Vai al contenuto

qual'è il peggior operatore telefonico secondo voi?


  

10 utenti hanno votato

  1. 1. Come da titolo.. che operator telefonico xè più scadente?

    • vodafone
      2
    • tim
      1
    • wind
      1
    • infostrada
      0
    • tre
      5
    • altro...
      1


Messaggi raccomandati

Secondo mi xè la tre... gò la scheda del cell per el lavor e la copertura xè veramente scadente.

E stago anche usando la chiavetta internet de un mio amico finchè no me fazo la linea telefonica... el paga 20 euro al mese per 300 ore de navigazion.. solo che, OGNI MESE, la chiavetta la vien rallentada dai 3 ai 5/6 giorni, con velocità de connession pari a zero... con anche 200 ore de navigazion ancora disponibili e senza scarigar assolutamente nulla (nè musica, programmi, film.. niente...).

Tre.. bocciata, no me affiderò mai a lori per nessun servizio... :disgust:

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Mah.....mi go 3 da quasi 2 anni su iphone e ipad con un contratto che, in pratica, i te regala l'apparecchio.....me trovo benissimo sia come tariffa sia per telefonar, dove non riva 3 entra Tim.....ovvio che se non go 3 non posso far il rooming per internet ma telefonar e messaggi si, senza sovraprezzo.....quindi per mi 3 superpromossa.

Invece boccio Wind perchè alla periferia della città entra molto spesso la rete slovena e, svodar la scheda in un baleno, se non te se accorgi, xe facilissimo!!! Mi go dovù cambiar gestor, non rivavo a difenderme....

Link al commento
Condividi su altri siti

go avudo 3 per diversi anni e me ga solo che ciuciado soldi, inutile dir che no tornerò mai da lori.

copertura pessima, qua a Ts te son praticamente sempre in roaming.

dopo son passado a vodafone, che go tenudo per poco più de un anno (poche offerte bone per chi xe cliente), e poco tempo fa son passado a tim e al momento no go niente de dir.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me uniso al coro. 3 il peggiore, vedo sempre porconar tutti quei che ga la 3, vodafone nei ultimi anni ga perso moltissimo, adesso go TIM e al momento me trovo benin, ga un solo difetto che però quando me capita il servizio clienti eccellente me lo risolvi subito.

Link al commento
Condividi su altri siti

no so, mi go vodafone da anni e me trovo benon :ave: (a parte i premi a catalogo che sta pegiorando tantisimo nei anni come raporto punti-"regalo")

poso dir che un mulo che conoso e che ga a che far con gente che riporta indrio aparechiature de telefono per casa riferisi che el ricevi indrio la vodafone station almeno un x de volte ala setimana...

altro no so...no voto no gavendo lamentele su altri operatori :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi son con vodafone da sempre, forsi son tropo pigro per zercar oferte meio ma me trovo bastanza ben, el problema dela rete slovena capita anche con questi, ma xe migliorà, la vodafone station la go e me funziona ben, qualche rara volta se incioda, ma basta chiuder e riaviar e torna la linea. Anche mi no gavendo metri de paragon no go votà

Modificato da Delio
Link al commento
Condividi su altri siti

TIM sicuramente l'operatore che offre maggiore copertura ....... e prezzi improponibili

Vodafone anche troppo caro rispetto a quello che offri e più orientato verso una clientela young ......

TRE purtroppo paga el flop de un per de anni fa, adesso per mi xè un OTTIMO operator, tanto xè che go cambiado tutti i cell per passar con lori dopo quasi 10 anni con vodafone, MAI avudo un problema

WIND no posso dir perchè mai provada !!!

i miei due cents dunno.gif

Link al commento
Condividi su altri siti

TIM sicuramente l'operatore che offre maggiore copertura ....... e prezzi improponibili

Vodafone anche troppo caro rispetto a quello che offri e più orientato verso una clientela young ......

TRE purtroppo paga el flop de un per de anni fa, adesso per mi xè un OTTIMO operator, tanto xè che go cambiado tutti i cell per passar con lori dopo quasi 10 anni con vodafone, MAI avudo un problema

WIND no posso dir perchè mai provada !!!

i miei due cents dunno.gif

Meno mal.....pensavo de esser l'unica a trovarme ben con 3.....confermo che anni fà iera un'altra musica, disemo una porcheria..... Oltretutto, cosa non da poco, le offerte 3 abbinade a uno smartphone xe imbattibili....

