Vai al contenuto

Pizzerie, rapporto prezzo-qualità


arska

Messaggi raccomandati

Mi son specializzado nel calzone fritto, che una volta fazeva esclusivamente Enzo alla Ferriera. Enzoiera per mi per distacco el miglior pizzaiolo de Trieste, un grande. Chissà dove xe finido.. Ora el calzone fritto lo fa al peperoncino in via coroneo e al rossopomodoro in rive, anche se con ingredienti particolari.. A voi ve risulta altri posti che lo fa??? o magari savè dove xe finido el mitico Enzo??

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 94
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Inizio mi... Visto che iero invitado a cena alla Lowenbrau, go ciolto una pizza....

Intanto: prezzi esorbitanti... Se la marechiaro che tanto se parlava xe cara.... Qua 6,75€ per una diavola!!! :-S

La pizza xe rivada dopo parecchio tempo (semo andai presto e non iera assolutamente NESSUN e non so perchè gavemo aspettado 20 minuti...)

Super pesante!! Quantità industriali de mozzarella (tra l'altro dal gusto che lasa molto a desiderar), pochissima salsa de pomodoro, e pasta poco cotta... L'unica roba bona: el salamin piccante!

Se sa che el local non xe nato come pizzeria e il tutot ne risenti... La go ancora sul stomigo...

Insomma per magnar pizza EVITAR assolutamente la Lowenbrau...

Voto alla pizza: 4

Voto al servizio: 5.5

Voto al local: 8 (cmq xe molto bel e ben fatto)

Questa ovviamente xe una super mini bozza de una recension :D Co faremo recensioni de paninoteche sarò più clemente ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

@ cazzaballe : finalmente te son stà preciso coi prezzi che finora no consentiva de valutar. I prezzi che te gà dà xe o sarià efetivamente dicreti, e bastanza adeguadi al local, che no xe certo atrativo.

Mi iero stàda tempo fa e no iera niente economico ma forsi i ga tignù i prezi fermi odiritura sbasadi, mentre i altri aumentava, e ogi efetivamente risultarìa meno caro de altre parti. Ricordo che anca Ikeya te ga contradeto, dando ragion che i prezzi no corispondeva ai tui e che xera cara, percui seremo sul argomento e ripeto, chi vol che ghe vadi..

la piza in casa, come sempre, me xe vignuda strabona e ssai più bona de quele in pizeria, e ghe xe piasuda a tuti indistintamente, con barufa per rubarse i tochi : quei che no gaveva bafi, i voleva andar a comprar i bafi finti in negozio de articoli de carneval, pur de poder lecarseli.

quel che xe più interesante che in nissuna pizzeria trovo el pomodoro che lassa in bocca un gusto cussì delizioso. gnanca lontanamente.

capiria se mi usassi mozzarella de bufala artigianale e la salsa de pomidoro fata in casa con i pomidori fati rivar de napoli e sorento.

el problema xe che uso la mozzarella spar a 49 cts. e el pomodoro in scatola che costerà 35 cts.

domando, se mi coi prodoti tutosomato in scatola e tra l'altro de primo prezzo me vie gusti deliziosi.... se in pizzeria al massimo xe discreto (spesso scialbo) che pomidori usa ste pizzerie ??

Modificato da Zithara
Link al commento
Condividi su altri siti

Inizio mi... Visto che iero invitado a cena alla Lowenbrau, go ciolto una pizza....

Intanto: prezzi esorbitanti... Se la marechiaro che tanto se parlava xe cara.... Qua 6,75€ per una diavola!!! :-S

La pizza xe rivada dopo parecchio tempo (semo andai presto e non iera assolutamente NESSUN e non so perchè gavemo aspettado 20 minuti...)

Super pesante!! Quantità industriali de mozzarella (tra l'altro dal gusto che lasa molto a desiderar), pochissima salsa de pomodoro, e pasta poco cotta... L'unica roba bona: el salamin piccante!

Se sa che el local non xe nato come pizzeria e il tutot ne risenti... La go ancora sul stomigo...

