Vai al contenuto

Che tipo de riscaldamento gavè?


Qual impianto de riscaldamento gavè in casa?  

22 utenti hanno votato

  1. 1. Qual impianto de riscaldamento gavè in casa?

    • Caldaia autonoma a metano
      17
    • Riscaldamento centralizzado
      2
    • Caminetto a legni/pellet/specificar el tipo
      5
    • Spargher
      0
    • Elettrico, stufetta o inverter
      1
    • Niente riscaldamento, alla pezo stago col capoto
      0
    • Non sa, non risponde
      0
    • Altro
      1


Messaggi raccomandati

Alla luce della discussion (decisamente OT) che go introdotto nel thread sulla zima, ve propongo un sondaggin :D

Soprattutto nel caso dei caminetti, scrivè pur che tipo che gavè e come funziona. Magari disè pur quanto spendè, se accendè spesso, se sè soddisfatti cusì ecc, più informazioni mete e più istruttivo xe per tutti.

Dopo ve dirò la mia, visto che recentemente a casa mia semo stadi "costretti" a cambiar caldaia :)

P.S: se ve sembra che manchi qualche opzion importante nel sondaggio, diseme pur prima de votar, posso veder de zontar.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

caldaietta autonoma a metano, anche per l'acqua calda, quele che scalda sul momento. Con una bona tegnuda dei infissi, scalda giusto e consuma poco. gavevo un caminetto nela vecia casa, solo per bel veder e per l'atmosfera: te tegnivi le le porte de quala camera serade, quela iera calda e el resto una iazzera, te tegnivi verto, iera solo per bel veder. El vecio gato rosso ghe piaseva meterse su un scagnetto a vardar el fogo..

Link al commento
Condividi su altri siti

Pellet anche se momentaneamente son ancora con el metano .. gavemo compra la caldaia a pellet .. e ovviamente la mettemo desso che xe quasi finida la zima :p

te son ti che te ga pensa sbagliado...in realtà la gavè ciolta per far sauna sto estate :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Pellet anche se momentaneamente son ancora con el metano .. gavemo compra la caldaia a pellet .. e ovviamente la mettemo desso che xe quasi finida la zima :p

te son ti che te ga pensa sbagliado...in realtà la gavè ciolta per far sauna sto estate :p

giusto .. a lavori terminati ve invito .. te la collaudi ti? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

legni vinzi :D ma go anche una caldaia per quando xe zimazima.

Ecco, xe questo che no me spiegavo anche nell'altro thread, dovesi esser el contrario, casomai :D Co xe zimazima el fogo diretto de un caminetto/stufa sicuramente ga un rendimento migliore per una stanza. Però per scaldar tutto l'appartamento in maniera uniforme xe meio la caldaia. Dopo esisti anche i caminetti a pellet o a legname tradizionale con centralina/termostato collegadi col circuito dei caloriferi, ma quanto costa un impianto del genere?

E l'inquinamento? Ghe femo la punta per meter le lampadine a basso consumo ovunque perchè quele altre consuma/inquina e dopo brusemo ancora legni nel 2010? :wacko:

No vol esser per forza una critica eh, forsi xe qualcosa che me sfuggi e volesi capir :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh bon ....

Son un operator del settor, me occupo proprio de impianti de riscaldamento, e se dopo qualche dun vol chieder qualcosa, quando el tempo me permetti de esser collegà, spero de poder fornir risposte abbastanza giuste e chiare...

Intanto ve descrivo el mio impianto de casa che stago pian pianin ultimando, e tante robe ancora de installar ....

Alla fine l'impianto sarà così composto :

Caldaia a metano a condensazion.

Impianto su tre zone, de cui 2 a pavimento (bassa temperatura) e 1 a termosifoni (alta temperatura) con tre termostati ovviamente indipendenti.

Centralina per el controllo indipendente delle 3 temperatura-

Sonda esterna.

Caminetto a legna (tipo chiuso) con ventilator che butta fora aria calda (consumo circa 30 quintali x inverno)

Pannelli solari per acqua calda sanitaria (combinai con la caldaia)

Stufa a pellet (solo per la taverna)

Ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Caldaia autonoma a metano.

