Vai al contenuto

erlobo

Utente semplice
  • Numero contenuti

    327
  • Iscritto

  • Ultima visita

Previous Fields

  • Città:
    La migliore,col golfo e i Topolini

Obiettivi di erlobo

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. Colombo per mi incolpevole sul primo gol. Bombarda, pal sotto l'incrocio e gol. Buffon xè sotto contratto con la Juve e comunque no so se la gavessi ciapada. Se pol discuter sulla posizion, sull'error de valutazion, sul primo pal quanto che se vol, ma sostanzialmente el ga perso un millesimo de secondo, questa la sua colpa. Troppo poco per esser colpa sua. Diria un tiro della domenica, anche se de mercoledì.
  2. Ciao Massi, bentrovato. El tuo post ghe somiglia a uno che go messo ieri de commento nel topic SU e GIU' Triestina Crotone, passado un po'sotto silenzio, che incollo qua sotto (figada, me autoquoto!) [...]. Sintetizzo el mio pensiero: trovo tanti che scrivi: bon el 3-0, ma gavemo ballado, un poca de fortuna, mal questo e quest'altro. Giusto. Bravi. Lo gavemo visto noi e lo ga visto Ivetto. El correggerà anche questo, nol ga mai ditto: gavemo fatto un bon lavor e avanti cussì. El ga dito: ogi gavemo vinto, mi voio anche che convinzemo per 90 minuti. Anzi: lo ga ditto dopo el 3-0 e anche dopo tutte le altre partide. Quindi el sa. Questo xè l'aspetto più positivo. El sa lui. Me par che el suo mestier lo conossi. Poi: mal Testini, Marchi poco convincente, Matute in calo, Godeas cussì cussì. Perfetto, ghe sta tutto, condivisibilissime sensazioni. Ma sto giro no serviva. No ga servì Testini e Matute, Marchi e Godeas ga bastado quel che i ga fatto e anche Brosco, Scurto, Malagò e chi che volè metter dentro. A volte el partidon lo farà Toledo, D'Ambrosio, Antonelli e Colombo, come sabato, e vinzeremo. A volte lo farà Godeas, Marchi, Brosco e chi che volè, e vinzeremo magari anche quela volta là. L'importante xè comunque che ognidun se senti parte della squadra, e che el se tiri la sua parte de carretta. A volte essendo el remador principale, a volte essendo solo uno de quei che rema. Me par che i muli, mentalmente, ghe sia. Mi, personalmente, mettereia tra i SU de Modena e de sabato, le fatto de non esser, come che se pensava, Matute-dipendenti. E scuseme se xè poco.. Ultima roba: no dimentichemo MAI che semo la squadra dell'ultimo momento. Oltre alla preparazion, el tempo servi anche per capirse in campo e zogar assieme, per capir l'uno i movimenti dell'altro. Quindi, tecnicamente, dovessimo veder sempre maggior intesa tra Marchi e Godeas, o tra Brosco e Scurto, tra D'Ambrosio e la difesa etc. No pol esser un caso che man man che se gioga più partide questa intesa cressi, no?? Per me questo è uno dei motivi per cui non abbiamo ANCORA visto Longoni, Lionetti o D'Aiello dai primi minuti. La fiducia in primis e l'affiatamento tra giocatori. Continuo a maturar sempre de più l'idea che Ivetto la sa davvero lunga... Quindi non posso ceh quotar el tuo primo intervento...
  3. Grande Montag, me piasi sai l'ultimo post. Sintetizzo el mio pensiero: trovo tanti che scrivi: bon el 3-0, ma gavemo ballado, un poca de fortuna, mal questo e quest'altro. Giusto. Bravi. Lo gavemo visto noi e lo ga visto Ivetto. El correggerà anche questo, nol ga mai ditto: gavemo fatto un bon lavor e avanti cussì. El ga dito: ogi gavemo vinto, mi voio anche che convinzemo per 90 minuti. Anzi: lo ga ditto dopo el 3-0 e anche dopo tutte le altre partide. Quindi el sa. Questo xè l'aspetto più positivo. El sa lui. Me par che el suo mestier lo conossi. Poi: mal Testini, Marchi poco convincente, Matute in calo, Godeas cussì