Vai al contenuto

Chiedo un consiglio dagli espertissimi forumisti...


Messaggi raccomandati

....dovessi acquistar la macchina reflex nova......gò visto la 50D e la 7D, Canon oviamente.

Cossa pensè??? e soprattutto, xè giustificada la differenza de prezzo???

e per completar el corredo, che ottiche podessi accompagnar??? E el flash??? Xè necessario proprio el Speedlight??? e che model???

Se inveze sè dei NIKONISTI....no problem. Gradiria dei consigli anche per la Nikon. E se me spieghè ovviamente perchè preferir una marca che l'altra.....

Grazie muli! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ciao bronza :D

scolta, tra le due che te proponi no so onestamente cosa dirte, quel che poso dirte (dal mio punto de vista) xè che la scelta tra le due marche xè una cosa bastanza "relativa"...te legerà de canonisti che parla mal de nikon e nikonisti che parla mal de canon...

in realtà xè entrambe le marche delle ottime macchine fotografiche

mi go una canon e go ciolto canon xkè quel giorno iera quela in oferta, se iera una nikon ciolevo la nikon :D ma magari mi no fazo testo, no son professional.

dopo però xè anche de veder el discorso economico che logicamente incidi...le ottiche per completar un corredo le dipendi in generale dal tipo de fotografie che te anderà a far per cui a meno che no te sapi za el genere, te convien prima farte un'ìdea.

sul flash no so cosa consigliarte, mi no lo go ancora (i novi e dela stessa casa sia per una marca che per l'altra i costa una botta, quei compatibili un po' de meno).

considera inveze la spesa per un bon trepiede e eventualmente una borsa per portar drio la machina ;)

queste xè le prime robe che me vien de dirte...anche se go risposto forse a una picola parte dele tue richieste :doh:

Link al commento
Condividi su altri siti

no so se sia stadi grandi consigli i miei :D

mia esperienza:

go ciolto la canon 350d che gaveva solo el suo obietivo kit...go fato un bel po' de tempo foto solo con quel...e me go reso conto che me gavesi piaso gaver anche per questa un teleobietivo...co xè capitada l'ocasion me go ciolto un 55-250...

deso speto de gaver pila per ciorme un supergrandangolo...o se capita la bota de cul de una bona oferta...

ma no perchè me sia particolarmente butado su un tipo de foto...xè che me ispira l'idea de provar far foto con un 10-20 o simili :cherobeara:

poi chissà,me renderò conto che cicio no xè x barca e no farò sai foto....

mi son pasado dal'analogica al digitale...usavo una minolta e gavevo l'obietivo kit + un tele dela sigma ciolto usado.

ah si: de atualfoto i vendi obietivi usadi, me par che i meti roba "nova" fora ogni setimana ;)

pena go altre info per la testa scrivo altre monade :D:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Digo anche mi la mia :)

Allora... sia Canon che Nikon xè due ottime marche... mi gò una nikon perchè gò trovado un usado ancora in garanzia, una semipro, ad un prezzo davvero conveniente... ma non gavevo escluso la Canon a priori.

Mi diria che la 50D xè un'ottima macchina. La 7D xè più professionale, per quel gà due prezzi diversi (anche se non so de quanta differenza parlemo).

Per quanto riguarda gli obiettivi..come gà zà dito dido dipendi dal tipo de foto che te fa... de solito sperimentando se se rendi conto de cosa paisi far de più e quindi se ciol un'ottica inveze che un'altra.. mi per esempio gò scoperto che me piasi sai far ritratti, per questo a breve me ciogherò el 50mm (visto che l'85 costicchia ancora un pò troppo per mi :) ).

Per el flash..no so dirte..mi no lo gò e se lo gavesi, no lo saveria usar in modo corretto.. quindi.. :rotfl:

Spero che te sia stà almeno un pò utile quanto scritto :)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

dovresti dare un limite alla spesa e partire da quello, la marca è indifferente, se prendi una semi pro o una pro, che sia canon, nikon o altro i risultati saranno comunque di alto livello se supporterai la macchina con obiettivi di qualità. in tal senso come vorresti partire? con l'obiettivo in kit o prendere solo il corpo e spendere subito ed investire in un'ottica di partenza buona? il flash è utile ma non essenziale, soprattutto all'inizio, puoi prendere sia quello marchiato canon (o nikon) o scegliere tra quelli compatibili tipo gli ottimi metz che oltretutto costano anche poco. che tipo di foto intendi fare? paesaggi e architettura (quindi un grandangolo ben corretto) o street (un medio tele)? ti sconsiglio i tutto fare, solitamente sono bui, soffrono di distorsioni e rappresentano una castrazione, soprattutto per macchine semi pro o pro perchè vanno ad inficiare le potenzialità del corpo.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

aprofito dela discusion za aperta, dal bronza, per chieder anca mi un consiglio ai super esperti fotografi sandrini:

gavesi de impegnarme nel cromprar un tele per la mia eos-450d; son nda in ziro e go visto che, per esempio l'obiet. 70/200mm che varia nel prezo?