Riscaldamento a pavimento, più 5 radiatori.

Visto che una bona parte del Carso no xe ancora metanizzada forsi te dovevi metter anche le caldaie autonome a gasolio o col bombolon.

Parecchi ga anche le stue in maiolica.

Modificato da zalzi
Link al commento
Condividi su altri siti

Eh bon ....

Son un operator del settor

Bingo! Allora aprofiterò per qualche domanda :D

Caldaia a metano a condensazion.

Proprio come gavemo pena messo noi, solo che gavemo unicamente i caloriferi tradizionali. Te me podesi dar qualche informazion in più sul sistema a pavimento? Perchè le caldaie a condensazion so che rendi ben a temperature basse, ma anche andar a disfar tutti i pavimenti no penso sia conveniente per uno che ga za i caloriferi...

De solito tegno l'acqua sui 60°, de meno no riva a scaldar co xe sai zima, te disi che xe troppi per sfruttar ben l'acqua de ritorno?

Grazie :D

Link al commento
Condividi su altri siti

legni vinzi :D ma go anche una caldaia per quando xe zimazima.

Ecco, xe questo che no me spiegavo anche nell'altro thread, dovesi esser el contrario, casomai :D Co xe zimazima el fogo diretto de un caminetto/stufa sicuramente ga un rendimento migliore per una stanza. Però per scaldar tutto l'appartamento in maniera uniforme xe meio la caldaia.

Partimo da 2 presupposti:

– no stago in apartamento, e scaldar ogni zona de la casa costa sai, ma sai de più che scaldar le parti vitali coi legni.

Nele meze stagioni, gaver 20° vizin ai legni e 14° lontan xe ok. Co' xe zima, no se pol gaver 5° lontan e 25° vizin :D quindi i caloriferi equilibra.

– el camin a legni xe ligado a vari bochetoni che buta aria calda in giro per la casa, e a una ventola.

E l'inquinamento? Ghe femo la punta per meter le lampadine a basso consumo ovunque perchè quele altre consuma/inquina e dopo brusemo ancora legni nel 2010? :wacko:

Xe 2 robe diverse. Per poder gaver el metano a casa, te ga inquinamento durante l'estrazion, el trasporto, etc.

I legni xe a km 0, e una roba xe se i vien brusai, cossa so mi, in corso italia.. un altra se i vien brusai praticamente in bosco :) e el scarto principal xe zenere che xe otima per conzimar.

Go la impresion che, tuto somado, i legni inquini bastanza de meno.

E, continuo a dir, tuto somado i costerà 2/3 del metano, o anche meno.

El top desso saria rivar a meter i panei per l'aqua, cussì de sfrutar la caldaia ancora de meno, nele staxoni intermedie.. però i costichia ancora.

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

legni vinzi :D ma go anche una caldaia per quando xe zimazima.

Ecco, xe questo che no me spiegavo anche nell'altro thread, dovesi esser el contrario, casomai :D Co xe zimazima el fogo diretto de un caminetto/stufa sicuramente ga un rendimento migliore per una stanza. Però per scaldar tutto l'appartamento in maniera uniforme xe meio la caldaia. Dopo esisti anche i caminetti a pellet o a legname tradizionale con centralina/termostato collegadi col circuito dei caloriferi, ma quanto costa un impianto del genere?

E l'inquinamento? Ghe femo la punta per meter le lampadine a basso consumo ovunque perchè quele altre consuma/inquina e dopo brusemo ancora legni nel 2010? :wacko:

No vol esser per forza una critica eh, forsi xe qualcosa che me sfuggi e volesi capir :D

Allora mi go una caldaia a gasolio e un inserto ventlià per caminetto. L'inserto, quando son a casa, xe sempre impizzà. Dato che el dà fora 11 kW scalda tutta la casa (go 140 m3 su 2 piani) la caldaia parti de mattina quando de sicuro no impizzo prima de andar a lavorar e la fazo andar de sera 1 oretta per scaldar meio el secondo pian . Questo me permetti de risparmiar 1200 -1300 litri de gasolio all'anno gavendo la casa più calda e confortevole.

