Vai al contenuto

Denti del Giudizio


Matt

Messaggi raccomandati

Approffitto della situazion in cui me trovo per chieder aiuto a voi, o potenti membri del forum :ave:

ieri mattina i me ga cavado i denti del giudizio (due soli, i altri gavevo za fatto). :crylol:

No so quanti de voi i xe za stadi torturadi...ma a cih che ga passa sto brutto momento, ghe volessi domandar una semplice roba:

COSSA MAGNAVI???

mi go fame...e no posso magnar robe calde, robe troppo dure, ecc...stago scappotando :testadamuro: Go faaaaaaaaaaame :pianto:

AIUTEME!!! :ave: ve prego :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

MI no li go ancora cavadi... i xe la...

però un consilio te dago:

va in supermercato e ciol omogeneizati per fioi :D

:down:

ma te sa quanto che i costa?

e quanti ne dovessi cior? un milion de vasetti per ogni pasto...se no non me sazio :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go passado le tue stesse "pene" Matt...me li son cavadi circa 10 anni fa e posso capir in che disagio te se pol trovar

Quel che te posso consigliar xe, ovviamente, de magnar roba liquida, visto che mi andavo avanti sai a brodo, frullati, gelati, succhi de frutta ecc ecc. Almeno nei primi giorni, te devi fartene una ragion...

Link al commento
Condividi su altri siti

fatte dei tramezzini col tonno-e-maionese che te riempi anche el stomigo.

o far diventar omogeneizzati robe tipo prosciutto.. o tonno e pomodoro come detto prima, pure e bastoncini de pesse tipidi (che quei xe morbidi).. passate...ad es. de bisi....

te comprendo perche anche mi go tolto i denti del giudizio ma el giorno dopo go za comincia a sbafar de tutto (ammetto che non ricordo cossa de preciso)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi no so ben ma i me ga dito che la birra xe una bevanda nutriente....

:D :D

grazie...questo si che xe un consiglio..ma credo che sia più efficace qualcossa de più caloroso... :vino:

me sta iniziando a passar...stasera tentemo de maganr qualcossa de solido...perche el brodin me ga già stufado! :incazzado:

grazie dei consigli!!! (sopratutto quei de Star.... :censura: )

Link al commento
Condividi su altri siti

mi nn go amagnado niente per giorni (e xe stado l'unico afar dela question) ma in quanto mulo questo nn te frega.

cmq el dentista a mi me gaveva consigliado i primi due giorni de nn magnar robe calde ma dopo podevo magnar tranquilamente (solo ke nel fratempo me fazeva mal i altri due).

cmq te posso consigliar el classico gelato, frullatoni, riso freddo, pasta freda (oviamente da mastigar con calma).

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah..per el momento i miei resta dove che i xè.. e probabilmente (tochemo un poco el nasetto) i resterà là..

..però per magnar ara che la roba migliore xè frullar.. e te pol frullar carne, pese, verdura, riso, pasta.. basta saverse rangiar.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciau Matt, va mejo?

Cmq...mi no li go tolti, ma son do ani che i me saisai mal periodicamente, mentre che i sburta per sortir... El dentista insisti che go de tenermeli, che i xè sani e altri motivi vari (forsi mejo cussì)... cmq co me ga fato saaaai mal (go dovù anca farme un'incision ala gengiva...) magnavo zelado, purè tiepido, riso ben coto, suco de fruta, plasmon col late (!!! :DDDD )...e basta, me par.

Che mal, ciò... Guarissi presto, me racomando. :ikik:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×