Vai al contenuto

Trovato cadavere con mani e piedi legati


Messaggi raccomandati

  • Risposte 52
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

femoli lavorar con persone che ghe pol insegnar qualcosa (down, disagiadi), lasarli in carcere 15 annio in venti in cella no fa altro che aumentar la rabbia. No servi a niente, nè a noi, nè allo stato nè a lori, che xe persone comunque...

Cavalli consegnava in giro per gli asili i pasti per i fioi....no me par che ghe gà servì a qualcosa...anzi...!

Mi gò lavorà tanti anni con i disabili... e te assicuro che per farlo te devi gaver un equilibrio interiore/mentale non da poco!

Non xè assolutamente vero che lavorar con persone disabili, disagiade, che sta mal o co i fioi te insegna SEMPRE qualcosa... non basta buttar in mezzo a queste realtà una persona (che magari gà più problemi de lori) per farghe gaver un illuminazion che ghe cambi l'esistenza... queste xè caxxade e scusa el termine..!

Anzi te pol solo crear danni e distrugger in un attimo el lavor che una persona gà costruido in tanto tempo! (e lo gò visto far purtroppo).

Per lavorar con le persone, in generale ma soprattutto in condizioni de difficoltà, bisogna esser preparadi, tecnicamente e mentalmente! Non xè una roba che pol far tutti. E questo xè uno dei motivi perchè el sociale (e de solito le cooperative) funziona cusì mal.. assumi chiunque, senza un minimo de preparazion, che va a far quel lavor perchè no trova altro.. tanto le cooperative assumi anche se no te gà nessun titolo de studio inerente. E dopo i se chiedi perchè un psicotico riva a distrugger 3 comunità.. mentre in un associazion sportiva no gà mai fatto un danno che sia un... mah.. chissà... forse perchè da una parte lavora incompetenti mentre dall'altra no???

Lasarli in carcere a vita podesi anche servir se, come disesi mi, i li metesi ai lavori forzati. Tegnirli in carcere servisi a far in modo che nessun altro subisi quel che gà subì quel povero mulo.

Questi gà torturà una persona, gà mandà sms dal suo cellular per depistar le indagini e per guadagnar tempo... questa xè lucidità e premeditazion.

Sta gente merita de esser lasada in una cella de 2x2 a vita, podendo uscir solo per andar a spaccar piere.

Scuseme l'OT

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Robe del genere, na volta, pensavo che esistessi solo in television.

Nei ultimi anni qualcossa go visto e anche se robe del genere ancora no me xe capitade, devo dir che spesso non se rendemo conto di chi vivi nella casa a fianco de noi...

Purtroppo quasi sempre, nassi tutto dall'ambiente in cui uno vivi e cressi, xe el nostro sistema famiglia/scola/società che no xe in grado de educar al mejo la gente.

Poi, ovviamente, ghe xe quei maladi de mente che spesso no te li pol curar e l'unica saria tenirli rinchiusi...(e qua xe un altro discorso, ma poi vado OT)

Nel caso specifico, no so cossa dir, perchè un fatto del genere me lassa senza parole.

Concordo però sul fatto che el sistema penitenziario dovessi servir alla riabilitazione, ma, visto che in italia semo sempre bravi a far le robe, visto el sovraccarico de gente dentro le prigioni, no i riva a far niente. GHe volessi più soldi, più gente, più spazi, ma ovviamente no ghe xe soldi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×