Vai al contenuto

Chiude Radio Trieste


Messaggi raccomandati

Orpo, questo me dispiasi sul serio. Un negozio che gaveva robe introvabili da altre parti.

Tra l'altro anche Radio Roselli de roian sta serando, altro negozio storico. Un'ecatombe de negozi :wacko:

eee la moderna distribuzione, te vol metter i vantaggi per i consumatori? :testadamuro: :testadamuro: :piovaintesta: quante putanade che i ne conta..

Link al commento
Condividi su altri siti

evidentemente nisun ciol più i tochi de eletronica in sti negozieti, sandroweb... quindi no se pol pianzer quando nisun ghe andava più... xe come se me dispiasi se sera la latteria quando no ciogo mai el latte là...

più' che altro ormai i tocchi de elettronica li compra solo i hobbisti , sui moderni circuiti stampati se tutto cussi miniaturizza' che cambiar i tocchi da soli se quasi impossibile ,e ormai anche i riparatori cambia tutta la scheda elettronica che non funzia( se non tutto el toco e te da uno novo specie se xe in garanzia ,legge del consumismo)

mi andavo abbastanza volte la, e el 90% dei clienti i era solo le veciete che se faceva cambiar le batterie della radio o poco via

comunque el valor commerciale del negozio data la posizione non farà morir de fame el proprietario , l'altro commesso penso che sia prossimo alla pensin , el mulo più' giovine credo che troverà lavor(spero) perché con l'elettronica se abbastanza bravo

Link al commento
Condividi su altri siti

più' che altro ormai i tocchi de elettronica li compra solo i hobbisti , sui moderni circuiti stampati se tutto cussi miniaturizza' che cambiar i tocchi da soli se quasi impossibile ,e ormai anche i riparatori cambia tutta la scheda elettronica che non funzia( se non tutto el toco e te da uno novo specie se xe in garanzia ,legge del consumismo)

Verissimo questo, però là no i vendeva solo componenti elettronici, ma anche tante piccole robe che i vari Mediaworld/Unieuro no se sogna de tenir.

Te fazo un esempio, una volta ad un mio amico ghe se rompi l'imbottitura de un paio de auricolari, semo andai de Mediaworld e nisba, bisognava comprar tutti gli auricolari novi. Lo go portà de Radio Trieste e per 1 euro i ne ga dà tipo una confezion de 10 :D

Tutti i vari mega-centri xe fondadi sul consumismo più becero dove se se guasta una roba de 1 euro i te fa cambiar tutto, quindi sti negozietti gavesi senso de esister ancora più de una volta.

Alla fine xe colpa della gente mona se i fallisi, me dispiasi, de quei che vardando el negozio oltre la vetrina i vedeva magari i mobili interni dei anni 40 e i tirava dritto pensando che dentro xe solo "roba cul per veci". E tra questi xe per lo più i giovani, anche della mia generazion, ahimè :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Una città come Trieste può permettersi al massimo 1-2 negozi di questo tipo (ci sono kalika e Calcic con le differenti specializzazioni).

Quasi tutto si trova su ebay oramai.

Concordo.

Ma a parte ebay, se tratta anche che no xe più domanda per certe robe, proprio per el discorso che fazeva stefano.

Componentistica elettronica a chi ghe servi?

I prodotti elettronici ga un costo ormai che no rendi convenienti le riparazioni, a meno, forsi, che no te se lo sapi riparar da solo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Da Radio Trieste se trovava veramente de tutto, dalla lampadina alla batteria per orologio, alle antenne per tv. Qualsiasi roba elettronica la gaveva. No iera solo el punto de riferimento per chi xe appassionado de elettronica o a quel che ghe piasi "sbisigar" ma anche per le (tante) casalinghe che magari le xe sole a casa e le ga bisogno de qualchedun che ghe metti a posto le pile del telecomando della tv. Anzi soprattutto questa xe la clientela!

Per mi xe una grossa perdita la chiusura de questo negozio, perchè xe vero che magari le robe te le pol trovar anche su internet, ma el rapporto umano,el consiglio, la dritta...quel sarà soprattutto a mancarme.

Link al commento
Condividi su altri siti

Da Radio Trieste se trovava veramente de tutto, dalla lampadina alla batteria per orologio, alle antenne per tv. Qualsiasi roba elettronica la gaveva. No iera solo el punto de riferimento per chi xe appassionado de elettronica o a quel che ghe piasi "sbisigar" ma anche per le (tante) casalinghe che magari le xe sole a casa e le ga bisogno de qualchedun che ghe metti a posto le pile del telecomando della tv. Anzi soprattutto questa xe la clientela!

Per mi xe una grossa perdita la chiusura de questo negozio, perchè xe vero che magari le robe te le pol trovar anche su internet, ma el rapporto umano,el consiglio, la dritta...quel sarà soprattutto a mancarme.

Si semo tutti d'accordo ma el mercato xe questo purtroppo.

Anche mi me pianzi el cuor ma l'ultima roba che go comperado là xe sta un cavo per collegar un computer Amiga alla TV, el tipo me ga anche insgnà come metter in corto 2 pin per farlo funzionar , ma xe passadi + de 20 anni..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×