Link al commento
Condividi su altri siti

Meno mal.....pensavo de esser l'unica a trovarme ben con 3.....confermo che anni fà iera un'altra musica, disemo una porcheria..... Oltretutto, cosa non da poco, le offerte 3 abbinade a uno smartphone xe imbattibili....

quoto :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Io ho Vodafone dal 1997, ho avuto un secondo numero 3 e ho avuto problemi con la disdetta.

Per casa il migliore è fastweb, dopo 4 mesi con la Vodafone station l'ho spedita indietro imbufalito....

Link al commento
Condividi su altri siti

teletu - questi xe dei fenomeni - ghe fazo presente che volevo disdir el contratto fatto dalla mia povera mamma in quanto preferivo passar a telecom, me informa che devo mandar una racomandata con ricevuta de ritorno etc etc, fazo tuto quel che me vien richiesto ed un mese dopo me riva una telefonada de un supervisor, o cosa cavolo iera, che me diseva che la disdeta la doveva far mia mamma e nissun altro in quanto el contratto iera a nome suo... che fazo presente che iera piutosto dificoltoso in quanto i miei contati con l'aldila' xe scarsi, e questo me rispondi "sono le regole"... lo mando a cagar, blocco el pagamento in banca e desso vedemo...

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

teletu ............. che fazo presente che iera piutosto dificoltoso in quanto i miei contati con l'aldila' xe scarsi, e questo me rispondi "sono le regole"... lo mando a cagar, blocco el pagamento in banca e desso vedemo...

Te prego.....aggiornime come che va a finir perchè 'sta quà xe grossa.....oseria dir grossissima :cesso:

A casa gò Infostrada da anni e me trovo benon, mai problemi.

El cell xè una question a parte e non degna de sondaggio: TIM, ma con contratto ministeriale, quindi no pago quasi un klinz.....:travirgolette:

Link al commento
Condividi su altri siti

teletu - questi xe dei fenomeni - ghe fazo presente che volevo disdir el contratto fatto dalla mia povera mamma in quanto preferivo passar a telecom, me informa che devo mandar una racomandata con ricevuta de ritorno etc etc, fazo tuto quel che me vien richiesto ed un mese dopo me riva una telefonada de un supervisor, o cosa cavolo iera, che me diseva che la disdeta la doveva far mia mamma e nissun altro in quanto el contratto iera a nome suo... che fazo presente che iera piutosto dificoltoso in quanto i miei contati con l'aldila' xe scarsi, e questo me rispondi "sono le regole"... lo mando a cagar, blocco el pagamento in banca e desso vedemo...

No te pol farghe gestir tutto direttamente a telecom? Col codice migrazion i fa tuto lori :)

Link al commento
Condividi su altri siti

teletu - questi xe dei fenomeni - ghe fazo presente che volevo disdir el contratto fatto dalla mia povera mamma in quanto preferivo passar a telecom, me informa che devo mandar una racomandata con ricevuta de ritorno etc etc, fazo tuto quel che me vien richiesto ed un mese dopo me riva una telefonada de un supervisor, o cosa cavolo iera, che me diseva che la disdeta la doveva far mia mamma e nissun altro in quanto el contratto iera a nome suo... che fazo presente che iera piutosto dificoltoso in quanto i miei contati con l'aldila' xe scarsi, e questo me rispondi "sono le regole"... lo mando a cagar, blocco el pagamento in banca e desso vedemo...

Blocado giustamente el rid, cussì che no i possi rubarte i bori dal c/c, basta che te ghe mandi copia del certificato de morte via racc.a.r. (o E-mail certificata) e dopo lassili che i se rangi.

Anca se i minacia azioni legali.

Anzi, se te ga voia te ghe scrivi che se i continua a romperte i zebedei te ghe fa causa per dani ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Blocado giustamente el rid, cussì che no i possi rubarte i bori dal c/c, basta che te ghe mandi copia del certificato de morte via racc.a.r. (o E-mail certificata) e dopo lassili che i se rangi.

Anca se i minacia azioni legali.

Anzi, se te ga voia te ghe scrivi che se i continua a romperte i zebedei te ghe fa causa per dani ...

Si, si ghe gavevo za mandato il certificato de morte... solo che a questi (o forse iera solo quel fenomeno) non ghe bastava...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×