Vai al contenuto

I 4 quesiti referendari


Starlite

Messaggi raccomandati

Pe un voto cosciente stago zercando de capir cossa esattamente vol sti quatro referendum che xe tra poco meno de un mese.

No voio far campagne o proseliti per el si o per el no, sia chiaro. Pero' penso che sia importante che la gente vadi a votar, indiferente cossa, se non altro perche' i soldi vien cmq spesi per far tuta sta roba :D

Ma a parte questo... se gavè qualche link che spiega cossa xe i 4 quesiti... postelo qua.

Qua xe uno:

http://www.jazzer.it/2005/04/i-4-quesiti-referendari.htm

Però el scrivi robe diverse da quele che go leto su un giornal... alora volevo capir meio.

Chi sa qualcosa de piu' preciso?

Link al commento
Condividi su altri siti

Hem hem....no savevo gnanche che ghe sara` dei referendum...ma xe una papardela de leger, me fa vignir mal de testa tuti quei articoli e quei comma, no me ricordo quel che go leto do righe sora! Starlite, no te me fazesi un riassunto? Cossa disi i quotidiani? L'argomento me interessa, anche se xe 'ssai delicato e imagino che no ghe pol esser i pro senza i contro. 'Iuto! :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

anke mi volevo tocar sto argomento ma gavevo paura de sconfinar nel politico.

spero ke tuti i magioreni, e specialmente le donne visto ke semo noi le dirette interessade, del sito vadi a votar e ke nn segui i bravi uomini politici ke i ineggia all'astension...visto ke:

- xe un argomento importante

- el referendum lo paghemo noi con le tasse

- votar xe un dirito/dovere dei citadini

cmq se vota el 12 e 13 per l'abrogazion de alcuni articoli dela nova lege sula procreazion assistida.

in 4 parole...

la nova lege impedissi le analisi preimpianto, quindi nel corpo della DONNA vien impiantadi anke gli embrioni eventualmente maladi e in questo caso la donna pol ABORTIR con tute le conseguenze de ris'cio per la salute fisica e psicologica (mentre prima i sceglieva solo gli embrioni sani).

la nova lege meti ala pari un embrion (ke a quel stato xe un ammasso de cellule visibili al microscopio) con un essere umano "fatto".

poni un limite massimo de tentativi e de ovuli fecondadi quindi la DONNA devi SUBIR ulteriori BOMBARDAMENTI ORMONALI se va mal el primo tentativo (e se za gli squilibri ormonali naturali scombina...figuremose q.to ben fa sti qua)

poni limiti e censure ala ricerca sulle CELLULE STAMINALI (mentre in tuto el resto del mondo praticamente se studia solo quele xkè podessi risolver malatie degenerative più e meno gravi)

infine poni el divieto alla FECONDAZIONE ETEROLOGA cioè vieta l'uso de ovuli o spermatozoi de donatori esterni alla coppia.

me racomando sì o no...votè

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi fazo parte de quei che no anderà a votar.

Poichè lo strumento del referendum prevede il quorum (cioè che bisogna raggiungere una certa percentuale di votanti per rendere valido il referendum) anche non andare a votare è un modo che i cittadini hanno per esprimersi. In questo caso non mi esprimo sul conto della legge ma sul conto del referendum stesso (se andava fatto o meno, se ne vengono fatti troppi, se il numero di firme da raccogliere mi sembra adeguato rispetto alla popolazione, etc...).

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi fazo parte de quei che no anderà a votar.

Poichè lo strumento del referendum prevede il quorum (cioè che bisogna raggiungere una certa percentuale di votanti per rendere valido il referendum) anche non andare a votare è un modo che i cittadini hanno per esprimersi. In questo caso non mi esprimo sul conto della legge ma sul conto del referendum stesso (se andava fatto o meno, se ne vengono fatti troppi, se il numero di firme da raccogliere mi sembra adeguato rispetto alla popolazione, etc...).