go nota che xe diverse dimenzioni de tele ( sempre el 70/200) e che le varia a seconda se xe drentro el stabilizator e anche per le aperture f.

sicome la mia pasion xe fotografar bestie in montagna, xe qualchidun che me fa un ninin de luce sul campo? tra l'altro sborsar dale 700 ale 2000€.......deso come deso no xe simpatico per dopo ritrovarse con un cugno sul stomigo. Grazie Falisca :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

le dimensioni cambiano in relazione allo stabilizzatore e alla luminosità dell'obiettivo. per caccia fotografica con un tele lo stabilizzatore è quasi d'obbligo per poter lavorare anche in condizioni di luce non perfetta senza dover alzare i tempi di scatto e gli iso per non inficiare i dettagli. la luminosità è anch'essa un fattore importante per questo tipo di fotografia per lo stesso motivo, se prendi un tele buio ed economico non potrai aspettarti grandi cose se non scatti sempre alle 12 con pieno sole. la tua macchina poi si posiziona nella fascia entry level quindi auto focus onesto ma che sicuramente risente in negativo di ottiche buie. il mio consiglio è di prendere un tele stabilizzato e con luminosità maggiore possibile, compatibilmente con le tue possibilità economiche. tieni conto di cosa vuoi fotografare, tra un uccello ed un cervo ci sono bisogni diversi come ingrandimenti e che un tele, per caccia fotografica, spesso risulta corto anche a 300mm eq. come hai scritto i prezzi variano e di molto, io ti consiglio di puntare in alto, magari cercando tra l'usato per risparmiare visto che il mercato canon in tal senso è molto vivo, se spendi poco corri il rischio di non portare a casa scatti soddisfacenti.

Link al commento
Condividi su altri siti

le dimensioni cambiano in relazione allo stabilizzatore e alla luminosità dell'obiettivo. per caccia fotografica con un tele lo stabilizzatore è quasi d'obbligo per poter lavorare anche in condizioni di luce non perfetta senza dover alzare i tempi di scatto e gli iso per non inficiare i dettagli. la luminosità è anch'essa un fattore importante per questo tipo di fotografia per lo stesso motivo, se prendi un tele buio ed economico non potrai aspettarti grandi cose se non scatti sempre alle 12 con pieno sole. la tua macchina poi si posiziona nella fascia entry level quindi auto focus onesto ma che sicuramente risente in negativo di ottiche buie. il mio consiglio è di prendere un tele stabilizzato e con luminosità maggiore possibile, compatibilmente con le tue possibilità economiche. tieni conto di cosa vuoi fotografare, tra un uccello ed un cervo ci sono bisogni diversi come ingrandimenti e che un tele, per caccia fotografica, spesso risulta corto anche a 300mm eq. come hai scritto i prezzi variano e di molto, io ti consiglio di puntare in alto, magari cercando tra l'usato per risparmiare visto che il mercato canon in tal senso è molto vivo, se spendi poco corri il rischio di non portare a casa scatti soddisfacenti.

ti ringrazio, anche se la nia 450d non è il max , ma fino ad ora ho fatto abbastanza foto con gli obiettivi del kit che comunque hanno la luminosità che supera di poco i 20. volevo prendere un duplicatore di focale per incrementare la distanza ma ho notato che i rapporti di qualita scendevano drasticamente. allora ho pensato di lanciarmi sugli f della canon ma mi sono ritrovato con i vvari modelli; sicuramente un stabilizzato è prioritario come acquisto e sinceramente deve essere nuovo! di seconda mano non mi fido tanto (anche se può capitare l'affare). grazie del consiglio :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

?

si forse me son spiegà mal o meio gò dito cavoli per luganighe: volevo dir che, a parte el valor "f" sui obiettivi che come te me gà imparà disendome che più picio xe f più luminoso xe el tele, mi conoso un fator de luminosità delle ottiche monoculari ( robe balistiche sè intendi- canociai de fucili) che dà un valor semi buono se xe almeno 20 (chiaramente sè parla de un rapporto) che vien calcolado in quela maniera............. denovograziemille falisca :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

son anche mi in una situazion simile, ma più modesta: go come corpo macchina la semplice Canon 400 D, una delle più economiche nel suo genere, e come obiettivo quel del kit, el 18-55 non stabilizzado, i lo ciama el plasticotto e no so quanto che sia un complimento, Go fatto foto più che dignitose, no me la mento, ma spesso no le iera nitidissime, opur no rivavo a isolar ben qualche ritratto a distanza ( cosa che me vegniva meo cola mia compattona superzoom). Cussì pesno anche mi a un tele e i me ga proposto el Canon 80-300 stabilizado, sui 500 euro. luminosità, comuqnue, 4.5 de max apertura diaframma ( se penso che la compatta Lumix ariva a 2..) ma el podessia punto esser complementare ala lumix che invece xe lumnosa, ga bastanza grandangolo ma no zooma più de 3 volte. Cossa ve par? in negozio i me diseva Se la cambia anche el copro macchina vien meio, ( se go ben capido se no altro cperchè se va suso de IS e non se se inacorzi gnanche) ma mi preferisso far un passetto per volta. Lo ga qualchedun?

