Vai al contenuto

Gomme invernali


Stefano79

  

17 utenti hanno votato

  1. 1. In inverno usè le gomme da neve?

    • 10
    • No
      7
  2. 2. Ve sembra giusto renderle obbligatorie ed equipararle alle cadene?

    • 7
    • No
      10


Messaggi raccomandati

Lo metto come sondaggio :D

Fino a non molti anni fa la maggior parte della gente girava tutto l'anno con le gomme cosidette "estive" e in caso de bisogno se fermava a montar le cadene. Da qualche anno però no se fa altro che parlar de gomme invernali come accessorio indispensabile per girar de inverno, anche in mancanza de neve.

Secondo voi le xe cusì indispensabili? E saria giusto arrivar al punto de renderle obbligatorie per tutti a partir da una certa data anche in mancanza de neve come i fa in Slovenia?

Speto un poche de risposte e dopo digo la mia :D

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

mi go risposto no, ma perchè no vado in giro assai d'inverno, men che meno cola neve. Probabilmente de doprassi de più la macchina, le montassi. Ma no vedo che devi deventar un obbligo per chi che per esempio resta in città e no gira con neve e iazzo.

El obbligo xe preciso anche in Austria, ma come la Slovenia, xe paesi prevalentemente montani. Pensar che co gavevo la mitica 500 anche sul iazzo la me andava.. e per montagna metevo le cadene.. Una sera ,parlo de quasi 40 anni fa, iera a april e ierimo a zena in Carso, ga nevigado, e sulòa camional per un per de centimetri de neve iera pien de camion e tir tuti impiantadi, e mi e un amico cole cinquecento fazevimo slalom in mezzo e , pian pianin, semo vegnui zo senza problemi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Quel che quasi nisun sa – e che a mio avviso xe incredibile – xe che esisti le gomme QUATTRO STAGIONI (che mi uso), che xe:

– de poco più costose de le gome normali

– se pol doprar sia de estate che de inverno con la neve

– no le xe al 100% come controllo come quele invernali, ma su la neve se va senza problemi

– le xe omologade come invernali!

Dito questo, per mi se no se ga un auto sportivo no ghe xe nisunisima ragion per no ciorle!

---

Cmq, per mi, viste le scene fra el tragicomico e l'idiota che se vedi ogni volta che xe do fiochi (totalmente inaudite de la slovenia in su), saria de render obligatorio gaver o gome invernali, o cadene.

Che no se ga mai capi cos che costa (in una zona che un poca de neve pol gaverla) tignir la scatoletta con le cadene soto el sedil, po'.

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

mi go votà si e no...

mi go el 4x4 e go le gomme da neve montade, le funziona meio delle estive in qualsiasi condizion a meno de +10°, me permetti de no dover pensar a metter cadene, fermarme, bagnarme... le go provade e devo dir che xe un dei migliori acquisti che go fatto

el fatto de renderle obbligatorie me par una cagada, ognun se regola come che vol... xe giusto che in inverno un devi gaver catene a bordo o gomme termiche montade xe per la sicurezza sua e dei altri automobilisti riuscir ad affrontar ogni imprevisto mi credo, ma se un preferisi le cadene perché fa el ragionamento de Dido o babatriestina, perché no...

per quanto rigurda le 4 stagioni che parlava Arlon... beh ecco no son più tanto d'accordo... xe una via de mezzo e come tutte le vie de mezzo no te gaverà l'aderenza delle invernali sulla neve e no te gaverà l'aderenza delle estive sull'asciutto o, peggio, sul bagnà...

le go montade 12 mesi all'anno quindi le se deteriora come le estive se no peggio, le costa de più... no credo che val la pena

soprattutto perché in Subaru i me fa rimessaggio e cambio gratuito tra estive e invernali e viceversa... considerando poi che fazo 23-24000 km l'anno no go neanche el problema che le gomme se cristallizzi e me toca cambiarle prima che le se consumi...

