Vai al contenuto

cosa boi in pignata ?


dido76

Messaggi raccomandati

  • Risposte 397
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

pasta col ragù. Ghe ne go visto anche un pronto, coop in tetrapack. Ciolto per eventuali emergenze..

per zena petto de pollo, per mi e per el gato. El petto de pollo xe a 6 euro col xe in offerta, a 10 se no, le scatolette per gati de bona qualità xe a 10-11 euro al chilo, diseme voi.. un poco per mi e un poco per lu..

Link al commento
Condividi su altri siti

Beata ti che te ga el gatto che magna tutto......el mio se non xe le sue scatolette preferide, el varda la ciotola

el me varda a mi e dopo el gratta pertera col la zata e el me ziga drio e el fa el sciopero della fame fin al giorno dopo!!!

Ben oggi a pranzo in Istria, (credo fusi col pollo e contorni misti de verdure el secondo lo salto e palacincke con la nutella :DDDD

el tutto accompagnà con refosco e dopo el caffè la mia grappetta preferida all'erba luigia)

per zena strucolo de spinaci e patate purè

Link al commento
Condividi su altri siti

Beata ti che te ga el gatto che magna tutto.....

te credi.... per el petto de pollo el xe pronto perfin a far el sciopero dela fame dele sue scatole preferite, Hill's gatti anziani al pollo! e son mi che me comovo Povero, el xe vecio, ghe manca tanti denti, el xe stado abbandonado.. povero picio, vedemo de contentarlo.. per fortuna col lassa indrio meto fora la piadinela e i gatto de fora netta subito: anche quei xe grassi come no so cossa e a volte i snobba perfin le crochette Royal Canin..

ogi vanzumi, xe sempre qualche resto de pasta o risotto surgelado in freezer. Stasera hamburger al persuto che iera in offerta a 1.15 ale coop.

Venerdi inveze gavevo ospiti: gnocchi ala romana (no quei pronti), fettine de salmon fresco ala svelta, zime de broccoli a vapor , fruti e un picio crafen (quel, comprado)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...
  • 2 mesi dopo...
  • 2 settimane dopo...

Col caldo:

ieri pasta fredda, con cubetti de pomidoro, basilico e tonno.

Grigliade due melanzane e una peveron rosso.

Oggi: version light de uan ricetta dela mia bisnonna, de lontane ascendenze grego-turche, detto pilaff anche se no xe un vero pilaf:

risi lessi, un per de cuciari de ragù ( gavevo pronto surgelado) e un poche de fette de melanzane grigliade , la version original le prevedava infarinade e fritte. Mancava un poco de formaio grattado de sora, ma no gavevo in casa..

Go trovado magnifici fighi blu in negozio de frutti..

Link al commento
Condividi su altri siti

Ottimo, BaTS!

Io ho già preparato stamattina peperoni e melanzane grigliate e preparo una mega terrina di riso in insalata...sono stanca di cucinare...con questa calura!

Vado a cuocere il riso con la pentola a pressione!!!!

Buon pomeriggio!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×