Vai al contenuto

Mercato estivo Triestina 2010-2011


Messaggi raccomandati

Dunque dobbiamo innanzitutto sperare nella resuscitazione tecnica e fisica di Scurto e Sabato in difesa, in mezzo una serie di scommesse niente male dietro a Matute e Lunardini che male non sembrano, tra Testini e Antonelli qualcosa di buono può venir fuori davanti anche qua sperare in un aiuto di Godeas + congruo e che Gigi e Marchi riescano ad integrarsi.

Come già scritto prima la tristezza è che tanto altro non ci si poteva aspettare: prob dal punto di vista di Fantinel i soldi sono stati esauriti con il ripescaggio.

E pensare che non c'era l'odiato De Falco al calciomercato...

Veramente odio fare il disfattista ma non posso non quotare Guiz, organico nel suo complesso non all'altezza di una serie B che quest'anno lancia vaghi segnali di migliorata competitività...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 1,1k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Me aspetavo una punta ma NO iero cusi sicuro che arrivava.... ed infatti...

La societa' ga' pensa' probabilmente che le lacune in difesa no se podeva nasconder ed infatti la xe' intervenuda...

Centrocampo va ben anche se me aspettavo cmq un sostituto per i centrali...

Non solo... Xe' riva' un altro esterno... Vol dir che per la societa' el potenziale la' davanti ghe xe'... Bisogna far arrivar piu' baloni ai attaccanti ( che pensando no xe' cussi' sbaia'... )

Bho' vederemo...

passi che no xe rivada una punta e gnanche un centrocampista ma il terzin sinistro xe proprio un brutto colpo no gaver ciolto nissun

Link al commento
Condividi su altri siti

Dovemo considerar che i vari Princivalli, Gorgone, Pani e Cossu xe ancora nostri per el centrocampo. Credo che in qualche modo i vegnerà reintegrai, non penso proprio che li pagherà a svodo...

Quindi per el ruolo centrale alla fine saremo coverti..anzi sicuramente anche in troppi.

Attacco concordo che manca el bomber, però me speto de più da Longoni che a mio avviso xe bon...quindi un barlume de ottimismo lo go.

Difesa in teoria dovessimo gaver migliorado con gli ultimi innesti, anche se non me convinzi tanto le fasce. Lo stesso Malagò volessi prima vederlo all'opera.

Colombo me par bon.

In conclusion non son entusiasta ma nemmeno così pessimista: secondo mi con un po' de volontà podemo far un campionato senza infamia e senza lode e salvarse senza troppi affanni, una volta raggiunta la forma fisica.

Link al commento
Condividi su altri siti

E' chiaro che i milioni spesi per il ripescaggio abbiano frenato il nostro mercato. Purtroppo faremo fatica, e lo si sapeva già, aspettavo sinceramente anche io qualcosa in attacco dove, con questo tipo di calcio-mercato, rilanciamo le quotazioni di Della Rocca e Godeas.

Piuttosto il vero problema è quello dei fuori rosa....e come li avremo sul groppone almeno sino a gennaio. Reintegrarli sarebbe il più autentico degli autogol per la (poca) credibilità di Fantinel

Link al commento
Condividi su altri siti

E' chiaro che i milioni spesi per il ripescaggio abbiano frenato il nostro mercato. Purtroppo faremo fatica, e lo si sapeva già, aspettavo sinceramente anche io qualcosa in attacco dove, con questo tipo di calcio-mercato, rilanciamo le quotazioni di Della Rocca e Godeas.

Piuttosto il vero problema è quello dei fuori rosa....e come li avremo sul groppone almeno sino a gennaio. Reintegrarli sarebbe il più autentico degli autogol per la (poca) credibilità di Fantinel

ma quali milioni!

un milion ga messo el resto iera solo fideiussioni.

e i soldi che il ciapa sto anno dalle tv e dalla lega?

e la vendita de ardemagni, granoche, agazzi e hottor?

no stemo far passar il magna brovada per un poverazzo.

sai soldini il se mettei in scarsela .

ah si e i soldi che i giogadori se ga cavà soli dal stipendio?

