Vai al contenuto

Tramway... co i iera ancora


Starlite

Messaggi raccomandati

mi ogni volta che vado sul mitico tram che ne xe rimasto, pur scasandome e con un casin disumano, me piasi un fracco.. me ga de antico e mi le robe antiche me piasi un casin! :D

Eh...anche mi me piasi sai. E speremo che el duri, perchè za più volte i voleva cavarlo perchè i diseva che ghe costa troppo :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 131
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Prego :ave::D

Ma no me fazo de niente :p

Ma visto che se' entusiasti... ve meto sta altra foto che gavevo trovado in giro per internet ma no me ricordo dove sinceramente.

roma400ter01.jpg

Xe un tram triestin ma la foto xe fata a Roma. Perchè nei anni '60 qunado za stava serando diverse linie a TS, l'ACEGAT gaveva cedudo alla STEFER (l'azienda de Roma) qualche motrice, e questa xe una de quele :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 9 mesi dopo...

Ragazzi ve posso assicurar che me xe vignu un gropo in gola, iera troppo bel el Tram, speciale iera el tram col rimurcio dove te podevi anche fumar de nascosto .Stupendo iera in estate che andavimo al bagno a Barcola tutta la clapa de muli e mule coi sugamani e zavate e balon de cuoio quel con le spighete e la camera d'aria, che iera de un duro.Se calavimo zo de San Giacomo fino ai Portici e me ricordo che salivimo sul tram uno davanti e uno de drio per zercar posti e metter el sugaman per i amici.Forsi i più veci se ricorderà el tipico rumor che el fazeva dal ponte della Ferrovia fin all'Excelsior, iera pura poesia...Tutu tutum..tutu tutum, a voi ve farà forsi rider ma a mi me manca sai. Me vien in mente un aneddoto che me xe successo , dopo una notte de Carneval , de notolada e anche un poco carigo dovevo andar a lavorar in Via Pascoli e dovevo smontar alla fermata della Standa in ViaBattisti. Me son distira nel rimurcio del 6 e xe successo che me son senti sveiar dal controllor e ghe go dito "semo rivai alla Standa, el mato me ga da un 'ociada el ga risposto, mulo ara che semo rivai a Barcola te devi smontar. Sicuramente oggi el Tram con le vie de Trieste con el traffico attuale xe improponibile pero che nostalgia... :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera due o tre tipi de rimorchi, piu' squadradi, e piu' tondi che de solito i veniva abbinadi ai due tipi de tram che girava nei ultimi anni.

I rimorchi cmq li ga usadi fino al settembre del '66 (e da maggio a settembre solo sul 6 e no sul 9... cominciava za el declino).

Un tipo

r62-6.jpg

Un altro tipo

sds-acegat47.jpg

El tipo "aerodinamico"

sds-rimotondo.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie Starlite, belle foto, me ricorda che qualche volta fumavimo de nascosto sulle porte che no iera serade, cusi se rivava el controllor smontavimo anche in corsa per no ciapar la multa.Andavimo in tabacchin a cior o 5 alfa o 5 Nazionali super senza filtro, ragazzi che bei anni. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×