Vai al contenuto

11 settembre 2001 - 11 settembre 2011


dido76

Messaggi raccomandati

xè za pasadi 10 anni da quel giorno...piutosto che verzer una discusion sull'accaduto o su cosa ne pensè propongo qualcosa d'altro:

ve ricordè dove ieri quando xè suceso?cosa stavi fazendo?

mi iero ancora che me illudevo e ""lavoravo"" per una ditta de grafica pubblicitaria/siti internet e gavemo sentì la notizia ascoltando radiodeejay. sul primo neanche per radio i iera sicuri poi pian pianin xè rivade le prime conferme e anche noi gavemo constatado online dopo un poco (causa internet bastanza intasado) quel che iera suceso. a un certo punto el capo ga dito che se volevimo podevimo andar casa e semo andai via.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me ricordo benissimo quel giorno: iero rimasto all'oscuro de quanto successo per qualche ora, visto che ierimo al lavoro de sviluppo web con un paio de altri muli e gavemo savudo quel che iera accadudo tramite i sms che ne rivava sul cell.

Una sensazion indescrivibile, angoscia allo stato puro

Link al commento
Condividi su altri siti

Iero in 2° elementare. Quella mattina a scola gavemo festeggiado el compleanno de un mio compagno, iera una bella giornada. Go ricordi bastanza vaghi ma me ricordo che vardavo i cartoni e ga interrotto per mandar in onda le immagini de ste due torri che crollava, non rivavo a capir ben quel che stava succedendo.. quel che go capi' xe che non iera niente de bon.

Link al commento
Condividi su altri siti

ve ricordè dove ieri quando xè suceso?cosa stavi fazendo?

Me ricordo che iero a casa de un mio amico e che giogavimo con la playstation. Mio papà me ga telefonà disendome quel che xe sucesso. Go continua a zogar e dopo son tornà a casa e go visto i dettagli :)

Sto fatto no me ga toccà per niente, sembrerò "inumano" ma xe cusì. Ogni anno succedi disgrazie tremende in giro pel mondo, no vedo perchè bisogna scandalizzarse proprio per questo. Le conseguenze de questo gesto sarà anche importanti, per la nostra società consumistica, ma sinceramente a mi no me ga toccado. El mio sogno nascosto xe che se fazi tesoro de questo in futuro, ma go paura che se tratta solo de un sogno :)

Link al commento
Condividi su altri siti

ve ricordè dove ieri quando xè suceso?cosa stavi fazendo?

Me ricordo che iero a casa de un mio amico e che giogavimo con la playstation. Mio papà me ga telefonà disendome quel che xe sucesso. Go continua a zogar e dopo son tornà a casa e go visto i dettagli :)

Sto fatto no me ga toccà per niente, sembrerò "inumano" ma xe cusì. Ogni anno succedi disgrazie tremende in giro pel mondo, no vedo perchè bisogna scandalizzarse proprio per questo. Le conseguenze de questo gesto sarà anche importanti, per la nostra società consumistica, ma sinceramente a mi no me ga toccado. El mio sogno nascosto xe che se fazi tesoro de questo in futuro, ma go paura che se tratta solo de un sogno :)

quoto!

Link al commento
Condividi su altri siti

Iero a casa de mia zia perchè poi gavevo de andar dal dentista...

Me ricordo in particolare la confusione dei vari tg, perchè no se rivava a capir cossa iera successo, se iera un incidente o quel che purtroppo xe stado.

Xe sta un episodio che me ga colpido particolarmente, perchè gavevo 16 anni e stavo cominciando a far un pensierin su quel che volevo far "da grande" ...in minima parte credo che gabbi contribuido alle scelte fatte negli anni seguenti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Iero a casa de mia zia perchè poi gavevo de andar dal dentista...

Me ricordo in particolare la confusione dei vari tg, perchè no se rivava a capir cossa iera successo, se iera un incidente o quel che purtroppo xe stado.

Xe sta un episodio che me ga colpido particolarmente, perchè gavevo 16 anni e stavo cominciando a far un pensierin su quel che volevo far "da grande" ...in minima parte credo che gabbi contribuido alle scelte fatte negli anni seguenti.

te volevi far el pilota o lavorar in un grattacielo? perché no rivo a capir el colegamento se no, senza polemica eh ;-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Iero a casa de mia zia perchè poi gavevo de andar dal dentista...

Me ricordo in particolare la confusione dei vari tg, perchè no se rivava a capir cossa iera successo, se iera un incidente o quel che purtroppo xe stado.