Link al commento
Condividi su altri siti

Buonasera mularia, xe palese che ghe stago sulle balle a piu de qualchedun, ma non posso non dir quel che penso.. E non xe question de esser disfattista, menagramo o no tifar unione.. Figuremose.. Poderemo anche tifar e sperar in dio, ma da qualsiasi punto se la guarda, due piu due fa sempre quattro.. E se anche te speri in qualcosa e se te se vol autoconvinzer del contrario, la realta non se pol e non se devi non veder..

Ragazzi, la triestina de quest'anno xe un'accozzaglia mal formata che, stando cosi le cose, ne portera a nadal con 18 punti se la va de lusso.. Mi stimo 15.. No gavemo un attaccante che sia in grado de saltar l'omo, gavemo tal Sabato in difesa che no se pol veder, e quando per statistica qualche titolare non sara disponibile ( magari nella gara della vita) riscia de zogar d'ambrosio brosco e compagnia cantante..

Idem per i centrali di centrocampo. In fasa no gavemo nisun a parte antonelli..

Mi no rivo davvero a capir come sia possibile voler esser positivi a tutti i costi. La fiducia rimanente xe terminada alle 19 de oggi, ed il risultato del "lavoro" de questi nuovi e motivati "professionisti" xe sta un totale disastro, lasandose scampar tutti gli obiettivi dichiarati..

In due parole: manifesta inferiorita!

L'unica consolazion sara che a maggio l'agonia finira, anche se farme cior pel cul de padovani, cittadellini e portogruarotti me fa za girar le balle a elica..

Scuseme se no se d'accordo..

Buona serata

Link al commento
Condividi su altri siti

Buonasera mularia, xe palese che ghe stago sulle balle a piu de qualchedun, ma non posso non dir quel che penso.. E non xe question de esser disfattista, menagramo o no tifar unione.. Figuremose.. Poderemo anche tifar e sperar in dio, ma da qualsiasi punto se la guarda, due piu due fa sempre quattro.. E se anche te speri in qualcosa e se te se vol autoconvinzer del contrario, la realta non se pol e non se devi non veder..

Ragazzi, la triestina de quest'anno xe un'accozzaglia mal formata che, stando cosi le cose, ne portera a nadal con 18 punti se la va de lusso.. Mi stimo 15.. No gavemo un attaccante che sia in grado de saltar l'omo, gavemo tal Sabato in difesa che no se pol veder, e quando per statistica qualche titolare non sara disponibile ( magari nella gara della vita) riscia de zogar d'ambrosio brosco e compagnia cantante..

Idem per i centrali di centrocampo. In fasa no gavemo nisun a parte antonelli..

Mi no rivo davvero a capir come sia possibile voler esser positivi a tutti i costi. La fiducia rimanente xe terminada alle 19 de oggi, ed il risultato del "lavoro" de questi nuovi e motivati "professionisti" xe sta un totale disastro, lasandose scampar tutti gli obiettivi dichiarati..

In due parole: manifesta inferiorita!

L'unica consolazion sara che a maggio l'agonia finira, anche se farme cior pel cul de padovani, cittadellini e portogruarotti me fa za girar le balle a elica..

Scuseme se no se d'accordo..

Buona serata

capisso perfettamente la frustrazion de no veder mai un segnale dalla società che se va in una certa direzion.

al contrario xe sempre propositi che no se pol negar, no i vien mai realizzadi.

a noi purtroppo no ne resta che spetar, ma xe sicuro che se combineremo qualcosa sarà più per fortuna che per capacità della società.

Link al commento
Condividi su altri siti

la società ga fatto el minimo sindacale; xe solo de sperar ben; in fondo quel che ze i valori sulla carta spesso non conta niente, ma conta de piu coesione, voglia etc etc; certo che in difesa saremo sai ma sai deboli, in b questo se paga caro

mi sinceramente centrocampo e attacco non me dispiasi; adesso sta all allenador trovar el sistema de zogo piu giusto per la rosa che se ritrova a disposizion

speremo ben e forza unione

e che dio ne la mandi bona, ma ssai bona

Link al commento
Condividi su altri siti

no stemo far passar il magna brovada per un poverazzo.

