Vai al contenuto

Yacht posteggiato in piazza Unità


Messaggi raccomandati

Andate a leggere su Fb cosa scrive un esponente dell'opposizione... solo commenti positivi... ma al solito a TS non se pol vero Chompo e Maximilian?

Forse se el sindaco era uno della destra Chompo e MAximilian erano i piu' entusiasti...

Modificato da giuli61
Link al commento
Condividi su altri siti

Ma fame el favor dai Giuli, cossa ga a che far qua se pol o no se pol !?! De cosa ghe disi un esponente della maggioranza o dell'opposizion no me pol fregar de meno, mi dago el mio parer, che xe che se no ghe xe un ritorno economico, la scelta de quela posizion xe infelice! Piazza Unità xe la più grande (e la più bella aggiungo mi) piazza europea aperta sul mar! Circondada da palazzi de pregio e quel coso messo là in mezzo a frapporse alla vista frontale del municipio o laterale dei altri palazzi, mi la trovo una scelta infelicissima sempre che no ciapi un soldin per farlo. Soprattutto quando te podessi meterlo fronte mare amgari...

Link al commento
Condividi su altri siti

Bella bestiola, ma me associo alla domanda se el comun ciapa qualche boro per tegnirlo proprio là. Perchè altrimenti complimenti vivissimi al genio che ga scelto la location...:down:

pubblicita' anche a trieste vien fatta :

Nella serata di sabato 21 luglio 2012, Piazza Unità d’Italia a Trieste diventerà lo scenario della presentazione in anteprima mondiale del MCY 70, la nuova imbarcazione prodotta da Monte Carlo Yachts, societa’ del Groupe Beneteau con sede a Monfalcone (GO).

Trieste sarà così protagonista di un evento di caratura mondiale che assicurerà alla città visibilità sui media internazionali.

Il lancio del nuovo MCY 70 richiamerà in città oltre 200 invitati: i più importanti giornalisti della stampa specializzata e non solo, insieme alle autorità rappresentanti la Città, la Provincia e la Regione ed un selezionato gruppo di clienti, che certamente sapranno fruire dell’offerta culturale e commerciale dalla città.

Mio Link

p.s. speremo che vegni qualche sceicco e che i metti una bona parola per la triestina

Modificato da 666
Link al commento
Condividi su altri siti

giuli il solito "voi vardè solo el vostro lato politico" xe ridicolo, la posizion xe pessima, podeva metterlo decentrato e lasarlo in piazza unità secondo mi.

Poi il fatto che l'opposizion xe felice e chompo o mi no ghe andemo drio come cagnolini xe la prova che no xe el partito a far le idee.

P.S. per el resto un evento ottimo per pubblicizzar la nostra città ma ancor più ottimo l'arrivo in zona de una compagnia importante ;)

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

ciò, ma leggio sul serio???

xè una presentazion a livel mondiale, un 200 giornalisti del settor invitadi, riverà anche qualche probabile comprator de sta barcheta e cosa se pensa: bruto posto, bruto de veder coi turisti...

sarà...ma ieri sera co la xè rivada sule rive iera tuti che la guardava ... ben venga ste robe a trieste...ah già: no se pol :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

ciò, ma leggio sul serio???

xè una presentazion a livel mondiale, un 200 giornalisti del settor invitadi, riverà anche qualche probabile comprator de sta barcheta e cosa se pensa: bruto posto, bruto de veder coi turisti...

sarà...ma ieri sera co la xè rivada sule rive iera tuti che la guardava ... ben venga ste robe a trieste...ah già: no se pol :cherobeara:

Nisun penso gabi niente da dir sull'evento, solo sul posizionamento dello yacht.

Tantopiù che il motto de Cosolini xe "restituiamo Trieste ai cittadini" ma me par che ghe la concedi solo ai ricconi sullo yacht.

Cmq ripeto, ben venga sta gente. E che i se cioghi la Triestina :p

Link al commento
Condividi su altri siti

xe gente che iera incassada perche non i voleva meter el maxischermo dell'europeo in piazza unita'....

Beh "ridar Trieste ai cittadini" xe proprio questo..

Il fatto xe che i politici attuali dimentica le promesse pena i se senta :(

De certo l'idea che gaveva avudo de piazzarlo in piazza Verdi iera un'idea da dilettante. Poi la ga fatto schifo anche el service, ma non per colpa dell'amministrazion.

Un maxischermo in un angolo della piazza non rovina la vista del mar dalla stessa, quel yacht xe bellissimo e fa sognar, ma fa sognar anche un tramonto visto dal centro della piazza. E in sti giorni no se lo pol veder. Tutto qua, semplicemente questo.. No me par un discorso complesso.

