Vai al contenuto

domani c'e' il varo della Costa Favolosa


Messaggi raccomandati

Speremo che no caschi in acqua el sindaco con fascia tricolore e il ministro della marina mercantile (oltre alla 102 enne Baronessa Filiguelli de Bonchamp, mascotte a vita) :lol:

Aldilà dei scherzi, xe atteso el pubblico delle grandi occasioni in piazza Granda....saria tentado de andar a far un scampon...

Link al commento
Condividi su altri siti

me par un de quei " eventi " abilmente montadi ad arte, prime pagine sul giornal, rive chiuse, grande festa, foghi de artificio che rompi le bale a mezanote....el tuto messo in pìe dai comercianti per lanciar i saldi dopo 6 mesi tanto duri, poveri fioi, el varo dela nave xe el caval de troia per crear l'aspetativa del'evento....demoghe una man ai " poveri " comercianti, quei che co' xe rivà l'euro gà radopià i prezzi in un amen sfrutando l'equazion 1 euro = 1000 lire, quei che no voleva le isole pedonali in centro e adesso i se incazza se i lavori de pavimentazion dele aree pedonali no finissi presto, quei che co' te entri in negozio continua a parlar al celular e te disi volentieri quel che gavemo xe quel che la vedi co' te gà la sfrontatezza de domandarghe qualcossa....ecco, la cità xe in festa per 'sta genìa che se lamenta perchè no riva a mantegnir el suv e el vilon in carso e de inverno i gà dificoltà a far la setimana bianca de 10000 euro in 5 stelle co'l uellness, e devo darghe una man mi che gò el stipendio praticamente fermo de diese anni e proprio blocado fin al 2014....ma che i vadi in mona lori e la costa favolosa, se sandro me lassa dir...se devo comprar qualcossa vado in friul, là i xe ladri uguali ma almeno i te dà l'idea de voler darse de far per acontentarte, almeno no te gà la sensazion de romper le bale come sucedi qua co' te entri in un negozio, te paghi sazio e te vien tratà de me**a, solo a trieste sucedi....

Link al commento
Condividi su altri siti

me par un de quei " eventi " abilmente montadi ad arte, prime pagine sul giornal, rive chiuse, grande festa, foghi de artificio che rompi le bale a mezanote....el tuto messo in pìe dai comercianti per lanciar i saldi dopo 6 mesi tanto duri, poveri fioi, el varo dela nave xe el caval de troia per crear l'aspetativa del'evento....demoghe una man ai " poveri " comercianti, quei che co' xe rivà l'euro gà radopià i prezzi in un amen sfrutando l'equazion 1 euro = 1000 lire, quei che no voleva le isole pedonali in centro e adesso i se incazza se i lavori de pavimentazion dele aree pedonali no finissi presto, quei che co' te entri in negozio continua a parlar al celular e te disi volentieri quel che gavemo xe quel che la vedi co' te gà la sfrontatezza de domandarghe qualcossa....ecco, la cità xe in festa per 'sta genìa che se lamenta perchè no riva a mantegnir el suv e el vilon in carso e de inverno i gà dificoltà a far la setimana bianca de 10000 euro in 5 stelle co'l uellness, e devo darghe una man mi che gò el stipendio praticamente fermo de diese anni e proprio blocado fin al 2014....ma che i vadi in mona lori e la costa favolosa, se sandro me lassa dir...se devo comprar qualcossa vado in friul, là i xe ladri uguali ma almeno i te dà l'idea de voler darse de far per acontentarte, almeno no te gà la sensazion de romper le bale come sucedi qua co' te entri in un negozio, te paghi sazio e te vien tratà de me**a, solo a trieste sucedi....

Un sacco de aziende triestine e dei dintorni lavora su questi colossi da anni. E per assurdo Trieste xe sempre stada snobbada per questi grandi eventi che ga una bella visibilità nazionale (e non solo).

