Vai al contenuto

Maxi sondaggio su Sergione Aletti e Recchi


Sondaggio su Sergione Aletti  

30 utenti hanno votato

  1. 1. Qual é la più bella perla regalataci da Sergione Aletti in 4 mesi di presidenza?

    • La storiella del Zio d'Australia
    • La storiela del pullman
    • "Sono cresciuto nel mito dell'Unione!"
    • Serie A in due anni
    • A Natale saremo primi
    • Discepoli rimane anche se perdiamo tutte le gare
    • El caso Perlata
    • Settore giovanile al centro del mondo
    • La pantomina per ricordar Stefano Furlan
    • Darò gli avatar in beneficenza
  2. 2. Qual é la più bella perla regalataci da Recchi?

    • Siamo fortissimi!
    • Chi critica la squadra è un deficiente!
    • El biglietto de Salò
    • Sono mister 7 promozioni
    • Galasso è un grande colpo!


Messaggi raccomandati

te se ga dimenticado la boutade piu' clamorosa..ad aprile 2012 la squadra se allenera' nella casa dell'Unione..

Per la precisione, e val anche per la cucciolina che ga scritto la stessa roba, va ditto che Aletti gaveva dito (iero presente alla conferenza): SE a gennaio el Comune ne da tutti i permessi, ad aprile rivemo ad aver za almeno un campo de erba su cui allenarse mentre i lavori va avanti.. e se tutto procedi liscio a fine 2012, inizio 2013 podessi esser tutto pronto. La cosa, quindi, iera abbastanza meno assurda de come te la dipingi, secondo el mio punto de vista. Nel senso che un campo de balon e una casetta cn spogliatotio e doccie no ghe vol ann peraverla, lo scoglio iera appunto quel dei permessi, ma la premessa de Aletti iera stada proprio quella.

Link al commento
Condividi su altri siti

in 6 mesi,senza ancora aver comprado tutti i terreni,senza che ghe sia certezza de l'edificabilita',senza permessi,permessini e permessucci,a Trieste, in Italia,neanche un plastico te fa..

altroche' campetto e spogliatoio.

:bye:

comunque,continuemo a darghe anche sto minimo de credito..andemo avanti cussi,ah.. :doh:

comunque xe vero..el progetto ghe iera..eccolo in anteprima.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per la precisione, e val anche per la cucciolina che ga scritto la stessa roba, va ditto che Aletti gaveva dito (iero presente alla conferenza): SE a gennaio el Comune ne da tutti i permessi, ad aprile rivemo ad aver za almeno un campo de erba su cui allenarse mentre i lavori va avanti.. e se tutto procedi liscio a fine 2012, inizio 2013 podessi esser tutto pronto. La cosa, quindi, iera abbastanza meno assurda de come te la dipingi, secondo el mio punto de vista. Nel senso che un campo de balon e una casetta cn spogliatotio e doccie no ghe vol ann peraverla, lo scoglio iera appunto quel dei permessi, ma la premessa de Aletti iera stada proprio quella.

Gimmi.oggi te tormento... :amicici: sempre in amiciza.eh...

ecco quel che scriveva, un utente a caso :rolleyes: , subito dopo la conferenza stampa...

Scritto il 08 November 2011 - 20:20

ordunque..

conferenza stampa affollata, con proiezione delle slide de una locandinache da stasera dorebbe anche essere scaricabile dal sito.

In estrema sintesi, e partendo dal presupposto che la triestina non ha un terreno di allenamento e ha solo 5 squadre giovanili e in questo modo non si può far calcio, l'Aletti ha costituito una società, la Triestina servizi, (credo srl, ma non si è capito bene) che è detentrice del marchio triestina calcio, e proprietaria di tutto quello che sarà il centro sportivo.

Aletti e i suoi hanno individuato un'area (non può ancora dire dove per evitare speculazioni, ma non padriciano) di quasi 10 ettari, che conta di acquisire completamente entro il 5-10 dicembre, per la somma complessiva di circa sei milioni di euro, 4 e mezzo dei quali già versati, e solo 200.000 son soldi di una banca, gli altri capitale proprio. Da quando i terreni saranno completamente proprietà della triestina servizi, Aletti è pronto a partire con la costruzione: 3 campi a 11, 3 a sette di cui uno coperto, 8000 mq di foresteria, magazzini, centro di riabilitazione, palestra piscina, tutto per la triestina. Aletti non chiede un euro a nessuno, ma solo agli enti competenti di velocizzare al massimo l'iter dei permessi perchè ci vorrà quasi un anno per realizzare il tutto. Se i permessi arriveranno in un paio di mesi, lui conta di far allenare la squadra nei nuovi campi (che saranno in sintetico e anche quello del rocco lo diventerà) i primi di aprile 2012. Un vero e proprio sogno, tanta roba, e i soldi li mette lui.

indovina chi l'ha scritto? :ehsi:

Modificato da alvin66
Link al commento
Condividi su altri siti

Gavè dimenticado el luto al bracio e el minuto de silenzio per el mulo morto al Palatrieste, fato solo per ingrumar consensi, dopo che no el vedi de tre ani el fio adolescente e dopo che ghe scariga i falimenti in schena ala fia! Che omo de M.

