Vai al contenuto

concessionari moto


Messaggi raccomandati

Dade xe fallì za l'altro anno!Dolomiti inveze ga chiuso da poco.Anche Baroncelli xe un po inguaià.Infatti l'Aprilia se ga stufà dei continui reclami dei clienti sul concessionario e ga intenzion de tirarghe via el Marchio...e un rivenditor con solo motoguzzi non so se rimani verto a lungo.

Motoshop non xe chiuso anzi sta trattando per cior alcuni marchi che dopi i fallimenti non xe più a Trieste.

Link al commento
Condividi su altri siti

dade secondo mi ga fato 4 sbagli:

el primo chiuder a monfalcon

el secondo verzer a ronchi

el terzo tenir verto a ronchi e (quarto) verzer a trieste

penso che se i teniva monfalcon e basta i andava vanti che iera un piazer.me dispiasi xkè i muli gaveva sai roba,sai cocoli e me par anche boni prezzi sui mezzi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando se la fa fora del vaso per troppo tempo, prima o dopo la spuza se senti, scuseme el francesismo :baba:

Le moto, ma soprattutto gli accessori e la manutenzion, ga raggiunto prezzi da estorsion, poco de far. Un mio amico e utente de sto forum (M4st3r) con un Tmax me contava che un tagliando ghe costava oltre i 400 euro da Motoshop! E parlemo de un scooter, no me immagino cosa devi esser una moto. Me dispiasi ma certi settori xe giusto che fallisi. Gli appassionati andarà in Slovenia e po bon. Giusto cusì :bye:

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Quando se la fa fora del vaso per troppo tempo, prima o dopo la spuza se senti, scuseme el francesismo :baba:

Le moto, ma soprattutto gli accessori e la manutenzion, ga raggiunto prezzi da estorsion, poco de far. Un mio amico e utente de sto forum (M4st3r) con un Tmax me contava che un tagliando ghe costava oltre i 400 euro da Motoshop! E parlemo de un scooter, no me immagino cosa devi esser una moto.

per un gsr 600 tagliandi ordinari xe sui 130 € e quei che se devi regolar le valvole (ogni 24000km )xe sui 300 € questo da dolomiti.

credo che el tagliando dei maxi scooter costi tanto perche se devi tirar zo el motor per meter le mani sora(per el burgam 600 sicuramente)

Modificato da 666
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×