cussì. Perfetto, ghe sta tutto, condivisibilissime sensazioni. Ma sto giro no serviva. No ga servì Testini e Matute, Marchi e Godeas ga bastado quel che i ga fatto e anche Brosco, Scurto, Malagò e chi che volè metter dentro. A volte el partidon lo farà Toledo, D'Ambrosio, Antonelli e Colombo, come sabato, e vinzeremo. A volte lo farà Godeas, Marchi, Brosco e chi che volè, e vinzeremo magari anche quela volta là. L'importante xè comunque che ognidun se senti parte della squadra, e che el se tiri la sua parte de carretta. A volte essendo el remador principale, a volte essendo solo uno de quei che rema. Me par che i muli, mentalmente, ghe sia. Mi, personalmente, mettereia tra i SU de Modena e de sabato, le fatto de non esser, come che se pensava, Matute-dipendenti. E scuseme se xè poco.. Ultima roba: no dimentichemo MAI che semo la squadra dell'ultimo momento. Oltre alla preparazion, el tempo servi anche per capirse in campo e zogar assieme, per capir l'uno i movimenti dell'altro. Quindi, tecnicamente, dovessimo veder sempre maggior intesa tra Marchi e Godeas, o tra Brosco e Scurto, tra D'Ambrosio e la difesa etc. No pol esser un caso che man man che se gioga più partide questa intesa cressi, no?? Per me questo è uno dei motivi per cui non abbiamo ANCORA visto Longoni, Lionetti o D'Aiello dai primi minuti. La fiducia in primis e l'affiatamento tra giocatori. Continuo a maturar sempre de più l'idea che Ivetto la sa davvero lunga...
  4. Nono, davvero, mi lo reputo un bon portier, ghe mancassi. El ga za dimostrado el suo valore nelle prime partide in cui el ne ga fatto far punti.Niente sentenze, giornataccia e basta. Capita a tutti. Iera solo per parlar de calcio giocato, no per sparlar del povero Colombo e metterlo tra i brocchi. Deso speremo che el se lassi la partida alle spalle e che el reagisi alla grande. Magari la prossima volta analizzemo un paradon miracoloso.. @Gus: Su Testini me sa che te ga ragion..Caspita, me iero dimenticado!!!
  5. Eh, ghe piaseria che una volta tanto i ghe voltassi le spalle...Dopo che lui ghe le ga voltade a Mora...(chi che vol capir, capissi..)
  6. Stimolado dal tuo post go guardado e riguardado la situazion. Ripeto:stemo parlando de un portier de serie B che stimo, finora ga giogado ben e la partitaccia capita, ma un che ga giogado serie A e B, quindi no un copa Trieste. Quando Pasquato tira el punta al secondo pal. Colombo fa due passi verso destra (pensando che ghe la metti a taio sul primo), mettendose in condizion de esser in ritardo rispetto al secondo pal. Poi nol recupera svelto (mi penso perchè la prima deviazion xè stada de brazo e el pensava che l'arbitro gavessi fermado el giogo, ma xè una mia presunzion) e sulla seconda deviazion (che comunque la avvien a 11 metri, all'altezza del rigor, no a 1 metro), trovandose LEGGERMENTE fora posizion el xè taiado fora. Per centimetri, forse millimetri, quei che basta perchè la bala, fortunosamente la ciapi el pal e la finissi dentro. Te ga ragion quando che te disi che saria stado un paradon, ma da un con questa esperienza un poco me lo spetto su una bala lenta. Ergo: colpa non sua al 100% ma un poca de colpa sì Poi: tutte le deviazioni xè imprevedibili, in fin dei conti. Sennò in porta stassi chiunque..(Testini: xè l'unico ruolo che te manca!!)
