Vai al contenuto

zalzi

Utente semplice
  • Numero contenuti

    544
  • Iscritto

  • Ultima visita

1 Seguace

Previous Fields

  • Città:
    trieste

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Sesso
    Femmina

Obiettivi di zalzi

Novizio

Novizio (1/14)

1

Reputazione Forum

  1. zalzi

    ristrutturare bagno

    ancora una roba. specialmente se gavè un bagno picio e gavè de far una classica docia 90x90, per el mio gusto xe meio i box docia completamente trasparenti (e magari arotondadi), perchè se vedi oltra le piastrele e no rimpiciolissi ancora de più el bagno. (per chi che ga fioi pici e no ga una vasca, esisti anche i piati docia alti, sai comodi.)
  2. zalzi

    ristrutturare bagno

    dipendi dai materiali che te ciol. i prezzi varia un casin. dopo dipenderà anche dal tipo de lavori che te ga de far. se te se vol far un mosaico, per esempio, te costerà ovviamente de più. se saria al tuo posto, andassi a comprar piastrele, rubineti e sanitari in un negozio afidabile qua a trieste (cussì i te segui se te ga rogne), ma li comprassi personalmente, senza afidarme all'instalador (perche' l'instalador volerà sempre che te cioghi roba che ghe sia più comoda de montar a lui e magari anche in posti de amici suoi). dopo te se trovi un instalador e un piastrelista e te se fa far un preventivo in base al tipo de lavori che te ga intenzion de far. (i bagni per i piastrelisti xe rognosi, per cui te consiglio de meterte d'acordo su un prezzo a metro quadro, no a ore). sperando de esser stada utile, te dago un ultimo consiglio che ghe sarà utile a chi che neta la casa: cesso e bidé sospesi.
  3. infatti le autorità centrali ga de calzar zavate prada e de coverzerse de gingilli luccicanti che nianca l'albero de nadal.
  4. grazie per l'esegesi. (me par una gran cazzada.)
  5. de quel che go letto da qualche parte, poi, no xe che se mi decido de destinar el mio 8x1000 allo stato son sicura che *tutto* el mio 8x1000 andera' dove che go scelto mi. i fa el mucio de tutti i contribuenti e dopo i ripartisi in base alle percentuali. se el mio 8x1000 xe sazio, podessi esser che una parte ghe vadi anche a qualchedun altro. (non so se me son spiegada. go qualche dubbio. )
  6. Bon, ma là xe tanti che piuttosto ghe lasa i soldi allo Stato Anche se go sentido dir che in ogni caso lo stato ghe li gira alla ciesa... prova a darghe un cuc alla voce otto per mille de wikipedia. oppur varda qua: (desso smetto, promesso)
  7. la esisti za. la se ciama 8x1000. (de cosa te credi che vivi i preti? che i moltiplichi i pani e i pessi? )
  8. lol. (no cori che digo altro, vero star?)
  9. bon, me fa anche piazer sta roba, visto che qua de noi no se registra grossi episodi de intolleranza o de razzismo.
  10. chiedo scusa per l'imprecision. sara' perche' tanti stranieri in citta' xe serbi (e mi lori no li considero veramente stranieri).
  11. mah, pur non sopportando le politiche disciminatorie della lega, questa norma, in certi posti (non a trieste, dove la percentuale de immigrati me par ancora relativamente bassa) pol esser vista anche come una forma de tutela a favor dei bambini stranieri. pol succeder (e xe za successo) infatti, che in certe scole i fazi in modo de concentrar i stranieri solo in una sezion. xe poco cossa, se xe tanti che l'italian no i lo sa ben, i rallenta tutti. e allora i meti tutti quei che no sa in una sezion e la' i va avanti col ritmo de una cagoia, e i taliani i li metti in un'altra. e in questi casi quei che paga el prezzo piu' grande sia dal punto de vista dell'istruzion che de quel dell'integrazion xe proprio i stranieri. pero' ripeto: sto problema a trieste me par che no se poni. ovvero, se poni solo nelle scole slovene, dove quei che no sa la lingua de insegnamento xe i italofoni.
  12. ma quel fecciarossa nel titolo della discussion xe intenzionale?
  13. vedemo de compensar un poco con questa:
  14. me par del tutto evidente che a star el nadal ghe fa sai, sai mal.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×