Vai al contenuto

Autisti TT no rispetta i orari de partenza?


Messaggi raccomandati

Xe un paio de giorni che noto che, sulla linea 28, i autisti della TT no rispetta i orari de partenza:

LUNEDI 16/5, ora de partenza teorica da piazza della Borsa-> 12.50

ora de partenza reale -> 12.45 (5 minuti in anticipo)

GIOVEDI 19/5, ora de partenza teorica da piazza della Borsa -> 12.40

ora de partenza reale -> 12.36 (4 minuti in anticipo)

No pretendo che i spacchi el secondo, ma me sembra poco professional che i fazi sti lavori...cossa i ga, furia?

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera sempre el steso autista? :D

Tra l'altro qualche giorno fa go notado che la 17 no gaveva la classica frequenza (tra 17 e 17/ una ogni 5 minuti) e iera evidente che mancava uno o più treni.

Sul Piccolo de l'altro ieri xe un trafiletto in cui la TT comunicava che a seguito de agitazioni del personal da alcuni giorni salta delle corse su varie linee.

Link al commento
Condividi su altri siti

Desso ve conto quel che me succedi mi quelle poche volte che vado in bus. Qua demi passa la 34 e gavemo el capolinea della 19.

La 19 linea unica de un tragitto molto lungo e con tanti utenti.... Orari non rispettadi quasi mai!!!! Se le parti le parti 2 minuti prima o 5 dopo. Se te la speti non la riva mai giusta, i scrivi tempo max di attesa 20 minuti... mi un giorno gaverò speta anche 40!!! La xè ogni 20 minuti e tante volte i salta un turno....

Gavemo richiesto de aggiunger un mezzo in più così che la gente non ocori che stia ore a spetar.... i ne ga dito che 3 xè più che sufficienti... pecà che in realta non xè così!!

....podessi andar avanti all'infinito

Link al commento
Condividi su altri siti

No xe dito Stefano...de solito alcuni responsabili rispondi sempre alle segnalazioni de una certa importanza...no xe possibile che taluni conducenti se sbatti i baloni dei orari. Za se tendi a "snobbar" el servizio pubblico per utilizzar l'auto, se dopo i autobus no riva o i parti NON in orario la gente se stufa presto :batti:

Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi, e come qualcun ga za dito, i autobus i passa co no devi..se te son poco prima i passa tanto dopo, se te son poco dopo i passa prima...mi ogni mattina, per andar a lavorar go sto dubbio!

anca se mi ciogo la corriera, però fin che andavo a scola, iero con la TT (no l'auto...), anca se al mattino, per i studenti gh eiera un bus ogni dieci minuti...sui orari urbani comunque in sti anni no me son mai lamentado..insomma, i xe quasi sempre puntuali.

poi, se i autisti che ga de renderse conto de quel che i fa!

Link al commento
Condividi su altri siti

Desso ve conto quel che me succedi mi quelle poche volte che vado in bus. Qua demi passa la 34 e gavemo el capolinea della 19.

La 19 linea unica de un tragitto molto lungo e con tanti utenti.... Orari non rispettadi quasi mai!!!! Se le parti le parti 2 minuti prima o 5 dopo. Se te la speti non la riva mai giusta, i scrivi tempo max di attesa 20 minuti... mi un giorno gaverò speta anche 40!!! La xè ogni 20 minuti e tante volte i salta un turno....

Gavemo richiesto de aggiunger un mezzo in più così che la gente non ocori che stia ore a spetar.... i ne ga dito che 3 xè più che sufficienti... pecà che in realta non xè così!!

....podessi andar avanti all'infinito

anche da mi passa la 19 e 34 (se vedi che abitemo taccadi) e posso confermar!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Go notado in sti giorni che i ga scombussolado un pochi i orari: per la 28 no esisti 2 partenze distinte alle 12.30 e alle 12.40 ma i ga fatto una partenza sola alle 12.35...ecco spiegado el motivo del perchè ogni tanto no rivavo a ciaparla :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×