Vai al contenuto

Xbox 360.. 3 led rossi


Messaggi raccomandati

Famosissimo problema della console Microsoft.. Per un errore di progettazione incredibile...

Mi è capitata per le mani una Xbox con questo problema... Le guide sono molte sulla rete, anche i kit di componenti... Ma volevo chiedere se qualcuno ha testato questa riparazione di persona :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Go avudo una x360 con questo problema. Iera una dayone (prima serie).

Per 18 mesi la ga funzionado ben e poi...booom 3 led rossi. Per ovvi motivi no la go poduda mandar in assistenza.

Ovviamente son finido a vardarme tutte le guide possibili e tentar tutte le strade percorribili(compreso involtizzarla nei sugamani...),iero diventado un drago a smontar e montar la 360.

La soluzion migliore xe stada quella de modificar l'x-clamp che tien el dissipator,sostituendo ovviamente la pasta con una de qualita'. Tale soluzion,se no ricordo mal, ga prolungado l'agonia de qualche mese. Poi,rivada l'estate, la ga esalado l'ultimo respiro e me son rotto le bale de riverzerla per l'ennesima volta. Anche perche' ormai i componenti gaveva ciapado tante de quele "calde" che i iera totalmente fusi.

Me son comperado una bella arcade,tenindome el disco. Arcade che funziona ancora perche' venduda a un mio collega per ciorme l'ultima che ga el kinect.

El mio consiglio xe: lassa perder. Con quel che costa oggi la nova, perder tempo no ga senso. Sopratutto perche' quella serie xe nata mal con componenti che scaldava troppo. Per questo i ga fatto altre tre/quattro versioni in seguito.

Se non sbaglio la version piccola se aggira sui 100€ ormai. E per quanto riguarda i zoghi "furbetti" posso dirte la mia: no ga senso! Perche' te se ritrovi a passar el tempo a scarigarte el mondo,masterizzar,spender per dvd dual layer svodi e no rivar a zogar con tutto. Oggi se te va da Gamestop te trovi zoghi dai 9€ in su. Senza contar tutti quei che xe con l'Arcade nel marketplace (e certi xe veramente ben fatti). Te se compri un o due novita' che proprio te ghe tien e te vedera' che i zoghi te se li godi de piu'.

Se te vol, se pol risparmiar de parecchio sull'abbonamento de live. Go un pochi de siti (tutto legale) che ga bone offerte anche sui Mspoints.

Modificato da outrunner
Link al commento
Condividi su altri siti

No bon no me interessa così tanto gaver l'xbox :D Go za la play 3 che per mi xe avanti anni luce :)

Ma me xe rivada cusì in regalo e se per dieci euretti rivo a giogar un pochetin (la usasi solo per Halo, Fable e eventualmente Forza Motorsport) bene, ma pensavo anche de lasarghela a mia mamaci che la se vardi giusto i DVD. Ma bon, poi anche me piasi smontar e rimontar ste robe :)

Certo che le X-Claps xe la roba più oscena che go mai visto. Leggendo chi le ga sostituide vedo che xe molto volatile la question. Xe a chi ghe dura anni e a chi ghe durada un mese, immagino dipendi dal grado de danno che xe sta provocado..

Mi provo alla pezo go butado dieci euri ma me son divertido a smontar e veder lo scempio che ga fatto mamma Microzozz :D

Grazie comunque de averme dito la tua esperienza ;) Leger su forum mai visti xe diverso che leger su un forum che frequento sempre :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×