Vai al contenuto

cosa boi in pignata ?


dido76

Messaggi raccomandati

Visto che a ora de pranzo-cena e a volte pure colazion se ciacola in shout de cibo go pensado de crear sta discusion in cui butar zo cosa magnemo e come lo preparemo...

cusì se podemo dar spunti e idee su cosa farse de magnar :D

logicamente no semo in un ristorante per cui saria cocolo dar spiegazioni semplici semplici.

taco mi con quel che go pena cusinado-magnado

Pasta col parsuto coto

Ingredienti per una persona: 200gr de pasta (oggi fusilli), 150gr circa de parsuto coto, acqua quel tanto che servi per cusinar la pasta, un poco de sal a caso.

Preparazion:

far boir l'acqua in pignata, co boi butar el sal e la pasta...

nel fratempo preparar el parsuto coto taiandolo a tochetini. scaldar anche el parsuto coto in una pignatela antiaderente posibilmente senza brusar el parsuto :)

i fusilli ga circa 10 minuti de cottura, dopo xè de scolar la pasta (ve servi un scolapasta)

meter in un piato fondo la pasta e el parsuto coto, misiar ben che sia ben condida la pasta.

se volè zontè un poco de buro, altrimenti magnè cusì.

de bever quel che volè, mi go accompagnado con un 2 bicieri de coca-cola

bona petito :D

ps: se pensè sia una discusion inutile podè chiuderla :linguaccia::D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 397
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Go trovado una roba simpatica in relazion ai shouts anche veci con Dido!!!!!

Trovo che cossa boi in pignata sia sai interessante!!!!Almeno mi!!!

Oggi in ufficio un collega mi ha fatto assaggiare della carne essiccata che viene dal SudAfrica ed e' spettacolare.

Sulla confezione ci sta scritto :

Beef whole sticks

Biltong

Presumo che Biltong sia la citta' di provenienza...

comunque sembra una sorta di Bresaola essiccata, ovviamente conservata con dei semini di non so cosa e spezie, ma mi ha detto questo mio collega che e' una specialita' locale.

Risposta:.............biltong in realtà nella lingua locale significa "pene di elefante"...quindi hai mangiato il pene affettato ed essiccato di un elefante

Link al commento
Condividi su altri siti

devo smaltir un per de chili ciolti suso in Puglia ( dopo ve conto e foto..) quindi oggi legero:

pasta con peveron e pomidoro :quel che iera in frigo: taiado a stricche el peveron rosso, cusinado in un cuciar de oio e un fià de tazadin de zivola, po un do cuciarade de passata de pomidoro pronta, cusinar a fogo basso fin che el peveron deventa morbido ma no che se stacca la pelle ( se lo volè spelado, xe roba più raffinata per ospiti). Un poco de sal, un poca de pasta ( oggi iera conchiglie) co la xe cotta se fa saltar la pasta nel sugo. Se volè restar sul leggero, me raccomando No più de un cuciar de oio!!! Volendo, se podeva zontar un per de capperi..

po frutti. Ah za, mi bevo solo che acqua de spina, filtrada.

Xe iscritta NonaIvana? speteve de ela... ela fa vera cusina emiliana e fa robe speciali...

Modificato da babatriestina
Link al commento
Condividi su altri siti

menù del giorno:

tortellini con la carne

Ingredienti per una persona: 250 gr de tortellini con la carne, un poco de sal a caso, un poco de burro....acqua per scaldar i tortelini

Preparazion:

Scaldar l'acqua in tela pignata finchè no la boi. Co boi l'acqua butar dentro el sal e i tortelini (logicamente senza la confezion).

