Vai al contenuto

Classifica Finale Fantacalcio 2010/2011


Messaggi raccomandati

Bravi muli, saria bel che organizzemo un aperitivo per festeggiar Romano :piria: , altrimenti se sentimo in Agosto.

Saria bel sì. Aspetto ancora al pranzo in Carso (se savevo che l'Inter le ciapava a Udine el 23 de gennaio saria venuda con voi :lol:)

Congratulazioni a Romano per la medaglia de oro conquistada ma soprattutto volessi ringraziar lui e Maxx per la gestion del FC. So quanto xe difficile gestir una roba del genere (per via del lavor, del tempo, della famiglia ecc ecc) e quindi grazie de cuor, milanista e juventin! :bacini: ...prima e ultima volta che lo digo :p

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 63
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Grazie Cucc!!

nooo no rivassi mai a farghe i complimenti :piacere: al GranContabile :paiazorendo: ...

d'altra parte Unione in B, Milan tricolore, Romano che vinzi...spetemo solo che mori benedeto otavo (ogni riferimento a bevande e osmize varie xe puramente casuali) :vino: e gavemo completado l'opera. :shok:

Go fato alcuni kapeloni (come diseva el bon sergionetaucar)de mercato dai quali no me son mai rivà a riprenderme, per cui no vedo l'ora de sentarme sotto l'ombrelon, spritz morbido, cuffiete coi Seventh Wonder a palla, panin de mortadela (zazzzeeeeroooooon - questa xe per el Grande Capitano) Gazzetta, pagina con le quotazioni e rigoroso RUUUUUTO LIBEEERO!

Bona estate a tutti :punk:

p.s. quel stupido de Pirlo no sarà nela mia formazion

Link al commento
Condividi su altri siti

ma soprattutto volessi ringraziar lui e Maxx per la gestion del FC. So quanto xe difficile gestir una roba del genere (per via del lavor, del tempo, della famiglia ecc ecc) e quindi grazie de cuor ....

Ma se noi ga altro che c***o far tutto el giorno ...

no capiso cosa te ga tanto te ringraziarli !!

Meno mal che semo noi che li tenimo occupai con qualcosa ...

@ Maxx : visto che son a gamba fasul e non posso moverme de casa, te podesi andar de zazzy, cior i panini, mi scaldo la grglia, butemo su due bruschette e due civa, lasko pivo e comincemo a studiar la formazion per el prossimo anno che intanto ve posso anticipar ... :merodolodalrider:

p JUV Buffon

d JUV Ziegler

d JUV Bonucci

d JUV Lichsteiner

c JUV Pirlo

c JUV Inler

c JUV Pazienza

c JUV Sanchez

a JUV Aguero

a JUV Benzema

a JUV Quagliarella

Link al commento
Condividi su altri siti

complimenti a tutti meno che a un............se disi cusi' de solito.......un bravo agli organizzatori e sopratutto ai partecipanti dal primo all'ultimo (meno che all'ottavo che el me sta un poko sule bale.....ahahaha :merodolodalrider: )

Link al commento
Condividi su altri siti

complimenti anche ai organizzatori del fantacalcio (anche se qualchidun disi che no i ga altro cossa far :merodolodalrider: xe sempre un lavor de chebe :unsure: ).

Al prossimo torneo :temazo:

Giusto perchè non vegno frainteso, voio sottolinear che scherzavo quando go dito che non i ga cosa far !

Essendo che con Maxx e Romano se conosemo molto ben e gavemo magnà più de qualche chilo de raznici insieme, posso anche ciorli in giro senza che i se offendi ... :paiazorendo:

Link al commento
Condividi su altri siti

bravo romano, bravi tutti, w pisapia, ecc. ecc.

però la formula mi lascia sempre più perplesso e ribadisco quanto detto alcuni mesi fa.

L'unica roba che lascia perplesso me, invece, è l'avatar di Stipe .. preferivo quello di prima !! :rolleyes:

sempre mejo del culaton che te ga ti.....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

ciao a tutti

sta syagion faze che tutti i partecipanti, zoghi fin alla fine, si?

ovvio che xe tuitto un fattor de fortuna rivar alla seconda fase, pero xe anche de dir, che a nisun ghe piasi star la a veder zogar i altri...

Massimo

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

ciao a tutti

sta syagion faze che tutti i partecipanti, zoghi fin alla fine, si?

Massimo

Me rendo conto che non fa piazer zogar metà campionato e poi vederse estromessi dalla seconda fase. El problema xe che ogni anno tutti se iscrivi con le migliori intenzioni, salvo poi trovarse a metà stagione senza più voia o tempo per postar le formazioni. A volte capita che uno xe cusì indrio in classifica che non ga più interesse a continuar a seguir la squadra. Ste robe crea una situazion de disturbo per la classifica e, specialmente, per mi visto che xe lunghetto far tutti i calcoli per risultati, classifiche eccetera eccetera, per poi veder che altri non ga nianca 2 minuti per postar le formazioni. Non pretendo che la gente me ringrazi perché gestiso la fantalega, ma che ghe sia un minimo de rispetto per el tempo che ghe dedico me par una roba giusta. Purtroppo non sempre capita.

Queste xe le ragioni per cui go sempre scelto de divider la stagione in due parti.

Quest'anno, comunque, ghe sarà delle piccole novità.

ovvio che xe tuitto un fattor de fortuna rivar alla seconda fase, pero xe anche de dir, che a nisun ghe piasi star la a veder zogar i altri...

Massimo

Su questo non son tanto d'accordo Mamo. Le squadre che passa alla seconda fse non xe sorteggiate "in sala mensa" ma xe quelle meio piazzade in classifica. Chi xe meio piazzà in classifica xe quel che segna de più e de solito questo succedi quando se gà i zogadori + forti. La squadra va seguida, va fatti i cambi, va verificadi i infortunati e squalificati ... insomma bisogna dedicarghe tempo. La fortuna, secondo mi, ga un aspetto molto marginale. Te poderà andar ben una o due partide, ma se te segni sempre vol dir che te ga una bona squadra. Viceversa, se te perdi sempre ... qualche error te lo ga fatto e te ris'ci de non passar alla seconda fase.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×