Vai al contenuto

[RIMANDATA!] Grigliata per calciofili


Messaggi raccomandati

Dunque, come forse ricorderè, me iero impegnado a offrir una megagigliata nel mio terren in Carso in caso de salvezza della trestina.

La situazion xe piuttosto magmatica, e me sà che fin a luglio no savremo niente, però intanto mi la grigliata la organizzassi lo stesso.

El giorno sarà VENERDI' 24 giugno, ore 19.45 inizio, fino al sorger del sole.

Avviso con molto anticipo in modo che nessun pol inventarse impegni :merodolodalrider:

Chi che vien, xe pregado de scriver un post qua sotto, specificando se preferissi:

1) Grigliata de carne de porco, verdure miste e birra fresca

2) grigliata de carni miste, verdure e vin rosso (merlot del collio)

3) Spaghettata de pedoci e sardoni fritti con vin bianco (sauvignon del collio)

4) risi in bianco, tofu e germogli di soia con acqua minerale (guizza)

Prima del pasto sarà organizzada una vista guidata all'orto, no xe previste visite in cantina, che sarà murada per l'occasione.

Nella scelta del menù vinzerà democraticamente la maggioranza. A completar el lauto pasto sarà offerta una mega anguria corretta alla vodka.

Offri tutto el paron de casa, no gavè scuse, manderò via PVT le specifiche per raggiunger la simpatica location. Chi che vol star a dormir sù, che se porti una branda e un sacco a pelo, e se no ga la branda, almeno el sacco a pelo.

Chi che no vien xe furlan e bevi fantinel.

Ad ora:

gimmi

Gus

Morodesede

El capitano

Mex

Vaschetto

Chompo

Sandroeweb

Forest

Atleticoiero

Stefano79

Paolinstua

dondon

Modificato da gimmi
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 52
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Magari a gamba fasul, ma sarò assolutamente presente !! (me tira via i ferri dalla gamba proprio quei giorni, spero de star ben)

Sui primi tre menù son assolutemente indifferente, me va ben tutto, basta star in compagnia.

el 4) lo escludo.

Non trovo tanto giusto che offri tutto el paron de casa, saria bel che ogni dun porta qualcosa, el fatto de metter a disposizion el posto xe za una gran roba !!

Podessimo far anche zucchete (de Gimmi) appanade :merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

son sai deluso dela storia dela cantina... d'altra parte adessochemericordo de vin no te capissi un rakuz (già la scelta "merlot del collio" fa capir tante robe... la patria del merlot xe più su...) quindi mi voterò pel secondo e mi Gus e el Capitano se porteremo de bever perchè el capitano... sì xe vero... xe juventin... nessun xe perfetto... ma almeno me par che el sappi bever!!... tranquilli Gus e Capitano, a voi ghe penso mi!!... se posso far una qualche forma de dessert, me servissi de saver gusti anomalie allergie dei bengentili partecipanti al divin convitto....

Modificato da morodesede
Link al commento
Condividi su altri siti

son sai deluso dela storia dela cantina... d'altra parte adessochemericordo de vin no te capissi un rakuz (già la scelta "merlot del collio" fa capir tante robe... la patria del merlot xe più su...)

quindi mi voterò pel secondo e mi Gus e el Capitano se porteremo de bever perchè el capitano... sì xe vero... xe juventin... nessun xe perfetto... ma almeno me par che el sappi bever!!... tranquilli Gus e Capitano, a voi ghe penso mi!!... se posso far una qualche forma de dessert, me servissi de saver gusti anomalie allergie dei bengentili partecipanti al divin convitto....

Infatti ! Merlot del Collio ... madddaaai ! :noghesemo:

Non son un gran intenditor, caro Morodesede, te vedo molto più ferrato sull'argomento.

Però per bever, effettivamente, me la cavo ... :merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

(già la scelta "merlot del collio" fa capir tante robe... la patria del merlot xe più su...)

