Vai al contenuto

McDonald's al Tergesteo, Burger King in Viale


Messaggi raccomandati

Se per gaver el Tergesteo ristrutturado e riportar la galleria interna a come iera in origine ghe ga voludo che sia vendudo ai americani cosa xe de mal?

Niente, difatti nisun se ga lamentà. E no vedo cos' che centri Carlysle con McD.

Se i ghe verzi dentro un Mc cosa xe de mal (a patto che no deturpi l'ambiente).

Che in quel posto qualsiasi attività sensada – anche de ispirazion local, o una atività autonoma – fazesi soldi senza problemi, vista la posizion, indi no vedo perchè meterghe proprio quel, podendo sceglier. (e go seri dubbi a pensar che no se posi scelzer..)

Insomma, se no xe gente e imprese locali bone de investir e far robe cosa xe de far? Lasar andar in memele tuto piutosto che dar a chi xe bon de far qualcosa?

Mi so solo che in (quasi) tuta Europa i centri cità xe sempre de più svendudi a un shopping senza anima, de grandi catene e po' bon. Che – me podè dir quel che volè, ma beneficenza no i fa – cava profitti dala cità in maniera sostanziale.

Se posibile, ghe pensassi a no finir cussì prima, piutosto che dopo :-S

No penso che se gabi "appropriado indebitamente".

No go scrito "indebitamente".

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 98
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Mi so solo che in (quasi) tuta Europa i centri cità xe sempre de più svendudi a un shopping senza anima, de grandi catene e po' bon. Che – me podè dir quel che volè, ma beneficenza no i fa – cava profitti dala cità in maniera sostanziale.

Se posibile, ghe pensassi a no finir cussì prima, piutosto che dopo :-S

Ma tra quel - inutile - sfregio al Montedoro che xe el Free Time e una rivitalizzazion del centro città morente anche a mezzo de grandi catene cossa xe meio? :D

Per mi sinceramente xe sai meio la seconda soluzion.

Se no xe gente locale che investi... che pò alla fin fine anche le grandi catene me par che lavora per franchising quindi cmq xe imprenditori più o meno locali che verzi sti negozi. Senza contar cmq el discorso za fatto che in ogni caso xe posti de lavor per chi vivi in città.

Se dopo saràun fallimento sarà un fallimento, cice.

Link al commento
Condividi su altri siti

in centro dovessi esserghe solo Masè e bar della Illy... e magari un negozio de dischi che però devi vender solo roba de Pilat, Luttazzi, e magari i Scoverciai :p

dopo femo un negozio de motori Wartsila (ah no, dovessi sparir anche quela) e magari una sessantina de pub (che però i panini no ga de costar più de 2 euro senò xè troppo!)

in fine, mettemo un bel muro che circondi Trieste come andava de moda nella DDR o, più recentemente, in Israele... e i supermercati devi vender solo Teran, Malvasia, Merlot, roba Sfreddo, Principe e Latte Carso... el resto no servi :p

e dopo seremo anche i centri commerciali, perché le Torri xè de Brescia, el Montedoro xè dell'Emilia Romagna (? no me ricordo) e Il Giulia lo gaveva comprà un olandese

Modificato da Ikeya
Link al commento
Condividi su altri siti

Ricordo che i Pub xè de chiara matrice Irlandese/Inglese.

Niente Pub.

Kapuziner, casomai.

Se proprio volemo esser coerenti..

Scuseme, mi go una curiosità: tutti quanti semo fan della porzina e del crauto, mi compreso.

Ma i buffet, in città, pian pianin e uno per volta i sta sparindo. Ghe xè meno buffet che kebab, comunque(ma nissun ga mai protestà per questo), e, de solito, i xè piccoletti (sotto i 200 mq, sì e no 40 posti a sedere).

Ma allora, tutti questi estimatori della porzina, dove i xè? Ovvero: i ghe xè ma a magnar al buffet no xè che i vadi tanto.

