: "vara che figada". El ga ciapado el telefono e ga messo in moto la baracca. Perchè, secondo mi, Trieste xe una delle più belle città d'Italia e per troppo tempo lassada in parte a favore de altri interessi economici. Ed a dar la spinta alla nostra città dovemo esser noi per primi a promuover la nostra città ad ogni occasion possibile. Basta col "no se pol" o col voler per forza trovar de lamentarse ad ogni costo. Mi no go fatto una grande roba, per l'amor del cielo, però ghe go butado l'idea che poi se ga trasformado in realtà grazie all'impegno de quei che nel comun ghe ga credudo e se ga dado de far. Molte volte basta poco per meter in moto le cose...ovviamente ghe vol molto impegno per realizzarle. Parlando della nave: la nave dentro xe bellissima. Solo un paio de sale me ga un poco deluso, ma sinceramente nell'insieme devo dir che l'architetto ga fatto veramente un bel lavor. Joseph Farcus, questo el suo nome, disegna da 20 anni le navi Carnival e da una decina quelle Costa. Devo dir che dalla Luminosa in poi el ga avudo un miglioramento notevole: resta sempre dal design "d'impatto", molto diverso dalla sobrietà de una MSC (per restar nel locale) o da una Princess (che guarda molto ai gusti degli Inglesi). Preso atto de questa caratteristica, non se pol che apprezzar el carattere de ogni sala che, in questa nave più delle altre, rimanda al tema principale che xe i palazzi favolosi delle fiabe e nel mondo. Per gli occhi veramente uno spettacolo. La prossima della Costa sarà la Fascinosa: http://www.costacrociere.it/it/costa_fascinosa.html# poi, se tutto va ben, ghe sarà un'altra nave, ma no posso dir niente al momento! Ricordeve che finchè Costa e Carnival firma, ghe sarà lavor per Fincantieri e tutto el suo indotto che xe gigantesco. Con questo pensiero no podemo che accoglier con un sorriso questa iniziativa.
    1 punto
  6. me par un de quei " eventi " abilmente montadi ad arte, prime pagine sul giornal, rive chiuse, grande festa, foghi de artificio che rompi le bale a mezanote....el tuto messo in pìe dai comercianti per lanciar i saldi dopo 6 mesi tanto duri, poveri fioi, el varo dela nave xe el caval de troia per crear l'aspetativa del'evento....demoghe una man ai " poveri " comercianti, quei che co' xe rivà l'euro gà radopià i prezzi in un amen sfrutando l'equazion 1 euro = 1000 lire, quei che no voleva le isole pedonali in centro e adesso i se incazza se i lavori de pavimentazion dele aree pedonali no finissi presto, quei che co' te entri in negozio continua a parlar al celular e te disi volentieri quel che gavemo xe quel che la vedi co' te gà la sfrontatezza de domandarghe qualcossa....ecco, la cità xe in festa per 'sta genìa che se lamenta perchè no riva a mantegnir el suv e el vilon in carso e de inverno i gà dificoltà a far la setimana bianca de 10000 euro in 5 stelle co'l uellness, e devo darghe una man mi che gò el stipendio praticamente fermo de diese anni e proprio blocado fin al 2014....ma che i vadi in mona lori e la costa favolosa, se sandro me lassa dir...se devo comprar qualcossa vado in friul, là i xe ladri uguali ma almeno i te dà l'idea de voler darse de far per acontentarte, almeno no te gà la sensazion de romper le bale come sucedi qua co' te entri in un negozio, te paghi sazio e te vien tratà de me**a, solo a trieste sucedi....
    -1 punti
  7. Tutto qui quello che sai scrivere come provocazione. E dove hai fatto le scuole? Dalle orsoline? Così dispiaci a suor Maria che ti ha imparato a non dire le bugie: non si scrive prima una cosa e poi la si rimangia. Cattivone!!!!
    -1 punti
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×