Vai al contenuto

Naufraga la Costa Concordia


Messaggi raccomandati

  • Risposte 122
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Il comandante è andato in confusione mentale.

Dopo gaver sentì per giorni interviste, telefonade, pareri tecnici e professionali son giunta alla mia conclusione.....tutto questo xe successo per un motivo....l'EX comandante Schettino xe un CO*****NE!!!!!!!!!!!!! :censura:

Modificato da Mia62
Link al commento
Condividi su altri siti

le immagini dele condizioni in cui i lavora soto acqua nela nave.

devi eser veramente un casin moverse la dentro con tute le atrezature considerando el desio che xè dentro...

tanti :clapclap: a tuti quei che sta partecipando ale atività de soccorso

http://video.repubblica.it/dossier/naufragio-giglio-costa-concordia/concordia-sommersa-il-relitto-fotografato-dai-sub/86007?video

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq l'equipaggio avrà anche salvato 4000 persone, ma stiamo parlando di una sciagura da 11 morti accertati, 26 dispersi e 80 feriti.

Un ecatombe...

Io invece credo che sia un miracolo che ne siano morti così pochi. Considerato il comando scandaloso della nave e quei pecoroni che sono i passeggeri medi, è stato veramente un miracolo.

Link al commento
Condividi su altri siti

.

Io invece credo che sia un miracolo che ne siano morti così pochi. Considerato il comando scandaloso della nave e quei pecoroni che sono i passeggeri medi, è stato veramente un miracolo.

onestamente no capiso la parte riguardante i pecoroni de passeggeri medi...te pol spiegarte?

Link al commento
Condividi su altri siti

onestamente no capiso la parte riguardante i pecoroni de passeggeri medi...te pol spiegarte?

Nel senso che bona parte dei passeggeri no ga alba de mar :D Xe gente che monta su una nave ma no sa distinguer nianche la prua dalla poppa, dopo xe altri che sa nudar a malapena. In questo contesto xe ancora più miracoloso che ghe sia solo una decina de morti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Nel senso che bona parte dei passeggeri no ga alba de mar :D Xe gente che monta su una nave ma no sa distinguer nianche la prua dalla poppa, dopo xe altri che sa nudar a malapena. In questo contesto xe ancora più miracoloso che ghe sia solo una decina de morti.

ma cosa c'entra? ognidun ga de saver el suo lavor.

mi no so nudar, no go ancora avudo l'ocasion de far una crociera ma se me capita faria subito. saver nudar xè necessario?no,no penso proprio.

te parti con l'idea de tornar, no de gaver el bisogno de meterte nudar in mezo al mar o in tel'oceano. se xè emergenza e xè posibile gestirla giuboto salvagente e scialuppa. altrimenti saver nudar servi ben poco me sà se te son in mezzo al nulla. quanto te resisti?

saver prua o poppa,neanche fondamentale...penso che sia indicado ben nele navi dove te ga de andar. zonta cmq una bona dose de panico che pol capitar e saver poppa/prua te servi ben poco.

xè chi che fa sti lavori che ga de saver gestir le emergenze e el panico dei passeggeri.

no xè miga che un che va in aereo sa svolar? :D:p

Link al commento
Condividi su altri siti

Nella mia ignoranza ma no se podessi riparar lo squarcio che se vedi fora dell'acqua?Se se lo fazessi dopo la nave galeggiassi lo stesso o saria sempre il rischio de affondamento?Se i ghe metti el bieco no i podessi pompar fora l'aqua dopo?Forse i rivassi a portar la nave in cantier de riffa o de raffa fazendo così? :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Prima roba i devi tirar via el carburante per evitar danni ambientali e per poder lavorar: saldar con svariate tonnellate de carburante no xe sai sano. Inoltre la difficoltà stà che togliendo el carburante la nave diventa instabile. In condizioni normali, man mano che el carburante vien usado, le casse vuote vien riempide d'acqua per aumentar la stabilità.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi no so nudar

Xe una batuda spero, o per bon no te sa? :D

te parti con l'idea de tornar, no de gaver el bisogno de meterte nudar in mezo al mar o in tel'oceano.

Ecco, scusime ma questo xe el tipico ragionamento del turista taglian medio. El stesso che va con l'auto in montagna senza cadene nè gomme da neve e che quando se s'cioca ga ancora coraggio de farghe causa al comun perchè no ga netà ben le strade. Xe el stesso che va in giro pel mondo coi soldi giusti al centesimo e che quando ghe capita qualsiasi problema (voli bloccadi a causa de eruzioni vulcaniche come l'anno scorso, guasti all'auto, qualsiasi altro casin) se trova nella me**a e dopo scariga la colpa sui altri.

El stesso che va pel mondo pretendendo che tutti parli l'italian e lamentandose se el cogo indonesian parla "solo" inglese.

se xè emergenza e xè posibile gestirla giuboto salvagente e scialuppa. altrimenti saver nudar servi ben poco me sà se te son in mezzo al nulla. quanto te resisti?

