Vai al contenuto

Consiglio pediatra


SaRtO

Messaggi raccomandati

Siccome anche mi son diventà da poco papà, me trovo davvero in gran difficoltà a sceglier el pediatra per el mio picio.

I pediatri de libera scelta, xe pochissimi che ga ancora la lista verta, ma almeno in via privata chi me consigliè??

Me saria davver d'aiuto gaver vostri pareri e giudizi coi nominativi, visto che in rete se trova praticamente niente.

Link al commento
Condividi su altri siti

innanzi tutto auguroni! :D

mi go stradi. xe in via diaz....

el xe un tipo particolare eh.... ad esempio x la tosse nol da niente...x i moccoli neanche...ma mi me trovo stra ben...dopo xe genitori + apprensivi ke ga cambià perchè preferiva el sciroppo alle goccette de fisiologica!

inoltre lui sostien l'autosvezzamento, che xe ben diverso dal svezzamento classico con pappe e pappette varie.....altro no so dirte xke son andada 2 volte solo fortunatamente! col piccio gaveva un mese e a 4 mesi e mezzo x svezzerlo. desso spettemo i sei mesi pel tagliando!! :punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

Te son el secondo che me da questo nominativo.

Te podesi darme dei tuoi pareri, e come mai te me consigli proprio lui?

Son andada de lui (in privato) perchè me iero stufada del pediatra de prima e de coalutti gavevo sentido parlar solo che ben de più parti.

Per adesso son andada solo poche volte, ma el me ga fatto una sai bona impression.

El xe professionale, disponibile e onesto.

Se te ga bisogno, el te fissa un appuntamento in tempi brevi; el sta el tempo giusto senza farte furia; te spiega le robe parlandote come a una persona dotada de zervel e no come a un mezzo deficiente; non el te metti panico e non el ga fissazioni che certi altri ga (tipo vaccinazioni e tabelline della crescita); last but not least, no el te domanda 150 euri senza fattura :)

Congratulazioni e buona fortuna :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Colautti xe el mio pediatra per la picia che adesso ga tre anni. Brava persona,onesta e disponibile. Penso che prenderlo come pediatra della mutua sia praticamente impossibile, attualmente. In privato me son rivolto alcune volte a De Manzini, in Via Marconi, secondo mi e altri el numero uno per competenza. Assai coccolo e anche abbastanza onesto,coi suoi 80 a botta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Colautti xe el mio pediatra per la picia che adesso ga tre anni. Brava persona,onesta e disponibile. Penso che prenderlo come pediatra della mutua sia praticamente impossibile, attualmente.

Al distretto sanitario i me ga dito che no se pol sceglier pediatri (della mutua) de un altro comun. Per cui, se no te son de dolina, no te ga proprio speranza, anche se el gavessi posti liberi.

Link al commento
Condividi su altri siti

orpo, non savevo che a san dorligo i gà un'altra usl. mha forsi sarà cusì. O|

comunque ti va la de lui o de qualchedun altro che te scegli, e dopo domandighe direttamente al pediatra come te devi far per gaverlo ....

me xe capita anca mi co gavevo le fie picie e stavo a prosecco. son nda dala rizzian, quela volta la iera a opicina, e la gaveva la lista stracolma, roba de 1200 fioi. ala usl i me ga dito che iera impossibile ciaparla!!!! son nda un do volte in privato e ghe go domanda a ela de notarme....e varda caso la me ga nota come pediatra. ormai xe pasadi i tempi dei pediatri, ma i me ga consiglia anche la dott.ssa riosa, la fazeva la sostituta dela rizian..... anca ela xe competente; cmq varda che uno val l'altro, salute permetendo dei fioi, ...dopo dipendi tanto anca dai genitori.

auguri

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo anche a mi l'ASL me ga confermà che non se pol cior pediatri de altri Comuni se non in casi estremamente motivati (trasferimenti per lavoro e robe varie).

Quindi me sa che me "adotterò" come privato Colautti, almeno per la prima visita... speremo solo che non el me prosciughi :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo anche a mi l'ASL me ga confermà che non se pol cior pediatri de altri Comuni se non in casi estremamente motivati (trasferimenti per lavoro e robe varie).

Quindi me sa che me "adotterò" come privato Colautti, almeno per la prima visita... speremo solo che non el me prosciughi :unsure:

eco, te vedi, za qua se dito tuto!.

.....salvo casi......... questo vol dir che lori devi darte per priorita el dotor che i gà nela lista de quei che lavora nel comun. dunque non xe obligatorio che sia quei la. se fosi mi andasi la de novo e batesi i pugni sula tola fin che no i me da quel che voio.

i te poderà sempre dir che el xe pien de fioi!!!! al limite, ma ndando de lui e spapolandoghe un poco................ te risolvi... provare per credere :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×