Link al commento
Condividi su altri siti

mi digo si!

primo, le gomme invernali non xe solo per la neve... (le catene quando te le metti??quando xe neve e basta.. ma devi esser assai neve)

secondo, la sicurezza prima de tutto..

terzo, renderle obbligatorie solo in alcune regioni "fredde" e nei mesi da ottobre - aprile

infine ve racconto che spesso vado a Lj e domenica un mona de milano ga fatto per ben due volte testacoda in autostrada e mi iero dovanti de lui e con due fioi in macchina.. non xe bel credeme

concludendo:

ve piaseria subir o crear un incidente per risparmio?

Link al commento
Condividi su altri siti

mi digo si!

primo, le gomme invernali non xe solo per la neve... (le catene quando te le metti??quando xe neve e basta.. ma devi esser assai neve)

secondo, la sicurezza prima de tutto..

terzo, renderle obbligatorie solo in alcune regioni "fredde" e nei mesi da ottobre - aprile

infine ve racconto che spesso vado a Lj e domenica un mona de milano ga fatto per ben due volte testacoda in autostrada e mi iero dovanti de lui e con due fioi in macchina.. non xe bel credeme

concludendo:

ve piaseria subir o crear un incidente per risparmio?

dimenticavo ricordeve che le tutte le gomme ga una scadenza (me par 5 anno de vita)!! ma sopratutto un data de nascita!! scritta al lato del coperton!! (settimana/anno)

Link al commento
Condividi su altri siti

L'obbligo xe per catene da neve O invernali. Cioè bisogna gaver a bordo cadene oppur montar le invernali. Non esite obbligo di gomme invernali ma comparazione tra catene e invernali..

Il problema si pone quando nevica e la gente gira con le estive e senza catene nel bagagliaio(oppure non sa/non vuole montarle).

Venerdì sono rimasto bloccato 2 are a conconello causa svariati pirla che, con gomme estive e senza catene , sono andati su perchè sulla Trieste -Opicina c'era fila.

Se uno non vuole montarle deve lasciare la macchina a casa o in ufficio se sorpreso da neve a metà mattinata. La polizia dovrebbe controllare chi va verso l'altipiano senza essere equipaggiato.

Io le uso da 8 anni oramai e non tornerei indietro. La spesa è uguale (quando uso le invernali non consumo le estive) ma d'inverno sono sicuro e quando nevica non devo fermarmi a mettere catene col freddo e con la bora, magari vestito da ufficio. POi, come si sa, magari la mattina è da catene e il pomeriggio la neve sparisce e ci tocca levarle.

Ripeto, se uno lascia la macchina ferma quando nevica può fare quello che vuole,ma se gira creando pericolo e intralcio al traffico non va bene.

Link al commento
Condividi su altri siti

ri-ripeto: perchè no metè le 4 staxoni, spendendo 5/10€ in più a coperton, e andando sul sicuro?

Giuro, no capisso.

Le 4 stagioni sono scarse sia come estive che come invernali, in tutti i test escono con le ossa rotte.

Siccome la sicurezza è importante, meglio 2 treni separati.

concordo e quoto + allego:

http://www.guidaacquisti.net/motori/pneumatici-invernali.html

Link al commento
Condividi su altri siti

Le 4 stagioni sono scarse sia come estive che come invernali, in tutti i test escono con le ossa rotte.

Siccome la sicurezza è importante, meglio 2 treni separati.

in questo test non me par che esci con le ossa rotte test

Secondo me si, e infatti alla fine si legge

I pneumatici Quattro – stagioni sono un compromesso, si comportano mediocremente in ogni campo. Da usare magari solo se si fa un uso limitato e prudente dell’auto.

A parte questo test, ne ho visti di seri fatti dall'ADAC tedesco o TCS svizzero che non lasciano dubbi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Quel che quasi nisun sa – e che a mio avviso xe incredibile – xe che esisti le gomme QUATTRO STAGIONI (che mi uso), che xe:

– de poco più costose de le gome normali

– se pol doprar sia de estate che de inverno con la neve

– no le xe al 100% come controllo come quele invernali, ma su la neve se va senza problemi

– le xe omologade come invernali!

