Vai al contenuto

osmizada canterina?


Messaggi raccomandati

Dopo l'ottima grigliata in sti giorni stavo pensando che xè sai che no femo un altro genere de incontro...ogi "ciacolando" su fb con renè e arlon anche lori ga proposto la stesa roba:

Osmizada canterina...

xkè xè sai tempo che no femo una serata in osmiza a son de cantade triestine...

renè proponeva una dele prossime domeniche... cosa pensè?

ah si... servi qualchedun che soni la chitara :D

:guitar:

Link al commento
Condividi su altri siti

non podessi mancar ad una simile occasione, xe parecchi anni che non me esibisco nel repertorio de canzoni triestine in osmizza, e l'idea de rifarlo me fa piazer, qundi basta dirmedo giorni prima, dopo el 28 agosto, e ghe sarò senz'altro. E se dopo se vol aggiunger qualcosa dal repertorio della vecchia gogliardìa, ben venga.. gaudeamus igitur

Link al commento
Condividi su altri siti

scuseme, ma posso farve una domanda?

de dove vien sta idea che in osmica cori per forza cantar?

mi no vado spesso in osmica, ma ogni volta che ghe vado ghe xe sempre almeno un grupeto de persone che pensa de cantar, ma che in realta' no fa altro che zigar, stonando atutale'.

mi me piasi sai scoltar la gente che canta e che sa cantar, ma, senza offesa, certi in osmica i faria solo che ben a star ziti.

vaben che lori se diverti, ma forsi no i se rendi conto che i altri no se diverti per niente a scoltarli.

insomma, spero che voi se de quei che sa cantar. altrimenti dime quando che ande', che stago lontana :p

in ogni caso... buon divertimento!

Link al commento
Condividi su altri siti

Otimo anca for me! :bandieraalabarda:

Spetemo adesioni/conferme de parte dei altri interessadi.

Se pol zà tirar zò na lista?

A presto... se agiornemo.

P.s.: Mi gavevo pensà al teritorio de Muja, tanto per cambiar... proprio sora Punta Sotil che ne xè dò cocole: la famosa osmiza de Scheriani, in zima al montisel, co' n'ampia vista sul mar (se vedi squasi tuta l'Istria). E, poco più in abasso, ghe ne xè n'altra cocoleta, sempre al'averto. Resta solo de veder se le xè, per l'apunto, averte.

Un saludon, muloni :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Se qualchidun ga voia, bon, altrimenti se metemo d'acordo mi, Dido e magari Arlon (se pol) per trovarse magari in pochi ma boni come che se disi, e se divertimo e femo casin istesso. :)

Resta de veder se se riva far sto sabato.

Certo, vardo le osmizade con Malto e company (ale quali, purtropo, mi no ghe iero), e me piaseria tanto organizar na roba compagna, più vanti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×