Vai al contenuto

Le regole della sezion


Messaggi raccomandati

Grazie alla mia :rolleyes: idea e alla vostra risposta positiva al sondaggio, xè stada verta la sezion relativa ai nostri viaggi: "I amici de Sandro in giro pel mondo"..

Grazie a questa meravigliosa opportunità ( :rotfl: ) poderemo veder i vari posti che i altri ga visità per noi ( :pianto: ) e quei che noi gavemo visità per lori ( :clap: ).

Oltre a postar le immagini saria cocolo scriver un due righe, el nome del posto, la data, el tipo de gita fatta, la compagnia, qualcosa de divertente.. :D tutto quel che volè purchè non vadi contro le solite regole del forum che dovessi esser chiare a tutti.

Per quanto riguarda le foto, non le pol superar i 85KB. Xè possibile inserirle dal box apposito che troverè sotto le icone de messaggio. Xè za sta scritto, ma xè mejo ripeter: le foto non pertinenti o de cattivo gusto vegnerà cancellade dai moderatori, con eventuale avvertimento se se arriva a casi estremi.

Saria utile indicar nel titolo de ogni nova discussion el posto a cui fa riferimento le foto che seguirà . In questo modo se evita de crear discussioni con la stessa località come oggetto.

No me resta altro che augurarve bon divertimento e tante ridade!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×