Vai al contenuto

Ci sei , ce la fai , sei connesso?e a quanto?


Messaggi raccomandati

In ogni caso questi test online xe sempre affidabili fin a un certo punto...

Per provar la velocità de download molto più affidabile al limite provar a scarigar qualcosa da un server molto veloce.

Qua per esempio --> http://debian.fastweb.it/debian-cd/3.1_r2/source/iso-dvd/debian-31r2-source-2.iso.

Xe una distro linux da oltre 300 mb da un server veloce (fastweb). No ocori ovviamente scarigarsela, dopo gaverla fatta partir e gaverla fatta andar per una parte se interrompi el down.

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo 5 tentativi go scoperto che la mia velocità de DL xe un valor tra 0.52 e 3.43 Mb/s

Naturalmente val el valor più alto. La forcheta un poco tropo ampia però testimonia come i test online sia piuttosto suscettibili ^_^

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

El problema delle linee internet xè proprio quel che segnala Stefano.

El fatto che se ga "virtualmente" 20 Mega, ma in verità la linea veloce va e vien. A volte te viaggi come un razzo, a volte no la va un ..bon, la rima la fe voi.

E poi ghe xè un altro problema: pol capitar che appena i te metti la linea (me se te ga fortuna anche per tutta la vita) i te collega ad un nodo dove ghe xè pochi utenti, ma poi su questo nodo i collega sempre più utenti e la velocità massima del nodo te la spartissi sempre con più gente. Per spiegar el concetto fazo un esempio (ve lo spiego come che i me lo ga spiegado a mi, scuseme se digo bestialità, no son del mestier): el "Nodo" xè l'uscita sul web. Noi da casa semo collegadi a queste uscite. Pensemo all'uscita de un porto..Fin che son da solo, co la mia barchetta, o ghe xè poche barche che esci, no speterò mai la fila..Ma se el porticciolo comincia a impinirse, xè possibile che quando mi voio uscir volli uscir anche i altri, de conseguenza devo spetar el mio turno.

Per cui capita che per anni te sia soddisfatto del servizio internet, e d'improvviso questo cambia perchè i ga collegato altri 100 sul stesso nodo e te comincia ad andar lento. E xè possibile che uno sia super soddisfatto del suo provider e un altro, che ga lo stesso provider, sia completamente insoddisfatto.

Un'altro discorso xè la linea FAST o la linea INTERLEAVED; no vado in tecnicismi, xè due tecnologie completamente diverse, la linea FAST te permetti de gaver tempi de latenza (PING) molto minori, la cosa xè estremamente utile per i gioghi on-line, ad esempio.

Questi xè i motivi per cui go scelto la linea che go, anche se la xè più caretta dei altri; el 95% de banda garantita (cioè, se scendo sotto el 95% per un periodo superiore ad una settimana i me sposta de nodo) e ping bassissimi (per cui carigo le pagine web come se le fossi residenti sul pc). Ah, non da ultimo: se go un problema (successo una sola volta) rispondi un tecnico e no un call-center e lo risolvi entro 48 ore per contratto. Mi go scelto tutto questo, naturalmente, perchè me servi per lavor, anche..

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi volesi saver come mai pago per l'Alice 20 Mega e go solo sta miseria qua

945902419.png

:(

Te ga provado a farlo in momenti diversi? E/o anche provando el link che go messo in un post in alto?

Perchè se fossi valori usuali, beh alora i te sta rapinando in pratica :rolleyes:

E ghe saria un palese problema o loro, o tuo (filtri, prese, robe, a posto?) o de eccessiva distanza.

Link al commento
Condividi su altri siti

No el model specifico no, disendo Telecom suppongo che forsi sarà de quei in comodato?

Comunque a parte questo, prova a entrar nella configurazion del router. Spulciando tra i vari menù e sottomenù (cambia ovviamente da model a model) te dovesi trovar in qualche logo, due voci solitamente vicine tra loro, SNR (Signal noise ratio) o noise margin & Attenuazione (magari in inglese), con un valor espresso in decibel. In tutti i router o almeno in quei degni de sto nome dovessi esserghe :p .

Posta qua i valori delle due, che cucchemo se se evinci qualcosa de particolare da là.

Xe una roba tipo cussì (go messo l'esempio col mio)

3010dgh.jpg

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 anni dopo...
Ospite nikibeach

Io non ho ancora la fibra ma giusto per dire in regione cablata con fibra ottica si viaggi a 30 in down e 20 in up. Io a casa, pieno centro ma non fibra arrivo si e no in up a 0.8 e per questo sono stato costretto a prendere le chiavette che viaggiano a 1.4. Comunque in Estonia, forse il più evoluto a livello europeo ho visto un contadino in mezzo al nulla con 98 in down e 70 in up. Siamo nel terzo mondo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe una roba incredibile. Mi gavevo la Alice 20 mega per anni e no me xe mai andà oltre i 2.8 - 2.9. A sto punto decido passar alla 7 mega perchè a sto punto pago meno. Bene, per un mese circa con la 7 mega andavo a 6,5 reali, deso son tornà a 2.8 - 2.9. Mi giuro che no so cosa far. Devo minacciarli? No so.......no posso più de sto terzo mondo de paese!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×