Mai dito che el sia un poverazzo. Se lo fossi stado, col cacchio che andava a cercar de spostar mari e monti per esser ripescado (anche se continuo a pensar che, sotto sotto, lui gabi intenzion de chiuder l'avventura a Trieste quanto prima)

Mi no lo giustifico, anzi questa xe l'ennesima riprova che el tendi bastanza a esser al risparmio. Xe che un anno (cioè quello scorso) ghe xe andà parecchio mal. Ora arrivemo al 1° de settembre con l'ennesima squadra dalle poche vere certezze e dalle tante speranze che salti fora el fenomeno de turno. Se pol esser positivi o negativi nella vita, mi cerco de esser sempre realista. Ma non so se el mio realismo sia uguale a quel de Fantinel...

Link al commento
Condividi su altri siti

capisso perfettamente la frustrazion de no veder mai un segnale dalla società che se va in una certa direzion.

al contrario xe sempre propositi che no se pol negar, no i vien mai realizzadi.

a noi purtroppo no ne resta che spetar, ma xe sicuro che se combineremo qualcosa sarà più per fortuna che per capacità della società.

Quindi l'alibi xe zà pronto: se va mal, tutto come previsto; se va ben, tutto cul. Me par un fiatin troppo comodo.

Per quanto riguarda i propositi non realizzai: Fantinel ga promesso 5-6 innesti de peso, giogadori de categoria. Penso che colombo, malagò, antonelli e lunardini lo sia senz'altro, e sospetto lo sia anche matute e d'aiello. ( che non conosso, detto per inciso, ma el fatto che lo volessi el torino credo deponi a suo favore). Con la marea de giovani acquisida, anche per la primavera, con la definizion del programma per i campi d'allenamento al villaggio dlpescatore, con la messa fuori rosa dei sei, con l'inserimento de prisciantelli a mi personalmente, e per fortuna no son solo, i segnali che la società ga dado me piasi tantissimo.

Se dopo volevimo undici campioni perspacarel campionato.. ah, beh, li volessimo tutti.

Link al commento
Condividi su altri siti

capisso perfettamente la frustrazion de no veder mai un segnale dalla società che se va in una certa direzion.

al contrario xe sempre propositi che no se pol negar, no i vien mai realizzadi.

a noi purtroppo no ne resta che spetar, ma xe sicuro che se combineremo qualcosa sarà più per fortuna che per capacità della società.

Quindi l'alibi xe zà pronto: se va mal, tutto come previsto; se va ben, tutto cul. Me par un fiatin troppo comodo.

Per quanto riguarda i propositi non realizzai: Fantinel ga promesso 5-6 innesti de peso, giogadori de categoria. Penso che colombo, malagò, antonelli e lunardini lo sia senz'altro, e sospetto lo sia anche matute e d'aiello. ( che non conosso, detto per inciso, ma el fatto che lo volessi el torino credo deponi a suo favore). Con la marea de giovani acquisida, anche per la primavera, con la definizion del programma per i campi d'allenamento al villaggio dlpescatore, con la messa fuori rosa dei sei, con l'inserimento de prisciantelli a mi personalmente, e per fortuna no son solo, i segnali che la società ga dado me piasi tantissimo.

Se dopo volevimo undici campioni perspacarel campionato.. ah, beh, li volessimo tutti.

no xe una question de alibi ma per farte un esempio se te ga vito la partida col novara rocco sabato no se pol considerar gnanche un terzin de eccellenza! ga sbaià il fuorigiocosul primo gol e ga lasà tre metri a bertani fuori dall'area sul secondo.

risultato: confermato come terzin sinistro e nissun acquisto in tal senso.

se se fa mal qualchidun in mezzo al campo chi te metti?

in attacco no servi commentar. no xe rivà nisun

Link al commento
Condividi su altri siti

Buonasera mularia, xe palese che ghe stago sulle balle a piu de qualchedun, ma non posso non dir quel che penso.. E non xe question de esser disfattista, menagramo o no tifar unione.. Figuremose.. Poderemo anche tifar e sperar in dio, ma da qualsiasi punto se la guarda, due piu due fa sempre quattro.. E se anche te speri in qualcosa e se te se vol autoconvinzer del contrario, la realta non se pol e non se devi non veder..

