Vai al contenuto

McDonald's al Tergesteo, Burger King in Viale


Messaggi raccomandati

Riguardo alla questione nutrizionistica ogniuno è libero di mangaire dove vuole. Diciamo che l'obesità, il colesterolo o il mangiare malsano non gi ha inventati MacDonald.

Abbiamo meno osmizze e più Fast food? Vuol dire che avremo più veci diabetici e meno veci con la cirrosi.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 98
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Tutte le mie vacanze all'estero sono state contrassegnate da almeno un passaggio da Mac!

Ce ne sono di molto belli, con tanto di stampe, dipinti, arredi in stile con la città che li ospita. L’unico problema l’odore che diffonde intorno, ma di questo, almeno qui a Roma, mi sembra si sia ovviato in qualche modo. E’ un tipo di ristorante dei più economici amato da turisti e bambini, con in più una sezione ludica per organizzare le feste. E’ un luogo di aggregazione che a me mette allegria, sempre nella mia versione da turista. Devo anche dire una cosa, visto che con l’età e i primi acciacchi il Big Mac lo vedo solo un paio di volte l’anno, mi sono informato e ho scoperto che la carne utilizzata in Italia (e credo in Europa) è diversa da quella usata in America dove si parla (leggende? non so) di scarti trattati con prodotti disinfettanti, da qui il grande abuso di salse per dar sapore agli hamburger, l’uso massiccio di fritti (non solo patatine) e quindi l’obesità galoppante (non ho mai visto culi così grandi come a Los Angeles!).

Devo dire che visto il grande afflusso di gente e turisti nella gelateria di passo di piazza (quella nuova a fianco del Tergesteo, per capirsi) un grande Mac proprio lì accanto secondo me farebbe di quell’angolo di città un vero e proprio cuore pedonale (come in parte lo è oggi) ma molto più simile ad altre grandi città europee, senza contare che il prolungamento nelle ore serali potrebbe portare molta più gente ad uscire la sera con i figli… Diversa è la situazione dei bar e delle osterie caratteristiche che fanno - d’accordo – colore locale (e guai a rinunciar un Pepi S’ciavo o a un Masé!) ma secondo me le grandi gelaterie e i grandi burger restaurant fanno un po’ la differenza. Bene quindi anche per il Viale.

Nota: Pizza Hut e JKF sono catene che in Italia non aprono (almeno che non ci sia di recente qualche locale a Milano) non solo perché sarebbero un affronto alle ns pizzerie, ma anche perché i polli fritti probabilmente nel paese della pasta e dei panini nn avrebbero un gran successo.

Link al commento
Condividi su altri siti

vabbè, xè anche abbastanza inutile paragonar el Mc Donald's american a quel italian... le porzioni americane xè completamente sproporzionade rispetto alle nostre (basta pensar che con certi menù i te da la bevanda da 2 litri, mentre qua no te superi mai i 0.5)

Link al commento
Condividi su altri siti

Sarà il mercato a decidere...quei del Giulia i xe svoladi a gambe all'aria.

Per mi xe allucinante magnar in quei posti, fatti apposta per sentarse , magnar plastica sotto le luci al neon e dopo alzarse de corsa.

Ma a tanti ghe piasi. Se devo magnar un panin vado in Pub dove il panion xe bon e la bira xe bira, no quel pis freddo de macdonald.

Insomma speremo che sia un fallimento.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma perché se sempre cussì autolesionisti? cossa vol dir "speremo in un fallimento"? Darse le borsade sui c....j..ni? Se xè robe che non ne piasi a livel soggettivo ok, un disi a mi no me piasi, ma crear lavoro, affari, giro de gente (e soprattutto de turisti, perché sì, ahimé, moltissimi italiani - provar per creder - all'estero i zerca pasta e pizza e moltissimi stranieri in Italia i zerca I Mac e l'Hard Rock Café) e po' sperar che sta roba naufraghi... non so! Almeno spetar de vedere come i lo fa, come funziona, po' semmai dar un giudizio cussì troncante!

