Vai al contenuto

Carneval


silviottola

Messaggi raccomandati

Magari xe già un discorso e me lo son persa O|

Nessun che festeggia carneval?

Per chi me conosi sa che per mi esisti solo quel de muja :lol: e che ok se ga perso el spirito, e ok no xe più quel de una volta, e ok ormai xe solo triestini che se imbriaga e fa longhi, e ok muleti disfadi già alle 4 del pomeriggio però per mi resta un dei periodi più bei anche se sto anno sarà un freddo de paura :down: forsi perchè lo go sempre vissudo in pien (fazendo la sfilata, ecc.) e lo vivo ancora deso (lavoro a muja e praticamente vivo là)

Insomma, nisun festeggia? Mi son dell'idea che se te ga la gente giusta xe sempre allegria e voia de festeggiar ^_^

Se vedè una mucca pazza che canta "carneval xe la festa dei mati" son mi :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Magari xe già un discorso e me lo son persa O|

Nessun che festeggia carneval?

Per chi me conosi sa che per mi esisti solo quel de muja :lol: e che ok se ga perso el spirito, e ok no xe più quel de una volta, e ok ormai xe solo triestini che se imbriaga e fa longhi, e ok muleti disfadi già alle 4 del pomeriggio però per mi resta un dei periodi più bei anche se sto anno sarà un freddo de paura :down: forsi perchè lo go sempre vissudo in pien (fazendo la sfilata, ecc.) e lo vivo ancora deso (lavoro a muja e praticamente vivo là)

Insomma, nisun festeggia? Mi son dell'idea che se te ga la gente giusta xe sempre allegria e voia de festeggiar ^_^

Se vedè una mucca pazza che canta "carneval xe la festa dei mati" son mi :p

Dondon presente .....xe de 40 ani e piu' ke faso el carneval de Muja (dall'eta' de 2 ani) e lo faso fora x fora....e cioe' prima (lavorando in capanon) e dopo dal giovedi' al mercoledi' sonando in giro con i vari Fraieri , Guggen e bande varie e partecipando anke alla sfilata con la mia compagnia ...... (sto ano me vesto de "birra a caduta").......e son d'accordo con ti ke un poko xe sta perso lo spirito ma te poso anke dir ke un Mujesan lo spirito no lo perdera' mai nonostante ultimamente ghe sia tuto sto "bordel" causado da gente ke fa Carneval per imbriagarse e no per divertirse......(va ben bever un poko ma no ocori esser disfai per divertirse in compagnia).....

P.S. Per i vari Sandro,Cucciolina ecc. ecc. (quei ke me conossi de persona) volevo dirve ke sto ano sono el sabato pomeriggio alla Stube in via Foscolo e el martedi' (ultimo de Carneval) al vecio canal con el mitico gruppo ANDE' A CASA DEI.....se gave' voia de passar ve buto anke una bireta......

Link al commento
Condividi su altri siti

P.S. Per i vari Sandro,Cucciolina ecc. ecc. (quei ke me conossi de persona) volevo dirve ke sto ano sono el sabato pomeriggio alla Stube in via Foscolo e el martedi' (ultimo de Carneval) al vecio canal con el mitico gruppo ANDE' A CASA DEI.....se gave' voia de passar ve buto anke una bireta......

Grande dondon, tegneremo de conto! :bacini:

Per quanto me riguarda, carneval lo go sempre detestado...non fa per mi :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Andavo volentieri in maschera al Carneval de Servola . Dopo ga cominciado a vignir personaggi che se incarigava e zercava longhi con le morose e go molado.

Anno 1964 Za quela volta iero un poco mona :D:D

http://img25.imageshack.us/img25/2534/24359483.png

http://img148.imageshack.us/img148/2006/62739875.jpg

Anno 1975 Trattoria Alla Bora , San Giacomo in monte. (i lo ga butado zo).La domenica matina andavimo a sonar e cantar con Cecchelin (fio) Damiani e Walter. Attuale grande capo del Trimalcione.Carnevai stupendi!!!

http://img689.imageshack.us/img689/6073/84679209.png

Link al commento
Condividi su altri siti

in sti ultimi anni me go solo meso una paruca stile rasta...

muja no me ga mai entusiasmado proprio per la stragrande magioranza de gente impetesada...

son stado qualche sera si e me go anche divertido

ma el vagar tra la mularia cariga (e triste xè che xè veramente sai muli/mule pici pici) no me ga mai entusiasmado, anzi.

sto anno no me vesto,no frescheza...xò pol eser che fazo qualche foto in giro...vedarò :D

Link al commento
Condividi su altri siti

in sti ultimi anni me go solo meso una paruca stile rasta...

te se ricordi quell'anno che te se li ga fatti far dalla parrucchiera de san giacomo tutti sparadi in aria a punte? ...e poi invece che andar in giro o muja semo andai in cine AHAHAHAHAHHA

se domenica te son alla sfilata vardite in giro che ghe son anche mi e fotografa papà che sto anno el merita!

Link al commento
Condividi su altri siti

te se ricordi quell'anno che te se li ga fatti far dalla parrucchiera de san giacomo tutti sparadi in aria a punte? ...e poi invece che andar in giro o muja semo andai in cine AHAHAHAHAHHA

se domenica te son alla sfilata vardite in giro che ghe son anche mi e fotografa papà che sto anno el merita!

altrochè se me ricordo :D in viale tuti se girava :grin:

x doman pome no so, penso sia dificile.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per Carneval, che go sempre detestado dai tempi delle risse furibonde in vial, dove ogni anno puntualmnete trovavo de dir con qualche piccola banda de sciamannati che picchiava vecete con i manganei pieni co la scusa de l'alcool in corpo, go dal 1992 inaugurado una piacevole abitudine. Dalle 14 de martedì grasso chiudo l'ufficio, e me reco in cravatta con tutti i collaboratori e collaboratrici in bar unità dove se se imbriaga con dedizione, puntiglio e sistematicità. dato che in piazza unità passa el mondo, per martedì grasso, la compagnia de animali via via aumenta in numero e verso le sette de sera, cravatta legada in testa, se comincia a far un tour itinerante (movida de pivida) nelle bettole de marina, diaz, cadorna. Verso le 4 de mattina, se se riva, cravatta in bocca e se torna a casa tuti contenti. odio, tuti... mia moglie,ad esempo, non apprezza tantissimo queste simpatiche usanze triestin-carnascialesche.. dueanni fa me son indormenzà sul tapedo in salotto e la voleva ciamar l'italspurghi per portarme via..

per farla breve, se passè in bar unità per le 4, e se ve riconosso, qualche mojito un più no poderà che farve ben.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×