Per quel se chiedemo se iera necessario (o per lo meno "monetariamente consigliato") metterlo la o se podeva defilarlo leggermente per permetter la vista de quel spettacolo che noi vedemo ogni giorno ma che un turista de passaggio pol gustarse solo quei pochi giorni che xe qua. Xe una domanda alla quale go visto risposte solo polemico-nervose ma no so perchè, xe una domanda penso legittimissima.

Link al commento
Condividi su altri siti

I miei complimenti. Questo xe el modo de dar piazza unita' d' italia ai triestini. Per montar un palco de 2 metri x 4 per una pedalata ecologica che se fa da quasi 30 anni per famiglie e fioi da sto anno ghe vol migliaia de euro de caparra . El risultato? No se pol far

Link al commento
Condividi su altri siti

Andate a leggere su Fb cosa scrive un esponente dell'opposizione... solo commenti positivi... ma al solito a TS non se pol vero Chompo e Maximilian?

Forse se el sindaco era uno della destra Chompo e MAximilian erano i piu' entusiasti...

I

xe de anni che non me fazo abbindolar dalla politica...bersaglio sbagliato come sbagliata è la posizione dei barcone ...ragiono con la mia testa

Link al commento
Condividi su altri siti

I miei complimenti. Questo xe el modo de dar piazza unita' d' italia ai triestini. Per montar un palco de 2 metri x 4 per una pedalata ecologica che se fa da quasi 30 anni per famiglie e fioi da sto anno ghe vol migliaia de euro de caparra . El risultato? No se pol far

forse perche le assicurazioni gaveva disdetto-aumenta de molto le polizze per eventuali danni alle cose comunali?

Link al commento
Condividi su altri siti

Il fattore "piazza unità" xe incredibile, la piazza xe stada tolta a tante manifestazioni storiche. Promesse, promesse, poi cul indrio.

Manifestazioni de bici, manifestazioni de auto storiche, motoraduni de beneficienza, orchestre de fiati.. E il Natale? Esempi chiari de come la città invece de tornar ai cittadini ghe vien letteralmente portada via.

E le serate estive?? In piazzette minori, evidentemente se fa questo per cittadini "minori".

Però per i barconi si, e questo oggettivamente fa :incazzado:

Podesi esser contento solo se i mati poza un bel po' de soldini e i vien usadi per qualcsoa per i cittadini.

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

pubblicita' anche a trieste vien fatta :

Nella serata di sabato 21 luglio 2012, Piazza Unità d'Italia a Trieste diventerà lo scenario della presentazione in anteprima mondiale del MCY 70, la nuova imbarcazione prodotta da Monte Carlo Yachts, societa' del Groupe Beneteau con sede a Monfalcone (GO).

Trieste sarà così protagonista di un evento di caratura mondiale che assicurerà alla città visibilità sui media internazionali.

Il lancio del nuovo MCY 70 richiamerà in città oltre 200 invitati: i più importanti giornalisti della stampa specializzata e non solo, insieme alle autorità rappresentanti la Città, la Provincia e la Regione ed un selezionato gruppo di clienti, che certamente sapranno fruire dell'offerta culturale e commerciale dalla città.

Mio Link

Bene, grazie de info e link :kkk:

Trattandose dunque de un evento volto anche se non soprattutto a dar visibilità a ts, resto comunque dell'idea che l'ubicazion sia infelice.

No xe lo yacht o qualsiasi altra situazion a dar valor alla piazza, xe la piazza per come la xe e sta che xe el valor. Per mi quindi l'oggetto in question andava posizionado diversamente (fronte mare? molo audace?) in modo che ad esser privilegiado e fatto risaltar, sia sempre e comunque l'ambiente piazza unità e dintorni, cosa che imho riesci meio se all'oggetto te ghe fa far da contraltare, anzichè tender a "soffocar" un po' l'ambiente come accadi invece con quel tipo de posizionamento.

Se poi invece questi paga (non ne go idea ma saria portado a dubitarne) e vol star lori là va benissimo.

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Ogni tanto resto allibida perchè vedo che el spirito del triestin xe sempre quel: criticon per natura.

Se se fa, perchè se fa. Se no se fa, perchè no se fa.

Credo che un minimo de equilibrio ghe voli sempre. Quanti giorni resterà là quel iot? 4 o 5? Madonna mia, el triestin riverà a sopportarlo o se mazerà dalla disperazion?

A mi invece me par una bona opportunità per pubblicizzar la piazza e la città aldilà della posizione felice o infelice.

Link al commento
Condividi su altri siti

che sia zinquanta metri più in zo o in sù, sinceramente no vedo cossa cambi de fondamentale. Me par che sia un'occasion per far girar un poco el nome de trieste e me sta benissimo. Se in altre occasioni piazza unità xe stada off-limits, me incazzerò per quelle, no che adesso "che se pol", devo ciaparmela. Quindi, per mi, ben fatta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×