Vai al contenuto

Auto senza portacenere ed accendisigari


Stefano79

Messaggi raccomandati

Mio papà ga pena ciolto l'auto nova. Tutto bel, spaziosa, potente, accessoriada ecc, ma cosa scopro? No xe el portacenere, e al posto dell'accendisigari xe solo la presa de corrente a 12V con un tappo O|

Confesso che iera tanto che no me aggiornavo su gli allestimenti dei auti, quindi me son compra qualche rivista. Da quel che vedo quasi tutte le macchine nove deso vien vendude in version "non fumatori". El bel xhe che questo sui depliant vien scritto nella lista dei optional e questo lo trovo quantomeno bizzarro...che vegni considerado optional la mancanza de un accessorio :down:

El tutto me par francamente una ciolta pel fiocco. El portacenere xe l'unico optional che go sempre visto tu tutte le macchine, perfin le Panda 30.

Ma veramente i pensa che cavandolo vegni ridotto el numero de persone che fuma alla guida? :D Infatti el primo optional after market che gavemo ciolto xe sta el portacicche e l'accendisigari :D :D :D Insomma, me par una monada colossale.

Voi cosa pensè?

Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi xè peggio perché cussì un fumator abituale ga de impizarse le cicche con l'accendin (che, specialmente coi finestrini verti, diventa difficile) e lanciar i mozziconi dal finestrin

Link al commento
Condividi su altri siti

che xe una bona roba, aboliria el fumo dalla faccia della terra, e con lui tutti i fumatori :D:D:D a parte i scherzi, ma nianche tanto, non so i diseva che anche nel codice della strada i gavessi introdotto el divieto de fumo in macchina, ma allora bisognasi anche impedir de accender la radio, anche se adesso nelle macchine nove te ga i comandi sul volante.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah, disemo che podesi eser un optional, ma o gratis o quasi gratis (= costo real, meti 10€).

Pel resto, un ne la sua auto pol far quel che vol, basta che no se rendi pericoloso.

Piutosto, go visto più e più volte gente che fuma in motorin/moto distrarse a causa de quel, o guidar veramente mal. A ocio diria che xe più pericoloso quel che in un ambiente serado e statico come l'interno de un auto.. voi cossa pensè?

Link al commento
Condividi su altri siti

mah, no me par una cattiva idea far la macchina in version non fumadori..

e ve dirò che le mie macchine ( tutte utilitarie) el accendisigari no ga mai avudo - e se gavessi avudo , no gavessi mai doprado, e per el portacicche, co mia mama che sfumazzava ( povera, la xe morta a 78 anni de grossi problemi polmonari)e la iera sentada drio, la se tegniva un portacicche cola calamita ..

son stada tirada suso de do fumadori, go provado , go visto i risultati su de lori e de quando che no i xe più vedo che senza fumo la vita xe assai meo.. e anche in machian se pol star senza fumar. Come adesso in treno, e i treni no ga più quela spuzza de cicche che i gaveva.

Link al commento
Condividi su altri siti

diria che x el discorso fumo no xè mal anche se onestamente chi no fuma no lo dopra quindi considerando el costo che pol gaver in fase de montaggio no vedo tuto sto risparmio...

+tosto considerando el fato che ad esempio i navigatori satelitari funzia sul'ataco del'acendisigari alora za te ga de comprar l'acesorio x doprarlo...tanti cariga baterie da celulare funzia nel steso modo...e tanti altri acesori usa l'acendisigari.

non ghe vedo el senso ...bastasi no meter la parte che te usi x acender la sigareta e venderlo a 1€ x chi lo vol, ma l'ataco del'acendisigari montarlo de fabrica :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ghe vedo el senso ...bastasi no meter la parte che te usi x acender la sigareta e venderlo a 1€ x chi lo vol, ma l'ataco del'acendisigari montarlo de fabrica :D

De solito xe cusì infatti. Xe la presa de corente ma no xe el coso con la bobina che se scalda :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Pensa chela mia ga come optional la roda de scorta (50€) se no la vien fornida con kit de riparazion (compressor e schiuma) :D

Sì, questo (a parte auti particolari, tipo sportive) no dovesi eser permesso.

Tuto ben se un sta in zone sai popolose, ma se un abita in un posto un pochetin imbusà, senza rioda de scorta riscia de dover dormir in auto o poco via.

Link al commento
Condividi su altri siti

ah...pensavo che no ghe fosi proprio el toco completo...go pena rileto el post iniziale e go capido de gaver capelado :D:doh:

Nono, de prese 12V deso ne gavemo 3 in tutta l'auto, ma devi esser un attacco particolare. Per esempio gli accendisigari universali no entra e saria de cior l'originale Subaru. Xe un altro modo de aprofitarse.