Secondo mi xe solo de esser contenti che questa volta sia stada scelta questa città. E no xe per la notte dei saldi, ve posso assicurar. Perchè de questa cosa ne gavevo proprio parlado un anno fa con uno dei soci dell'azienda che cura el video per el marketing della Costa (el iera veniudo a trieste proprio per discuter del video da far su Favolosa). Lo go portado a pranzo e ghe go mostrado la piazza unità...e ghe go dito: "vara che figada". El ga ciapado el telefono e ga messo in moto la baracca. Perchè, secondo mi, Trieste xe una delle più belle città d'Italia e per troppo tempo lassada in parte a favore de altri interessi economici. Ed a dar la spinta alla nostra città dovemo esser noi per primi a promuover la nostra città ad ogni occasion possibile. Basta col "no se pol" o col voler per forza trovar de lamentarse ad ogni costo. Mi no go fatto una grande roba, per l'amor del cielo, però ghe go butado l'idea che poi se ga trasformado in realtà grazie all'impegno de quei che nel comun ghe ga credudo e se ga dado de far. Molte volte basta poco per meter in moto le cose...ovviamente ghe vol molto impegno per realizzarle.

Parlando della nave: la nave dentro xe bellissima. Solo un paio de sale me ga un poco deluso, ma sinceramente nell'insieme devo dir che l'architetto ga fatto veramente un bel lavor. Joseph Farcus, questo el suo nome, disegna da 20 anni le navi Carnival e da una decina quelle Costa. Devo dir che dalla Luminosa in poi el ga avudo un miglioramento notevole: resta sempre dal design "d'impatto", molto diverso dalla sobrietà de una MSC (per restar nel locale) o da una Princess (che guarda molto ai gusti degli Inglesi). Preso atto de questa caratteristica, non se pol che apprezzar el carattere de ogni sala che, in questa nave più delle altre, rimanda al tema principale che xe i palazzi favolosi delle fiabe e nel mondo. Per gli occhi veramente uno spettacolo.

La prossima della Costa sarà la Fascinosa: http://www.costacrociere.it/it/costa_fascinosa.html# poi, se tutto va ben, ghe sarà un'altra nave, ma no posso dir niente al momento!

Ricordeve che finchè Costa e Carnival firma, ghe sarà lavor per Fincantieri e tutto el suo indotto che xe gigantesco. Con questo pensiero no podemo che accoglier con un sorriso questa iniziativa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Da quel poco che so, la Costa della notte dei saldi no ghe pol fregar de meno..

da quel poco che so, la Costa ga una quota per la gestion delle nova stazion marittima.

indi,el discorso sui commercianti,in molti punti condivisibile, esula un poco dalla serata de oggi.

secondo mi l'evento non va visto in ottica negativa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Tutti quanti gà le sue ragioni!

Però, un fià de movimento, in 'sta città, ghe vol, dai..........

Certo, alla Costa dei negozianti no ghe ne pol fregar de meno........

E tuto sommà, gnanche ai negozianti, della Costa. Perchè gavemo za visto che se una nave de crociera X, se ferma qua de noi, tipo domenica e lunedi, mezzi negozi (anzi trequarti) xè seradi.

La nave se ferma 2 giorni??? I turisti va a Venezia e Aquileia, in gita. In centro i se ferma mezza ora......e che sciopping te vol che i fazzi???

Un panin de porzina col kren de Pepi S'ciavo???

E te vol che i tegni verto, magari de domenica??? Con quel che ghe costa???

Questo , secondo mi, doveva esser un puro evento per festeggiar una bella impresa dei nostri cantieri con la speranza che el lavor continui per anni e anni, per i cantieri e per tutto l'indotto.

Senza missiarse col commercio che gaverà za la sua notte dei saldi.

Comunque, la festa xè in pie.......e a sto punto ciapemola come occasion per far 'do passi, bever qualcossa, e se capita l'occasion anche de comprar qualcossa.

Tutti brontola ma so zà che stasera sarà pienon..........

E no stemo brontolar se sarà un do foghi de artificio........fa un poco de alegria............o stemo za diventando veci??? (mi, anche se gò zinquanta, no voio diventarlo........):travirgolette:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sui commercianti triestini me sento molto vicin alla opinion de Pinot, anche se esisti, per fortuna, le dovute eccezioni sia sulla qualità del servizio sia sull'averse fatto i soldi nella bella epoque.

Sull'evento de oggi, invece, son assolutamente d'accordo con Outrunner. Trieste xe una delle pochissime città in europa, per non dir al mondo, che riesci ad offrir un attracco alle navi da crociera praticamente in centro città. E no xe una cosa da poco, ovviamente, sia dal punto de vista del marketing che da quel logistico. La città, poi, xe assolutamente perfetta per raggiunger el bacino del nordest europeo, altra chicca non da poco.

