Vai al contenuto

Semifinale Campionato pallamano


Juliet

Messaggi raccomandati

doman el 20.30 (ora picolo e q.di nn tropo atendibile da controlar fin l'ultimo) al Palachiarbola xe la prima partida de semifinale per el scudeto TRIESTE-CONVERSANO

ritorno sabato a conversano eventuale bella a Trieste (in virtù del primo posto conquistado nel mini giron del cavolo ke se ga inventado la federazion) mercoledì prossimo.

le altre squadre xe Merano e Secchia

:bandieraalabarda: FORZA MULIIIII!!!! :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

ovviamente dal mio punto de vista una partida per lo scudeto val de più...ma nn tuti xe come mi (e per certi versi per fortuna) ma me spetavo almeno un paio de post del tipo forza trieste o simile...vabbè vol dir ke me assumo mi l'incarico :p .

Grandi! 28-27 in gara1

ke partida!!! ma fora sarà dura...

i ga vinto con el cuor e con el c@l ke aiuta ki nn se arendi mai...GRAZIIIIEEEE!!!

se qualke d'un iera :haha: ...magari se pol scambiar un paio comenti

:crylol::crylol::crylol::crylol:

:bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no iero, però go trova sta notizia sula partida de mércoledi:

PALLAMANO: CONVERSANO PROTESTA DOPO SEMIFINALE TRIESTE

PRESIDENTE, GRAVI ERRORI ARBITRALI DI COPPIA ARBITRI INESPERTA (ANSA) - CONVERSANO (BARI), 12 MAG - Una protesta contro la Federazione nazionale della Pallamano (nella persona del presidente, Purromuto) è la reazione del Conversano dopo la sconfitta rimediata nella prima gara delle semifinali scudetto a Trieste, con una rete contestata. Il presidente del sodalizio barese, Mario Pascale, ha diffuso, attraverso il sito internet ufficiale della squadra, un autentico atto d'accusa contro la designazione della coppia arbitrale Molon- Ziliani, che fa presagire un clima rovente nella seconda gara, in programma sabato al Palasangiacomo di Conversano. "All'indomani della designazione dei sigg. Molon e Zuliani a dirigere la prima semifinale scudetto a Trieste - è scritto nella nota del dirigente - abbiamo chiesto informazioni su questa coppia arbitrale ai più sconosciuta. Abbiamo avuto risposte sibilline, alcuni più espliciti hanno accompagnato le parole ad una risatina prefigurando quello che poi si è puntualmente verificato". "Ci chiediamo come è possibile designare arbitri privi di qualsiasi esperienza - prosegue il presidente - in partite di alto livello per una gara così delicata. La responsabilità di quanto accaduto a Trieste ricade integralmente sui massimi dirigenti federali ed arbitrali. E' del tutto evidente che nel prossimo campionato di Elite personaggi di tal fatta non possono aver posto (e non parlo solo dei signori Molon e Zuliani)". "Chiediamo - insiste Pascale - una risposta immediata a tal proposito con provvedimenti drastici ed esemplari. La polpetta avvelenata confezionata a tavolino getta discredito sul movimento pallamanistico italiano e spiace constatare come in tutti gli episodi di questa stagione a dir poco dubbi il protagonista è sempre lo stesso: il Trieste del consigliere federale prof. Lo Duca, padre-padrone della pallamano italiana. Non è un caso, ovviamente!". "Avevo sollevato in una riunione di società - conclude - l'inopportunità di avere presidenti, ancorché consiglieri federali, seduti in panchina. Visto che da questi provengono giudizi di merito in ordine alle carriere arbitrali. Ma l'AS Conversano non è stata ascoltata". "Con queste conseguenze - conclude la nota - egregio presidente Purromuto, se questo è il progetto olimpico che ella vuole condividere, non ci troverà d'accordo! Dia a Conversano e a tutti quelli che intendono lo sport come una cosa pulita una risposta rapida e inequivoca". (ANSA).

