Vai al contenuto

Cosa miglioreresti di Trieste?


Messaggi raccomandati

  • Risposte 51
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

una roba salvo.....anti me piasessi tornarghe

ghe ve presente porto san rocco??

poco prima la del paecheggio....se un ponte che porta alla spiaggia...

andeghe de sera de notte....se bellissimo se solo el silenzio e le onde del mar.....

una roba magica

Missilina

Link al commento
Condividi su altri siti

una roba salvo.....anti me piasessi tornarghe

ghe ve presente porto san rocco??

poco prima la del paecheggio....se un ponte che porta alla spiaggia...

andeghe de sera de notte....se bellissimo se solo el silenzio e le onde del mar.....

una roba magica

Porto S.Rocco xe magico anche perchè te vedi in continuazion i giocadori dell'Unione che vivi là :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

ocio gente, che adeso son colega e poso dir anche mi la mia :zzz:

Non voio far polemiche o prediche (e sopratuto non intendo ofender nesun) ma solo per curiosita: anche se son via da Ts da quasi 40 ani non son senza risorse locali, cioe son abastanza al corente de quel che sucedi de voi. E a mi me par che i sera industrie continuamente la e la magioranza dei giovani fila via per trovar lavor altrove. Ma come vive? Mia zia me disi che xe un poco de miseria, e alora, come mai nesun disi che de volesi piu lavor?

spiegheme, spiegheme :confused::confused:

saludi

Dave

Link al commento
Condividi su altri siti

spiegheme, spiegheme :confused::confused:

Caro Dave,

purtroppo sta città sta vivendo una depression economica abbastanza evidente che dura già da qualche anno: noi giovani gavemo tutta la più bona volontà, purtroppo però se scontremo su una realtà poco propensa a inserirne nel mondo del lavoro. Personalmente a breve termine dovrò decider dove andar a finir (me manca ancora una manciata de esami per laurearme) e no te nascondo tutto el mio scetticismo: tanti disi che basta andar za a Cervignan del Friuli per trovare qualcosa de più che a Trieste (questo me xe sta dito da un mio vecio compagno de corso che lavora tuttora) per poi non parlar del vicino Veneto che par esser come El Dorado per la quantità de aziende e industrie che ghe xe.

Insomma, o spetemo che rivi la manna zò dal ciel, oppur ne tocca emigrar...nota che i nostri attuali amministratori comunali spera che con l'Expo e con l'apertura dei confini le robe cambierà...De sicuro mi no speto :noghesemo:

Bye :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

dir che porto san roco xe bel me par esagera' .. vista su una magnifica feriera :D de sera no te la vedi ma i altiforni xe la sempre :D

disemo piutosto che xe belisimo tuto el carso, la baia de sistiana e el rilke quando no xe nisun, val rosandra, grota gigante ... andar su col tram de opcina e caminar sula napoleonica, e tra una roba e l'altra qche osmiza e un toc' a barcola ... e do pasi in piaza grande, sempre quando no xe nisun magari de inverno con la bora a 100km/h e zero gradi...ahhh questo si che xe bel !!!

de bruto? forsi per farla piu bela dovesimo riunciar a tute ste robe bele quindi che resti tuto cusi' che tanto tira para e mola se sta + che ben :D

:bye::bye::bye::bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

Sandro te me ga sorpreso con la proposta della discoteca :D

tanto per iniziar, una bella discoteca in zona industriale ghe stasi.

poi se podesi spostar un po de strade leggermente + lontan dalla costa in modo da far spiagge più larghe. (delle vere spiagge)

poi se podessi metter più parcheggi in centro (e meno cari se non proprio gratis)

e piazza unità?

come la vedè piazza unità se fossi el parco interno del villaggio turistico "Unità" ?

con piscine e sabbia ovunque? :D

eheh.. poi ghe volesi tirar via el freddo de inverno.. bisognasi costruir una campana de vetro attorno al villaggio turistico.

mmh.. dopo mezzanotte son sempre dell'idea che xe meio se smetto de scriver...

dopo vien fora 'ste robe strane...

