Vai al contenuto

Album de figurine


polpetta

Messaggi raccomandati

Voi cossa pensè de questa cosa?!

Mi me par solo un modo per specular ..ma andemo!!! desso se esagera...

come se fossi un calciator che da spettacolo..

Con tutto el rispetto per la persona che xe sta!

Ma no xe meio un bel libro fatto come che se devi??e qualcun che ghe sappi spiegar ai fioi quale buona persona xe sta?dove xe finide le cose tramandade de generazion in generazion..

:puntini:

(me xe cascai i brazi co go visto la pubblicità)

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo pienamente.

anzi te go de ringraziar perche no savevo nulla de sta storia. :disgust:

come sempre subito la gende si fionda a specular in maniera insulsa e de poco buon senso su eventi che smovi tutto el mondo...

le figurine..cossa me rappresenta poi?

no go parole... :incazzado: me da fastidio ste robe...anca se son comunque dell'idea che la gente con un poco de buon senso no se mettera a comprar le figurine...me immagino, come alle elementari:

"mi te dago el papa nella papamobile e ti te me da quele sull'altar e in mezzo alla folla..." :disgust: no xe cussi che funzia le robe.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi za fazo Hello Kitty, quindi per stavolta paso.

Me par un poco tropo :p

Cmq la vida a fumeti, inveze, me par cocola... Star, no star considerar fumeti cussì mal... mi li considero a la stregua de i libri.

Ghe pol eser un belisimo e profondisimo comic e un libro come "Le barzellette di Totti", no stemo gaver pregiudizi.

(Enzo Biagi ga curado "La storia d'Italia a fumetti", per dir.)

Link al commento
Condividi su altri siti

...Ghe pol eser un belisimo e profondisimo comic e un libro come "Le barzellette di Totti", no stemo gaver pregiudizi...

Te ga qualcosa de dir sul libro de Totti? sa..solo per saver..

Per quanto riguarda l'album delle figurine xè scandaloso per mi...

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Probabilmente non te son informada, ma i soldi che ti te disi che xè buttadi via, xè andadi in beneficienza.. quindi, me par che te se sbagli. Per quanto riguarda i neuroni, el ghe ne ga pochi, ma li sa far funzionar ben ogni tanto, e questo xè un esempio.

:bye:

Modificato da iaga
Link al commento
Condividi su altri siti

[OT] per la cronaca, ogni salone del libro di Torino si gioca la partita tra scrittori e operatori del settore. Ogni anno, ovviamente, gli scrittori vengono remenati. L'anno scorso giocava Ligabue (ehm...), Lucarelli... e persero 4-1.

uscendo li ho sentiti chiaramente dire 'beh, l'anno prossimo ci portiamo Totti e Di Canio'...

Quindi: TOTTI E DI CANIO SCRITTORI, A DETTA DEI PRINCIPALI AUTORI ITALIANI! :foracolcul::baba::paiazorendo: [/OT]

d.

Link al commento
Condividi su altri siti

Evidentemente il mio messaggio non era chiaro. Sono andata già io oltre, mi sono fermata e ti ho chiesto di non andare avanti. Evidentemente non hai letto bene.

Riprovo con questo messaggio, per favore non andare off-topic. (Forse questa volta ci arriviamo! :D )

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusime, sa... ma te me ga chiesto ti cossa ne pensavo del sudeto libro.

E sempre ti te me ga dito che no son ben informada per via de la beneficienza.

E infine ti te me ga dito parlemone in privato.

Go solo

1 - Dito cosa ne pensavo (come su richiesta)

2 - Dito cosa ne pensavo de la beneficienza in question

3- Declinado l'invito a parlarne in privato.

El mio iera un esempio ad uso e consumo de Star, ed era un discorso sui fumeti, visto che el parlava de gaver visto la vida a fumeti del Papa.

Mah... O|

Link al commento
Condividi su altri siti

Apparte gli scherzi, chissà che ca**o di figurine ci saranno dentro? Tipo: dopo lo sparo dell'amico turco? o Karol da giovane? o il papa che tira pugni perchè non combina di parlare? Potremmo fare un 'totofigu', poi compriamo l'album e vediamo chi ne ha imbroccate di più.

È davvero vergognoso che tutto questo sia a scopo commerciale, questo è innegabile..

[OT] e sinceramente la storia d'Italia di Biagi non era un granchè, secondo me... :puntini: [/OT]

Ciao a tutti!

d.

Link al commento
Condividi su altri siti

[OT] e sinceramente la storia d'Italia di Biagi non era un granchè, secondo me... :puntini: [/OT]

Ciao a tutti!

d.

:offtopic: La xè una roba per fioli, tipo educativa... Cmq iera un esempio de "fumeto che ga una bela dignità", Iguana. Mi legio una roba tipo venti serie de manga diverse al mese, ma me pareva una roba che tuti pol conosser, quela de Biagi.:offtopic:

El toto figurine no rivo a farlo, me ciaperia un poco mal :)

Link al commento
Condividi su altri siti

A questo ritmo potremmo aprire un thread su 'letteratura parallela/alienante/socioculturale' :lol:

Non metto in dubbio l'intento di Biagi, nobilissimo, solo il risultato non era all'altezza delle aspettatiive, secondo me. Lo dicevo così per dire, senza riferimenti al tuo precedente post. Però non è male come idea quella di aprire una discussione apposita... quasi quasi lo faccio... :DDDD

ciauz!

d.

Link al commento
Condividi su altri siti

resto in topic mi...

per la storia dei fumetti, diriache no la xe prorpio mal come idea...perche penso che la pol essere un idea coccola per i muletti più pici (ma anca per i grnadi), de sicuro ghe rimani più impresse le immagini che docento pagine scritte de un giornalista o un teologo. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×