Ma in fondo se sempre fioi dei vostri genitori: NO-SE-POL! e basta!

(NB. No lavoro per MacD e per nessuna catena alimentare, tantomeno per i americani)

Link al commento
Condividi su altri siti

I soldi che gira xe quei, se verzi un mac sera un par de bareti e una paninoteca che perdi clienti ed ecco che i posti de lavoro resta quei , ma con una roba più brutta e meno sana. El discorso iera chiaro: spero che fallisi perchè la gente ga preferido magnar in posti più tipici e più sani, insomma che sia el mercato a decider.

Ga verto Castorama e ga chiuso 3P al Centro Lanza per esempio......

Modificato da Maximilian
Link al commento
Condividi su altri siti

Ma perché se sempre cussì autolesionisti? cossa vol dir "speremo in un fallimento"? Darse le borsade sui c....j..ni? Se xè robe che non ne piasi a livel soggettivo ok, un disi a mi no me piasi, ma crear lavoro, affari, giro de gente (e soprattutto de turisti, perché sì, ahimé, moltissimi italiani - provar per creder - all'estero i zerca pasta e pizza e moltissimi stranieri in Italia i zerca I Mac e l'Hard Rock Café) e po' sperar che sta roba naufraghi... non so! Almeno spetar de vedere come i lo fa, come funziona, po' semmai dar un giudizio cussì troncante!

No xe necessariamente cussì.

Gaver una vision per la propria cità in un mercato globale, vol dir anche eser contenti che al posto de un McDonald's ghe sia un buffet (o un ristorante – cossa so mi – korean, o una cevapciceria, o un fritolin.. ), e se la unicità de i posti diventa sempre più rara, diventa fondamental preservarla, sviluparla, evolverla, valorizaqrla, contaminarla, etc.

No xe sicuro importando catene che te risolvi niente.

Nè tantomeno te crei richeza (i profitti sicuro no restassi in cità)

Cmq, gaverla con un McScovaze no vol dir gaverla con tuto quel che no xe autoctono.

In sto caso, vol dir semplicemente che un discorso de una catena che coi $$ se appropria de un simbolo citadin no xe un miglioramento in nisun modo dela oferta citadina.

O almeno, mi la vedo cussì :)

(difatti el BK in viale no me fa nè caldo nè fredo...)

Link al commento
Condividi su altri siti

scuseme ma no son d'accordo!

Per mi la rivitalizazion de cavana con masè, la gelateria e il baretto con le carsoline, o piazza hortis con siora rosa xè una bella realtà, come anche quei de via san nicolò. ma no xè la stessa roba che veder un mac che ga un tipo de clientela ssai diferente. go zà dito: xè una specie de ritrovo de turisti e de bambini, gente che no se vedi da bepi, per dir.

esser contrari come pregiudiziale a un posto che ga fatto soldi in tutte le città del mondo, che in parte ga contribuì a rivitalizzar zone del centro poco curade (penso a piazza della repubblica a Roma, zona degradada da barboni fin l'arrivo del mac e poi de un cinema e poi de un hotel) xè sbaiado!

Prima de criticar bisogna veder la realizzazion. Certo se i vol far il Tergesteo come un Drive in con le insegne lampeggianti dee Mac allora anche mi no me piasi, ma credo che i farà invece una roba ssai sobria e elegante tipo vecchia vienna coi lampioni e gli oblò delle navi e robe del genere... almeno come xè in stile con il centro storico de ogni città importante!

Modificato da stephanos
Link al commento
Condividi su altri siti

Molti triestini sperano che Trieste fallisca direttamente.

Discoteche, complessi industriali, infrastrutture, catene di fast food, centri commerciali, topless bar, casinò, sale bingo, catene di negozi... si son sentite speranze simili per ogniuna di queste cose.

