Vai al contenuto

Scalinata Sant'Antonio Novo


Ve par giusto serar la scalinata de Sant'Antonio Novo?  

19 utenti hanno votato

  1. 1. Ve par giusto serar la scalinata de Sant'Antonio Novo?

    • Si
      2
    • No
      17


Messaggi raccomandati

Macchè recintar!I xe fora co la testa?

Son dacordo che bisogna far in modo che chi che faseva troppo scagaz sia limitado..ma serar proprio no!

Primo perchè xe bruto de veder, sia le transenne che una ringhiera fissa, secondo perchè no me par giusto che per quatro mone devi pagar tutti, con l'impossibilità de acceder a un spazio "pubblico"!

CIAUUU

Link al commento
Condividi su altri siti

mhà paiazi!!!!

no ke nn son d'accordo...ke bela vista ke ghe ofrimo ai turisti!!!

e ancora pezo l'idea de muri e simili...nn basta gaverghe stropado el canal, desso anke questo?

un paio de telecamere e controli più serradi e te risolvi el problema. ki nn se ga mai sentado sui scalini a magnar un gelato d'estate???? i permeti de sentarse sui scalini del duomo de firenze e qua no???

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche qua per un periodo è stato vietato...

Però si tratta di uno spazio pubblico, e il divieto non ha funzionato, logicamente.

Contando poi che in centro a Firenze non ci sono panchine come lì in piazza...

Cmq capisco controlli e vigilanza + severa (si tratta pur sempre di chiese, la gente non deve lasciare sporco o improvvisare concerti), ma la racinzione no!

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq capisco controlli e vigilanza + severa (si tratta pur sempre di chiese, la gente non deve lasciare sporco o improvvisare concerti), ma la racinzione no!

la cesa, la piaza xe loghi de agregazion de sempre, qua nn xe de lavorar sui divieti ma sula educazion dele persone ke sempre più spesso vedo mancar!

oltre la famiglia dovessi dar una coscienza civile anke la scola (ma ormai xe za tanto se i ghe impara a leger).

per ritornar a firenze...spero ke prima de meter i divieti per evitar de sentarse i gabi fato q.cossa anke contro i vandali idioti ke scrivi o incidi sula lanterna e altri monumenti (roba ke nn sucedi solo ke là oviamente).

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Ma perché mi, che no sporco e no fazo scagaz, devo:

1. no poder caminar de la?

2. trovarme quel schifo de transenne?

E 3, perchè quei che fazeva scagaz adeso pero' nisun ghe disi niente

che i fa scagaz due metri piu' in la?

Alora recintemo tuta la piaza nisun pasa e nisun fa scagaz ah.

Xe el procedimento viziado.

Xe questo el discorso centrale per mi.

No xe quel el mezzo.

Esisti vigili, polizia e carabinieri de quartiere (che dove i xe no so, no li vedo mai passeggiar

per de la), che con garbo i pol dirghe ala gente de no far scagaz e dar anche multe se xe el caso

(pur io lo fa a Venezia, e la penso che sia ben pezo la situazion).

:noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi son per NON serarla...sarìa una roba inutile oltre che antiestetica e de disagio per chi passa de là.

Mi no rivo capir perchè in Italia quando ghe xè un problema de sto tipo, inveze de ciapar e punir severamente i colpevoli, vien punidi o comunque "limitadi" tutti i altri a scopo precauzionale. Con sta mentalità qua finiremo in rovina!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×