Link al commento
Condividi su altri siti

volevo giusto parlar de quel ke cenerentola82 ga scrito...

i arbitri italiani nn xe bravi, e la defferenze se vedi q.do te vardi una partida de carattere internazionale.

cmq la coppia de mercoledì nn la ga fato castronerie enormi nè di parte (roba ke me ga anke stupido...visto ke nn saria la prima volta ke ne penalizza...vedi la finale col prato de qualke anno fa e de cui l'unica coppia arbitrale abilitada ale partide internazionali ga espresso gravi dubbi sulla lora imparzialità, vedi q.do a conversano i ga agredido i nostri e con tuta risposta dala federazion xe stadi squalificadi i triestini e in quela ocasion anke el Brixen ne gaveva difeso, vedi quando sempre a conversano i ga mandado in ospedal Lo duca senior e nn ga sospeso la partida, vedi le polemiche più vizine col bologna).

semmai xe stada trieste a esser penalizzada spesso e volentieri soprattutto nei magnifici anni del Principe...probabilmente xkè iera la squadra ammazza-campionato.

sul sito poi del conversano (stando al picolo) i ga contado anke bale xkè nei ultimi minuti nn xe stado butado fora nissun de lori (basta vardar i referti arbitrali e la partida) e l'ultimo fallo ke ga decretado el tiro franco xe sta sacrosanto...un normale fallo divensivo...se dopo lori se ga fato infenociar con l'ultimo tiro ga solo de ricriminarse tra de lori xkè gaveva avudo 2 bele goal per meter fine ala partida...le ga sbajade e trieste ga aprofitado...

noi gavevimo perso el scudeto con il brixen per colpa de un tiro franco...e me rendo conto ke brusa de bruta (anke xkè me lo ricordo ancora ben...).

doman sarà sai dura, xkè el publico de conversano nn se ga mai dimostrado tropo civile, se dopo metemo anke la brusadura per un goal de mone e le balle del sito ke aizza ancora de più, nonkè la cattiveria de tarafino (ke el me ga deluso tantissimo)...sarà za tanto se qualkedun nn se farà sai mal.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sta storia me fa tornar in mente quel che sto anno xe successo con Bologna...no go seguido ben le vicende, so solo che sul forum de pallamano.it xe stadi tanti che se ga scagliado contro Lo Duca e contro Trieste. Stando a quanto xe successo in gara-1 contro Conversano, la storia se ripeti...e me par che non se ragioni su un fatto de arbitri "incompetenti", quanto sul discorso che Trieste vegni aiutada più del dovuto...

Link al commento
Condividi su altri siti

Dallo stesso forum de Pallamano.it copio e incollo i commenti de gente de Conversano:

"Ieri sera al Chiarbola ci e stato l'ennesimo scandalo targato trieste, pensavamo che il clima di questo campionato era diverso, no solo utopia. Vi prego di leggere i fatti accaduti ieri a 40 ' secondi dal fischio finale. I due folletti di arbitri hanno raddrizzato le sorti di un Trieste dominato per tutta la partita. E il solito scandalo, piccoli uomini assoldati per rovinare questo sport , basta e solo un ingiustizia , ma sono stanco di ripeterla sta frase. E difficile raccontare il rammarico di questo furto targato TRieste e company. Lo sport che ci piace non e questo."

"solo una parola: VERGOGNA

per la cronaca il tiro franco era irregolare...e non ne parliamo di tutto l'arbitraggio...

gli avete visti??? si vede che loduca non si è ancora stancato di firmare assegni e di spalare MERD.A su questo bellissimo sport!"

Juliet, commenti su ste frasi? :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

ke se te ga fato copia incola i ga bisogno de un poke de ripetizioni de 'tajan...e ze ke i xe ke i se legi anca el regolamento de pallamano...e ke i domandi scusa per gaver scatenado risse e mandado in ospedal lo duca!

cossa te vol comentar; trieste nn ga soldi nanca per pagar stipendi figuremose per pagar tangenti! ogni estate tremo al pensier ke nn i trovi gnanca i soldi per iscriverse el campionato (come xe za sucesso). xe l'unica squadra ke ga dado successi a trieste in maniera continuativa e xe quela ke ciapa meno soldi.

