Vai al contenuto

cosa boi in pignata ?


dido76

Messaggi raccomandati

  • Risposte 397
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

non so voi ma mi stasera:

Purè e salsicce al formaggio

ingredienti: busta de preparato per purè coop, latte, acqua, sal, salsicce...eventualmente formaggio grana

preparazion: seguir le istruzioni che xè sula confezion del purè :p

per le salsicce scaldarle su una pignatela antiaderente quel tanto che ve sembra posi andar ben

magnar de gusto :D

coca-cola come bumba

ps: sula confezion i disi che seguindo le istruzioni la quantità de purè xè circa 500gr per 3 porzioni...mi lo magno tuto senza problemi, forse 2 porzioni...3 me par pocheto :aracheroba:

Link al commento
Condividi su altri siti

non so voi ma mi stasera:

Purè e salsicce al formaggio

ingredienti: busta de preparato per purè coop, latte, acqua, sal, salsicce...eventualmente formaggio grana

preparazion: seguir le istruzioni che xè sula confezion del purè :p

per le salsicce scaldarle su una pignatela antiaderente quel tanto che ve sembra posi andar ben

magnar de gusto :D

coca-cola come bumba

ps: sula confezion i disi che seguindo le istruzioni la quantità de purè xè circa 500gr per 3 porzioni...mi lo magno tuto senza problemi, forse 2 porzioni...3 me par pocheto :aracheroba:

Stasera niente, me ga bastado i 3 bomboloti che ga ciapa l'Unione!!!! :monaetandul:

Per doman pensero'!! :s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

ieri sera cena abbondante, go fatto la "sabatina" come che diseva mama:

ombolo de videl ( 2 minuti con un fil de oio in padella antiaderente), salata mista ( za pronta, offerta speciale coop a 5 euro al chilo se pol farghe un pensiero), un tochetin de scamorza bianca pugliese, yogurt e uva fragola del mio pergolo. E una fetta de pan de segala fatto dopopranzo cola macchina del pan e con una bustina de farina pronta ciolta un mese fa alle coop svizzere.

Go comprado anche mi , tanto dura un anno, el purè de patate in busta, ma preferisso, sempre alle coop, la marca Pfanni. E meo con più latte e meno acqua.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma come xe sto purè in bustina?

Da buona cultrice dele patate, mi lo go sempre considerà un'eresia,

ma se me dixe che el xe bon (anche babats che me par una che la cusina),

podesi ciorlo per i momenti de tremenda pigrizia.

Me confermè che no xe come quel del ospedal?

Per oggi go preso spunto da dido: purè, spinaze in tecia e luganiga. Un classico dietetico :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma come xe sto purè in bustina?

Da buona cultrice dele patate, mi lo go sempre considerà un'eresia,

ma se me dixe che el xe bon (anche babats che me par una che la cusina),

podesi ciorlo per i momenti de tremenda pigrizia.

Me confermè che no xe come quel del ospedal?

Per oggi go preso spunto da dido: purè, spinaze in tecia e luganiga. Un classico dietetico :D

Penso che el pure' in busta no ga niente a che far con quel fato cole patate!!!!

Cio' non toglie che quel della Pfanni xe' el migliore in commercio!!!!

Quel che per gusto a prodotto finido se avvicina in maniera maggiore a quel fato in casa cole patate!!!

Bisogna seguir pero' alla lettera le istruzioni!!!!!........ed esser piu' abbondanti col burro!!!!Niente grana dentro!!

Link al commento
Condividi su altri siti

per el purè in bustina, xe sempre meo che ospedal, diria.. po te sa, dipendi: se te ga voia de lessar la patate, e xe mezoretta e se ghe pensa prima, meo fato cole vere. Ma no sempre se ga patate a casa ( a volte le va de mal) o qualche volta se decidi al ultimo momento, po magari xe per una persona sola, el va come contorno a un bon sguazzetto.. el truco xe farlo con late e no acqua. Per ste robe, mi me go fidado de una mia guru de libri de cusina , Elena Spagnol, che fra i tanti ibri, anche de cusina abastanza classica, ga scritto L'apriscatole della felicità come cusinar e doprar scatolami e roba pronta, e ela disi che el purè in fiocchi col latte xe dignitoso. Però ve suggerisso el Pfanni, che qualche altro sa meno de patate, Ara, piutosto preferisso no cior i gnocchi "con" patate pronti..