Far cusinar un 3-5 minuti e via, servir in un piato fondo con una zonta de buro se volè

Bever sempre quel che volè, mi ogi aranciata...la coca xè calda :D

Bonapetito :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dido 1/4 de tortellini x 1 persona?????????

e po' se squaia el burro nella pignatella se fa saltar i tortellini

e se ghe zonta una grattadina de formaggio grana

ehm si, 1/4 per mi :D

formaggio no go, xè finido e devo comprarme

el buro frizero in un altro momento :D

ogi el chef ga cusinado tale e quale a come go scrito :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Oggi Spinaci alla parmigiana de contorno!!!!

Se fa boir i spinaci in acqua e sal.Se scola e se li strizza ben.Taiarli piccoli col cortel e metterli in tecia

col burro e grana gratta'.scaldarli e amalgamarli fin che el burro no se ga squaiado!!!!

De secondo pollo lesso del brodo de ieri

De bever acqua, ma ala fine caffe' coreto co l'anice

Saluti bon appetito!!! :s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

panino con montasio e insalata

una pera

si prende un panino, si tagliano alcune fette di montasio a piacere, si giustappongono sull'emisfero inferiore del pane, si copre con insalata fresca e si chiude con l'emisfero superiore. fata la xe :D

Caspita!!!!Ma che scola de cogo te ga fato????? :foracolcul::merodolodalrider::merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

panino con montasio e insalata

una pera

si prende un panino, si tagliano alcune fette di montasio a piacere, si giustappongono sull'emisfero inferiore del pane, si copre con insalata fresca e si chiude con l'emisfero superiore. fata la xe :D

Caspita!!!!Ma che scola de cogo te ga fato????? :foracolcul::merodolodalrider::merodolodalrider:

quella del cuoco che apre il frigo e scopre che è mezzo vuoto e i salumi sono andati a male :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Oggi Spinaci alla parmigiana de contorno!!!!

Se fa boir i spinaci in acqua e sal.Se scola e se li strizza ben.Taiarli piccoli col cortel e metterli in tecia

col burro e grana gratta'.scaldarli e amalgamarli fin che el burro no se ga squaiado!!!!

De secondo pollo lesso del brodo de ieri

De bever acqua, ma ala fine caffe' coreto co l'anice

Saluti bon appetito!!! :s'ciopado:

mi ghe zonto ai spinaci un fià de ricotta al posto del grana...mitici....

devo dir che caffè con l'anice mai assagià :wacko:

quasi quasi desso vado zo in bar dei greghi e provo

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

no xe una novità, perchè se ghe ne ga discusso in forum, ma per mi a pranzo:

pasta al tonno: se meti a boir la pasta, e intanto se scalda in pochissimo oio un per de cuciari de passata de pomodoro (quela che ieri ga servido per i peveroni e che xe za meza averta in frigo) , se zonta una scatoletta de tonno, senza preoccuparse tanto de scolar del oio- mi ciogo sempre totnno soto oio, che xe spesso in oferta special e dura anche fora del frigo, se scalda el tuto e se ripassa in tecia. per mi, gnente formaio o burro zontado. Po un tochetin de scamorza fresca portada dela Puglia e uva fragola apena ciolta dela terrazza. Acqua de spina filtrada.

stasera sarà fetine de carne ala svelta, con un poca de salata, e vedo se trovo dei ottimi mandaranci precoci.

Link al commento
Condividi su altri siti

Bonissima e facilissima de far xe anche la pasta tonno e sugo de pomodorini:

Ingredienti x 2 persone: un cestin de pomodorini, tre scatolette de tonno all'olio d'oliva, aio, olio, 200 g de pasta corta

Allora se tira via i pomodorini dai rametti, se li lava ben e se li taia in due o in 4 se i xe grandi. In una pignata coi bordi alti antiaderenti se soffrizi un pochi de spichi de aio con l'olio de oliva, se cava l'aio, se metti i pomodorini, se zonta un poco de sal e se cusina finchè i pomodorini "no va insieme". I se cusina nell'acqua che i molla, ma se i dovessi esser un poco suti ma no ancora "disfadi" se aggiungi un bicier de acqua e se lo fa consumar. Quando i pomodorini xe andai in polenta ma no troppo se aggiungi el tonno sminuzzado, se ghe da ancora una misiada sul fogo per due minuti e se pol condir la pasta cusinada del frattempo.... bonissssimo!