Lori ga sbajado 2 bale gol! fine! i ga de ricriminarse solo con se stessi (come noi per gaverse magnado 3 gol de vantaggio praticamente in 3 minuti).

xe discorsi vittimistici ke nn porta a niente se nn a INFANGAR la palamano, uno dei poki sport ancora abb. neti...xe prpblemi più grandi e importanti ke alimentar la "storia del comploto"; una squadra grande e ke ga vinto tanto dà sempre fastidio e inveze de darghe tanto de capel eco ke i se ga comprado i arbitri.

Dusko nn ga fato infrazion nell'ultimo tiro xkè nn el xe saltado. se lori pensa el contrario ke i fazi ricorso uficiale come ga fato bologna con noi. i varda l'ultimo minuto e se sera la question. nn rivo a capir xkè 'co i perdi (cussì come anca el prato e sempre più tutti) xe colpa dei albitri...feve un mea culpa. nn se stadi concentradi nel momento clou punto, fine, basta.

cmq per la cronaca come da pronostico gara 2 - xe finida: Conversano 28 - Trieste 25

(sul sito i elogia la coppia arbitrale, son curiosa de veder el picolo cossa i disi).

cmq ribadisso ke spesso e volentieri xe stado trieste a gaver avudo i arbitri contro per una storia anti ammazza campionato (basta vardar certe partide, sfonda clamorose nn dade, passi de danza nn fis'ciadi, ma la più bella vista in finale con il prato regola del "gol o rigor").

Link al commento
Condividi su altri siti

28-23

scuseme mentre pensavo ke i ga perso de cinque reti go fracado el 5 inveze del 3.

come gavevo pronosticado el clima xe stado pesante con i soliti insulti e minacce da parte dei sempre soliti e tanti teppisti antisportivi aizadi dai comunicati falsi de internet (i dovessi far controli su tuti i siti de tute le discipline per evitar sta roba...balon in primis).

e come gavevo anca dito anusic e dusko i se ga fato mal (dusko in uno scontro con tarafino a cui rinnovo el mio senso de profonda delusion x come el xe cambiado puntando spesso e volentieri sull'antisportività :down: piuttosto ke sule sue innate quelità tecnike...).

mercoledì sarà ancora più dura...con anu e dusko a mezo servizio e con la cattiveria (oltre la forza maggiore) del conversano. cmq e sempre :bandieraalabarda: forza muuuuuliiiiiii!!!!! :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quel che no son tanto d'acordo xe quel "sport ancora abastanza neto"...

No dimentico i tempi de Lo Bello e compagnia, quando i fazeva e i disfava quel che ghe pareva, regole, arbitragi, e compagnia bela. No so come xe adesso, no seguo più de tanto, ma sicuro no xe che Trieste ricevi tratamenti de favor... xe xa sai se i arbitri no fa trope castronade...

Link al commento
Condividi su altri siti

sport ancora abastanza neto

infati go dito abastanza...

pallamano nn xe ancora ai livei de marciume del calcio ma xe tanto cambiado e in pezo (soprattutto dalla magica era Principe...sarà un caso?).

La prima volta ke el Prato xe rivado in finale contro de noi e Trieste ovviamente ga vinto, i poki tifosi se ga comportado ben, i ga applaudido e al nostro "ki nn salta xe furlan" (poco civile...ma x una volta... :p ) i ga risposto con "ki nn salta xe ...(nn me ricordo se pisan o fiorentin...insomma i se ga agregado in allegria).

un per de anni dopo i ga cominciado a vegnir su e ad acoglierne zo con striscioni cattivi e con insulti e un anno i ga adirittura streto una alleanza tifosa, con nn me ricordo ki, contro de noi...lo duca parlava de zoghi de palazzo xkè trieste mazava el campionato (xe solo una version unilaterale...ma visto i casini ke go acenado nei post prima q.ke dubbio pol vegnir in mente).

mercoledì sarà longhi...anke dal punto de vista del publico...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×