Go una collaborazion/consulenza in piedi da alcuni anni con la MSC, e go approfondido parecchio la question Trieste/crociere con lori e con Bucci, che considero ormai praticamente un amico. Gavemo perso nel recente passato più de un'occasion (Vedi appunto MSC che ga rinunciado a partir da Trieste) a causa de intrallazzi vari e baruffette chiozzotte tra Autorità Portuale e Comun, ed el nodo del contender iera la capacità de offrir servizi adeguati su tre diversi fronti:

la logistica per chi arriva per imbarcarse: posteggi auto, servizio valigie, ecc.ecc.

I servizi de imbarco-sbarco e quindi un terminal passeggeri all'altezza e un molo adeguato;

I pacchetti escursionistici a supporto.

Semo ad oggi mancai piuttosto clamorosamente su questi punti nonostante el vantaggio de una location straordinaria

Le crociere, da sole, non risolvi tutti i problemi de questa città, ma xe sicuramente un tema su cui lavorar tutti insieme, aldilà delle logiche degli opposti schieramenti politici, per favorir al massimo la possibilità de sviluppo; una decina de partenze e arrivi e un'altra decina de "toccate" delle navi bianche in città, significa 4-500mila persone che visita el centro città.. no xe la panacea de tutti i mali, ma de sicuro un buon inizio su cui lavorar per far un salto de qualità a tutti i livelli.

Ben venga la festa, oggi, che sia l'inizio de un nuovo corso.

Link al commento
Condividi su altri siti

ehm, un'unica nota: la note dei saldi no i la fa solo a trieste oggi eh, proprio perchè i saldi inizia oggi in tutta italia contemporaneamente.

dei saldi oggi me frega zero, della costa che inaugura la nave qua de noi son contento anche se no so quanto se lo gavemo meritado (a parte el fato de gaver cmq una bela cità).

ai turisti dele navi i comercianti no ga mai oferto un chezz, quindi xè de sperar che questa evento li fazi rifleter se un doman ripartirà navi simili da trieste.

foghi d'artificio con la costa sule rive e piaza unità gremida de gente? spettacolo :ave: (solo speremo che no sia foghi stile ultimi dell'anno recenti :wacko:) :D

Link al commento
Condividi su altri siti

me par un de quei " eventi " abilmente montadi ad arte, prime pagine sul giornal, rive chiuse, grande festa, foghi de artificio che rompi le bale a mezanote....el tuto messo in pìe dai comercianti per lanciar i saldi dopo 6 mesi tanto duri, poveri fioi, el varo dela nave xe el caval de troia per crear l'aspetativa del'evento....demoghe una man ai " poveri " comercianti, quei che co' xe rivà l'euro gà radopià i prezzi in un amen sfrutando l'equazion 1 euro = 1000 lire, quei che no voleva le isole pedonali in centro e adesso i se incazza se i lavori de pavimentazion dele aree pedonali no finissi presto, quei che co' te entri in negozio continua a parlar al celular e te disi volentieri quel che gavemo xe quel che la vedi co' te gà la sfrontatezza de domandarghe qualcossa....ecco, la cità xe in festa per 'sta genìa che se lamenta perchè no riva a mantegnir el suv e el vilon in carso e de inverno i gà dificoltà a far la setimana bianca de 10000 euro in 5 stelle co'l uellness, e devo darghe una man mi che gò el stipendio praticamente fermo de diese anni e proprio blocado fin al 2014....ma che i vadi in mona lori e la costa favolosa, se sandro me lassa dir...se devo comprar qualcossa vado in friul, là i xe ladri uguali ma almeno i te dà l'idea de voler darse de far per acontentarte, almeno no te gà la sensazion de romper le bale come sucedi qua co' te entri in un negozio, te paghi sazio e te vien tratà de me**a, solo a trieste sucedi....