Xe sta un episodio che me ga colpido particolarmente, perchè gavevo 16 anni e stavo cominciando a far un pensierin su quel che volevo far "da grande" ...in minima parte credo che gabbi contribuido alle scelte fatte negli anni seguenti.

te volevi far el pilota o lavorar in un grattacielo? perché no rivo a capir el collegamento se no, senza polemica eh ;-)

Magari Matt voleva solo aiutar la gente in difficoltà :)

Mi iero a casa in pausa dal lavor e me ricordo che fazevo zapping e son capitada su Fede. Per quanto riguarda el concetto espresso da Stefano non son per niente d'accordo. Xe de scandalizzarse si, xe morte migliaia de persone innocenti quel giorno. Semo d'accordo che ogni minuto succedi de tutto e, per tale motivo, mi me scandalizzo per la Somalia, el Darfur o la strage de Oslo allo stesso modo.

Secondo mi xe incomprensibile dir "no me ga toccado per niente", ma xe un mio modo de veder le robe e xe un problema mio. A mi me ga toccado veder gente che se lanciava zo dalle finestre, me ga toccado veder presone coi oci pieni de lagrime per i propri parenti morti e sì, son d'accordo, quando te disi che te son inumano.

A pagar xe sempre gli innocenti e questo xe de ricordarselo ben.

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

Me pareva bastanza chiaro quel che volevo dir, ma evidentemente me sbagliavo :wacko:

Intendevo che disastri de questo tipo succedi ogni 2 per 3, ma nisun li ricorda per più de un paio de settimane, figuremose far un caso mediatico per el decennale dell'avvenimento.

El tsunami in Indonesia ga copado 300.000 persone, cioè circa 100 volte tanto delle torri, eppur el mondo sembra essersene dimenticado. Anche tra i morti esisti la serie A e la B.....

Link al commento
Condividi su altri siti

Me pareva bastanza chiaro quel che volevo dir, ma evidentemente me sbagliavo :wacko:

Intendevo che disastri de questo tipo succedi ogni 2 per 3, ma nisun li ricorda per più de un paio de settimane, figuremose far un caso mediatico per el decennale dell'avvenimento.

El tsunami in Indonesia ga copado 300.000 persone, cioè circa 100 volte tanto delle torri, eppur el mondo sembra essersene dimenticado. Anche tra i morti esisti la serie A e la B.....

Qua posso esser d'accordo con ti però ti te ga scritto altro :)

Link al commento
Condividi su altri siti

No so cosa dirte, no me ga commosso nianche un poco, sarò un mostro, non lo so...O forsi visto che lori xe una vita che i bombarda mezzo mondo spadroneggiando in ogni dove allora el mio subconscio gaverà dito: "ghe sta ben". No so...

Me ga molto più commosso le scene post-tsunami sia dell'Indonesia che del Giappon. La grande dignità con cui le persone zercava quel poco che restava tra le macerie o i parenti morti, quel si che me ga toccado...ma le riprese stile handycam&parkinson della gente che riprendeva le torri colpide e quella serie infinita de "Oh my God" al microfono...no so, me pareva una fiction televisiva, anche se cusì no iera.

La commozion xe una roba molto soggettiva ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

No so cosa dirte, no me ga commosso nianche un poco, sarò un mostro, non lo so...O forsi visto che lori xe una vita che i bombarda mezzo mondo spadroneggiando in ogni dove allora el mio subconscio gaverà dito: "ghe sta ben". No so...

Ma quei che xe morti no ga bombardado nessun. Non so, a mi sentir le ultime telefonade a casa delle persone intrappolade all'interno delle torri me ga commosso profondamente. Per non parlar dei pompieri che iera corsi là a prestar soccorso e che non xe più rientradi a casa. Se poi femo un discorso sulla politica americana, allora posso esser anche d'accordo con ti. Ma la politica xe politica e gli innocenti all'interno degli edifici resta vittime del sistema oltre che dei terroristi.

La commozion xe una roba molto soggettiva ;)

Per carità, ognidun ga una sensibilità diversa e non voio sindacar su questo. Per mi xe incomprensibile el tuo punto de vista però, come go scritto più sora, xe un problema mio.

Link al commento
Condividi su altri siti

Iero a casa de mia zia perchè poi gavevo de andar dal dentista...

Me ricordo in particolare la confusione dei vari tg, perchè no se rivava a capir cossa iera successo, se iera un incidente o quel che purtroppo xe stado.

Xe sta un episodio che me ga colpido particolarmente, perchè gavevo 16 anni e stavo cominciando a far un pensierin su quel che volevo far "da grande" ...in minima parte credo che gabbi contribuido alle scelte fatte negli anni seguenti.

te volevi far el pilota o lavorar in un grattacielo? perché no rivo a capir el colegamento se no, senza polemica eh ;-)

In effetti me son reso conto che no tutti sa chi son :shok:

Per spiegarme brevemente, come piu o meno ga ditto cucc, go poi maturado delle decisioni che me ga portado ad arruolarme nei Carabinieri...