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Caro Dave,

purtroppo sta città sta vivendo una depression economica abbastanza evidente che dura già da qualche anno:

Questa discussion no la gavevo vista.

Comunque a TS la depression economica no la dura solo da qualche anno.

La xe cominciada il 4 novembre 1918.

come la vedè piazza unità se fossi el parco interno del villaggio turistico "Unità" ?

Più che un vilagio turistico in piazza grande, magari un parco divertimenti tipo Gardaland al'ex Aquila.

Però tanto i fara el solito centro comerciale che no 'ndarà nissun perchè za ale torri tuti guarda, nissun compra e i negozi chiudi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi volesi migliorar la viabilità. La nostra città xè basada sui sensi unici, quindi basta che se incugni due vie e se blocca la città. Perchè tutte le vie più grandi ga de esser a senso unico? Via Carducci, Coroneo, corso Italia ecc O| , mentre le stradine xè spesso a doppio senso. Casomai el contrario dirìa mi...

Per far un esempio, se uno ga de andar da Piazza Oberdan ai portici devi metterse a far zig-zag per le laterali...lo trovo assurdo. Secondo mi questo xè uno dei motivi per cui xè sempre cusì tanto traffico.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi manca de capir o de decider su cossa puntar. Cossa voler far de Trieste. Imaginar come doverà esser Trieste nel 2030 o nel 2050. Manca un obietivo a lungo termine, qualcossa che possi garantir el futuro e posti de lavor. Manca le persone coi atributi che decidi dove se vol andar e che mostri la strada per ragiunger i obietivi. E obietivi che, se ragiunti, possi arichir tuta la cità e no solo quei che li proponi.

Se parla sai de robe a breve termine, ma un piano del trafico sta per nasser e vedemo come che el funziona, el tram i lo sta rimetendo a posto, piaza Goldoni se la fossi stada fata ben o una discoteca o un local in più no cambia in modo sostanziale le robe.

Quel che me preocupa xe che Trieste no diventi solo un bel posto dove passar i ani dela pension. Me preocupa che possi prevaler quei che domanda per Trieste un declino dignitoso. Me preocupa el fato che no se vedi la possibilità de gaver una svolta al declino incominciado 90 ani fa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi manca de capir o de decider su cossa puntar. Cossa voler far de Trieste. Imaginar come doverà esser Trieste nel 2030 o nel 2050. Manca un obietivo a lungo termine, qualcossa che possi garantir el futuro e posti de lavor. Manca le persone coi atributi che decidi dove se vol andar e che mostri la strada per ragiunger i obietivi. E obietivi che, se ragiunti, possi arichir tuta la cità e no solo quei che li proponi.

Se parla sai de robe a breve termine, ma un piano del trafico sta per nasser e vedemo come che el funziona, el tram i lo sta rimetendo a posto, piaza Goldoni se la fossi stada fata ben o una discoteca o un local in più no cambia in modo sostanziale le robe.

Quel che me preocupa xe che Trieste no diventi solo un bel posto dove passar i ani dela pension. Me preocupa che possi prevaler quei che domanda per Trieste un declino dignitoso. Me preocupa el fato che no se vedi la possibilità de gaver una svolta al declino incominciado 90 ani fa.

..e come no quotarte? Te ghe ga ciapado al 100%

Link al commento
Condividi su altri siti

Ecco appunto :lol:

Rivolto la discussion come una frittata: secondo voi xe + grave el "no se pol" de questa città o el fatto che una parte della popolazion xe indormenzada e/o troppo anziana e/o poco propensa alle robe nove? :confused:

no xe solo la gente anziana a eser indormenzada e poco propensa ale cose nove, xe de cambiarghe la mentalità a tutta la gente de Trieste, anche i giovani non scherza..............

Amo alla follia Trieste, ma quanto me pianzi el cuor a vederla cusì indolente e "figo caschime in boca", e quanto odio le baruffe quotidiane che ne porta sempre al medesimo punto.........all'immobilismo, deve una mossa ragazzi, i veci xe veci, ma voi se el futuro, se non le cambiè voi le robe nissun altro lo pol far. :aaaaaatttillla::viemecheteremeno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×