Come se si preferisse vedere palazzi abbadonati e serrande abbassate piuttosto che quelle cose.

Che in questo caso è sperare che Tegesteo rimanga abbadonato, finisca in degrado.

Comprendo certo la maliconia per un passato asburico che sta scoparando e viene lasciato a se stesso ma la vita e la storia va avanti, e bisogna decider che fare. Se vogliamo mantener viva Trieste asburgica bisognerebbe puntar su quello e sfruttare quel fattore il più possibile. Quindi cultura e turismo. Rigassificatori centrali nucleari non dovrebbero essere nemmeno nominati. Servola via subito e recupero di tutte le aree ex-industriali, Wartzila fuori dalle balle e tutti a ridirigere forza lavoro su altri obbiettivi, altri lavori, altri investimenti.

Non si fa questo perché non si vuole o non si può? La feririera continuamo a portarla avanti oltre la sua vita massima? Si propongono rigassificatori cetrali grande viabilità e molti valutano e parlano della cosa? Non vogliam perdere la vecchia grandi motori? Vogliamo più continer e petroliere in porto? I palazzi storici sono in abbadono e degrado o venduti al primo che passa?

Allora accettiamo la realtà sfruttiamo anche questi fattori per il bene della città, purtroppo venendo a compromessi.

E poi cosa che non piace nemmeno a me ma è stata giustamente segnalata da qualucno: a molti turisti piacciono i Fast Food ed apprezzano quando sono a tema... quindi anche un fast food al tergesteo con magari dentro decorazioni e pitture di folclore locale.

Conforntato cons cenari utopici è un po sconsolante, ma nel quadro degli scenari reali un Burger Kin al tergesteo è melgio di un tergesteo abbadonato e magari occupato da squatter.

Ad essere obbiettivi, giusto per non vedere solo le cose negative, "Trieste asburgica" non sarebbe mai nata se i nativi del tempo fosseo stati così refrattari all'importazione ed al rinnovmento. E' un identità di citta nata da un importazione culturale che ha soppiantato e profanato ciò che c'era prima... passato che non è stato comuque completamente cancellato, San Giusto è ancora la.

Quindi non sappiamo cosa ci riserva il futuro ma sappiamo che comunque tutto ciò che è stato di Trieste in bene ed in male è sempre nato da un cambiamento.

Magari nel futuro avremo un Triste internazionale, capitale e importante porto dell'euroregione, rinnomato polo di ricerca. E' tanto male? E' peggio di una futura (ma nemmeno tanto) Trieste città morta piena di vecchi rompiballe?

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che un McDonald's o un Burger King no "danneggi" niente.

Xe imprese commerciali, i loro conti li gaverà fatti, no penso che i saria interessadi a verzer se no i fossi abbastanza sicuri de un minimo de remuneratività.

E sicuro no porterà via clienti a Pepi s'ciavo, alla Portizza o all'Urbanis.

In effetti manca un punto de riferimento certo per turisti in città dove i pol andar magnar savendo esattamente cossa i troverà.

No go girado sai el mondo ma go visto Mc inseridi ovunque e li go sempre visti ben integradi nell'ambiente in cui i iera.

Link al commento
Condividi su altri siti

Un paio de doverose risposte.

Mi per mestier seguo realtà del commercio e della ristorazion, osservo, studio e insegno. Insegno nutrizione, merceologia alimentare e altre amenità.

Parlo solo ed esclusivamente de robe che conosso: Renè go ammirado la tua saccenza per quanto riguarda el mitico Pilat, go letto la tua difesa a spada tratta su Youtube per chi ingiustamente lo criticava e ti, che te sa e te son un esperto, te lo ga difeso da ingiuste critiche superficiali.

Qua, che xè el mio campo, fazzo lo stesso, indifferentemente che sia McDonald's, Burger King o Pepi S'ciavo.

