Vai al contenuto

Dentista in Slovenia?


Messaggi raccomandati

Go de farmi alcune robette e anca urgentemente , i me ga dito che no i no me le fa in publico cussi ve domando un consiglio , da chi andè per curar i dentiti?e ve trovè bene?

:testadamuro: faccina da usare quando si ha il mal di denti

Link al commento
Condividi su altri siti

TESEI, vicin la ciesa de Sant'Antonio. Comincio fra due settimane una cura per 5 cariette, un'infiammazion cronica alle gengive con una tecnica innovativa, pulizia e sbiancamento dei denti, più lastre per veder che no sia cariette sotto, 700 euri. No me par mal. Sai cocolo, mio moroso va da lui de anni, el xe pien de clienti, studio superfigo, e clientela... top (ghe gavemo incontrà imprenditori famosi e politici locali, per no far nomi...)

Link al commento
Condividi su altri siti

...ti pol vegnir a Buje de mi (intendo de mi come paese.... no sono dentista, son farmacista ma no fazo el farmacista). Xe un bravo dentista qua, vien tanti triestini xche xe bravo ma costa de meno. To me pol scriver a info@istrialand.eu che te do el suo numero. ciaooo!

Link al commento
Condividi su altri siti

mi vado dell dott. Gianfranco Furlani in piazza San Giovanni, studio all'avanguardia, tutto molto professionale, me trovo molto ben... anche se andar del dentista xe un dolor per el portafoglio prima che per i denti stessi :wacko:

confermo tutto. vado da 20 anni e me trovo sai ben. il dolor non xe co te cura ma co te paghi

:-D

Link al commento
Condividi su altri siti

Non c'è da stupirsi che molte persone vadano in Croazia... i prezzi sono decisamente umani ed il lavoro comunque ottimo.

In Italia i dentisti hanno perso il contatto con la realtà. In estate c'è tanta gente di altre regioni d'Italia che uniscono ferie e dentista, unendo l'utile al dilettevole.

Link al commento
Condividi su altri siti

ciao a tutti! sono nuovs nuova del forum...e anche io a caccia di un buon dentista! il mio è il gamba, pulito, preciso, si chiama CIro Palma, ha lo studio dalle parti della stazione ferroviaria.

Ha un solo difetto: come tutti i dentisti in italia COSTA UNA FOLLIA :incazzado: !!!

cioeè lui non è più caro degli altri, è anche onesto (rrilascia sempre fattura fiscale) applica semplicemente il tariffario previsto dall'ordine dei dentisti.....ossia UNA FOLLIA! :down: !!!

quindi vi giro la domanda: connoscete magari in Croazia o in SLovenia un dentista bravo che parli italiano????

non ne posso più di lavorare per mantenere i dentisti..echeppalle!!!!!

grazie a tutti!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...
  • 1 anno dopo...

Go conosudo dei veneti che me ga dito: eh per voi xe facile andar dal dentista in Croazia, per noi xe un viaggio, beati voi!

Son rimasto de.....perchè mi non so mai andà oltre confin da dentista, invece xe mezzo veneto che se movi. Tanti va a isola per esempio.

Go sentido de un brabo dentista a Sezana, vicin l'ospedal.

Link al commento
Condividi su altri siti

Go conosudo dei veneti che me ga dito: eh per voi xe facile andar dal dentista in Croazia, per noi xe un viaggio, beati voi!

Son rimasto de.....perchè mi non so mai andà oltre confin da dentista, invece xe mezzo veneto che se movi. Tanti va a isola per esempio.

Go sentido de un brabo dentista a Sezana, vicin l'ospedal.

Beh, Maximilian, me meraviglio sinceramente... certo che se xe questa la situazion in citta' (mi ghe manco da 20 anni), adesso me spiego che se per caso el Koper ga un discreto centravanti, per dir, ecco che se lo compra el Lecce (una de quele squisite metafore calcistiche care al nostro premier... ) :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Per fortuna go i denti a posto (sgrat). L'ultima volta che son andà dal dentista per una semplice pulizia qua a Trieste (no me ricordo nianche da chi) el mato me fa "se tutti fossi come lei, mi saria disoccupà". Dopo col me ga presenta el conto volevo dirghe "e me auguro che questo avvegni el prima possibile" :wacko:

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 anni dopo...

Go accompagnado oggi mio marì a Sapiane, subito dopo il confin della Croazia, direzione Fiume. Premetto che mio marì iera del tipo che in Slovenia non andava neanche a far benzina, figuremose in Croazia dal dentista! I ne ga consigliado la Clinica Smile, gavemo provado a veder. Ambiente bellissimo, gentilezza super, la dottoressa che li segui xe molto brava, la ghe ga dito le stesse robe che ga dito i dentisti a Trieste, no i fa i lavori in furia, tipo impianti e dopo 2 ore i denti, macchinari ultramoderni, prezzi un terzo! El se ga convinto e ga iniziado a farse curar la, al momento se trova benissimo! Xe solo ed esclusivamente italiani, gavemo trovà una coppia della val d'aosta, una de Bologna....

Link al commento
Condividi su altri siti

mi da un anno vado de una dentista appena prima de Buje (giusti 42km da piazza goldoni, 40 minuti)

purtroppo son riva' alla frutta e go dovu' spazzolar praticamente tutto (ma no iera cmq resta' sai, ahime')

i rx completi li go fatti a isola, consiglia' dalla dentista (28 euro)

volevo parzialmente impiantar (1.000 euro a impianto) ma per svariati motivi (estranei alla capacita' della dentista che secondo mi xe ottima) go lasa' perder ripiegando su robe piu' contenute

alle mie fie, che qua le portavo regolarmente dal dentista (!!!) la ghe ga fatto 18 carie + o - complicate per 560 euro totali

la' go incontra' gente che ghe vien addirittura de brescia, de rimini e de treviso....con le problematiche piu' disparate

quei de treviso in particolare me ga colpi' perché (gente sicuramente benestante) fin qualche anno fa i andava dal massimo luminare de padova, e se questi lo ga mola' per l'istriana.....

qua a trieste so per certo che messineo xe una garanzia (pur non avendolo prova' personalmente) pero' se te son interessa' alla buiese te mando le dritte

Modificato da fp17
Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Io vado da Ambrosi, visite e qualche carie ma nulla di allarmante, prezzi tutto sommato onesti però ripeto cose semplici e poi ogni tanto la visita di controllo non me la fa pagare...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×