Ciò, matusalemme, come xe? :merodolodalrider:

Desso mi no volessi dirte, ma dopo aver rivolto un doveroso ringraziamento alla filossera che ne ga permesso de portar sulle ridenti colline friulane gaudentemente esposte al sole le uve francesi, te ricordo che gavemo almeno tre quatro merlot che xe de assoluta eccellenza per quell'uva. El Graf de la tour de Villa russiz, el merlot dei fratelli bensa, quel de schioppetto, quel de gravner.. xe vini assolutamente spettacolari. El merlot del collio che andavo a proporre e che porterò su se dovessi vinzer l'opzione 2), vien da Capriva e xe da rodolarse per terra! :s'ciopado: :s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Spero de poder esserghe, darò conferma o meno più avanti.

Mi saria per i pedoci e i sardoni, ma me rendo conto dai primi exit poll de esser za palese minoranza :merodolodalrider:

Trovo però che la generosissima ed importante offerta de gimmi de offrir tutto, sia inaccettabile. Una quota de partecipazion xe el minimo nei confronti de chi offri el luogo e l'organizzazion.

Link al commento
Condividi su altri siti

el 4 lo ga messo sperando de attirar Tonellotto... e cusinarlo sule bronze co le verdure e la birra...

Perché, prima del 24 giugno è prevista un'amnistia?

Comunque presente con figlio, ok per menù di carne e vino. Prima della griglia però una birra me la bevo volentieri...

Modificato da Mex
Link al commento
Condividi su altri siti

Io verrei volentieri, non fino all'alba perchè ho la famiglia a casa.

C'è però un grosso problema, che immagino potrebbe costarmi l'espulsione dal sito: non bevo vino e sono praticamente astemio, giusto qualche birra ogni tanto.

Mi sono giocato tutta la reputazione?

P.S.: anch'io sarei per una equa divisione dei costi!

Link al commento
Condividi su altri siti

Io verrei volentieri, non fino all'alba perchè ho la famiglia a casa.

C'è però un grosso problema, che immagino potrebbe costarmi l'espulsione dal sito: non bevo vino e sono praticamente astemio, giusto qualche birra ogni tanto.

Mi sono giocato tutta la reputazione?

P.S.: anch'io sarei per una equa divisione dei costi!

Se te ga un auto a nove posti, te podessi eser l'omo ideale per le grigliate in carso!!! ahahahaha, un per de bottiglie de coca cola non mancherà

Rispondo anche a chompo: questa volta fazo mi el tutto, dalla prossima (da metà agosto in poi non vivo più su e quindi podemo sbizarrirse, faremo alla romana).

Link al commento
Condividi su altri siti

Ehm, no son proprio calciofilo, ma me piasi la bona compagnia. Inoltre me la cavo bastanza ben sulle bronze per cusinar la carne...all'ultima festa de amici iero tutta la sera "alla consolle" e tutti iera enstusiasti :D Me va ben sia carne de porco, sia misto, sia verdure, polenta o formaggio alla bronza. Posso portar anche la chitarra o alla pezo posso stimolar la gente a cantar qualcosa :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Posso portar anche la chitarra o alla pezo posso stimolar la gente a cantar qualcosa :D

Ti porta la chitarra e noi portemo tutti le sciarpe dell'unione per cantar "una fresca bavisela" ... :bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Un consiglio per Gimmi ... te convien transennar la zona-zucchette che qualche imbriago no ghe vadi a far pipì de sora ... :merodolodalrider::merodolodalrider:

Modificato da El Capitano
Link al commento
Condividi su altri siti

Ehm, no son proprio calciofilo, ma me piasi la bona compagnia. Inoltre me la cavo bastanza ben sulle bronze per cusinar la carne...all'ultima festa de amici iero tutta la sera "alla consolle" e tutti iera enstusiasti :D Me va ben sia carne de porco, sia misto, sia verdure, polenta o formaggio alla bronza. Posso portar anche la chitarra o alla pezo posso stimolar la gente a cantar qualcosa :D

Benvenuto allora!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×