Insomma per magnar pizza EVITAR assolutamente la Lowenbrau...

Voto alla pizza: 4

Voto al servizio: 5.5

Voto al local: 8 (cmq xe molto bel e ben fatto)

Questa ovviamente xe una super mini bozza de una recension :D Co faremo recensioni de paninoteche sarò più clemente ;)

6,75 la piza diavola no xe carissima, la diavola costa sempre bastanza più dela persuto. el problema sarà sta come sempre coperto bibite e servizio, che come al solito ti no te consideri e che i te meti anca quando el servizio xe pèsimo. Pecà el Lowenbrau come grandezza e aredi sarìa un local interesante, par che i fassi tanta roba de scelger ma po' legendo la lista no te sa cossa cior che xe tuto robe ininteressanti e anca per magnar un panin i te pela.

la piza de pizzeria, sul stomigo la resta quasi sempre. Fata in casa inveze te pol magnar interi stampi e te sta benissimo e no vien gnanca bruschi in viso.

Spero che nele recensioni no doveremo sempre meter el confronto cola marechiaro

Modificato da Zithara
Link al commento
Condividi su altri siti

6,75 la piza diavola no xe carissima, la diavola costa sempre bastanza più dela persuto. el problema sarà sta come sempre coperto bibite e servizio, che come al solito ti no te consideri e che i te meti anca quando el servizio xe pèsimo. Pecà el Lowenbrau come grandezza e aredi sarìa un local interesante, par che i fassi tanta roba de scelger ma po' legendo la lista no te sa cossa cior che xe tuto robe ininteressanti e anca per magnar un panin i te pela.

la piza de pizzeria, sul stomigo la resta quasi sempre. Fata in casa inveze te pol magnar interi stampi e te sta benissimo e no vien gnanca bruschi in viso.

Spero che nele recensioni no doveremo sempre meter el confronto cola marechiaro

Confermo Kofler (ex Lowenbrau) ga un ricarico su servizio e bibite esorbitante. L'acqua xe come bever champagne

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...
  • 1 mese dopo...

Pizza smile: via barbariga..

Iero casa della morosa e gavemo deciso de ordinar pizze da sta pizzeria...

Devo dir che no xe niente mal! Belle grandi come me piasi a mi, economiche (5 euro la diavola, 6 euro la bufala!) e molto gustose...

Una piccola pecca sulla cottura che non iera fatta a puntino... Se qualcun altro la conosi magari pol dirme se iera la giornata così (essendo domenica magari i iera pieni de lavor) o se xe sempre così..

Comunque impressione positiva :)

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

1) Pizzeria Casa Rosandra

Dieci giorni fa iero casa de un mulo che sta la vicin. Comprada per asporto una pizza...

4,80 EURO LA MARGHERITA (I XE PAZZI!!!)

La pizza non iera neanche granchè, cotta mal e con la pasta troppo grossa de sotto, mi me piasi sottile..

Io quando vengo a Trieste passo da Manuel vicino all'università e la pizza è sempre stata molto buona, mai provata invece la grigliata.

Massi

Go sentido parlar no me ricordo da chi, e devo provarla, i me ga dito che non xe mal :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo alcuni anni sono tornato alla Pizzeria C'era una volta a Giarizzole, i prezzi precisi non li ricordo ma mi sembrano nella norma (peperoni 5 euro).

Ne gigantesche ne minuscole, pasta non gommosa. La location non è delle migliori ma pizza buona oltre ogni aspettativa. Consiglio la pizza Alpina (7 euro) con melanzane fritte e ricotta affumicata.

:7:

Modificato da Frangia Ostile Sez. Perugino
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 anni dopo...

Frangia Ostile, ma xe Peperoncino o PEPERINO? mi me par Peperino. Comunque costa bastanza... Ma le pizze xe bone.

Penso che in quanto a pizze qua nel forum go pochi rivali, gavendone magnade 365 de fila per ogni sera più o meno (lavoravo in pizzeria e iera zena agratiss :)) ), epur no me ga mai nauseado (un poco de gonfior adominale solo hihii)

Link al commento
Condividi su altri siti

Frangia Ostile, ma xe Peperoncino o PEPERINO? mi me par Peperino. Comunque costa bastanza... Ma le pizze xe bone.

