Vai al contenuto

11/06/2012: Bruce Springsteen al Nereo Rocco


Messaggi raccomandati

I prezzi dovesi eser:

Curva Furlan 50 euro

Prato 55 euro

Tribune posti numerati laterali 75 euro

Tribune posti numerati centrali 90 euro

(immagino + i soliti diritti de prevendita)

Biglietti in vendita el 1 dicembre (così go letto)

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

Saria uno dei più grandi nomi che ga mai sonado qua, oltre ai Nirvana - che pochi sa che i ga fatto un concerto al Verdi de Muggia nel lontano 1991 :D -

Son sicuro che te li consideri "grandi" a livello de vendite ... perché pur non essendo el Boss uno tra i miei artisti preferiti, el ga sicuramente lasà una traccia nel mondo della musica che fortunatamente i Nirvana non ga nianche mai sfiorado col pensiero. El grunge xe nato (purtroppo ...) e adesso el xe morto, sepolto e dimenticato.

La musica del Boss vivrà per sempre!

Se poi volemo considerar che anche i Iron Maiden ga un certo livello de vendite (e forsi i ga gavudo un ruolo solo un pochetin più importante dei Nirvana ...), podesimo zontar anche lori tra i gruppi "grandi" che ga sonà a Trieste.

Iera purtroppo el periodo + buio della band del east end, quando al posto de Bruce "air raid siren" Dickinson ghe iera el porziter Blaze Bailey.

Comunque, tornando on topic, se xe confermada la data, sarò presentissimo!!

Link al commento
Condividi su altri siti

da quel che go capido le date doveria eser uficializade domani.

i prezi me par boni...magari un pel tantin quei sule tribune, disemo che tra curva e tribune 25euro de diferenza no xè pocheti però un pensier ghe lo stago fazendo da stamattina.

i biglieti ,stando al bugiardel e online,poderia eser in prevendita dal 1dicembre...ma magari la data indicada da cazzaballe xè giusta.

cmq... :sticazzi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Saria uno dei più grandi nomi che ga mai sonado qua, oltre ai Nirvana - che pochi sa che i ga fatto un concerto al Verdi de Muggia nel lontano 1991 :D -

Son sicuro che te li consideri "grandi" a livello de vendite ... perché pur non essendo el Boss uno tra i miei artisti preferiti, el ga sicuramente lasà una traccia nel mondo della musica che fortunatamente i Nirvana non ga nianche mai sfiorado col pensiero. El grunge xe nato (purtroppo ...) e adesso el xe morto, sepolto e dimenticato.

La musica del Boss vivrà per sempre!

Se poi volemo considerar che anche i Iron Maiden ga un certo livello de vendite (e forsi i ga gavudo un ruolo solo un pochetin più importante dei Nirvana ...), podesimo zontar anche lori tra i gruppi "grandi" che ga sonà a Trieste.

Iera purtroppo el periodo + buio della band del east end, quando al posto de Bruce "air raid siren" Dickinson ghe iera el porziter Blaze Bailey.

Comunque, tornando on topic, se xe confermada la data, sarò presentissimo!!

stai parlando del concerto del 1981 degli iron maiden ? hanno suonato a Gorizia ed ero presente

o li hai visti nel 1998 ?

Modificato da giuli61
Link al commento
Condividi su altri siti

stai parlando del concerto del 1981 degli iron maiden ? hanno suonato a Gorizia ed ero presente

o li hai visti nel 1998 ?

NON POSSO CREDER!!!! :shok::shok::shok::shok:

Iero anche mi a Gorizia nel 81!!! Xe stado el mio primo concerto metal. Un'esperienza indimenticabile, anche perché mio papà non me gaveva lasà andar da solo e ga volù accompagnarme ... ah ah ah, el iera sconvolto! Go la registrazion audio, de qualche parte, e un paio de foto. Se le trovo, verzo una discussion e le posto.

Comunque parlavo del 1998, iera el tour de Virtual XI e i ga sonà a Chiarbola coi Helloween. Quella volta non iero presente.

Link al commento
Condividi su altri siti

gavè idea se xe previsti sconti per i fioi soto i 12 anni?

non credo...son stado a molti concerti e de riduzioni come quelle che i fa per le partide del calcio, no go mai sentido parlar

nianca mi no go mai visto che i fazessi riduzioni, ma no ga nianca mai visto fioi.

inveze al concerto de springsteen a udine do anni fa iera bastanza muleti.

me informerò. speremo che i la fazi entrar gratis. :)

Link al commento
Condividi su altri siti

nianca mi no go mai visto che i fazessi riduzioni, ma no ga nianca mai visto fioi.

inveze al concerto de springsteen a udine do anni fa iera bastanza muleti.

me informerò. speremo che i la fazi entrar gratis. :)

boh mi ala magior parte dei concerti che go visto nei ultimi anni fioi iera in abbondanza (anche a quel de alice cooper)...no credo che esisti,anche perchè penso i doveria scriverlo nei prezzi esposti. poi chissà :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×