Vai al contenuto

Le rose del fantacalcio 2011/12


Messaggi raccomandati

JTS REAL MALVASIA

ALLENATORI: BUBU&KADAX

SPONSOR: PAGO&CAGO CORPO RESCION

1 P INTER JULIO CESAR 15

2 P INTER ORLANDONI 1

3 P INTER CASTELLAZZI 1

4 D MILAN THIAGO SILVA 18

5 D NAPOLI CANNVARO 7

6 D CAGLIARI PISANO 6

7 D LECCE TOMOVIC 6

8 D NOVARA PACI 5

9 D NAPOLI ARONICA 2

10 D ODDO LECCE 1

11 D CATANIA AUGUSTYIN 1

12 C LAZIO HERNANES 23

13 C VIOLA JOVETIC 18

14 C MILAN BOATENG 12

15 C JUVE MARCHISIO 9

16 C GENOA VELOSO 7

17 C ROMA GAGO 8

18 C LECCE PASQUATO 1

19 C INTER OBI 1

20 A MILAN IBRA 36

21 A NAPOLI CAVANI 34

22 A INTER FORLAN 30

23 A LAZIO KLOSE 25

24 A CAGLIARI LARRIVEY 1

25 A NAPOLI CHAVEZ 1

Crediti spesi 269 Residui 1

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 69
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

E chi xe i culettiroti che beneficerà delle rose overtime, gavendo za vinto...interisti scommeto !?! 'Tze

Devi vergognarse: :p

stipe & romano per l'indegno spamming che ga fatto da preludio alla feroce pretattica dell'ultim'ora :rotfl:

cucciolina per quell'indecente intitolazion alla squadra. E dirò de più...prego il Pres de valutar :aracheroba: se ghe xe i estremi per una penalizzazion :rotfl:

Sparade le prime cazzade de questa edizio, bon fantacalcio a tutti e bonanotte!

Link al commento
Condividi su altri siti

Pietá x il Saggio turnista fotografo!! No xe miga la prima partida de campionato e no go da la formazion!!! La mia rosa la go fatta con Luca sto pome ma lavorando no gp rivà a postarla!!!! Chiedo venia again e domani varderó le vostre formazioni x veder se riverè a batter el mio squadron!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

MAXX, gavendo avudo problemi per postar la formazion, me gaveva mandado oggi pomeriggio alle 15.59 una mail con la sua rosa. Me pregava de metterla, qualora fossi nato scandal tale per cui no rivava a postarla de suo pugno :D

P ABBIATI MILAN 16

P AMELIA MILAN 2

P ROMA MILAN 1

D FREY N. CHIEVO 3

D ODDO LECCE 1

D MESTO GENOA 4

D EKSTRAND UDINESE 1

D BENATIA UDINESE 9

D DANILO UDINESE 7

D NEUTON UDINESE 2

D THIAGO SILVA MILAN 18

C CIGARINI ATALANTA 4

C DIAMANTI BOLOGNA 13

C TORJE UDINESE 1

C HERNANES LAZIO 23

C JOVETIC FIORENTINA 18

C CERCI FIORENTINA 16

C BOATENG MILAN 12

C PASQUATO LECCE 1

A PALACIO GENOA 24

A MUTU CESENA 27

A VUCINIC JUVENTUS 20

A CISSE LAZIO 20

A PINILLA PALERMO 22

A PALOSCHI CHIEVO 4

E, come gaveva apostrofado lui, "me vanza 1 soldin de mona"

GRAZIE DE TUTTO

Link al commento
Condividi su altri siti

Pietá x il Saggio turnista fotografo!! No xe miga la prima partida de campionato e no go da la formazion!!! La mia rosa la go fatta con Luca sto pome ma lavorando no gp rivà a postarla!!!! Chiedo venia again e domani varderó le vostre formazioni x veder se riverè a batter el mio squadron!!!

Temo che la prima sia persa, Manuel...

Chiudo la discussion e ricordo che le formazioni della prima va postade entro domani alle ore 20.45

Link al commento
Condividi su altri siti

el ga el fuso orario de londra.....

O forsi el ga proprio fuso ...

E Max? Ghe piasi zogar difficile?

Non so che fine ga fato Max, el me ga dito che gaveva problemi de collegamento ...

in ogni caso el me ga mandà una mail a mi alle 18.00 circa con la formazion, pregandome che se nol riva a collegarse de mandarghela a Romanowar ...