No xe che la gente xe sempre ignorante, tanti se informa, valuta e non apprezza ;)

El problema delle 4 stagioni xe el tipo de mescola. Per la legge basta che un pneumatico sia marchiado M+S per esser considerado invernale, ma nella realtà no xe cusì. Tipicamente el problema riguarda SUV e fuoristrada, che ga in genere gomme che va ben anche per gli sterrati. Infatti se ciama Mud&Snow perchè fango e neve ga più o meno la stessa consistenza. Ma le invernali vere e proprie, quele col bollin del ghiaccio, ga anche una mescola diversa che ghe permetti de render meio col freddo.

Le 4 stagioni ga una mescola più estiva, sennò col caldo de agosto te le squaiasi in 1000 km.

Quindi xe una roba tipo "nè carne nè pesse".

Personalmente son d'accordo con quel che ga dito molti, cioè che pol servir per chi va in montagna o comunque per chi gira con la neve, per tutti gli altri xe più che sufficienti le cadene in bagagliaio. Per el discorso della miglior resa sul freddo boh...basta andar più pian co xe 0 gradi e xe risolto el problema.

Considerando che le gomme andasi cambiade comunque ogni 3-4 anni al massimo per l'indurimento, se uno non fa tantissimi chilometri ga de cambiar 2 treni al posto de 1, che coi prezzi de oggi no xe poco.

Link al commento
Condividi su altri siti

Quel che quasi nisun sa – e che a mio avviso xe incredibile – xe che esisti le gomme QUATTRO STAGIONI (che mi uso), che xe:

– de poco più costose de le gome normali

– se pol doprar sia de estate che de inverno con la neve

– no le xe al 100% come controllo come quele invernali, ma su la neve se va senza problemi

– le xe omologade come invernali!

No xe che la gente xe sempre ignorante, tanti se informa, valuta e non apprezza ;)

El problema delle 4 stagioni xe el tipo de mescola. Per la legge basta che un pneumatico sia marchiado M+S per esser considerado invernale, ma nella realtà no xe cusì. Tipicamente el problema riguarda SUV e fuoristrada, che ga in genere gomme che va ben anche per gli sterrati. Infatti se ciama Mud&Snow perchè fango e neve ga più o meno la stessa consistenza. Ma le invernali vere e proprie, quele col bollin del ghiaccio, ga anche una mescola diversa che ghe permetti de render meio col freddo.

Le 4 stagioni ga una mescola più estiva, sennò col caldo de agosto te le squaiasi in 1000 km.

Quindi xe una roba tipo "nè carne nè pesse".

Personalmente son d'accordo con quel che ga dito molti, cioè che pol servir per chi va in montagna o comunque per chi gira con la neve, per tutti gli altri xe più che sufficienti le cadene in bagagliaio. Per el discorso della miglior resa sul freddo boh...basta andar più pian co xe 0 gradi e xe risolto el problema.

Considerando che le gomme andasi cambiade comunque ogni 3-4 anni al massimo per l'indurimento, se uno non fa tantissimi chilometri ga de cambiar 2 treni al posto de 1, che coi prezzi de oggi no xe poco.

Basta che lasci l'auto a casa quando nevica.

Link al commento
Condividi su altri siti

No xe che la gente xe sempre ignorante, tanti se informa, valuta e non apprezza ;)

El problema delle 4 stagioni xe el tipo de mescola. Per la legge basta che un pneumatico sia marchiado M+S per esser considerado invernale, ma nella realtà no xe cusì. Tipicamente el problema riguarda SUV e fuoristrada, che ga in genere gomme che va ben anche per gli sterrati. Infatti se ciama Mud&Snow perchè fango e neve ga più o meno la stessa consistenza. Ma le invernali vere e proprie, quele col bollin del ghiaccio, ga anche una mescola diversa che ghe permetti de render meio col freddo.