Servi, servi...In sto caso per esempio mi me saria butà in acqua e gaveria nudà verso terra, visto che iera tacada, al posto de spetar eventuali posti in scialuppa, che con ritardi ed inadempienze varie rischiava de no esserghe.

saver prua o poppa,neanche fondamentale...penso che sia indicado ben nele navi dove te ga de andar. zonta cmq una bona dose de panico che pol capitar e saver poppa/prua te servi ben poco.

Za me immagino la scena, la vose allo speaker disi "andate tutti sul quinto ponte sul lato dritto". E i passeggeri che se domanda dove xe sti "ponti" che no i ga mai visto essendo in mezzo al mar e dove xe el lato dritto non avendone mai visto uno "storto".

Ara che xe cusì eh, non esagero. Go un poca de esperienza de navigazion, credime. Aver a che far coi passeggeri utonti xe el peggior calvario che possi capitar.

xè chi che fa sti lavori che ga de saver gestir le emergenze e el panico dei passeggeri.

Sicuramente nel caso della Concordia xe stadi dei disservizi mostruosi, ma volevo solo dir che l'ignoranza del passeggero medio rendi molto problematica qualsiasi situazion d'emergenza.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Stefano scusa.. no gò capì.. secondo ti per andar in crociera bisogna saver nudar? Perchè se xè così no son d'accordo.

Al di là del fatto che volesi dir che a bambini, anziani, persone magari con una disabilità fisica no dovesi esserghe permesso salir su una nave... e me par una roba assurda... inoltre... ti te disi che te se gavesi buttà in acqua.. tanti auguri! non xè dito che butarse in acqua vol dir salvarse.. te pol cascar mal, in sto caso essendo così vicini alla costa te pol ciapa un scoio, te pol cascar su un toco della nave.. ecc...!

Se inveze te son in mezzo al mar, al freddo, magari col scuro.. e soprattutto con i vestiti addosso che bagnadi pesa... te pol saver nudar fin che te vol che no te resisti tanto. Quindi diria che saver nudar no xè proprio così fondamentale... el giubbotto de salvataggio invece lo xè. Saver nudar pol darte, FORSE, in certe condizioni un pò de vantaggio... ma non so neanche quanto.

Inoltre.. credo che nisun de noi sappi davvero come se gavesi comportà in quella situazion. Semo esseri umani e non computer, il panico pol sopraffarte e no te se controlli.

Mi continuo a pensar che la roba più allucinante sia el motivo per cui xè successo tutto questo.. cioè una nave che se sfracella tacada alla terraferma per colpa de un co :censura: ne

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

No digo che per legge devi esser obbligatorio saver nudar per poder salir su una nave, ma per sicurezza della gente xe meio che se lo sappi far. Mi sulla mia barca (che no xe una nave, ok) no me fido a portar nisun che no sapi nudar almeno un poco. No xe mai successo che qualchedun me caschi in acqua, ma pol sempre succeder. La prevenzion xe la prima roba e in mar saver nudar xe fondamentale!

Go parecchi amici che ghe xe capità de naufragar in mezzo al mar per vari motivi, se iera inverno i moriva congeladi comunque, ok, ma visto che iera estate i xe stadi a galla finchè no xe rivadi i soccorsi. Altrochè no servi nudar...Xe come dir che in strada le cadene no servi perchè tanto se xe la lastra de jazo te se schianti comunque. Questo no xe un discorso sensato, xe solo un modo per giustificar le proprie mancanze.

Che poi veramente no rivo capir come una persona de un paese de mar come l'Italia no sapi almeno star a galla. Per mi xe inconcepibile...xe robe che andasi insegnade a scola nelle ore de educazione fisica in qualche piscina, al posto delle solite partide de balon del ca**o, xe una question de sicurezza personale!

Boh, riassumendo ognidun fa quel che vol e se prendi i rischi che vol, ma se un crocierista sbrisa in acqua e va zo come un ciodo in due secondi no me fa passion, me dispiasi. Deso insulteme pur :mescondo:

Link al commento
Condividi su altri siti

No me par miga cusì stupido el ragionamento de Stefano, anzi..

Se un sa nudar, se pol lanciar e zercar de salir su una scialuppa, se xe al largo e non a riva.

Varda el titanic, Rose no se salvava se no saveva nudar... :)

Solo per far un esempio comprensibile :D

El fatto xe che i famosi utonti, appena salidi a bordo dovesi vardar tutte le manovre de evacuazion, e i dovesi far una prova. Scommetto che el 60% almeno dei utonti quando xe partido l'allarme (in ritardo) i se ga zercado e no i saveva sai ben dove andar. Questo pesa, e pesa molto.

Sicuramente saver nudar aiuta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×