Vai al contenuto

Concessionari auto/moto e prezzi folli


Stefano79

Messaggi raccomandati

Se za prima gavevo un dubbio sulla ladreria dei concessionari deso go la certezza. Son andà con mio papà a comprar un litro de oio da tenir come scorta in auto al concessionario Subaru, visto che con l'auto nova dovevimo anche chiederghe (per sicurezza) che tipo de oio xe za dentro. Bon, un litro de oio Mobil 5W-30 ga costà più de 20 euro! (me par 23, no me ricordo ben e domani ghe richiedo a mio papà). Savudo el prezzo mi no lo gavesi ciolto, ma bon, questo xe un altro discorso.

Torno casa e zerco in rete. I prezzi che go visto se aggira sui 11-12, massimo 13 euro. Per no parlar all'estero, dove pol costar ancora meno.

Ma xe mai possibile?? Ecco perchè i tagliandi costa un botto, i ghe stralucra anche sui singoli tochi.

Voi cosa ne pensè in merito? Gavè trovà differenza tra un concessionario e l'altro? Consigliè qualche autoricambio in particolare? Oppur devo pensar che sia veramente giusto che i nostri commercianti mori de fame?

Link al commento
Condividi su altri siti

te digo solo una roba... per quanto riguarda la mia esperienza ogni concessionario xe compagno... mi ciolevo oio in Renault e el me costava 25 euri al kg, mio papà in VW la stessa roba... i ricambi "originali" se paga... poco de far...

se un no vol quel va de Marinaz e compra oio de concorrenza, costa la metà e va ben lo stesso... ovviamente in concessionario i te dirà che no xe la stessa roba, ma xe el loro mestier...

ultimo aneddoto, qualche anno fa me parti la batteria del Clio, in concessionario la batteria nova costava 180 euri, ringrazio vado de Marinaz ciogo una identica come amperaggio, 85 eurini! La metà... in concessionario i me fa, eh si ma no xe la stessa roba... sarà anche vero ma quela originale Renault gaveva 2 anni de garanzia e dopo 2 anni la xe difonta, questa ga sempre 2 anni de garanzia... mal che vadi la durerà quanto la originale...

Link al commento
Condividi su altri siti

no so se savè, ga verto un novo "negozio" ma credo sia tipo outlet de ricambi auto-moto difronte brigata casale.

xè un'enorme edificio rosso.

no steme chieder come xè,xkè no son entrado...però penso sia interessante ;)

sui prezzi poco de dir... in concesionario i te disi sempre che el resto no va ben o che dura meno...in realtà quel che dura meno xè sempre el soldo nei nostri portafogli.

Link al commento
Condividi su altri siti

no so se savè, ga verto un novo "negozio" ma credo sia tipo outlet de ricambi auto-moto difronte brigata casale.

xè un'enorme edificio rosso.

no steme chieder come xè,xkè no son entrado...però penso sia interessante ;)

sui prezzi poco de dir... in concesionario i te disi sempre che el resto no va ben o che dura meno...in realtà quel che dura meno xè sempre el soldo nei nostri portafogli.

se questo qua: http://www.beps.it/ ga abbastanza roba da "tamarri" ....tranne le offerte me par che i xe cari

Link al commento
Condividi su altri siti

De solito sul libretto de uso e manutenzione del veicolo xe scritto che tipo de oio va e i metti le specifiche. Basta andar in zerca de oio con quelle specifiche e te lo trovi de Marinaz o simili o se te ga popoci anche nei grandi magazzini e costa la metà de quel che te lo paghi nei concessionari o dai distributori de benzina (anche quei de marca) :D

Mi me serviva con urgenza oio e go pagado 27 euro un litro una domenica in un distributor de benzina!

Oggi po' con internet te pol comprar online quasi tutti i tipi de oio possibile immaginabile de ogni marca e te paghi sicuro meno de un concessionario o benziner. No xe dito che te costi meno che in un autoricambi o un grande magazzin però.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ripeto, in sto caso no se tratta nianche del fanal originale piuttosto de quel made in China (che za là xe incredibile la differenza de prezzo), ma dello stesso prodotto: Mobil 5W-30, lo stesso identico, non "uno con le stesse caratteristiche"...

un mio amico ga anche una subaru con i fari xeno, se ga brusado una lampada e in concesionaria i voleva circa 200€ ,el ze anda da marinaz e per una philips ga paga la meta'(cambiandola ga visto che iera identica come marca e sigla a quela originale)

Link al commento
Condividi su altri siti

tanto per spezzar una lancia nei confronti dei concessionari ufficiali...

tornadi de Salisburgo vedo che la gomma posteriore sinistra xe vistosamente fiapa... vado de Samauto (dove i me ga messo le gomme invernali con tanto de montaggio e rimessaggio delle estive gratuito!) e ghe fazo veder el problema.