Se el concetto che esprimè xè: no me piasi el gusto! nissun pol dir niente, de gustibus non disputandum est. Se invece el concetto xè: xè roba de bassa qualità, de plastica e la me fa schifo assieme ad un'opinion sul gusto ste parlando de concetti che no c'entra una mazza. Gusto e qualità xè due robe diverse. Mi no me piasi el gusto del vin Franciacorta, ma no per questo digo che el xè de bassa qualità. Sui prodotti usadi da Mcdonald's (e Burger King) ve posso assicurar che la qualità xè alta perchè SON ANDADO PERSONALMENTE nelle fabbriche che ghe li fornissi (Inalca, Amadori..). Quindi posso dirlo, no me baso su opinioni, no me baso sul sentito dire ma sui fatti.

Capitolo roba sana: ma se veramente sicuri che un panin de porzina sia più sano de un hamburger? Allora, che sia più bon (anche secondo mi) xè una opinion, ma più SANO...discutibile. Porzina=Maiale=più gusto (del manzo)=più grassi saturi e monoinsaturi=più colesterolo=più possibilità de malattie cardiovascolari. Non solo: el maiale costa de meno, ma un panin de Pepi (per quanto bon) costa de più che un hamburger de McDonald's (el cui contenuto in grassi, poi, xè costantemente controllado e tenudo tra el 18 e el 21%).

Capitolo occupazione: un fast food in media ga 25-30 dipendenti. El BK del viale (dall'articolo) ga intenzion de assumer dalle 18 alle 22 persone. Ma quanti bar e paninoteche devi serar per lassar a casa 18-22 persone (+ i titolari che xè altri 2)..E no steme parlar de contratti perchè per i baretti e le paninoteche xè tutti in nero, nei fast-food (supercontrolladi) i xè tutti regolarmente sotto contratto (in Italia no se scampa) e i contratti dei Pubblici esercizi prevedi 13a e 14a mensilità..

Capitolo profitti in città: la società che gestiva in Franchising el Giulia (che no xè fallì, xè scadù el contratto de affitto col C.Commerciale e no xè stado rinnovado) e gestisci anche le Torri (che dopo la chiusura ga assorbido tutto el personale del Giulia..Andeve a rilegger l'articolo) xè una società de Trieste, basta veder sul scontrin. Quindi i profitti (tranne le royalties per el franchising) alla fin fine i resta sì in città...

Capitolo simboli in città: el Tergesteo, leggele le robe, xè della Carlyle che lo ga comprado. Za nol fossi più de Trieste ma de una multinazionale, ma all'epoca dell'acquisto nissun ga inorridido..Perchè adesso dovessi far scandalo se una multinazionale parla con un'altra per investir in città? Poi, ricordemose che i Americani i xè un poco ligadi a Trieste, se proprio volemo vardar la storia: i iera qua fino al '54...Quindi questa aberrazion no la vedo proprio..De seguito ve posto un link dei nuovi ristoranti della catena, el nuovo stile, per dirla...Beh, brutto e plasticoso no me par...

http://images.google.it/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1

Concetto obesità: ma perchè la colpa de un comportamento sbagliado devi esser del ristorante? Xè come se mi gavessi caldo e ghe dassi la colpa a Coin perchè me ga vendudo troppi maioni o me ga istigado a comprarne troppi..Coin xè là per vender, fa parte del commercio. Sta a ti vestirte giusto. Uguale el discorso cibo. El fast-food no xè el tuo dietologo, xè la per vender. E nissun va in ristorante per far la dieta, va tutti per magnar. Nessun ristorante de successo pol darte qualcosa de bilanciado, el grasso dà el gusto e se i te dassi qualcossa de SANO, cioè senza troppi grassi, el ristorante chiuderia in poco tempo, la roba saria insipida. Neanche Suban te da roba SANA da magnar ogni giorno pranzo e zena senza ingrassarte (a meno che no te se costringi a magnar poco). Mai andadi alla Marea de Borgo? Tutti a strafogarse de lubjanske grandi come pizze e superfritte, ma no go mai sentido de gente che protesta perchè i ingrassa la gente..Stessa roba per i kebab..Per risponder a Renè e alla sua foto, comunque, posto anche mi una in risposta, in calce. Anche se te magni pesse te ingrassi: le calorie de un piatto de scampi alla busara xè una roba impressionante..El pesse andassi ben boido e col limon e basta..Ma te andassi a magnarlo al ristorante?