Link al commento
Condividi su altri siti

Oggi Cordon Bleu (tipo Lubijanska)

Dal macelaio feve far 4 fetine de filon de porco tonde e ben batude!!! (3 eti circa)

Metele drite sul tavolo e dentro meteghe una picia fetina de prosciuto e de formagio!!

Pieghele a meta', struchele leggermente.Vien una mezaluna

Dopo impanarle con farina ovo (sbatudo col sal dentro) e pangrattado e frizzerle in oio (no tanto basta coverzer el fondo dela padela).

Una bela insalata mista e un bicieron de birra :piria: !!!!! Per finir anche un rutin (ma no steve far sentir)!!! :noghesemo:

Bon apetito!! :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto

Tortellini del caro amico Rana allo speck

bollitura 2 minuti blister da 250 grammi in offerta

a 1,95 € un pò di burro e formaggio grana a gogò

bicerotto de Bianco dei colli Euganei in offerta

ancora a 1,95

Piatto unico con pezzetti di grana ogni tanto..... tanto

per gradire

caffettino portato recentememente dal Brasile da metterne pochetto

perchè ...muito forte...... ma assai bonbon e senza latte assolutamente

perchè così senti ..el gusto carioca......

( costo 250 grammi 1€ !!!)

Costo totale attorno ai 4 € con TV davanti per sentire le

ultime monade del Berluska...se pol dir o no se pol !!??......

Il tutto economico con moglie assente perchè lei lavora ancora

ed io sono in pensione quindi il tutto solo soletto...che bel Muloni...!!!

Chiedo scusa a tutti...mi son dimenticato....

BUON APPETITO !!!

:bye:

Modificato da brunotto
Link al commento
Condividi su altri siti

Nildo, magna cola TV spenta e te digerissi meo...

per mi oggi torta salada:

pasta brisée se fa in casa, che no ocorri pagar cara la surgelata, se fa in 5 minuti: 100 grammi de farina e 80 gr de burro a tochetini, un cuciar de acqua ( mi no metto gnanca sal) e se impasta cole man, vero, se sporca la tavoletta de legno che ocorri lavar.. se distira col rodolo per la pasta come un disco de pizza e se metti in un stampo de crostata, mi dopro quei de gomma al silicon, no ocori imburrar. Po el ripien, oggi iera zuchete vanzade in frigo taiade a fettine sottili cola mandolina, se le metti sula pasta, se zonta 3 ovi sbattui con sal e pevere, per chi che vol formaio grattado (ghe stassi anche altri cubetti de formaio o panna de cusian, ma xe più ingrassante) e se metti in forno per mezzora. Po uva del pergolo, un mandarancio e acqua de spina filtrada

Ina ltre stagioni vien ben, al posto dele zucchette: radicio rosso stufado con zivola , ricotta, funghi, spinazze, fenoci... el comodo dele zuchette xe che no ocorri cusinarle prima

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto
Nildo, magna cola TV spenta e te digerissi meo...

per mi oggi torta salada:

pasta brisée se fa in casa, che no ocorri pagar cara la surgelata, se fa in 5 minuti: 100 grammi de farina e 80 gr de burro a tochetini, un cuciar de acqua ( mi no metto gnanca sal) e se impasta cole man, vero, se sporca la tavoletta de legno che ocorri lavar.. se distira col rodolo per la pasta come un disco de pizza e se metti in un stampo de crostata, mi dopro quei de gomma al silicon, no ocori imburrar. Po el ripien, oggi iera zuchete vanzade in frigo taiade a fettine sottili cola mandolina, se le metti sula pasta, se zonta 3 ovi sbattui con sal e pevere, per chi che vol formaio grattado (ghe stassi anche altri cubetti de formaio o panna de cusian, ma xe più ingrassante) e se metti in forno per mezzora. Po uva del pergolo, un mandarancio e acqua de spina filtrada