Poi el legno se pol comprar oppur se pol ricever in regalo o farselo da soli , quest'anno 1 mese de riscaldamento lo go avudo gratis da potatura de alberi miei e dei miei amici. I primi 2 anni li go fatti gratis gavendo trovà 15 m3 de legno che gaveva lassà el proprietario precedente.

Una stanza con un inserto del genere te arriva a 40 °C in 1 ora..... servi per una casa intera.

Dal punto de vista dell'inquinamento, el CO2 xe in pareggio (el legno rilascia el CO2 che el gà assorbido durante la sua vita, e che el rilasciassi comunque marzindo nel bosco). El problema al limite xe le polveri , però se se vol inquinar meno bisogna calr el prezzo del gas.

Riporto anche qua la tabella che go postado nell'altra discussion.

http://www.centroconsumatori.it/40v26395d28081.html

Link al commento
Condividi su altri siti

E, continuo a dir, tuto somado i costerà 2/3 del metano, o anche meno.

Si, ma paragonar un camin (che come te ga dito anche ti scalda un casin una stanza ma lasa semifredde le altre) con una caldaia no xe proprio un raffronto corretto :D

Ara, pomeriggio se go tempo vedo de trovar le vecie bollette dell'anno scorso e te digo cosa spendo in media al bimestre. Intanto Maximilian ga dito che el legno costa 50 iuri a metro cubo, quanto te rivi andar avanti con un metro cubo, mediamente? Chiedo perchè no go la più pallida idea :D

Link al commento
Condividi su altri siti

No, ma guarda te te scaldi una casa, non una stanza. Poi volendo te pol attaccar altri 2 tubi per portar l'aria calda in 2 altre stanze.

Mi me parti, a seconda del freddo che fa , dai 5 ai 7 metri cubi all'anno (disemo 300 euro de media) + 500 litri de gasolio più o meno (21 gradi), prima consumavo sui 1800 litri de gasolio, ma tegnindo 19 gradi (no me riva el metano de mi , e el GPL nel bombolon costa carissimo). I Italia vol dir 1000 iuri risparmiadi all'anno . Già nel primo anno me son pagà l'inserto in pratica, poi te son in guadagno.

Link al commento
Condividi su altri siti

E, continuo a dir, tuto somado i costerà 2/3 del metano, o anche meno.

Si, ma paragonar un camin (che come te ga dito anche ti scalda un casin una stanza ma lasa semifredde le altre) con una caldaia no xe proprio un raffronto corretto :D

Xe un camin "struturado", no scalda una stanza ma 4. Comunque, mi calcolo in base al mio viver ben :D se stanze che no vado mai ga qualche grado in meno (roba, come disevo, soportabilissima nele meze staxoni), me va ben.

Link al commento
Condividi su altri siti

cmq dipendi dal tipo de impianto in generale che te ga casa, se se parla de riscaldamento fine al scaldarse a sè stesso o no :D

intendo...stemo parlando de cosa dopremo per tenirse caldi in casa o in generale de che impianto de riscaldamento/acqua usemo?

xkè anche casa mia gavemo meso i panei solari e sto inverno li go lasadi sempre tacadi insieme ala caldaia...de acqua calda go risparmiado sicuramente ma no so quanto :D

però xè de dir che co gavemo ristruturado casa seguindo i pochi consigli boni che ne ga dado chi fazeva i lavori, gavemo messo el capotto alla casa e questo iuta parecchio a mantenir el caldo o el fresco in inverno/estate.

gavemo anche fato za tuto l'impianto per meter el condizionator ma al momento no ga mai servido meterlo, penso proprio grazie al capoto.

quindi anche questo aiuta a risparmiar sul riscaldamento...

deso come deso lo tegno a 21.5°, e co taco el camineto no scendi la temperatura e quindi no parti el riscaldamento...

dipendi anche dal'uso del camineto...se te fa tanta fiamma te scaldi ben ben..se te scaldi doprando le bronze chiaro che el caldo xè diverso ma sempre scalda....almeno xè quel che me par mi. cmq col camineto impizado bastanza durante el giorno e con una bela fiameta viva go rivado portar la temperatura sui 23° nel'apartamento,e no me par poco :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Caldaia autonoma a metano rapid lamborghini, controllo annuale.