Ragazzi, la triestina de quest'anno xe un'accozzaglia mal formata che, stando cosi le cose, ne portera a nadal con 18 punti se la va de lusso.. Mi stimo 15.. No gavemo un attaccante che sia in grado de saltar l'omo, gavemo tal Sabato in difesa che no se pol veder, e quando per statistica qualche titolare non sara disponibile ( magari nella gara della vita) riscia de zogar d'ambrosio brosco e compagnia cantante..

Idem per i centrali di centrocampo. In fasa no gavemo nisun a parte antonelli..

Mi no rivo davvero a capir come sia possibile voler esser positivi a tutti i costi. La fiducia rimanente xe terminada alle 19 de oggi, ed il risultato del "lavoro" de questi nuovi e motivati "professionisti" xe sta un totale disastro, lasandose scampar tutti gli obiettivi dichiarati..

In due parole: manifesta inferiorita!

L'unica consolazion sara che a maggio l'agonia finira, anche se farme cior pel cul de padovani, cittadellini e portogruarotti me fa za girar le balle a elica..

Scuseme se no se d'accordo..

Buona serata

A mi personalmente non te me sta affatto sulle balle, non te conosso. Bevessi volentieri un per de birrette con ti e semmai dopo te podessi starme simpatico o antipatico. Xe che nell'argomento unione te vedo l'incarnazion del tifoso un po'brontolon, un po' disfattista, un po' superficiale che secondo mi xe el tipicissimo "tifoso medio" a Trieste.

Quel tifoso medio che alla prima cappella de un difensor o al primo gol sbagliado de un attaccante taca a fisciar, a zigar, a pontificar col vicin de seggiolin su quanto cisto xe l'omo in question.

Te disi che antonelli xe l'unico bon sula fassa, ma Toledo te lo ga visto due volte in vita tua e in due partide d'agosto.. se te gavessi visto Milito nelle ultime due partide (supercoppa e bologna) te gavessi dito cossa? che Godeas xe mille volte meo? E Bariti no lo gavemo ancora visto ma xe chi credi molto in lui (nazionale), e testini no me par che sia proprio el male assoluto..ecc.ecc.

Su Brosco e D'ambrosio che te ga nel mirin semo proprio sicuri de poder dar giudizi definitivi?Fino a quando Toledo xe rientrado un poco, contro l'albino, me par che D'ambrosio tanto mal no ga fatto, anzi. Brosco xe giovane, anzi, uno dei due migliori under 20 in Italia nel suo ruolo.. no me par così poco.

Gavemo sei sette giocatori de sicuro rendimento in b, qualche scommessa, qualche giovane de lanciar. In una squadra che ga za dimostrà de voler giogar a balon e no a valàchelavaben.

Te ga un vantaggio rispetto al fulgencio de turno, te ga el coraggio de sbilanciarte, disendo forte e chiaro che retrocederemo senza appello. Grattandome non poco, te digo che te ga torto, e ghe scommetto volentieri le due, anzi femo quattro, birre de cui sopra.

Cordialmente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto riguarda i propositi non realizzai: Fantinel ga promesso 5-6 innesti de peso, giogadori de categoria. Penso che colombo, malagò, antonelli e lunardini lo sia senz'altro, e sospetto lo sia anche matute e d'aiello. ( che non conosso, detto per inciso, ma el fatto che lo volessi el torino credo deponi a suo favore). Con la marea de giovani acquisida, anche per la primavera, con la definizion del programma per i campi d'allenamento al villaggio dlpescatore, con la messa fuori rosa dei sei, con l'inserimento de prisciantelli a mi personalmente, e per fortuna no son solo, i segnali che la società ga dado me piasi tantissimo.

