Vai al contenuto

Inter-Chievo 09-05-2010


Messaggi raccomandati

Ecco un poche de foto de domenica scorsa che gavemo fatto una gita a Milan per veder Inter-Chievo :foracolcul:

Qua xe Sandroweb con Santo Marotonda davanti ad un baracchin :D

pict4670x.jpg

Qua semo mi e Starlite che tenimo la sciarpa del mitico Wesley :wub: mentre Sandro disapprova alla grande :D

pict4676t.jpg

No podeva mancar la foto col mitico Militello :D

pict4677.jpg

E qua xe dentro San Siro 1000 ore prima della partida :D

pict4678.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Presentazioni delle squadre: col numero 25 Walteeeeeeeer "The waaaaaaall" Samueeeeeeeel :D

pict4690.jpg

Coreografia dei Boys San :DDDD

pict4693.jpg

Mou ghe dà le ultime indicazioni a Maicon e Deki

pict4695.jpg

Super Mario spetta de rientrar dopo esser stado portado fora per esser medicado

pict4696.jpg

E dulcis in fundo de novo el megaschermo con alcune parole chiave :p

pict4698.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

bravi muli...mi a san siro no ghe son mai stado (a dir el vero l'unico stadio in cui go visto un x de partide xè stado el grezar e el rocco :doh::D)

san siro pien de tifosi devi eser impresionante !

la foto con militello xè una chicca in + :D

bele foto

ps: ma el ve ga chiesto de saludar Ficarra e Picone? xkè za me vedo Sandro in tv che el rispondi: 'derci :DDDD

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

Qua semo mi e Starlite che tenimo la sciarpa del mitico Wesley :wub: mentre Sandro disapprova alla grande :D

Che vergogna :D

No podeva mancar la foto col mitico Militello :D

Che vergogna :D

Meno mal che go i ociai de sol :rotfl:

Cmq grazie ai compagni de viaggio per la bella gita :D Anche se i caffè iera sai sai cari :D

Link al commento
Condividi su altri siti

bravi muli...mi a san siro no ghe son mai stado (a dir el vero l'unico stadio in cui go visto un x de partide xè stado el grezar e el rocco :doh::D)

san siro pien de tifosi devi eser impresionante !

Sa che per el balon a mi me piasi ben de più el Rocco (o simile) pien, rispetto a un Meazza quasi pien? Sarà meno gente, ma te son più vizin al campo, xe più "intimo".

San Siro xe veramente troppo grande.. però xe bel andarghe una volta, niente de dir.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma infatti..grandi è riferito all'esperienza a San siro come detto sopra :D ..il vero "grande" era Sandro che tifava Chievo :D

Il mezzo gufetto Sandro però se alzava in pie ad applaudir quando gavemo segnado :D

Per quanto riguarda San Siro xe stada un'emozion incredibile! Iera 75.000 persone e soprattutto durante i gol, gavevo i brividi per tanto casin che iera :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Il mezzo gufetto Sandro però se alzava in pie ad applaudir quando gavemo segnado :D

Anche perchè, da buon sportivo, apprezzo el gesto tecnico de pregevole fattura. El pallonetto de Milito iera una gioia per i oci, che sia gufetto o meno :clapclap::D

Cmq ghe go battudo le man anche per la zampata de Pablo :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...
  • 3 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×