Infissi in legno spesso e doppi vetri.

Programma accensione: 6-8; 12-14; 17-22

Solo qualche giorno in gennaio e febbraio prolungavo un paio d'ore al mattino-

Di notte è sempre spento.

Temperatura 20.6 gradi C.

Link al commento
Condividi su altri siti

Proprio come gavemo pena messo noi, solo che gavemo unicamente i caloriferi tradizionali. Te me podesi dar qualche informazion in più sul sistema a pavimento? Perchè le caldaie a condensazion so che rendi ben a temperature basse, ma anche andar a disfar tutti i pavimenti no penso sia conveniente per uno che ga za i caloriferi...

De solito tegno l'acqua sui 60°, de meno no riva a scaldar co xe sai zima, te disi che xe troppi per sfruttar ben l'acqua de ritorno?

Grazie :D

Dunque ...

Pensar de disfar la casa per metter l'impianto de riscaldamento xe utopia pura, a meno che uno non voli far una ristrutturazion completa da cima a fondo (come go fatto mi...)

Le caldaie a condensazion ga la miglior applicazion proprio sui impianti a pavimento, perchè i fumi prodotti cedi calor alla tubazion de ritorno impianto prima de entrar in camera de combustion... pertanto, più freddo xe el tubo de ritorno, più la caldaia condensa e più diminuisi i consumi.... EL tubo de ritorno in un impianto a pavimento fatto ben, pol variar tra i 25-30 gradi a regime....

Ma anche l'applicazion delle caldaie a condensazion su impianti tradizionali no xe de buttar via, con piccoli accorgimenti se riva a tirar fora rendimenti molto buoni ....

Due trucchi .... aumentar (del 30%) i elementi dei caloriferi in modo de gaver el stesso calor ma diminuindo la temperatura de mandata ( e come conseguenza quella del ritorno ) e farse installar la sonda esterna ... la sonda esterna permetti de far funziona la caldaia a temperatura scorrevole, cioè più fredo xe fora più la mandata xe calda. più xe caldo fora, meno la mandata xe calda ... in questo modo, soprattutto nelle mezze stagioni quando fora xe 10-12 gradi, la mandata se abbassa attorno ai 50° e la caldaia condensa de brutto .....

Calcola che da calcoli che go fatto mi, una sonda esterna ben posizionada (a nord) con un costo ridicolo (circa 30-40 euro) pol portar un risparmio del 5-10% e forse qualcosa de più sulle caldaie a condensazion ...ma xe ancora tanti installadori xe restii a metterle e no go mai capì perchè.....

Spero de esser sta abbastanza chiaro e de no gaver parlà troppo in tecnichese ....

Poi esisti tanti sistemi combinai, e anche coi panei solari se pol trovar buone soluzioni anche per l'integrazion al riscaldamento.

Chi xe esperto de legni me togli due curiosità ??????

Quanto pesa 1 m3 de legni in quintai ???

Xe meio brusar rovere o faggio ???

Ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Quanto pesa 1 m3 de legni in quintai ???

Xe meio brusar rovere o faggio ???

No go mai fato caso pienamente ai m3, più che altro perchè li compro a quintal.. quindi là no savessi dir con precision. Ma penso che un grande fornitor te savessi dir.

Per rovere o faggio, de solito uso i 2 in contemporanea: faggio per legni più pici che fazi sai caldo, rovere quando che lo voio far durar (andando a dormir, etc)

Link al commento
Condividi su altri siti

In Slovenia (60% de la superficie nazional xe bosco) fa tuti, anche perchè tanti xe proprietari de un toco de bosco. Però xe sai fadiga.

In Italia i ga za taiado tuto per costruir (pianura), o i sta per (carso).. quindi evitassi, personalmente :D

Mi no gavendo alberi compro :D

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

In Slovenia (60% de la superficie nazional xe bosco) fa tuti, anche perchè tanti xe proprietari de un toco de bosco.

Ah ecco, se uno xe paron dela terra. No che se pol ciaparse e andar in mezzo a un bosco e meterse a taiar dove se vol :D Sarà anche là de chieder un permesso credo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×