Ina ltre stagioni vien ben, al posto dele zucchette: radicio rosso stufado con zivola , ricotta, funghi, spinazze, fenoci... el comodo dele zuchette xe che no ocorri cusinarle prima

Cacchion che bona magnada....

ma tutta da sola !?

e un digestivin alla fine .....

e grazie per il consiglio sul Pres del Consiglio appunto......TV chiusa immediatamente...!!!

Ho fatto persino un rutin....pardon!!!

Grazie!!!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Nildo, magna cola TV spenta e te digerissi meo...

per mi oggi torta salada:

pasta brisée se fa in casa, che no ocorri pagar cara la surgelata, se fa in 5 minuti: 100 grammi de farina e 80 gr de burro a tochetini, un cuciar de acqua ( mi no metto gnanca sal) e se impasta cole man, vero, se sporca la tavoletta de legno che ocorri lavar.. se distira col rodolo per la pasta come un disco de pizza e se metti in un stampo de crostata, mi dopro quei de gomma al silicon, no ocori imburrar. Po el ripien, oggi iera zuchete vanzade in frigo taiade a fettine sottili cola mandolina, se le metti sula pasta, se zonta 3 ovi sbattui con sal e pevere, per chi che vol formaio grattado (ghe stassi anche altri cubetti de formaio o panna de cusian, ma xe più ingrassante) e se metti in forno per mezzora. Po uva del pergolo, un mandarancio e acqua de spina filtrada

Ina ltre stagioni vien ben, al posto dele zucchette: radicio rosso stufado con zivola , ricotta, funghi, spinazze, fenoci... el comodo dele zuchette xe che no ocorri cusinarle prima

Brava!!!!!Se metti tute le verdure de stagion!!!!Xe' una sorta de Quiche Lorraine!!Caratteristica della Francia

la ga varie interpretazioni!!!!!Comunque la tua casalinga sicuramente bona !!!!!! :clapclap::piacere:

Link al commento
Condividi su altri siti

No go magnado tuto, e se vanza se lassa surgelar. Ma se se scalda in microonde, vien un poco fiapetto. Se pol magnar anche fredo el giorno dopo.

La Quiche Lorraine xe più consistente e più saziante, ma xe pien de lardo, formaio... no per mi che stago controlando el peso. ( se la trova dignitosa surgelada de Picard in via Crispi)

Link al commento
Condividi su altri siti

ogi

Pastina in brodo....e salame

Ingredienti per una persona: pastina in brodo, dado de brodo, eventuale sale...acqua e salame

Preparazion:

butar la pignata con l'acqua sul fogo e far boir l'acqua...misurar la quantità de pastina per brodo (mi coverzo el fondo del piato fondo e meto ancora un pocheto).

co boi l'acqua butar dentro el dado de brodo, un pizighin de sal e spetar un salto che tachi darghe un poco de color a l'acqua infine butar la pastina dentro.

spetar 6-7 minuti, studar fogo e gas, e col caziul meter la pastina e el brodo in tel piato.

a parte un eto e mezo de salame da magnar cusì

acompagnè come sempre con quel che volè, mi aranciata.

bonapetito :D

consiglio: ricordeve che la pastina aumenta bastanza el volume, no ste meterghene tropa altrimenti el rischio xè che no la ve stia tuta in tel piato...e dopo rodolè de tanto che magnè :D

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

a parte un eto e mezo de salame da magnar cusì

acompagnè come sempre con quel che volè, mi aranciata.

con quel salame ghe vol pan... e fra el sal del salame e ancora che te metti sal in un brodo fatto col dado che xe za saldo de suo, dopo farà sede!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×