Se dopo volevimo undici campioni perspacarel campionato.. ah, beh, li volessimo tutti.

gimmi, el fatto xe che questa piazza xe scontenta in tutto per tutto (e come non darghe atto, per moltissimi versi). Supponemo che Fantinel gabi pensado a tutti i propositi più boni de 'sto mondo: l'evidenza però no te porta a pensar che gli acquisti (o i prestiti) che xe stadi realizzadi, cussì come tutte le altre mosse (tra gente fuori rosa e DS nuovo) sia el frutto de qualcossa de diverso (o de un tentativo de cambiar le robe). Se pensa piuttosto che, a prescindere, sia tutto una me**a. Forse perchè xe l'omo stesso a non esser in grado de far pensar qualcossa de diverso a molti de noi, ma questo xe un altro discorso.

E adesso? Sarà sempre el campo a dir le vere qualità de questo organico, sulla carta no se pol certamente dir che semo una squadra da prima fascia e son più che certo che la sofferenza del scorso anno se la sorbiremo anche in questa stagion (torno al concetto de realismo che citavo nel messaggio precedente). Ma xe evidente un concetto: un bon 80% ne dà za in Lega Pro a giugno da ultimi in classifica. Vedaremo come sarà a gennaio

Link al commento
Condividi su altri siti

no xe una question de alibi ma per farte un esempio se te ga vito la partida col novara rocco sabato no se pol considerar gnanche un terzin de eccellenza! ga sbaià il fuorigiocosul primo gol e ga lasà tre metri a bertani fuori dall'area sul secondo.

risultato: confermato come terzin sinistro e nissun acquisto in tal senso.

se se fa mal qualchidun in mezzo al campo chi te metti?

in attacco no servi commentar. no xe rivà nisun

Sabato ga fatto una signora carriera e ga ancora tanto de dar. Sul secondo gol, Scurto o testini non xe rivai ad aiutarlo e pol capitar che l'attaccante te fazi el numero davanti; lui iera pronto a coverzerghe l'ingresso in area. Nessun alenador te poderà mai imputar quel come errore, nell'uno contro uno pol starghe de esser saltadi. Sul primo no go rivisto l'azion e non so dirte se xe lui che no xe salido, te credo sulla parola. Certo no go mai un terzin in eccellenza farse zu e zo la fassa quanto sabato..

Se se fa mal qualchedun in mezzo, gavemo gente che no te ga mai visto giogar come filkor o gerbo (za cistissimo dopo venti minuti in campo, semo dei geni della critica calcistica), gavemo gissi che me sembra un ottimo sostituto,no vedo drammi.

In avanti son d'accordo,anche perchè dellarocca proprio nome piasi, ma siccome son uno dei pochissimi, chissà che dandoghe fiducia, visto che el ga rifiutà tutto el rifiutabile, no te fazzi quei 15 gol che xe comunque in grado de far.

Link al commento
Condividi su altri siti

gimmi, el fatto xe che questa piazza xe scontenta in tutto per tutto (e come non darghe atto, per moltissimi versi). Supponemo che Fantinel gabi pensado a tutti i propositi più boni de 'sto mondo: l'evidenza però no te porta a pensar che gli acquisti (o i prestiti) che xe stadi realizzadi, cussì come tutte le altre mosse (tra gente fuori rosa e DS nuovo) sia el frutto de qualcossa de diverso (o de un tentativo de cambiar le robe). Se pensa piuttosto che, a prescindere, sia tutto una me**a. Forse perchè xe l'omo stesso a non esser in grado de far pensar qualcossa de diverso a molti de noi, ma questo xe un altro discorso.