Link al commento
Condividi su altri siti

Che poi go pena scoperto una roba. Non solo manca el tocheto con la resistenza, ma anche la presa "femmina" xe diversa. Questa xe solo presa de corrente, e anche metendo el maschio con la resistenza no funziona :wacko: Xe de cior un adattator che sia predisposto per meter el maschio accendisigari. I se la ga studiada per romper le togne el più possibile...

Link al commento
Condividi su altri siti

Che poi go pena scoperto una roba. Non solo manca el tocheto con la resistenza, ma anche la presa "femmina" xe diversa. Questa xe solo presa de corrente, e anche metendo el maschio con la resistenza no funziona :wacko: Xe de cior un adattator che sia predisposto per meter el maschio accendisigari. I se la ga studiada per romper le togne el più possibile...

Ma perché no la gavè ciolta con l'accessorio fumatori? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma perché no la gavè ciolta con l'accessorio fumatori? :D

Sta auto ga 3 prese de corrente a 12V, una sulla plancia, una sotto el pozabrazi tra i due sedili davanti, e la terza in bagagliaio. L'accendisigari nella version fumatori vien messo solo nella presa sotto el bracciolo, che però xe scomodissima da raggiunger guidando :wacko: Sti giapponesi fa meraviglie, ma alle volte i se perdi in un bicer de acqua :(

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

Ma perché no la gavè ciolta con l'accessorio fumatori? :D

Quoto. Se io non fumo non mi serve, cava solo spazio ed una presa utile per altro ed in ogni caso non farei fumar nessuno sulla mia auto. Inoltre già si comincia a parlare di abolire il fumo alla guida dato che è come usar il telefonino, quindi se non altro sarebbe da disincentivare.

In ogni caso non essendo una cosa che serve a tutti... mi pare ovvio che debba essere un optional.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah, io so solo che le macchine costano sempre di più ma tendono a speculare su tutto. L'accendisigari è sempre stato di serie anche sulle auto più scrause, ora lo fanno pagare a parte anche sulle macchine di lusso, mi sembra vergognoso. Non che costi molto eh, ma che mi chiedano altri 25 euro per una cosa che è sempre stata gratis dopo che ne abbiamo appena sborsati 32.000 vuol dire solamente "farse nasar".

Che poi quale spazio porta via l'accendisigari? Se vuoi attaccare qualsiasi apparecchio elettrico lo sfili e ci metti quello che vuoi. Mentre ora è impossibile fare il contrario, perchè nella non fumatori cambiano proprio la femmina attaccata all'auto. Scandaloso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sul fatto che vieteranno il fumo alla guida ne abbiamo già parlato. Mi sembra una vera presa per i fondelli.

Con tutte le diavolate multimediali che ti propinano, è la sigaretta a distrarre? Cioè...il navigatore e il lettore dvd per guardarti i film NO, la sigaretta SI?

Il prossimo passo quale sarà? Vietare il fumo anche per strada, come in alcuni stati degli USA? Certo, per non rovinarsi il gusto in bocca dello smog delle metropoli...

Poco male, se prima andavo al duty free forse una volta alla settimana, andrà a finire che comprerò là proprio TUTTE le sigarette che fumo. Mi sono stufato di alimentare le casse di questa carneval nazione.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

mi no rivassi mai a paragonar el fumar al volante col parlar al cellulare... anche perché el vero problema del parlar al telefono non sta assolutamente nel fatto che el te occupa una man (se te son in giro per città a 30 all'ora non vedo che problema sia nel guidar con una man), ma distogli completamente l'attenzion dalla strada, xè una roba che xè più che provada da vari test... quando te parli al telefono te ga la testa altrove e l'attenzion su quel che succedi attorno a ti cala tantissimo... pensè a quando parlè al cellulare camminando per città, se ris'scia sempre de finir contro altre persone che cammina, o de inciamparse, o de non notar ostacoli perché te son concentrà sulla conversazion...

la sigaretta non causa distrazion... se te ga l'accendisigari e el posacenere i problemi se azzera... decisamente diverso, invece, xè el discorso dell'impizarse la cicca con l'accendin, visto che se te ga i finestrini anche solo un poco verti, te ga de tegnir el volante con zenoci :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi no rivassi mai a paragonar el fumar al volante col parlar al cellulare... anche perché el vero problema del parlar al telefono non sta assolutamente nel fatto che el te occupa una man (se te son in giro per città a 30 all'ora non vedo che problema sia nel guidar con una man), ma distogli completamente l'attenzion dalla strada

Ma infatti :D E prova immaginar la tv sul schermo delle autoradio grandi, là po'...festa grande.

Bon, ma stemo andando un poco troppo OT :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×