  7. Mmmhh, no, decisamente no. Son portier, modesto ma portier. Prima punizion de Pasquato da posizion molto defilata, quasi dall'out alla sinistra de Colombo. Pasquato xè un destro, la taia de interno, la bala va verso la porta e Colombo la devia de pugni. Bon, parada, va ben, ma la bala iera abbastanza centrale. Portier sicuro, su quela traiettoria (facile, in area piccola) fazeva 2 passi avanti e se accortocciava in presa. Azione finida. Deviandola de pugni te pol incorrer sempre in un che la riprendi e la metti dentro. Campo fangoso, decision sua e parada. Disemo che se podeva far meio, volendo la perfezion. Sul primo gol carambolona e deviazioni. Pol anche starghe, per carità, a volte se ciapa gol scemi che tutti pensa che sia facile ciaparla e la bala fa de tuto per scampar, però un portier allenado, bala cusì lenta, no in controtempo perchè più o meno quela iera la sua traiettoria (la deviazion la ga mandada più in angolin, ma in quell'angolin là), colpo de reni e bala in angolo. Go guardado l'azion più volte, magari a volte te tenti el colpo de reni e te scivola la scarpa sul fango, ma no vedo sbrissade e la bala va veramente a uno all'ora. Bala rimbalzante e impazzida: disemo una parada fattibile ma non facile. 50%. El secondo gol no ga scuse: punizion da distanza siderale ben calciada, Pasquato xè bravo ma no xè Roberto Carlos e no iera una punizion a "tre ditos", per intenderse. La bala pol calarse all'improvviso quanto che te vol, ma Colombo xè là, no el xè sta sorpreso, el ga proprio fato una cazzada incartandose. Per dir no la iera nianche in angolin, la iera sotto la traversa ma no angolatissima. Colpa sua al 100%. La dimostrazion de questo xè el fatto che el portier xè andado in palla: co te se rendi conto che iera colpa tua te ga un picolo crollo psicologico e te cominci a inanellar una serie de cazzade..L'unica volta che el vien ciamado in causa el secondo tempo el fa una parada de pugni su un tiro da fuori (parada normale, tiro centrale), la bala se impenna e Bellucci xè in agguato e el fa un'uscita assurda e grottesca (mancando la bala e inseguindola..), segno de nervosismo e scarsa sicurezza. Mi la vedo cussì, ma in serie B no go mai zogado (nianche in C..)
  8. Ma basta anche smetter de legger o de scoltar.In questo caso 100, 1000 o 10.000 no te fa differenza..La grandezza a volte se dimostra zigando, ma el più delle volte stando ziti quando tutti i altri urla.
  9. El ga sempre sostenudo che per farse i soldi el se ga fatto un cul cussì....
  10. Allora: mi son un che leggi tanto e scrivi poco. Scrivo solo nel caso in cui un mio intervento eventuale possi far crescer el dibattito o dar qualcosa de nuovo, altrimenti preferisso legger i altri e pensar per conto mio essendo ora d'accordo con l'uno, ora con l'altro, a seconda. Sulla diatriba Massi (e Gimmi) contro el mondo, effettivamente me son un pochettin smonado e no leggevo nianche i post; confesso che anche i continui riferimenti a qualchedun (perfin al sepolto Somma che, bon, gaverà combinado le sue ma oramai el xè andado via co la bora) i me smonava. Ma xè un forum, e ognidun scrivi cossa che vol e come che vol. Se no voio legger, passo avanti. Quindi el mio messaggio, in questo caso, xè: Massi se te se senti de scriver, scrivi. A volte sarò d'accordo, a volte meno, a volte passerò oltre senza quasi nianche legger. Ma fammelo decider a mi, dai. Se tutti se turba/scondi/scampa, qua no xè più niente de legger nè de discuter.. Questo iera el messaggio per Massi. El messaggio, inveze, per i foresti, quei che vien su questo forum solo per ribadir o per fomentar: scuseme, gavè i vostri forum. Ma perchè dovè vignir qua a romper le balle? Se gavè de scriver qualcossa de costruttivo, partecipar alla discussion va benissimo, benvenuti. Altrimenti, per cortesia, restè a casa vostra a romper le togne. Grazie. Erlobo/Lorenzo
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×