Non son impegnado nella lotta al terrorismo, però credo de contribuir un pochettin a garantir un poca de sicurezza nel nostro picio staterello...

Spero che deso el colegamento sia più ciaro!

Link al commento
Condividi su altri siti

In effetti me son reso conto che no tutti sa chi son :shok:

Per spiegarme brevemente, come piu o meno ga ditto cucc, go poi maturado delle decisioni che me ga portado ad arruolarme nei Carabinieri...

Non son impegnado nella lotta al terrorismo, però credo de contribuir un pochettin a garantir un poca de sicurezza nel nostro picio staterello...

Spero che deso el colegamento sia più ciaro!

OT

Son rimasta sul vago perchè no savevo se te volevi dir chi te ieri :D

Link al commento
Condividi su altri siti

il brutto dell'11 settembre,tralasciando i discorsi del come e del perche', e' che una strage di innocenti a cui andrebbe data tutta la solidarieta' e pieta' possibile, e' diventata un pretesto per compierne altre .

questo sempre in nome della liberta' e della giustizia...

cambierai,uomo,cambierai.........

Modificato da alvin66
Link al commento
Condividi su altri siti

Andando a ravanare in profondità ci sono tante, troppe zone d'ombra in tutta la vicenda.

E' evidente che hanno raccontato un sacco di balle.

intendi il fatto che in Pentagono era rimasto comunque senza difesa aerea dopo 40 minuti dal primo schianto sulle torri?

o dal Corano maldestramente dimenticato dagli attentatori in uno strip bar,la notte prima deglia attentati e usato dagli inquirenti USA come prova?

dall'ultima lettera scritta da uno degli attentatori alla fidanzata(molti anni insieme)in cui ha sbagliato indirizzo?

o dal crollo,per molti addetti ai lavori inspiegabili,delle torri e del wct7?

o dalla mancanza di immagini dell'aereo che colpisce il Pentagono?

dai falsi Bin Landen propinati in video(in uno,lui che e' mancino, nel riscontro filmato scrive un bigliettino con la destra)?

delle telefonate effettuate in alta quota in un aereo che viaggia a 800 km all'ora?

dal testo, di una in particolare, in cui un uomo in procinto di morire chiama la mamma e si presenta ad essa dicendo il suo nome e cognome?

o dalle manovre, da molti piloti professionisti definite di difficilissima esecuzione, fatte dagli attentatori per colpire torri e soprattutto Pentagono?

o dalla fortuna ,ed ammessa dalla stessa fbi, di andare ad indagare subito presso la scuola di volo in florida tra le migliaia presenti in territorio americano,scuola che ha visto tra i suoi frequentatori proprio gli attentatori?

dai rapporti d'affari che intercorrevano tra la famiglia Bin Landen e quella Bush?

dalle voci secondo le quali molti dei presunti attentatori suicidi sono vivi e vegeti?

del fatto che alcuni giorni prima le azioni della American airlines e della Boing siano state oggetto di molte operazioni finanziarie sospette?

e si potrebbe andare avanti..

mia personale opinione e' che piu' di qualcuno in USA,ha sottovalutato,per non dire aiutato lo svolgersi degli eventi.

e quel qualcuno non si e' certo strappato i capelli dal dolore, di fronte alle migliaia di vittime che l'evento ha provocato.

Mia opinione personale, da esterno.

Si sottolinea che molti addetti ai lavori sono molto scettici sulla verita' ufficiale sull'11.09.2001

Modificato da alvin66
Link al commento
Condividi su altri siti

si ma no se pol meter sul steso pian una catastrofe naturale e un atentato in cui xè morte quasi 3mila persone. xè due discorsi diversi me par.

appunto, no se pol paragoar 3000 morti a 300.000 in paesi za poveri de loro (e con tutto el cordoglio possbile per i 3000 dele torri)

Link al commento
Condividi su altri siti

forse no se stemo capindo e stemo anche andando ot

ma parlar del tsunami quà no vedo cosa c'entra.

no son filo american,per niente,ma paragonar un atentato fato da teroristi o da "teroristi interni americani" (intendo che magari qualchedun ga da una man) al tsunami o altre catastrofi simili no ga nisun senso.

no se sta sminuindo le cose,solo se parla de altro.

a sto punto no so, xkè parlar del tsunami e no del'Aquila? o dela scola dove xè morti tuti quei fioluzi?

nisun me par sta disendo che no xè importante ricordar queste tragedie.

la mia iera una domanda per curiosità.

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×