El capo officina ghe dà un'ociada e vedi che xe la valvola che perdi.

10 minuti i me fa el lavor, i me riconsegna l'auto, Buone Feste e tanti saluti.

Veloci, cortesi, gratuiti... el massimo della vita

ciolè Subaru... un altro mondo :foracolcul: :foracolcul: :foracolcul:

Link al commento
Condividi su altri siti

tanto per spezzar una lancia nei confronti dei concessionari ufficiali...

tornadi de Salisburgo vedo che la gomma posteriore sinistra xe vistosamente fiapa... vado de Samauto (dove i me ga messo le gomme invernali con tanto de montaggio e rimessaggio delle estive gratuito!) e ghe fazo veder el problema.

El capo officina ghe dà un'ociada e vedi che xe la valvola che perdi.

10 minuti i me fa el lavor, i me riconsegna l'auto, Buone Feste e tanti saluti.

Veloci, cortesi, gratuiti... el massimo della vita

ciolè Subaru... un altro mondo :foracolcul: :foracolcul: :foracolcul:

Beh dài, no se pol esser tanto sorpresi per sto servizio base, mancasi altro che i te fazi pagar un poca de aria :D

Se te me chiedevi a mi che go el compressor te la gonfiavo lo stesso in pochi minuti, te fazevo anche mi i auguri, e te davo anche un bacin :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh dài, no se pol esser tanto sorpresi per sto servizio base, mancasi altro che i te fazi pagar un poca de aria :D

Se te me chiedevi a mi che go el compressor te la gonfiavo lo stesso in pochi minuti, te fazevo anche mi i auguri, e te davo anche un bacin :p

Spero che ghe gabi anche cambiado la valvola che perdeva :D

Per l'aria tuti semo boni de darla gratis dopo un piato de fasoi e capuzi :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi l'ultima volta go ciolto oio de Marinaz e go speso un 10 euro al litro + un 5 euro de filtro... la mia auto tien 3,5 litri, ma per un cambio oio go speso praticamente la stessa cifra che spendevo all'Agip per farme metter el loro oio... solo che alcune persone che ga lavorà in benzinai Agip, me ga sconsiglià de usarlo... almeno per el stesso prezzo go su el Selenia :D

devo anche cior tergicristalli, e la bisogna per forza andar in negozio tipo Marinaz o Beps, altrimenti i te spenna vivo... e no ciolè quei a "banana" che neta ben per 2 mesi e dopo no neta proprio niente

5 anni fa invece go cambià entrambi i fanai perché mio nono usava poco l'auto e i gaveva ciapà acqua... in officina i voleva 220 euro compresi de lavor per cambiarli de concorrenza, inutile dir che de Marinaz me la son cavada con 120 euro della Valeo, e dopo 5 anni (la stessa età de quei originali Fiat) no i da el minimo segno de voler imbarcar acqua...

due mesi fa go anche cambià el fanal della freccia destra anteriore, perché se iera ossidà el connettor e no i te lo vendi singolarmente... me la son cavada de Marinaz per 9,60 euro

però xè de dir che generalmente le officine Fiat xè bastanza oneste, specialmente quela a Campo Marzio... per 110 euro i me ga cambià pastiglie e dischi compreso el lavor... son pronto a scommetter che in altre officine i te spenna vivo per la stessa roba :D

mi digo che per qualsiasi roba convien cior i tochi de Marinaz e dopo farghe far el lavor a qualche meccanico/elettrauto de fiducia... un carrozzier una volta voleva 80 euro per la plastica del fanal posteriore (frecce e stop)... su ebay el fanal completo me costava 40

Modificato da Ikeya
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

fin che xe una tanica de oio, te disi...bon, prezzo alto e se passa avanti.

Ma quando un concessionario te rifila a prezzi folli un usado ed in condizioni pietose, senza darte neanche la possibilità de provar prima dell'acquisto, beh la te gira un pochetin de più :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×