Vai al contenuto

Bottazzo, trattoria riaperta!


Messaggi raccomandati

La Trattoria de Bottazzo ga riaperto! (za da una decina de giorni in realtà rispetto alla data de questo post)

Xe un'altra gestion rispetto a quela dei ultimi anni prima della chiusura de un par de anni fa.

A prescinder dalla mia "lieve simpatia" per la Val Rosandra :rolleyes: , credo sia bel veder riviver la trattoria de Bottazzo.

Ultimo avamposto prima de un confin che no xe più, dove escursionisti ma anche passeggiatori occasionali pol magnarse una de gnocchi o una luganiga in un posto caratteristico se no altro per la sua posizion in fondo alla valle dalla parte italiana.

Una quindicina de anni fa (tempi de cui personalmente go i migliori ricordi associadi al posto), in primavera-estate el sabato ma soprattutto la domenica bisognava rivar presto, perchè iera sempre pien de gente e el posto no xe sai grando.

I tempi sicuramente xe un poco cambiai, ma un in bocca al lupo a chi ga avudo lo spirito e l'intraprendenza per riaprir e cercar de no far morir un posto comunque "storico" a suo modo, quale xe la trattoria de Bottazzo! :ehsi:

El link alla foto sotto mostra una parte del spazio all'aperto drio al local (la go scattada mercoledì sera verso le 19 e lo spazio, ma soprattutto la scritta :D portava ancora i segni della tempestina e della grandinada del giorno prima)

http://dl.dropbox.co...C_2353_lr_s.jpg

Me son fatto dar dalla siora el numero de telefono che i ga appena messo e za che son lo posto ah!

040 8325032

Giorno de chiusura: giovedì

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

...P.S vara che se l'è un scherzo te copo !!

Con le lame rotanti...?!? :rolleyes:

La notizia xe ovviamente seria e veritiera, no xe el primo de april ;).

Ignoro al momento el giorno de chiusura (sempre che el ghe sia). Ah e naturalmente xe verto da metà mattina, per pranzo. Poi el pomeriggio (sul tardo credo) a una certa ora i va via.

Link al commento
Condividi su altri siti

Se podessi organizar un meeting a zena la se xe verta a ora de zena :D

Mmh la vedo duretta. Per zena no dovessi esser verto, no xe che sia tutta sta gente che va in giro a pie per la valle anche col scuro come certi mussi :rolleyes: . Anche se magari mettendose d'accordo, se i savesi de gaver un gruppo i tegnisi verto, chi pol dir ?! Ma sarìa el problema del ritorno, da non sottovalutar se un no xe un minimo abituà ;) (anca senza calcolar un eventuale tasso alcolico anche lieve)

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie Chompo!

Sedotto dalla Tua mirabile descrizione dei luoghi (bon dai, gli gnocchi col gulasch :foracolcul: !!) son andà ieri (caldo boion però :incazzado: ).

Alle 13.00 poca gente e pranzo sotto la frasca rinfrescato da un bel :vino: bianco. Che gusto...

Giretto a Beka e ritorno, alle 15.30 xera pien...

Info: I gà verto il 1° giugno e i xe verti fino alle 17.00.

Son in debito: per la verità volevo lasciarti una birra pagata ma xera pien de gente che sentiva e me vergognavo de dir "pago na bira al me amigo chompo" :merodolodalrider: ... se te me lassa alla qualche segno de riconoscimento, la prossima volta sarò admepiente.

Viva bottazzo e i suoi cultori ! :telasalonga:

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh de che! ;) Se/quando te ricapiti da quelle parti no sta bazilar de lassar birretta pagada, al limite bevitela alla mia salute :cincin: .

Ma sti gnocchi alora? Me par de intuir che te ga pprezzado el bianco all'ombra del giardin, ma el magnar? Dìne come che te ga parso, za che te son el primo del forum qua a gaver sperimentado la nova cusina della trattoria :D

Link al commento
Condividi su altri siti

che strano Trieste la gà 300.000 anime (sto un ninin largo de numero par evitar che i soprima la provincia :haha: ) e la prima recension xe de un de Conejan (cap 31015!) bon vol dire che fazo onore al me nome :bandieraalabarda:

dunque gli gnocchi i xera sai boni :ehsi: però domenica iero de manica larga, perchè dopo la caminada alle 12.00 soto el sol, podevo magnar anca la sbara de 'l confin :superman: e bever el Rio Ospo tuto intero :vino:

prezzo onesto e cameriera gentile, no digo altro se no par che fazo publicità, anzi parlarò ben anca del rifugio Mario Premuda che mi sembra promettente e che ho visitato solo x dissetarmi :piria:

dimenticavo: ritorno con coreografia gentilmente offerta dal pubblico locale (leggi validissime mule "spiaggiate" sul fondo valle vicino alla cascata) così anche l'occhio :fulminado: ga avudo la sua parte ..