Conclusioni: anche a mi me piasi la nostra cucina italiana. Questo no vol dir che ogni tanto no magno cinese, indian, giapponese, kebab, fast food, francese, fish and chips, arabo, libanese (forse el mio preferito) e chi più ne ha più ne metta. E se go de pensar alla linea stago a casa e me magno la verdurina o el passato de verdure.

No vojo convinzer nissun, volevo unicamente puntualizzar sulle inesattezze.post-1023-1262972874_thumb.jpg

Modificato da ErLoBo
Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao ErLoBo

Per ciarirse subito (ciacolo in triestin, tanto se capimo lo stesso) mi no volevo far fazile ironia sule tue conossenze alimentari. La foto xè ironica ma no in senso cativo.. se cussì te xè sembrado, me scuso, forsi dovevo inserir qualche facina, perché efetivamente pol acader in t'un forum scrito, de capirse mal no essendo a visavì. Certo xè che co' riva le navi dei militari americani a Trieste, xè arduo trovar qualchidun "in linea".. penso che in tel la patria del consumismo, sopratuto alimentar, sfrenado, solo nei loro film i xè tuti bei e magri. . Po' se in Italia xè diverso vedaremo, mi te credo visto che te son del campo e no me permeto de contrastar nel tuo ragionamento in base ale tue conoscenze de sta materia.. per esperienza asoludamente personal,posso solo dir che mi go magnà una volta quei panozzi e son rimasto del parer che xè meo la pasta, come ga dito Diego.. ma questo sarà question de gusto efetivamente. Questo, lo specifico, senza volerghe mancar de rispeto a chi ghe piasi. In pratica xè come el "grande fradel" ala tv, cioè per mi e per tanti xè obietivamente na trasmision de m, ma con questo no se vol automaticamente dir che xè muss chi che varda o chi (per audience, come i mc Donalds e i Burger) i organiza e i produci sta roba. Se xè richiesta de mercato, xè ovio, se fa quel.. come nel mondo discografico atual, vardando tokio hotel et similia.

Dito questo, tuto el resto (parlo sempre per quel che go scrito mi personalmente) xè n'opinion mia e no volessi che vignissi visto sto mio ragionamento, giusto o sbaiado che sia, come n'imposizion o un pensar che no voio che se fazi nula a TS e lassar 'ndar in remengo. Nissun qui vol questo penso, anca perché comunque se lori i vol, po' i fa lo stesso con o senza el mio parer o quel de tizio sgaio pampronio, ghe mancassi! Ogi funziona cussì e dapertuto, no solo a Trieste.. doman i compra el Tergesteo (o qualche altro posto dela cità) e dopodoman i fa drento quel che vol (anca trasformarlo in luna park!!!) Mi no ghe 'ndarò manco morto.. ma xè na roba mia! No go voludo dir con questo che no devi 'ndarghe nisun a prescindere.

El pesse e el pollo i fa mal? Beh, tuto pol far mal, dipendi le calorie e gli ingredienti apunto, ma sopratuto quanto e come se magna. Xè ovio come el sol che se un se insufla un casin de carne de maial, po' buta suso chili, se magna un quintal de patatine buterà suso chili ecc.. po' se oltre a magnar come porcheto, un se cusina solo el pollo o la pasta e fasoi de "4 salti in padela", sicuro no ghe farà ben !!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ve devo dir che co son in viaggio, qualche volta un pasto a un Mac Donald lo fazzo: perchè so cossa che costa, so cossa che magno, se no go tempo, de solito i xe netti ( più al estreo che in Italia) e savendo ordinar, no ocori cior tutto ingrassante, un panin una picia de patatine e una bibita no fa po tanto ingrassar, o se pol cior le insalate. l'obesità viene de altro e come che ga dito tanti sora un panin de porzina o de mortadella pol esser pezo de un hamburger. Semai, e questo fazzo a tanti Mac Donald, naso el odor de grasso, perchè no sempre e no tutti dopra per frizzer oio de qualità.