E adesso? Sarà sempre el campo a dir le vere qualità de questo organico, sulla carta no se pol certamente dir che semo una squadra da prima fascia e son più che certo che la sofferenza del scorso anno se la sorbiremo anche in questa stagion (torno al concetto de realismo che citavo nel messaggio precedente). Ma xe evidente un concetto: un bon 80% ne dà za in Lega Pro a giugno da ultimi in classifica. Vedaremo come sarà a gennaio

Xe come che i fa a dar giudizi al 31 de agosto su giogadori mai visti prima, sandro, che me chiedo. Me parerìa che la faccenda spuzzi un po' de pregiudizio, no te credi?? Saremo de novo come due anni fa, quando a Modena la squadra stabile tra le prime sei veniva fisciada perchè puntava al pareggio, con l'allenador insultado a gran voce dai super esperti perchè no metteva le due punte. Che mone che rivemo ad esser, mama mia..

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah...

Non son per niente contento ma neanche così catastrofico ...

Forse xe solo de spetar un attimo.

Anche mi me aspettavo molto de più, un terzin come dio comanda, un dif centrale de sicuro rendimento e una signora punta ...

Questi no xe rivai, ma xe rivà Malagò che doveria far ben, sto difensor che non so chi sia e Antonelli che dovessi garantir bone robe sulla fascia.

Non son contento ma confermo el voto de 6/7 espresso in mattinata.

Dai ragazzi, se tornemo indrio de un anno, personalmente son un poco più ottimista.

Anche se podeva sicuramente far merio, questo mercato me par stado fatto con un poco de più intelligenza.

Certo, a parte a livello dirigenziale, non se ga visto tutta sta svolta che i tifosi se aspettava.

Però forse pol eser una buona base per un progetto un poco più a lunga veduta.

Xe in giro ancora dei buoni svincolai, forse ancora qualche dun poderia rivar entro dicembre.

E al caso a gennaio ancora qualche ritocco.

Per mi la rosa xe nettamente migliore de quela de settembre 2009.

Ma adesso xe solo de aspettar e sopratutto ... pregar !!

Ciao a tutti

Capitano

Link al commento
Condividi su altri siti

gimmi, el fatto xe che questa piazza xe scontenta in tutto per tutto (e come non darghe atto, per moltissimi versi). Supponemo che Fantinel gabi pensado a tutti i propositi più boni de 'sto mondo: l'evidenza però no te porta a pensar che gli acquisti (o i prestiti) che xe stadi realizzadi, cussì come tutte le altre mosse (tra gente fuori rosa e DS nuovo) sia el frutto de qualcossa de diverso (o de un tentativo de cambiar le robe). Se pensa piuttosto che, a prescindere, sia tutto una me**a. Forse perchè xe l'omo stesso a non esser in grado de far pensar qualcossa de diverso a molti de noi, ma questo xe un altro discorso.

E adesso? Sarà sempre el campo a dir le vere qualità de questo organico, sulla carta no se pol certamente dir che semo una squadra da prima fascia e son più che certo che la sofferenza del scorso anno se la sorbiremo anche in questa stagion (torno al concetto de realismo che citavo nel messaggio precedente). Ma xe evidente un concetto: un bon 80% ne dà za in Lega Pro a giugno da ultimi in classifica. Vedaremo come sarà a gennaio

El grosso problema de quel'omo rimani la comunicazion ...

Probabilmente se el se presentassi in sala stampa con el tiro de matto de De Laurentis, zigando a tutti che gavemo fatto un colpo de mercato ciolendo Filkor, forse in piazza ghe saria qualchedun che ghe credi e forse ghe saria un poco più de entusiasmo ...

Qualche volta basta parlar ...

Se sto panzon domani diria : signori go fatto el possibile, fino a gennaio va così, ma go za sentì due svincolai, gavemo un pregetto de due anni, gavemo puntà sui giovani, el DS sta lavorando per el futuro .... forse, digo forse, qualchedun ghe podessi anche creder e ciapassi el campionato con un'altra ottica ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe come che i fa a dar giudizi al 31 de agosto su giogadori mai visti prima, sandro, che me chiedo. Me parerìa che la faccenda spuzzi un po' de pregiudizio, no te credi??