Le 4 stagioni ga una mescola più estiva, sennò col caldo de agosto te le squaiasi in 1000 km.

Quindi xe una roba tipo "nè carne nè pesse".

Ma infatti, in casa gavemo una con invernali e una con 4stagioni: la differenza esisti.

Ma no sta pensar che la sia cussì marcada: a parte col iazo vivo, le 4 staxoni xe quasi uguali.

Per capirse: in una scala

estive |__________________X___| Invernali

La X xe le 4staxoni :D Per Trieste e dintorni che neviga cmq no follie, secondo mi le basta tranquilamente (ma go anche girado per Austria, Germania, etc con quintai de neve e zero problemi)

Una roba xe informarse, una roba xe provar e veder che le risolvi (a parte come disevo col iazo vivo) ogni problema de cadene.

E continuo a no capir perchè che no le ga quasi nisun, specialmente in zone come qua.

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

No xe che la gente xe sempre ignorante, tanti se informa, valuta e non apprezza ;)

El problema delle 4 stagioni xe el tipo de mescola. Per la legge basta che un pneumatico sia marchiado M+S per esser considerado invernale, ma nella realtà no xe cusì. Tipicamente el problema riguarda SUV e fuoristrada, che ga in genere gomme che va ben anche per gli sterrati. Infatti se ciama Mud&Snow perchè fango e neve ga più o meno la stessa consistenza. Ma le invernali vere e proprie, quele col bollin del ghiaccio, ga anche una mescola diversa che ghe permetti de render meio col freddo.

Le 4 stagioni ga una mescola più estiva, sennò col caldo de agosto te le squaiasi in 1000 km.

Quindi xe una roba tipo "nè carne nè pesse".

Ma infatti, in casa gavemo una con invernali e una con 4stagioni: la differenza esisti.

Ma no sta pensar che la sia cussì marcada: a parte col iazo vivo, le 4 staxoni xe quasi uguali.

Per capirse: in una scala

estive |__________________X___| Invernali

La X xe le 4staxoni :D Per Trieste e dintorni che neviga cmq no follie, secondo mi le basta tranquilamente (ma go anche girado per Austria, Germania, etc con quintai de neve e zero problemi)

Una roba xe informarse, una roba xe provar e veder che le risolvi (a parte come disevo col iazo vivo) ogni problema de cadene.

E continuo a no capir perchè che no le ga quasi nisun, specialmente in zone come qua.

Il problema xe le scarse prestazioni sull'asfalto non innevato, specialmente sul bagnato.

Go visto roba tipo 7-10 m de spazio de frenata in più da 100 km/h. E parlo de marche famose.

Lo stesso problema lo dà le invernali economiche (cinesi , est europa).

Link al commento
Condividi su altri siti

Ah, ok. Questo no go mai "testado", ma efetivamente no sona impossibile, considerando come che le xe fate.

Mai gavù problemi, devo dir, però no se pol escluder.

Esisterà magari differenze fra 4 staxoni bone e quele più economiche? (mi go un set piutosto bon, anche se no più novissimo :p)

Link al commento
Condividi su altri siti

Ah, ok. Questo no go mai "testado", ma efetivamente no sona impossibile, considerando come che le xe fate.

Mai gavù problemi, devo dir, però no se pol escluder.

Esisterà magari differenze fra 4 staxoni bone e quele più economiche? (mi go un set piutosto bon, anche se no più novissimo :p)

Non me ricordo ben, me par le goodyear ed altre marche. Ma go letto sta roba in divers posti (siti tedeschi, canadesi ecc.). Se trovo qualcosa lo posto

Link al commento
Condividi su altri siti

dimenticavo ricordeve che le tutte le gomme ga una scadenza (me par 5 anno de vita)!! ma sopratutto un data de nascita!! scritta al lato del coperton!! (settimana/anno)

La scritta è solo da un lato, quindi se non la trovate è all'interno. Se sono montate così forse il gommista lo ha fatto per nascondervi proprio la data...

Io comunque ho votato sì e no.

Modificato da Mex
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×