Molti dei referendum proposti nei ultimi anni xe finiti ben presto nel dimenticatoio per mancanza del quorum (se non vado errato, uno dei più famosi che no ga raggiunto el 50%+1 xe stà quel della caccia): la domanda che me pongo ogni volta che sucedi tali robe xe se l'avente diritto al voto non se reca alla urne perchè in tal maniera esprimi el proprio parer sul referendum stesso (roba secondo mi sbaiada, ma xe un mio punto de vista puramente personal), oppure se se ne sbati altamente senza alcun problema.

Nel secondo caso, altro quesito amletico: tali persone xe solamente disinformade?

Son perfettamente d'accordo con Juliet quando la disi

- xe un argomento importante

- el referendum lo paghemo noi con le tasse

- votar xe un dirito/dovere dei citadini

In sto paese, quando se ga la possibilità de dar el proprio parer concreto, tante volte se preferissi star tutto el giorno a ciapar sol piuttosto che mover le culate e dimostrar quantomeno l'interesse per i referendum. Preferiria quindi che ghe fossi un'affluenza alle urne decente (=se rivi al quorum :D)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi fazo parte de quei che no anderà a votar.

Poichè lo strumento del referendum prevede il quorum (cioè che bisogna raggiungere una certa percentuale di votanti per rendere valido il referendum) anche non andare a votare è un modo che i cittadini hanno per esprimersi.

ma se l'argomento nn interessa se pol sempre stricar fur per fur la skeda e renderla nulla...cussì, cmq se esprimi un parer (in sto caso ke nn te pol fregar de meno dell'argomento).

go capido ke tuti xe liberi de far quel ke vol ma nn andar a votar me par spudar sora a uno dei più bei diriti ke se ga in italia (visto ke nn parlo sempre mal de ela? :p ) e cioè quel de esprimerse liberamente su legi ecc.

e l'invito trasfersale dei politici a nn andar a votar me fa un nervoso ke nn gavè gnanca idea :incazzado::incazzado: !!! xe un dirito-dover dei citadini! i dovessi incoragiar e nn scoragiar! (ma q.do se vota per la carega sì ke i te rompi le b@@e anke via sms ala facia dela privacy! :incazzado: ).

quindi resto dell'idea ke se devi andar a votar sempre e cmq...sì, no o nulla...a seconda dele convinzio...ma andarghe.

Link al commento
Condividi su altri siti

Rispetto l'idea, com'è naturale. Quello che volevo dire è che l'istituto del referendum, per il fatto stesso che per essere valido si deve raggiungere il quorum, prevede anche la possibilità di esprimersi non andando a votare. Non è che l'argomento non mi interessi, cmq, è che non andando a votare non riconosco validità al referendum. Non so ancora come si sono schierate le varie parti politiche (non mi interessa + che tanto), ma credo che quella sarà la mia decisione.

Link al commento
Condividi su altri siti

Solo una cosa: non so ancora se voterò, perché mi sembra abbastanza assurdo chiedere al popolo italiano di decidere di un quesito prettamente medico-scientifico: sarebbe come se un architetto di Torino venisse da me a chiedere come è meglio mettere i pilastri nel parcheggio sotterrano a Piazza Vittorio... e se non lo sai tu, ah? :noghesemo:

Però, in riferimento a Juliet che la disi

La nova lege meti ala pari un embrion (ke a quel stato xe un ammasso de cellule visibili al microscopio) con un essere umano "fatto".
possiamo discutere a lungo: a quello stato non è che l'embrione È un ammmasso di cellule, ma SI PRESENTA COME: il repertorio genetico è già bell'e formato, quindi dal punto di vista etico si tratta di una persona in potenza a tutti gli effetti. Poi se vuoi, in fondo, ognuno di noi è una polpetta di carne con l'interruttore su on, ma non per questo ci comportiamo di conseguenza... Secondo me bisogna starci sai attenti a queste cose.

Una domanda però mi sorge spontanea: pianeta sovraffollato, condizioni di vita dispari a livelli medioevali... ma perchè piuttosto non ci divertiamo ad abbattere quella c :censura: o di burocrazia che imbriglia le adozioni e gli affidamenti? Piuttosto che fare i Don Chisciotte contro la natura, se proprio vogliamo essere genitori quando la procreazione non riesce, perchè non essere educatori? È ben più difficile, forse... Provoco, eh, sia chiaro, non voglio offendere nessuno. È solo la mia idea...

d.