E allora come dovessi far a sopravviver questi posti? E che senso ga verzerghene altri?

Modificato da ErLoBo
Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme, mi go una curiosità: tutti quanti semo fan della porzina e del crauto, mi compreso.

propio no tuti, mi solo sentir odor de crauti me se rivolta el stomigo...

e la porzina sì, ma con moderazion...

Modificato da babatriestina
Link al commento
Condividi su altri siti

Ricordo che i Pub xè de chiara matrice Irlandese/Inglese.

Niente Pub.

Kapuziner, casomai.

Se proprio volemo esser coerenti..

Scuseme, mi go una curiosità: tutti quanti semo fan della porzina e del crauto, mi compreso.

Ma i buffet, in città, pian pianin e uno per volta i sta sparindo. Ghe xè meno buffet che kebab, comunque(ma nissun ga mai protestà per questo), e, de solito, i xè piccoletti (sotto i 200 mq, sì e no 40 posti a sedere).

Ma allora, tutti questi estimatori della porzina, dove i xè? Ovvero: i ghe xè ma a magnar al buffet no xè che i vadi tanto.

E allora come dovessi far a sopravviver questi posti? E che senso ga verzerghene altri?

Infatti, se el mercato a decider

Link al commento
Condividi su altri siti

Come diseva el sagio Ceco Bepe: "Sotto la defonta, la se stava ben! Se magnava krauti e luganighe col kren !!" :lol: scuseme la batuda mona, tanto per rider..

Tornando seri (impresa ardua per un muss come mi), xè vero, ogi le richieste del mercato xè quele come che disi Maximilian (e zà el nick me sta simpatico, perché me ricorda el paron de Miramar :p:lol: ), però penso anca che bisognassi zercar (parlo de Trieste) de no "svenderse", ma zercar de risciar, investindo sule robe nostre che gavemo zà, perlomen nel picio. :vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

oltre che un gruppo su fb.....ghe xè anche el sior bandelli che critica la cosa e che el manifesta el suo dissenso:

http://www.unaltratrieste.it/blog.php?act=...=&%20page=2

ora, el pol gaver tuti i pensieri che el vol...ma un che segava le panchine de trieste no pol voler el ben de trieste, per mi el ga solo de star zito ;)

perchè questa me sa solo che de inizio campagna eletorale :aracheroba:

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

Non capisso che problemi saria a costruir un Mc in tergesteo...mah

cioe premesso che a mi no me piasi no vedo nulla de mal a verzer quel tipo de ristorante in quel determinato posto.

Cossa volè che trieste rimani asburgica?Cio el tempo passa bisogna tenirse al passo con i tempi.El Mc oltre ad attrar un certo numero de turisti podessi esser un primo passo verso una ringiovanida della città che a mio modo de veder no saria neanche mal.

E poi anche a Milano xe tanti fast food in centro(anche in piazza duomo) ma no i da fastidio!

Saluti

Link al commento
Condividi su altri siti

Dal Piccolo de oggi:

Il Tergesteo preferisce la moda agli hamburger Gli spazi in galleria nel mirino dei grandi marchi

di MATTEO UNTERWEGER

Quattro grandi marchi del settore dell’abbigliamento hanno messo gli occhi sugli spazi commerciali del Tergesteo. Quelli distribuiti fra piano terra e ammezzato e che animeranno la galleria una volta completato il restauro conservativo dello storico palazzo, avviato a fine 2008.

LA GALLERIA Fra i colossi della moda, che voci di corridoio indicano come griffe di prestigio internazionale pur senza lasciarsi scappare nomi, non ci sarà Zara, che pur aveva manifestato il suo interesse alla proprietà, il fondo statunitense Carlyle Group. Alla fine, l’accordo fra le parti non è maturato. Tramontata anche l’ipotesi fast food e il collegato, paventato approdo di McDonald’s dentro l’edificio: Carlyle guarda infatti altrove, ad altri target. E al cheesburger e patatine, preferisce il cachemere e l’abito di pregio. Fermo restando che «quasi tutti gli attuali inquilini hanno manifestato l’intenzione di rimanere», come ha specificato ieri - nel corso della sua missione triestina - Valeria Falcone, director dell’area Asset management del settore Real estate di Carlyle group.