Go visto su internet che ghe xe obiettivi zoom assai eo, ma semo oltre ai 1000 euro, me par tantin per un hobby. Mi no xe che fazzo caccia fotografica, ma fotografar i useleti in terrazza de lontan, ingrandir qualche farfalla senza doverghe andar troppo vicin, qualche anara in giro credo che rivassi a far..

Link al commento
Condividi su altri siti

son anche mi in una situazion simile, ma più modesta: go come corpo macchina la semplice Canon 400 D, una delle più economiche nel suo genere, e come obiettivo quel del kit, el 18-55 non stabilizzado, i lo ciama el plasticotto e no so quanto che sia un complimento, Go fatto foto più che dignitose, no me la mento, ma spesso no le iera nitidissime, opur no rivavo a isolar ben qualche ritratto a distanza ( cosa che me vegniva meo cola mia compattona superzoom). Cussì pesno anche mi a un tele e i me ga proposto el Canon 80-300 stabilizado, sui 500 e..............................

xe un discreto obiettivo, bon anche per chi nò gà tante pretese; me ricordo che un anno fà, co jero in montagna me lò son fato imprestar per fotografar un nido de aquila. disemo che jero a circa quattrocentometri in line d'aria e che l'obietivo no iera stabilizzado, cmq le foto xe stade bastanza nitide pensando che non gavevo el cavaleto. comunque el discorso de ciorlo in internet xe de valutarlo con le pinze..... se non ndavo in tun negozio ieri, stavo per ciorme un 70/200 non stabilizzado..... e varda caso gò scoperto che i 70/200 i xe i tre modelli oltre ad un che stà per esser buta fora sul mercato tre poco e nò te digo cossa i spara!

( dal rivenditor ufficiale canon 70/200 no stab. €690 , stabilizzado € 1096 e dopo se va sù verso quota 2000!!!!!!) :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

difatti mi ciogo in negozio, che sarà più caro ma te fa assistenza, te lo provi prima...

go visto i 70/200 su internet, go anche visto meravigliose foto fatte con quei, ma i prezzi me par un fiadin troppo per mi. Un passetto ala volta, me sa che me ciolerò quel che i me offri. No vado in giro ocn cavalletto de solito, anche perchè son in compagnia de no fotografi, se spetemo che i me lassi verzer el cavalletto.. al massimo me pozo contro un muro o pozo la machina sora de un ripian..

Link al commento
Condividi su altri siti

difatti mi ciogo in negozio, che sarà più caro ma te fa assistenza, te lo provi prima...

go visto i 70/200 su internet, go anche visto meravigliose foto fatte con quei, ma i prezzi me par un fiadin troppo per mi. Un passetto ala volta, me sa che me ciolerò quel che i me offri. No vado in giro ocn cavalletto de solito, anche perchè son in compagnia de no fotografi, se spetemo che i me lassi verzer el cavalletto.. al massimo me pozo contro un muro o pozo la machina sora de un ripian..

....alora, per far ben le foto e non farse lasar in mezo al bosco da sola, xe consiglià el stabilizà :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo go ciolto, e po fra borsa, accessori etc son rivada a spender 600 euro..

ben ecco qua de flickr qualche fior in terrazza, nol xe nato per quel, ma per provar..

4624018715_a9f0b392a1_b.jpg

4624625486_ab7beca812_b.jpg

i gerani, al minimo del zoom

4624628806_654e434b39_b.jpg

rose rosso cupo, un color difficile de regolar, ghe vol regolar in manual

4624027979_51a860fe61_b.jpg

la rampicanti rosa

4624025877_26b68d7a88_b.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

stupende! a che distanza te le ga fate?....... cmq me stago sempre piu convinzendo de ndar anca mi a ciorme el toco, anche perche fra meno de un mese vado in ferie e sto giro vado con la machina completa de obiettivi. l'altro ano gavevo solo el base dela 450 e el macroimg0783l.jpg

img0306il.jpg

img0292im.jpg

img0265e.jpg

img0268k.jpg

queste xe un poche fate in modo auto :bye:

Modificato da el_falisca
Link al commento
Condividi su altri siti

stupende! a che distanza te le ga fate?.......

un due- tre metri de distanza, in media: i fiori xe col zomm tuto fora, al massimo, la finestra al minimo, a un metro e mezzo de distanza.

No dopro mai el tutto automatico, ma tegno de norma sulla priorità apertura. Queste le go fatte zercando de tegnir bassi i ISO ( abitudine presa colee compattine..) e quindi xe a 100 ISO. In negozio i me diseva che, visto che nol xe molto luminoso, con un corpo macchina de maggior qualità se pol andar suso de ISO ( 400., 600, 1600) senza perder de qualità. Ma un passo ala volta..

Ler ose rosse inveze xe regolade in manuale, perchè se ghe lasso l'esposizion automatica el rosso vien un fiadin sbiadido. Ghe go lassado automatica la messa a fogo, e in qualche caso ( la rosa rosa ciata, me par che el ga messo a fogo più la foia a sinistra che la rosa..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×