Intendo de Milano ovviamente.

Link al commento
Condividi su altri siti

[/b] Se i permessi arriveranno in un paio di mesi, lui conta di far allenare la squadra nei nuovi campi (che saranno in sintetico e anche quello del rocco lo diventerà) i primi di aprile 2012. Un vero e proprio sogno, tanta roba, e i soldi li mette lui.

indovina chi l'ha scritto? :ehsi:

Scusime Alvin, xe esattamente la stessa cosa che go scritto sora, eh.. SE i permessi arriva a inizio gennaio (un paio de mesi da nizio novembre) i campi per allenarse xe zà disponibili ad aprile. E ghe sta benissimo, cossa te vol che sia posar do campi sintetici e coverzer uno con un balon??

Chiaro che la costruzion principale, quella con le stanzettine, piscinette, palestrine, ecc.ecc. xe un'altra storia e fossi stade pronte dopo almeno un anno.

Nella stessa discusion, oltretutto, go dito apertamente che compredevo perfettamente gli scettici, o attendisti, dopo aver visto i danni de ton8 e quel'altro.

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusime Alvin, xe esattamente la stessa cosa che go scritto sora, eh.. SE i permessi arriva a inizio gennaio (un paio de mesi da nizio novembre) i campi per allenarse xe zà disponibili ad aprile. E ghe sta benissimo, cossa te vol che sia posar do campi sintetici e coverzer uno con un balon??

Chiaro che la costruzion principale, quella con le stanzettine, piscinette, palestrine, ecc.ecc. xe un'altra storia e fossi stade pronte dopo almeno un anno.

Nella stessa discusion, oltretutto, go dito apertamente che compredevo perfettamente gli scettici, o attendisti, dopo aver visto i danni de ton8 e quel'altro.

Voio far el difensor de ufficio de Alvin anche perchè la penso ESATTAMENTE come lui.

Scusa Gimmi, mi capisso el "se", ma lui all'epoca doveva ancora comprar i terreni (secondo sua stessa ammission). Ora, savemo benissimo che semo in Italia, e dove se ga mai visto che qualcosa se realizzi in pochi mesi senza gaver in man neanche un progetto (visto che el progetto no podeva esser compatibile - o magari anche si - col terren visto che no se saveva qual iera)?

E gli spogliatoi? Dove se gavessi lavado i giogadori? A casa de Lima/Evola/Galasso? :D In un terren sul Carso xe de far fognature, scavi, allacciamenti elettrici e idrici, certificazioni da parte dell'ASL de compatibilità, ecc ecc. E questo te lo fa in 3 mesi? Xe poco credibile, dai!

Se sa benissimo quala xe la burocrazia in Italia e lui gavessi rivado col suo quaquaraqua :D a far approvar tutto in pochi giorni? Mah, mi no ghe go credudo neanche per un attimo.

Link al commento
Condividi su altri siti

E in quella discussion, cucciolina, ve go difeso a spada tratta, a voi "scettici", affermando che iera tutto molto comprensibile.

Ma in quel terren sul Carso iera zà fognature, scavi, allacciamenti elettrici e idrici, ecc ecc. quindi, secondo mi, iera abbastanza credibile che un per de campi sintetici e un spogliatoio podessi esser fatti in qualche mese.

Adesso comunque, trovo abastanza inutile parlarne, effettivamente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusime Alvin, xe esattamente la stessa cosa che go scritto sora, eh.. SE i permessi arriva a inizio gennaio (un paio de mesi da nizio novembre) i campi per allenarse xe zà disponibili ad aprile. E ghe sta benissimo, cossa te vol che sia posar do campi sintetici e coverzer uno con un balon??

Chiaro che la costruzion principale, quella con le stanzettine, piscinette, palestrine, ecc.ecc. xe un'altra storia e fossi stade pronte dopo almeno un anno.

Nella stessa discusion, oltretutto, go dito apertamente che compredevo perfettamente gli scettici, o attendisti, dopo aver visto i danni de ton8 e quel'altro.

Voio far el difensor de ufficio de Alvin anche perchè la penso ESATTAMENTE come lui.

Scusa Gimmi, mi capisso el "se", ma lui all'epoca doveva ancora comprar i terreni (secondo sua stessa ammission). Ora, savemo benissimo che semo in Italia, e dove se ga mai visto che qualcosa se realizzi in pochi mesi senza gaver in man neanche un progetto (visto che el progetto no podeva esser compatibile - o magari anche si - col terren visto che no se saveva qual iera)?

E gli spogliatoi? Dove se gavessi lavado i giogadori? A casa de Lima/Evola/Galasso? :D In un terren sul Carso xe de far fognature, scavi, allacciamenti elettrici e idrici, certificazioni da parte dell'ASL de compatibilità, ecc ecc. E questo te lo fa in 3 mesi? Xe poco credibile, dai!