El pregiudizio xe ligado molto a quanto visto in passato. Ammesso che i nuovi arrivati sia davvero boni (e secondo mi no gavemo comprado tutte 'ste grandi scovaze...) a ben legger quanto stemo scrivendo, el problema xe tutti i altri che xe rimasti dalla passata stagion. E, in effetti, in certi punti del campo non andaremo a proporr qualcosa de diverso rispetto a quanto (poco, per qualità) visto l'altro anno.

El vero malcontento xe tutto radicado là: se voleva la repulisti, ciamada a furor de popolo: xe arrivada solamente a metà. E la mancanza de "grandi nomi" in sostituzion porterà a nuovi mugugni. Meio farsene una ragion, e andar domenica in stadio savendo za cossa quel vizin se metterà a zigar...

Link al commento
Condividi su altri siti

El grosso problema de quel'omo rimani la comunicazion ...

Probabilmente se el se presentassi in sala stampa con el tiro de matto de De Laurentis, zigando a tutti che gavemo fatto un colpo de mercato ciolendo Filkor, forse in piazza ghe saria qualchedun che ghe credi e forse ghe saria un poco più de entusiasmo ...

Qualche volta basta parlar ...

Se sto panzon domani diria : signori go fatto el possibile, fino a gennaio va così, ma go za sentì due svincolai, gavemo un pregetto de due anni, gavemo puntà sui giovani, el DS sta lavorando per el futuro .... forse, digo forse, qualchedun ghe podessi anche creder e ciapassi el campionato con un'altra ottica ...

No so Capitano. Allo stato attuale, solo i risultati faria incrementar la popolarità de Fantinel. Per come xe le robe allo stato attuale, xe più facile sentir da parte dei tifosi che el xe un panzon, piuttosto che el presidente della Triestina. I facili entusiasmi no xe propri delle nostre terre.

Xe chiaro che la poca verve de Fantinel, a livello comunicativo, no aiuta a rinsaldar el legame tra squadra e quei 4 coioni de tifosi che continua a seguirla nella seconda serie italiana. Molte volte me par che zoghemo in Seconda Categoria da 10 anni de fila, non in serie B, per come xe l'aria che tira...

Link al commento
Condividi su altri siti

Se quel vizin de mi ziga, lo fazo star zito immediatamente. Anche perchè xe mex.. ihhihih..

Scherzi a parte. Quando una squadra se perdi come l'anno scorso, finissi col giogar malissimo e svalutarse anche giogadori di persè non troppo mal.

Rispetto allo scorso disgraziado anno, gaveremo confermai 4 titolari: scurto, sabato, testini, dellarocca (godeas)

Sette, dicasi sette, sarà diversi:

Colombo. Secondo mi un grande acquisto perfarghe da chioccia alla promessa Viotti. Ga za dimostrado de poder esser all'altezza.

Malagò. Grande mossa. Esperto, serio, bravo e duttile.

D'aiello. Lo voleva fortemente el Toro, e questome basta. Xe picio, 1.71, molto veloce.

Antonelli. Se fa solo due terzi de quel che ga fatto due anni fa, semo a caval

lunardini: serie A

Matute: sembra de veder ottime cose- Fisico e corsa, ma anche tecnica e testa.

Marchi, longoni, longhi, filkor.d'ambrosio, brosco.. semo sicuri che xe tutti cisti o uno due pol venir fora?

un 7 almercato ghe lo dago. Se podeva far molto meo, se gavssi podudo spender de più, xe mancai per poche decine de migliaia de euro gente come pesce o perpetuini. Ma son convinto che faremo un discreto campionato.

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche l'anno scorso qualcuno non è arrivato per poche miglialia di euro e poi abbiamo visto com'è andata a finire ...

(Non parlo solo della retrocessione ma anche delle inutili spese sostenute per 3 staff tecnici, ad esempio)

Chi segnerà quest'anno, Gimmi? Quelli che (non) hanno segnato l'anno scorso? (E io non credo che Testini replicherà la stagione straordinaria dal punto di vista realizzativo)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×