Magari a Trieste più dificile che vado a magnarghe.

Quindi trovo che in una città, per i turisti xe giusto che i ghe sia e giusto anche in Viale, dove che ghe xe tanti posti de magnar. un poco meno bel me par al Tergesteo, che xe zona che dovessi gaver ristorantini un poco più eleganti, magari lo gavessi visto ben in Riva o in Cavana. La Galleria del Tergesteo la gavessi vista, anche per el suo restauro, più "in stile". e inveze i Mac Donald tendi esser tuti precisi.. insomma esteticamente i archi del Mac no li vedo in armonia cola galeria restaurada. tutto qua.

Modificato da babatriestina
Link al commento
Condividi su altri siti

@Erlobo

Giustissimo quel che te scrivi. Ma personalmente la mia preoccupazion xe più che altro el cambio de tendenza nelle nostre abitudini alimentari. Per noi el pasto xe sempre sta un momento focale della giornata, dove no conta solo l'abbuffarse, ma anche lo star assieme e gustarse con calma un cibo (senza entrar nel merito della qualità). El pranzo o la zena diventa così un momento fondamentale della giornata al quale dedicar un po' de tempo. Mentre per gli americani magnar xe una mera necessità fisica a cui dedicar meno tempo possibile, incugnarse e via. Su questo te me darà atto spero.

Perchè se parlemo solo de nutrizion allora dovesimo tutti convertirse a robe tipo Herbalife e simili. Pirolette che contien tutto quel che servi e via. Poco tempo, niente piatti de lavar, niente gas, niente cusina e el nostro corpo ricevi tutto quel de cui ga bisogno. Una figada no? :wacko:

Me rattristo a pensar che anche gli italiani pian pian sta ciapando sta piega.

Che dopo a Londra son sta anche mi al Mc me par anche logico. La cusina locale praticamente no esisti, e a voler andar in un ristorante internazionale te ghe lasi la paga, quindi xe chiaro che o digiuno o vado al Mc. Senò normalmente co viaggio me piasi gustarme le specialità del luogo, piuttosto che imbusarme in un Mc come tanti altri. Quindi me par inconcepibile che un turista che vien in Italia se rifugi in sti posti, data la nostra lunga tradizion gastronomica per tutte le tasche.

Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi el tergesteo xè el luogo miglior dove costruir un mc donalds... ghe xè tanti luoghi che xè stadi deturpati, per farve un esempio, piazza del Duomo e la galleria a Milano...

onestamente almeno dentro al Tergesteo el saria un pochetin più sconto, pensè se ghe ne fossi un al posto del caffè dei speci in piazza unità!

che poi, scommetto che chiunque de noi cò xè sta fora Trieste, nei viaggi lunghi, xè andà almeno un giorno a magnar al mc donalds...

non credo comunque che l'obesità in Italia sia dovuda ai fast food... son piuttosto convinto che le cause principali xè pizze (in alcuni posti i le fa veramente esagerade), patatine, merendine, coca cola e principalmente robe fritte

fra tutte le persone adulte cicciotte o grasse che conosso (mi compreso), nissuna xè cussì per colpa dei fast food, ma piuttosto de un stile de vita sbaiado, come, per esempio, andar ovunque in motorin o in auto, e lamentarse cò xè de far mezzo kilometro a pie...