Ogi a pranzo vanzumi:

ultime fette de rodolo d e blede, una fetta de pan de segala con un vanzume de pasta de articiochi in vasetto e uva fragola. Per stasera inveze cusinerò un gran sguazzetto de videl, che domani vanzerà o per condir la pasta o coem che fazeva i mii, coi risi suti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no concepisso el purè de bustina......Me piasi farlo con le patate e la famiglia xe dacordo.

ogi anche noi vanzumi, pollo lesso vanzà de brodo de ieri in insalata con olive e capperi, mozzarellla, funghi trifolati vanzadi de ieri, insalata, 1 crafen sempre ciolto ieri dei carinziani, un toco del dolce de pomi vin e acqua......

Link al commento
Condividi su altri siti

stasera andemo sul complicato: articiochi

Ciolti alla Grande Mela, dove che i te dà 4 articiocchetti per mezzo euro.. ovviamente bisogna netarseli de soli, no come al Mercato coperto che , almeno una volta, se se ghe domandava le te netava o le te preparava i fondi.

Un taio abbastanza deciso alla punta dele foie, un taio alla base (e ciau ai manighi.. che a mi me sa de amaro..), cavar le foie dure esterne, verzer un pochetin in mezzo.. e lavar.

Po nel spazio in mezzo se metti sal, pevere, pangrattà, aio ( mi dopro quel in polvere) prezzemolo se se ga, mi stavolta go messo un poco liofilizzado, se metti in pignatta coi bordi alti, se zonta oio, che bagni i articioci e coverzi e l fondo e acqua che arivi fin metà dei articiochi e un poco de sugo de limon nel acqua. Se cusina coverto per circa tre quarti de ora.

I puristi come Nonna Ivana ve dirà che se devi meter prima a bagno meza ora i articiochi, che ela ciamerà carciofi, in acqua e limon, ma la mia version semplificada a mi me basta. Xe cotto co le foie xe tenere e l'acqua xe assorbida. De magnar, version de casa mia, con ovi strapazzai. e se vanza sugo, el xe un sogno de tociar col pan.. ahi ahi el peso..

Link al commento
Condividi su altri siti

stasera andemo sul complicato: articiochi

Ciolti alla Grande Mela, dove che i te dà 4 articiocchetti per mezzo euro.. ovviamente bisogna netarseli de soli, no come al Mercato coperto che , almeno una volta, se se ghe domandava le te netava o le te preparava i fondi.

Un taio abbastanza deciso alla punta dele foie, un taio alla base (e ciau ai manighi.. che a mi me sa de amaro..), cavar le foie dure esterne, verzer un pochetin in mezzo.. e lavar.

Po nel spazio in mezzo se metti sal, pevere, pangrattà, aio ( mi dopro quel in polvere) prezzemolo se se ga, mi stavolta go messo un poco liofilizzado, se metti in pignatta coi bordi alti, se zonta oio, che bagni i articioci e coverzi e l fondo e acqua che arivi fin metà dei articiochi e un poco de sugo de limon nel acqua. Se cusina coverto per circa tre quarti de ora.

I puristi come Nonna Ivana ve dirà che se devi meter prima a bagno meza ora i articiochi, che ela ciamerà carciofi, in acqua e limon, ma la mia version semplificada a mi me basta. Xe cotto co le foie xe tenere e l'acqua xe assorbida. De magnar, version de casa mia, con ovi strapazzai. e se vanza sugo, el xe un sogno de tociar col pan.. ahi ahi el peso..

Grande Mela??? Non sei andata un po' troppo fuori porta??? (mannaggia...che emoticon sono queste?!!!!!!!!!!!! l'ho cancellata quella che mi sembrava adatta...))

Non sono la sola a chiamarli carciofi, mi pare, no?!!!!

Poi mi raccomando....nonna ivana non getta via niente del carciofo, ci fa anche un brodo e la crema!!!!

Oggi solo avanzi di ieri!!! Ho fatto una confettura mista all'ivana che ho appena invasato adesso e domattina sterilizzo, sono cotta dalla stanchezza per avere pure tagliato due sporte di pomodori verdi, già a tocchettini che domattina sbollento in aceto e vino, poi metterò in vaso con odori e olio!!!

Spero che non mi si blocchino le dita stanotte!!!

Praticamente di cucina ho fatto una teglia di cappelle di porcini al forno e con i gambi un bel ragù per domani!!!

Ora mi metto al PC a riposarmi!!!!!

Buona notte a tutti!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Grande Mela??? Non sei andata un po' troppo fuori porta??? (mannaggia...che emoticon sono queste?!!!!!!!!!!!! l'ho cancellata quella che mi sembrava adatta...))

Non sono la sola a chiamarli carciofi, mi pare, no?!!!!