Penso che in quanto a pizze qua nel forum go pochi rivali, gavendone magnade 365 de fila per ogni sera più o meno (lavoravo in pizzeria e iera zena agratiss :)) ), epur no me ga mai nauseado (un poco de gonfior adominale solo hihii)

Un anno de fila ogni sera??? Te son mato? :D

Mi nei ultimi anni me fa un'acidità pazzesca se magno una pizza troppo abbondante. Buh, starò inveciando :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Disemo su 365 300 sere dai hihihi

Per asporto se zerché qualità ve consiglio dove che lavoravo la Mangiafuoco (via Rismondo): 100 tipi de pizza, dolci anche fatti in casa, tantissime birre in bottiglia. I prezzi xe nella media (4 la margherita, 5 prosciutto, diavola ecc, 6 le bigusto - prosciuttofunghi, melanzaneprovola ecc, più tante altre "speciali"). Se paga 1 euro de costo consegna sul totale (che sia una margherita o 10 pizze sempre un euro), ma la consegna xe bastanza rapida. Le pizze no xe grandissime, ma molto bone e ve garantiso la qualità dei prodotti e l'igiene quasi maniacal del paron (e quindi de lavoranti, pizzaiolo e portapizze). E, roba de no poco ocnto, tuti i portapizze xe notadi con contratti regolare....

Link al commento
Condividi su altri siti

Ps: devo dir che sai bona xe anche ala NUMBER ONE in via del toro, trasversale bassa del viale. Son ndado sabato e gavemo speta un 35 40 minuti per 3 pizze, ma iera sai bone. Disemo che el local xe un po' ala bona e i prezzi dele pizze leggerissimamente sora media, ma de poco. Bibite ecc inveze a prezzo assolutamente medio-mediobasso.

Link al commento
Condividi su altri siti

L'altra settimana volemo andar (ierimo in 9) alla pizzeria dei fratelli La Bufala. Iera le 18:58.

Come verzemo la porta, la baba dentro, incazada e con la sigaretta accesa, ne fa gesto de andar fora indicandose el polso (come dir: vardè che verzemo alle 19:00).

Cocolissimi, tanto che semo andai al Barattolo la drio e iera decisamente più cocoli :)

Addio, fratelli La Bufala.

Link al commento
Condividi su altri siti

L'altra settimana volemo andar (ierimo in 9) alla pizzeria dei fratelli La Bufala. Iera le 18:58.

Come verzemo la porta, la baba dentro, incazada e con la sigaretta accesa, ne fa gesto de andar fora indicandose el polso (come dir: vardè che verzemo alle 19:00).

Son andado una volta e devo dir che no me ga fatto impazzir la pizza, inoltre per i miei gusti la scelta xe limitada e i prezzi xe altini.

Modificato da chipoldir
Link al commento
Condividi su altri siti

Per i miei personalissimi gusti el calzone ripieno fritto de rosso pomodoro xe assolutamente el massimo. Asciuttissimo, croccante, ricco. 9 euro al tavolo (cop e servizio inclusi. No xe poco, ma nianca tantissimo se penso a margherite portade in tola a 7 euro..

Xe anche una version da 7 euro, ma el xe porello...

Come pizzeria, ottimo prezzo qualità alla 2002, imho.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per i miei personalissimi gusti el calzone ripieno fritto de rosso pomodoro xe assolutamente el massimo. Asciuttissimo, croccante, ricco. 9 euro al tavolo (cop e servizio inclusi. No xe poco, ma nianca tantissimo se penso a margherite portade in tola a 7 euro..

Xe anche una version da 7 euro, ma el xe porello...

Come pizzeria, ottimo prezzo qualità alla 2002, imho.

il calzon fritto lo go magnado al barattolo e devo dir che il xe favoloso. quindi lo fa anche altrove? buono a sapersi :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×