Se sa benissimo quala xe la burocrazia in Italia e lui gavessi rivado col suo quaquaraqua :D a far approvar tutto in pochi giorni? Mah, mi no ghe go credudo neanche per un attimo.

Beh....me par che la burocrazia italiana sia stado l'ultimo dei problemi de Aletti..... :paiazorendo: Per il resto quoto in pieno Cucciolina

Link al commento
Condividi su altri siti

E in quella discussion, cucciolina, ve go difeso a spada tratta, a voi "scettici", affermando che iera tutto molto comprensibile.

Ma in quel terren sul Carso iera zà fognature, scavi, allacciamenti elettrici e idrici, ecc ecc. quindi, secondo mi, iera abbastanza credibile che un per de campi sintetici e un spogliatoio podessi esser fatti in qualche mese.

Adesso comunque, trovo abastanza inutile parlarne, effettivamente.

Infatti.... ma tanti qua desso che xe scampado el morto cominza a parlar con i sentido dire, non xe che noi non gavevimo dubbi, ma iera anca tante robe che pareva verosimili, e come spesso ga ricordado Forest, non iera gnente de perderghe od alternative...

Link al commento
Condividi su altri siti

Però magari Recchi ga avudo veramente sette promozioni: basta che i lo gabi bocciado in terza media... :merodolodalrider:

Le ga anca avude se xe per quel, se te meti insieme quele in romania, bulgaria e da dove xe stado mandado via prima dela fine del campionado ... certo un modo sai opinabile de far i conti...

Link al commento
Condividi su altri siti

Su Galasso ve ne conto una, dopo basta se no el libro chi lo leggi piu'... Una sera me incontro con Recchi (iera la sera in cui el Novara bastonava l'Inter, de cui Recchi diseva che praticamente iera tutto merito suo) e parlando dela squadra ghe go chiesto con che procurator gaveva boni raporti, tutti me ga dito lui (oviamente...) ma Franco Zavaglia in particolar... "Bene - ghe dissi mi - alora visto che gavemo un ciodo a destra de nome D'Ambrosio e Galasso xe de Zavaglia e svincolado perche' non farghe un pensierin?" Risposta: "No, assolutamente, sempre rotto e poi non mi e' mai piaciuto come giocatore" vabbe', non convinto go dito mi. Un paio de mesi dopo me lo trovo qua presentato come un campione...

Link al commento
Condividi su altri siti

E in quella discussion, cucciolina, ve go difeso a spada tratta, a voi "scettici", affermando che iera tutto molto comprensibile.

Ma in quel terren sul Carso iera zà fognature, scavi, allacciamenti elettrici e idrici, ecc ecc. quindi, secondo mi, iera abbastanza credibile che un per de campi sintetici e un spogliatoio podessi esser fatti in qualche mese.

Adesso comunque, trovo abastanza inutile parlarne, effettivamente.

Infatti.... ma tanti qua desso che xe scampado el morto cominza a parlar con i sentido dire, non xe che noi non gavevimo dubbi, ma iera anca tante robe che pareva verosimili, e come spesso ga ricordado Forest, non iera gnente de perderghe od alternative...

:noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

E in quella discussion, cucciolina, ve go difeso a spada tratta, a voi "scettici", affermando che iera tutto molto comprensibile.

Ma in quel terren sul Carso iera zà fognature, scavi, allacciamenti elettrici e idrici, ecc ecc. quindi, secondo mi, iera abbastanza credibile che un per de campi sintetici e un spogliatoio podessi esser fatti in qualche mese.

Adesso comunque, trovo abastanza inutile parlarne, effettivamente.

Ma mi no so quale xe el famoso terren, come non lo sa quasi nessun. Siccome, come suggerisi Guiz, mi parlo sul sentito dire, gavevo capido che sti famosi terreni iera da trasformar da "campi di patate" in edificabili. No xe vero? I xe za edificabili? E dove caspita i xe??? :D E alla fine i li ga compradi o iera l'ennesima balla?

Comunque poco male. Resta el fatto che chi spera de gaver certi permessi in un paio de mesi in Italia, ga cosa sperar...

Link al commento
Condividi su altri siti

Su Galasso ve ne conto una, dopo basta se no el libro chi lo leggi piu'... Una sera me incontro con Recchi (iera la sera in cui el Novara bastonava l'Inter, de cui Recchi diseva che praticamente iera tutto merito suo) e parlando dela squadra ghe go chiesto con che procurator gaveva boni raporti, tutti me ga dito lui (oviamente...) ma Franco Zavaglia in particolar... "Bene - ghe dissi mi - alora visto che gavemo un ciodo a destra de nome D'Ambrosio e Galasso xe de Zavaglia e svincolado perche' non farghe un pensierin?" Risposta: "No, assolutamente, sempre rotto e poi non mi e' mai piaciuto come giocatore" vabbe', non convinto go dito mi. Un paio de mesi dopo me lo trovo qua presentato come un campione...

Coerente l'omo insomma!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×