Link al commento
Condividi su altri siti

@Renè: No xè nissun problema, no xè polemica. Grazie per quel che te ga scrittonell'ultimo post, anche se comunque iera puro dibattimento senza astio alcuno e senza offese. Civile e giusto confrontarse su opinioni differenti, el mio intento iera solo quel de spiegar, ma senza alcun livor, assolutamente

@Stefano79: te ga ragion sulle abitudini alimentari dei Americani (o de gran parte dei americani). Lori i sbaglia za nel sceglier el magnar dei asili (nessuna verdura se non patate, cibo de bassa qualità), noi ga nessuna cultura del cibo, nei supermercati no te trovi quasi neanche la verdura (e la xè carissima), a casa i magna quasi solo cibi precotti o preconfezionadi e la gran parte de lori xè "couch potatoes", cioè videodipendenti sentai davanti el tv con patatine, bevande gassate e gelati. El discorso del fast-food, però, in America assumi connotati differenti: lori no va da McDonald's, Burger King, Wendy, KFC, Taco Bell e una marea de altri a pranzar o a cenar, in genere, i va a passar el tempo. E i passa el tempo magnando. Questo xè l'atteggiamento più sbagliado! Qualsiasi dietologo del mondo te dirà se te cominci una dieta: più movimento e no magnar fuori pasto..(anche se el comportamento più giusto saria magnar poco e spesso).

In Italia gavemo posti per far magnar anche i turisti e te ga ragion: purtroppo dentro spesso ghe xè i italiani, popolo di furbetti. Se te va a Venezia a magnar la pizza e te parli in venezian la te costa 15 Euro (pizza e birra), te parli in italian la te costa 20, te parli in inglese la te costa 30...I turisti allora sa cossa che fa? I va una volta in pizzeria e 3 al fast-food..

Viva l'a'

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto Erlobo in tutto e per tutto :ehsi:

Mi, co son in giro per el mondo vado da Mac perchè, come disi babatriestina, te sa quanto te paghi e te sa cosa te magni. E poi, devo dir la verità, a mi me piasi i panini del Mac, anche se preferisso quei del BK :D

Trieste xe l'unica città senza un fast-food in centro e me ricordo che, co veniva qua le navi americane, i marinai me domandava sempre dove iera el Mac.

Link al commento
Condividi su altri siti

I soldi che gira xe quei, se verzi un mac sera un par de bareti e una paninoteca che perdi clienti ed ecco che i posti de lavoro resta quei , ma con una roba più brutta e meno sana. El discorso iera chiaro: spero che fallisi perchè la gente ga preferido magnar in posti più tipici e più sani, insomma che sia el mercato a decider.

Ga verto Castorama e ga chiuso 3P al Centro Lanza per esempio......

No penso sa?

Quei che va al mc non xe gente da baretti o da pub.

Xe pien de 14enni de pomeriggio che fa "merenda", giusto o sbagliado che sia.

Se volemo parlar de cibo san o meno, non so. Non son del tutto convinta che in un qualsiasi pub se magni a livello "nutrizionale" meio, ma solo che ghe ne semo convinti.

Per carità, mi non son una frequentatrice abituale, anderò due volte l'anno forse o co' son in stazion, ma non me piasi sto augurar "disgrazia" a chi prova almeno a far qualcossa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah, qua se ingigantissi discorsi piutosto basilari...

Tuti OK su multinazionali che se appropria de simboli locali? Sarà un segno dei tempi, cossa volè che ve digo.

Cosa vol dir "multinazionali che se appropria de simboli locali"?

Te parli de Trieste?

Se per gaver el Tergesteo ristrutturado e riportar la galleria interna a come iera in origine ghe ga voludo che sia vendudo ai americani cosa xe de mal? Se i ghe verzi dentro un Mc cosa xe de mal (a patto che no deturpi l'ambiente).

Insomma, se no xe gente e imprese locali bone de investir e far robe cosa xe de far? Lasar andar in memele tuto piutosto che dar a chi xe bon de far qualcosa?

No penso che se gabi "appropriado indebitamente".

Modificato da Starlite
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×