Link al commento
Condividi su altri siti

Il repertorio genetico è già bell'e formato, quindi dal punto di vista etico si tratta di una persona in potenza a tutti gli effetti.

D'accordo sul fatto che si tratta di un tema forse troppo impegnativo e delicato per essere trattato dalla gente comune.

In disaccordo sulla frase citata. Anche un ammaasso di cellule della mia mano ha il mio repertorio genetico (e posso coltivarle se adeguamente stimolate ed alimentate), ma non per questo è un essere vivente.

:confused::confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Starlite: però le cellule della tua mano non vivranno di vita propria, con delle proprie scelte e un futuro davanti, sei tu che te le porti dietro. Attenzione! Sono due cose molto diverse :noghesemo:

Tirabaralla: wow! Attenzione! Terremoto e tsunami in vista! :rotfl::cossaaa?:

d.

wow, che argomenti seri... qui diventiamo tutti più acculturati gente! :aracheroba:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ogni volta con sti referendum i ne ciama alle urne per far abrogar (o no ) norme che quando i le ga fatte no i ghe ga domandado niente a nissun ( e i le ga fatte mal a quanto par).

Mi no me presentero alle urne perchè penso che tuti sti soldi i li podeva impiegar sai meio (za che iera soldi de tutti).

Baci

Zulio

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi andarò a votar...però no so ancora cossa....xe una tematica sai delicata e quindi no so :wacko: Xe comunque giusto andarghe, perche ormai i soldi i li ga spesi, quindi saria meio se andemo tutti quanti, che se poi no i raggiungi el quorum, se rischia che i ne lo riproponi tra qualche mese.... :noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

...xè sicuramente un tema sai delicato.

Son d'accordo con Iguana sul fatto che la gente no xè preparada per esprimer un'opinion su un argomento del genere...tra l'altro sarìa molte altre robe su cui la gente gavesi el diritto de decider e che però no pol farlo perchè nessun se sogna de far un referendum.

Poi mi me dà fastidio che anche su ste robe l'informazion ga de esser de parte.....Per far un esempio:"se andrà a votar per abolir la legge che impedisi la ricerca contro i tumori" o ancora "se andrà a votar per salvar la legge che tutela l'etica umana..." o robe de sto tipo.....no so se me son spiegà.

E nissun che gabi el coraggio de riassumer la legge in linguaggio semplice e imparziale in modo che la gente se fazi le proprie idee senza subir el solito lavaggio del zervel....

L'unico modo per capir veramente de che legge se tratta xè andar a legger el testo integrale, dopo aver ciolto mezza giornata de ferie......

Conclusion: no go ancora deciso se e cossa voterò. P.S. (Grazie Star per el link)

Link al commento
Condividi su altri siti

No me par che se possi paragonar "i pilastri nel campo dell'edilizia" con argomenti etici che riguarda la fecondazion, anessi e conessi.

Cossa la gente xe cussi` stupida che no pol dar un giudizio su coss'che ghe par giusto e cossa sbagliado? No me par che i ne domandi chissa che, se trata solo de leger qualcossa o basta verzer la television e scoltar un poche de opinioni.

Per conto mio le legi le faria solo su base dei referendum, intendo dir referendum propositivi inveze che solo abrogativi. Saria ora che la gente se dassi una mossa e contribuissi in modo costrutivo al miglioramento dele legi italiane.

El sistema che gavemo adesso xe una folia secondo mi, no pol funzionar, no se pol pensar de lassarghe in man de pochi (assolutamente non controllabili e non" licenziabili") la gestion de un paese (funziona solo se xe tuti onesti.....cioe` mai); xe come meter la nostra vita nele man de un altro ( quel fara` come che ghe par ben e conveniente a lu`, miga a noi!).

Bon, basta polemica.

Decidemo fin che podemo!

ciau...............................granzo

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×