LA FACCIATA E proprio Falcone ha annunciato che «nei primi giorni di febbraio verrà rimosso il ponteggio dalla facciata di piazza Verdi. A tal proposito, sarà organizzato un evento dedicato per festeggiare lo svelamento». Successivamente, invece, si procederà a sistemare le impalcature sul versante di piazza della Borsa, in una data da concordare con il Comune e con i suoi tecnici impegnati nella riqualificazione dell’area stessa di piazza della Borsa. Posto che l’imponente intervento sul palazzo, per cui Carlyle ha messo sul piatto oltre 40 milioni di euro, dovrebbe concludersi come previsto nel primo trimestre del 2011. A quel punto, la proprietà provvederà alla ripavimentazione di via Einaudi (stilisticamente in linea con l’estetica di piazza Verdi e piazza della Borsa), secondo quanto già previsto dall’accordo con l’amministrazione comunale.

APPARTAMENTI Saranno un’ottantina le unità, tra abitazioni e uffici, che troveranno spazio sopra la parte commerciale del palazzo. «Per le due torri Nord e Ovest, tra contratti preliminari firmati e prenotazioni, abbiamo già impegnato il 35-40% degli appartamenti. Per quella Est stiamo dando il via alle prenotazioni. Quanto alla torre Sud, aspettiamo ancora un po’», fa il punto ancora Valeria Falcone. Il costo, al metro quadrato, pare che oscilli tra i 4500 e i 5000 euro, con alcune punte leggermente più alte.

LA COPERTURA «Abbiamo esaltato tutte le soluzioni per l’isolamento termico e acustico, sempre sotto la supervisione della Soprintendenza come per ogni altro singolo intervento», evidenzia l’ingegner Giovanni Cervesi, direttore dei lavori. Che svela anche come per la copertura della galleria verrà utilizzato «il vetro poroso solitamente impiegato per i parabrezza delle automobili da rally». Il che significa che «se si prova a gettare una manciata di fango su una vetrata fatta così, lo sporco scivola via», conclude Cervesi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Cossa volè che trieste rimani asburgica?

No! Bastassi che la torni de novo :p

E poi anche a Milano xe tanti fast food in centro(anche in piazza duomo) ma no i da fastidio!

Eh, insomma! Prova a magnar qualcossa de decente a Milan per pochi euro, dopo te me conti :-S

Cmq la citadinanza se ga dimostrado contraria, quindi dato che i ghe xe (se mai la xe esistida) i smentissi la opzion McScovaz. :D sopraviveremo.

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq la citadinanza se ga dimostrado contraria, quindi dato che i ghe xe (se mai la xe esistida) i smentissi la opzion McScovaz. :D sopraviveremo.

per curiosita'........i ga fatto sondaggi?

comunque i se ne frega de quel che pensa la cittadinanza , ormai conta solo i soldi

Link al commento
Condividi su altri siti

per curiosita'........i ga fatto sondaggi?

Lasandome star mi e quei altri 4 convinti che xe online :D considerando i milioni de vecieti, te gavesi qualche dubio sui esiti?

comunque i se ne frega de quel che pensa la cittadinanza , ormai conta solo i soldi

In genere, te dassi ragion. Ma una multinazional discussa no pol permeterse de risciar de gaver la gente apertamente contro, per esperienza so che sti sondaggi i xe capacissimi de farli, ma tignindoseli per lori.. e che i risultati che deriva pol influenzar de sai le decisioni.

(oviamente, in sto caso no se sa niente, podessi eser anche una bufala fin dal inizio.)

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×