VIVA :imbriaghele:

Link al commento
Condividi su altri siti

che strano Trieste la gà 300.000 anime (sto un ninin largo de numero par evitar che i soprima la provincia :haha: ) e la prima recension xe de un de Conejan (cap 31015!) bon vol dire che fazo onore al me nome :bandieraalabarda:

Eh 300mila...una volta magari...ai bei tempi...quindi co' iera l'austria :D , 'desso ormai xe sempre meno gente a ts che nei ultimi 20-25 anni ga un calo demografico importante.

Meio ancora che la prima impression sulla trattoria te la ga fatta ti cittadino de conegliano (a proposito come se ciama i abitanti ?), cussì questo da un più ampio respiro, una dimension extra territoriale al nostro bel angolin che xe la Val Rosandra :D.

Thanks per le info ;) (ah per la sbarra del confin meio andar in trattoria a magnari gnocchi e lassarla star perchè ghe vol un grande chef, xe roba ssssai dura, ghe volesi cusinarla a lungo e con procedimenti de alta scuola :rotfl: )

Link al commento
Condividi su altri siti

I miei concittadini si chiamano coneglianesi, e siccome confiniamo con Vittorio Veneto, la città dei cavalieri, se te parli ancora ben de l'Austria te ris'cia una spedizion punitiva :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla: scherzo eh ...

bon dai adesso anca par i gnocchi sono a posto..... xe che son un ninin complicà co i gusti e, soprattutto a trieste, son un peripatetico, le paste creme carsoline le ciogo sol che a Opicina, il pasticcio di pesce lo magno a Mugia adesso i gnocchi a bottazzo... :DDDD par un pranzo completo i sarà 60 km :rotatoria: alla faccia de la crisi :DDDD

QUE VIVA BOTTAZZO!!

Link al commento
Condividi su altri siti

[OT

(OT) Se vole magnar ben (son mi la coga de solito :p) vegnì alla grigliata de sabato, altrochè! :D

http://www.elsitodes...entry1062285299

Ottimo, grazie per l'info. Bon, penso che andarò in trattoria 'lora :merodolodalrider:

(scherzo eh al solito ;) )

/OT]

:linguaccia: Dai, su su, passa almeno a saludar doman de sera :ehsi:

(OT chiuso per sempre :D)

Link al commento
Condividi su altri siti

............................le paste creme carsoline le ciogo sol che a Opicina, il pasticcio di pesce lo magno a Mugia adesso i gnocchi a bottazzo... :DDDD par un pranzo completo i sarà 60 km :rotatoria: alla faccia de la crisi :DDDD

Ahahaha grandissimo!

Praticamente el giro della provincia e mancasi ancora caffè e...ammazzacaffè :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...
  • 4 mesi dopo...

El buon Fabio che per quanto dalla sua riapertura la trattoria sia gestida da un'amica e dalla fia de quest'ultima, xe pur sempre el paròn de casa :D

Son transitado de là che iera za scuro praticamente e no iera più nissun, salvo lui intento ad armeggiar nella baracca e alora gavemo fatto 4 ciacole e ciapado una picia calda di fronte a una scodela de vin brulè :kkk:

f6baef221133488.jpg

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

ustia! passa i anni eh? me lo ricordo ancora mulon filiforme....

PS go fato l'addio al celibato la, tutta notte, e co me son sposà su mare e ciano xe vegnudi in cesa per mi (pepi e maria iera za morti) e me gaveva fatto tantissimo piazer

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Innanzitutto rifazendome al vecio post de Starlite devo far un po' de pubblica ammenda, in quanto la trattoria chiudi si al tramonto circa, ma mettendose d'accordo preventivamente, se xe un gruppetto, se pol combinar anche per la sera. Certo xe el problema de come rivarghe, ma per chi no vol far el sentiero con le lampade, magari impinindo ben i auti...:whistle:

Parte dell'interno della trattoria, con qualche addobbetto anche.

E ringraziamento pubblico alla signora, che quando go scattado 'ste foto, go poi dimenticado la fotocamera su un tavolo :testadamuro:. Fotocamera prontamente messa da parte e che go quindi recuperado el giorno dopo.

eb6379227053723.jpg

f05093227053785.jpg

88a67d227053851.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×