Poi mi raccomando....nonna ivana non getta via niente del carciofo, ci fa anche un brodo e la crema!!!!

la Grande Mela ( qua) è una catena di supermarket della frutta, diffusa soprattutto in Friuli, con merce di qualità e prezzi onesti.

proprio perchè la maggior parte dei triestini non si ricorda più che i carciofi in dialetto si chiamano articiochi ( artichaut francese) lo scrivo per non farlo dimenticare..

ho provato anch'io a fare il brodino con gli avanzi e ho deciso che non mi piace: visto il prezzo a cui li ho pagati, posso ben decidermi a buttare via i gambi e le foglie dure!

Link al commento
Condividi su altri siti

L'altroieri: una busta surgelata coop de misto mare per spaghettate:

primo giorno, prima metà: con aio , oio e alla fin prezzemolo, scongelada metà e fatto un risottin de mare, in bianco.

El giorno dopo, cola seconda metà, inveze zontando anche passata de pomidoro, go condido la pasta con sugo in rosso.

cena dela prima sera: petto de pollo al vapor in microonde, ghe xe una pignatela de plastica a sto scopo, 3 minuti e xe pronto, go fatto de più e go diviso col gato, che va matto per sta roba, e pollo lesso ghe fa ben- e costa poco più dele scatolette de bona qualità, per mi go zontado sugo de limon, per una volta de limon fresco, e salata mista.

Ieri sera ancora gavemo spartido l'ultima fetta de pollo a vapor e mi go zontado un filetto de nasello surgelado, sempre a vapor.. devo perder do chili..

stasera sarà hamburger de vitello, go visto bela macinata de vedel ale coop

Pranzo spaghetti col pesto, me lo go ciolto pronto, quel Rana. Go confrontado un poco i pesti: quel de Vogliazzi ga margarina, puah! Rana e Buitoni ga oio vegetal, oio de oliva e el resto tuto normal, quel pronto nela sezion a peso ga meo ingredienti ma el xe a 42 euro al chilo, che ciogo un etto 4 euri de condimento me par assai. E tuto perchè gavevo poche foie de basilico in casa, se no:

foie de basilico, pignoi un pugnetto, scaie de parmigian, scaie de pecorino, un poco de aio, oio extravergine de oliva, tuto insieme nel frullator e xe pronto in un momento. Qualchedun zonta panna de cusina, ma ingrassa e no xe la ricetta vera..

Link al commento
Condividi su altri siti

Somma de qua Somma de la' me son dimenticado del magnar :p

Comunque oggi griglietta impizzada (quela elettrica) e 2 bisteccone de capocollo co l'osso!!!! :D

Insalata e pomodori rossi (quei verdi a euro 2,47......i se li tien)e una scovazzera :unsure: de patate fritte!!!!

Vin rosso de bever!!!!Vin in carton ma no malvagio!!!!! :wacko:

Provelo!!!!!Comprado al LD market se ciama Declivi

Seguira' caffe' ma senza corezion :down: .Go finido tutto!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

ogi go fatto esperimento: ciolte un poche de zime de broccoli, le go fatte cole orecchiette pugliesi, ma le orecchiette le go fatte mi! :up:

go ciolto 100gr ( dieci deca, ma me sa che i giovini no conta più in deca) de semola de grano duro e la go impastada con acqua e un pizichin de sal, acqua, quanto basta, che inveze a un zerto punto iera troppa e go dovudo zontar semola. Impastado fin che xe deventado omogeneo, lo go diviso in 4 parti e xe vegnudi 4 cilindretti come co se fa i gnocchi de patate, ma più fini, grossi cme un dito. Taiai i tochetini e schiacciai col pollice, sula tavola infarinada, per una spla persona go lassado metà su una strazza che se sughi. Intanto in una pignatta go messo a boir le zime de broccoli e in padella oio e aio e un poco de peveronzin che iera assai forte, e do acciughe... co le verdure xe stade tenere, le go tirade su col mestolo a busi e le go butade nella padella del oio, e go butado la pasta, che fresca se ga cusinado, al dente , 5 minuti: i disi che de suta ghe ne occori 15; co le xe stada cotta , la go butada nela padella, zontando un cuciarin de pangratado e un cuciar de oio, che in partenza ghe ne gavevo messo assai poco. Un raspo de ua bianca... e son bona fin stasera!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ogi no me son sprecada:pasta con la salsa che go fato mi radico e rucola....Mio marì ancora no sta ben e el fa storie per magnar perchè nol senti i gusti. Anche perchè el fuma tropo...... e no ghe va ben niente, cussì mi no me rompo proprio la testa per far robe extra.

Modificato da Nona Picia
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×