Vai al contenuto

Cosa miglioreresti di Trieste?


Messaggi raccomandati

  • Risposte 51
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

A mi me piasessi che i trasporti pubblici duri tutta la notte... magari un bus all'ora dopo le 2... ma saria za qualcossa e non credo sia una roba irrealizzabile...

Dime a mi che l'ultimo che arriva a casa mia xè alle 22..

Cmq mi preferiria che vegni fatto qualcosa in più per noi.. perchè ogni sera chiuderse in un local per far qualcosa no xè el massimo..

..volessi una nova piscina accessibile.. (visto che quela che i ga pena fatto non so chi ghe andrà..visti i costi de gestion che la ga!per esempio una corsia de quella de altura costa ad una società 6€ l'ora.. e la nova dovessi vegnir sui 90€.. più o meno)

..poi volessi un bel parco,come quei che go visto a Bruxelles..con tanta erba..che non sia una proprietà privata come xè sul carso..

..volessi che a Sistiana i mettessi a posto la costa ma che resti libera come la xè adesso..

..volessi che noi fazi un albergo al posto del Cantera..

..volessi tante robe..ma tanto prima che i fazi qualcosa per noi i metterà su un altro Bingo e una sala de liscio.

E dopo che no i se vegni a lamentar che la gioventù de oggi xè sempre sulle bottiglie.. xè quel che ne resta!! :DDDD:petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

E dopo che no i se vegni a lamentar che la gioventù de oggi xè sempre sulle bottiglie.. xè quel che ne resta!! :DDDD:petesoni:

Iaga ga colto el punto d'arrivo al quale son rivado anche mi...stemo andando un pò contro i mulini a vento, vista l'età media degli abitanti...quindi mi come prima roba cambiassi tre quarti della popolazion :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

vista l'età media degli abitanti...quindi mi come prima roba cambiassi tre quarti della popolazion  :rotfl:

Scolta.. basta solo che te speti un due anni e che te fazi un due fioi.. visto che co me metto in macchina son un pericolo..almeno un 5 vecetti all'anno li fazo fora mi!! :rambo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Alla fine mi credo una roba: nessun osa tentar qualcosa de original...sempre le stesse robe, orientade probabilmente a rimetterghe el meno possibile...altro quesito: e far in modo de valorizzar la zona dell'area industriale? Che no i me stia dir che far una discoteca là vol dir far casin e schiamazzi, ghe rido proprio in muso :lol:

Bacioni a tutti :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

e far in modo de valorizzar la zona dell'area industriale?

che zona industriale te parli? s.dorligo? muggia? via caboto? mi piuttosto lasasi star quei posti..che no xè sai bei.. e me concentrassi a ridar vita a quel immenso porto vecio che fa veramente schifo entrarghe. mi non so voi..ma tempo fa ghe andavo.. e iera una vera tristezza... adesso per l'expo i vol far qualcosa (logicamente niente per giovani..ma solo uffici e ristoranti) ma cmq resta tanto spazio disponibile.. non ghe vol tanto per buttar su un due edifici.. tipo sala per boowling..pizzerie..pub..discoteche..megaschermo per le partide della trie in trasferta e non..palestra..salagiochi(vietata ai minori de 20 :rotfl::clap::rotfl: )

...ma tanto..semo a TRIESTE.. :incazzado::incazzado::incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Prima de tutto... penso proprio che te sia andà......  :offtopic:  :offtopic:  :offtopic:

Orpo, te cominci a far la moderatrice anche qua? Grande! :punk:

Ma come grande? Questa te vol fregar el posto e ti te ghe disi grande???

Dimostra la tua autorità, zighighe! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma come grande? Questa te vol fregar el posto e ti te ghe disi grande???

Dimostra la tua autorità, zighighe!  :D

Eh beh te devi capir che se no te la inciti, dopo la se metti a :pianto: ...se no la se comporta ben però la finissi a :baston:

:rotfl:

No go parole.. ma penso che sta faccina fazi capir tante robe....

:blaah:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi voio de novo le sine e i tranvai per zità! Anche le filovie

Quoto Starlite...anche mi da amante del tram me piasessi veder un poche de + sine e un poche de - machine...sarà però difficile veder una roba del genere (della serie, costa troppo) :pianto:

Bye :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera scrito sul Picolo de ieri. :o

Un imprenditor de PN ga ciolto in man 'l Ottaviano Augusto e ga deciso de far un topless bar. Iera scrito che al piano terra sarà tavoli per cene, al piano superiore sarà spazio per el dopocena... cossa intendessi scriver no so... ma giuro che iera scrito cusì. :D

Inoltre assicurava e poneva l'accento sul fatto che le cameriere saria stade el meno vestide possibile. :DDDD

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×