di solito evito di rispondere ai vari post, ma quando leggo tante stronzate concentrate in un unico delirio, non posso stare zitto. sono un commerciante ed ho un negozio in centro, leggere retoriche populiste, stataliniste, neologismo coniato non a caso, noglobaliste, e mi fermo per educazione qui. ti rispondo schematicamente così forse riesci a seguirmi. 1) come ti ha risposto qualcuno ai commercianti della costa non può fregar di meno, se non come evento che riesce a dare visibilità ad una città troppo condizionata da chi ragiona come te 2) sono sicuro che tu guadagni più di me, sempre che tu lavori.... 3) i prezzi sono raddoppiati anche per noi quando acquistiamo la merce, fidati, casomai prenditela con chi ha voluto l'euro 4) se ti è capitato di entrare in un negozio ed essere trattato male è semplicemente un problema di educazione, succede lo stesso quando entri in un ufficio pubblico, in banca, alle poste, ma forse sei troppo qualunquista per capire che siamo tutti diversi ed unici nelle nostre espressioni di educazione 5) non go el suv e non go el villon, ma una aygo ed un appartamento di 55 mq. e non fazo settimana bianca, però dico beato chi se la fa e beato chi ga el villon e beato chi ha il suv, forse perchè non sono frustrato come te 6) poi se vuoi trasferirti in friuli acquista pure una bandierina bianconera e la domenica sai cosa fare e dove andare

7) concludo, se pensi poi, ma sono sicuro di si, che noi evadiamo le tasse, ti dò la sconcertante notizia che esiste la gdf ed almeno nel mio negozio viene una volta al mese. buona serata e goditi la vita!!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Stipe, il commento di Pinot è stato sicuramente un po' acido, ma la sostanza è perfettamente condivisibile.

A me piacerebbe sapere come mai a Trieste qualsiasi cosa debba costare più che nelle altre città italiane. Forse gli altri non pagano la merce più cara dal periodo euro e non hanno i controlli della gdf? O sarà forse che a Trieste i veri commercianti non esistono più? Sarà forse che tutti rimpiangono il periodo d'oro degli affari con la Jugo e non sanno/non vogliono adeguarsi al presente? Sarà forse che tutti comprano mezzo articolo per volta per paura che gli resti in magazzino e che quindi vogliono sbarcare il lunario pompando il prezzo al massimo invece di puntare sulla quantità? Persino nei paesini remoti della Carnia ho trovato prezzi più bassi di qua.

Mi dispiace, ma personalmente a Trieste non compro più nulla finchè non cambia questa antifona, e non sono nè "statalinista" nè no-global :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Che poi no capiso perchè tutti gabi parlado de "varo". El varo xe quando se metti la nave in acqua per la prima volta con relativa cerimonia de rottura della bottiglia.

Go trovà questo su youtube:

Per mi questo iera el varo, ieri cosa i ga fatto qua? Un replay? Porta sfiga :D

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Tornando IT, go pena finì de veder i foghi dalla finestra. Sai più bei del solito, devo dir :)

Conosco personalmente chi lavora nella ditta che li ha realizzati (Parente fireworks) con sede in provinica di Rovigo. Ho avuto la possibilita' ai primi di giugno di visitare la fabbrica...

Hanno anche realizzato i fuochi per le Olimpiadi di Pechino.

Link al commento
Condividi su altri siti

Stipe, il commento di Pinot è stato sicuramente un po' acido, ma la sostanza è perfettamente condivisibile.

A me piacerebbe sapere come mai a Trieste qualsiasi cosa debba costare più che nelle altre città italiane. Forse gli altri non pagano la merce più cara dal periodo euro e non hanno i controlli della gdf? O sarà forse che a Trieste i veri commercianti non esistono più? Sarà forse che tutti rimpiangono il periodo d'oro degli affari con la Jugo e non sanno/non vogliono adeguarsi al presente? Sarà forse che tutti comprano mezzo articolo per volta per paura che gli resti in magazzino e che quindi vogliono sbarcare il lunario pompando il prezzo al massimo invece di puntare sulla quantità? Persino nei paesini remoti della Carnia ho trovato prezzi più bassi di qua.

Mi dispiace, ma personalmente a Trieste non compro più nulla finchè non cambia questa antifona, e non sono nè "statalinista" nè no-global :bye:

ti rispondo parafrasando il tuo amico Nanni Moretti in un suo celebre film:"ho detto quello che dovevo dire, chi ha voluto capire...ha capito, chi non vuole capire...non capirà mai"

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×