Per Manuel me dispiasi, però ricordo che anche Chris ( :caregaintesta: ) ga perso la prima el scorso anno per el stesso motivo, regole xe regole :aracheroba:

Link al commento
Condividi su altri siti

P ABBIATI MILAN 16

P AMELIA MILAN 2

P ROMA MILAN 1

D MESTO GENOA 4

D MAICON INTER 18

D JONATHAN INTER 5

D ABATE MILAN 8

D ODDO LECCE 1

D DELLAFIORE NOVARA 3

D ZACCARDO PARMA 11

C MORALEZ ATALANTA 9

C BRIGHI ATALANTA 5

C JOVETIC FIORENTINA 18

C KRASIC JUVENTUS16

C PASQUATO LECCE 1

C HERNANES LAZIO 23

C RIGONI M. NOVARA 8

C TORJE UDINESE 1

A LARRIVEY CAGLIARI 1

A PALOSCHI CHIEVO 4

A MATRI JUVENTUS29

A IBRAHIMOVIC MILAN 36

A CAVANI NAPOLI 34

A FLOCCARI PARMA 16

TOTALE 270

Me par che te manchi un difensor ....

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciò MAXX ga mandado mail a tutti frantic4yc.gif

Ehehe stavo per mandartela anche mi stasera, perchè podeva esser che gavevo qualche mezzo casìn, poi me seccava romperte le bolas visto che pomeriggio già te gavevo contattado per altre fazende.

Qualche volta quel de Romano xe un sporco lavoro, ma le regole servi a tutelar tutti. Le eccezioni no pol esserghe imho perchè svilisi tutti quei che xe stadi alle consegne. No sta bazilar Manul per sta partida, no te vinzi questa ma te pol rifarte e perder la prossima...:merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

funziono??? mi son per una piccola deroga, in fondo anche se regole xe regole, per un piccolo ritardo se pol anche chiuder un ocio...ma fate vobis

Ringrazio i miei "collaboratori" per aver postado la formazia in tempo! sarò magnanimo contro de voi ihihih BUONA NOTTE A TUTTI

MANUEL SANTO SUBITO!

Link al commento
Condividi su altri siti

Manuel no bazilar, con la formazion che ga fatto RomaNO, gaverè i stessi punti alla prima giornata. Ovviamente spauracchio Capitano Lele (miglior centrocampo della Lega) e Stipe Criceton. Domani vardo anche i altri e fazo un poco el Mughini della situazion...

Link al commento
Condividi su altri siti

...sarò magnanimo contro de voi ihihih...

Bon alora metemose subito d'accordo alla luce del sol per el biscottòn...te preferissi vinzer all'andata o al ritorno o femo due pareggi :rolleyes:

Però no sta lavorarme come l'anno scorso :rotfl:

;):bye:

p.s. no te ga vardà ben le formazioni...ve spappolerò le natiche!

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Xe chiaro a tutti che Manuel non ga gavù alcun vantaggio a postar la formazion con 5 minuti de ritardo. Figuremose!!!

Xe anche chiaro che Remly non ga messo apposta 7 difensori invece de 8. Ghe xe scampà un zogador ... pol succeder!!!

Ma xe anche chiaro che l'anno scorso Chris ga perso la prima partida perché ga postà la rosa in ritardo. Pensa che contento che el sarà a veder che el metro usado per lui xe stado diverso rispetto a quel usado per altri.

Non voio passar come un cerbero, ma le regole servi SOLO come garanzia per tutti i partecipanti. A mi me va benissimo de accettar la formazion de Manul e de accettar la rosa che Remly posterà domani mattina.

Allo stesso modo poderà capitar che uno metti la formazion 18 minuti dopo el tempo limite, o che se sbaia e metti 4 attaccanti o che fa un cambio che non pol far ... se ne va ben a tutti che i piccoli sbai (senza nisuna malizia, come xe questi due de remly e manul) no lasa conseguenze, me va perfettamente ben anche a mi, perché xe un zogo e semo qua perchè volemo solo divertirse tutti quanti.

Però no steve lamentar se domani no saveremo cosa far perché uno, senza voler, ga schierado 6 centrocampisti ...

A questo punto decidemo tutti insieme.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×