Vai al contenuto

Pizzata SDS - venerdì 13 O_o :D


Messaggi raccomandati

Mi e el mio cugin milanista Atleticoiero :D gavemo pensado de organizzar una pizzata SDS per venerdì 13 :pauraaaa:

Chi ga voia de venir, se segni pur qua sotto :ehsi:

PARTECIPANTI

- Alvin

- Atleticoiero

- Cazzaballe

- Cucc

- Gimmi

- Mex

- Renzo

- SandroWeb

- Tifosa

- Titti

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

Milanista xe una parola grossa... disemo che l'avvento de Berlusca e Galliani (2 personaggi veramente odiosi!) ga minado fortemente la fede rossonera della mia famiglia! Anche se l'ultima squadra che me ga fatto veramente goder xe sta el Grande Milan de Carletto Ancelotti... Quel 3 a 0 al Manchester me metti ancora i brividi! Rocco e Liedholm uber alles!

Modificato da atleticoiero
Link al commento
Condividi su altri siti

presente anche mi:)

proposte per la pizzeria: la torre o bandiera gialla.. entrambe in zona san giovanni... se magna ben da quel che ricordo.. penserò ad altre :)

vegnerò anche mi, se me lassè.. per la pizza, secondo mi:

mare chiaro n.1 per la pizza in se

bandiera gialla per la location se xe caldo

rosso pomodoro per la location se xe freddo

Marechiaro anche mi concordo che merita sai, se femo dar la saletta de sora in caso e via :)

Bandiera gialla anche xe sai bona, me ga piasso quela volta che son andado!

Eventualmente anche quela dei fratelli la Bufala xe bona go sentido e no go mai provado :p

Rosso pomodoro iero l'altro mese, pizza bona, ma prezzi assurdi (30 euro in 2 per una pizza e una bireta a testa..) e per una qualità comunque nella media.

La torre invece mai provada :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme, ma in sti giorni son super incasinada... tra concerti e trovar i biglietti per l'Inter... :paiazorendo:

Alur alur, go prenotado per stasera al Bandiera Gialla ore 20.30.

Qua xe el link al sito della pizzeria se no savè dove che xe o volè guardarve in anteprima el menù :Dhttp://www.bandieragiallatrieste.it/

A più tardi, fioi! :bacini:

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme, ma in sti giorni son super incasinada... tra concerti e trovar i biglietti per l'Inter... :paiazorendo:

Alur alur, go prenotado per stasera al Bandiera Gialla ore 20.30.

Qua xe el link al sito della pizzeria se no savè dove che xe o volè guardarve in anteprima el menù :Dhttp://www.bandieragiallatrieste.it/

A più tardi, fioi! :bacini:

eeeeeh! La xe dura ah per i interisti sto fine settimana :amicici::vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

praticamente quela del campo del San Giovanni... ma mi de venerdì LAVORO DE SERAAAAAAA!!!!!!! de via Diaz tra le 21.35 e le 22.20 che go un buso me sa che no rivo a vignir magnar e filar.... comunque rossopomodoro ve la podè tignir, cussì come consiglio... e anche la bufala... la torre xe bona... anche el barattolo la de santantonio... e Dino in salita promontorio? non xe pizzeria ma chissenefrega... giusto per butar nomi a tutti....

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×