Vai al contenuto

Cambi Jolly FB 2012-2013, con restituzione crediti


Messaggi raccomandati

fazzo gli ultimi cambi jolly..

in entrata:

DIENER D. Sassari guardia valore 32 guardia USA

al posto di

Cinciarini D Montegranaro, valore 28 guardia ITA

in entrata:

HARRIS Lance Cremona valore 32 guardia USA

in Uscita:

HASBROUCK Kenny Bologna valore 29 guardi USA

8 soldi avevo e 7 soldi ho speso..

Modificato da alvin66
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 57
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

fazzo gli ultimi cambi jolly..

in entrata:

DIENER D. Sassari guardia valore 32 guardia USA

al posto di

Cinciarini D Montegranaro, valore 28 guardia ITA

in entrata:

HARRIS Lance Cremona valore 32 guardia USA

in Uscita:

HASBROUCK Kenny Bologna valore 29 guardi USA

8 soldi avevo e 7 soldi ho speso..

OPERAZIONE ACCETTATA

Te ga finido i cambi jolly e te vanza 1 credituzzo nerazzurro (che oggi val MOOOOLTO de più de ieri :foracolcul:)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Dunque, gavevo ciolto Hackett dopo la 1° CLICCAMI. Adesso xe passade le 4 giornate come da regolamento e come dir..."Daniel meno timbri, taiite i cavei e va' lavorar barbòn".

Dunque come intuibile :D la nostra società non intendi più avvalerse dei sui servigi, reintegrar Sabatini e recuperar qualche soldìn.

In questo caso le valutazioni xe quele odierne o quelle de 4 settimane fa quando iera stada fatta l'operazion?

Oggi: G HACKETT Siena 29 - G SABATINI Bologna 15 - gavessi 20 crediti residui

4 settimane fa: G HACKETT Siena 30 - G SABATINI Bologna 15 - 21 crediti residui

Link al commento
Condividi su altri siti

Dunque, gavevo ciolto Hackett dopo la 1° CLICCAMI. Adesso xe passade le 4 giornate come da regolamento e come dir..."Daniel meno timbri, taiite i cavei e va' lavorar barbòn".

Dunque come intuibile :D la nostra società non intendi più avvalerse dei sui servigi, reintegrar Sabatini e recuperar qualche soldìn.

In questo caso le valutazioni xe quele odierne o quelle de 4 settimane fa quando iera stada fatta l'operazion?

Oggi: G HACKETT Siena 29 - G SABATINI Bologna 15 - gavessi 20 crediti residui

4 settimane fa: G HACKETT Siena 30 - G SABATINI Bologna 15 - 21 crediti residui

Ok, ottimo! Te se ga brusado un cambio jolly, quindi te resti a 2 con 21 soldini nerazzurri (i valori xe quei de 4 settimane fa :D)

Link al commento
Condividi su altri siti

A disposizione:

20 crediti

5 cambi

Cambio 1:

OUT - Guardia - Raspino - Biella - 24

IN - Guardia - Cinciarini A. - Reggio Emilia - 30

Costo: 6 crediti

Cambio 2

OUT - Ala - Kangur - Siena - 26

IN - Ala - Diawara - Venezia - 30

Costo: 4 crediti

Costo totale dei 2 cambi eseguiti: 10 crediti

Saldo residuo:

10 crediti

3 cambi

Link al commento
Condividi su altri siti

A disposizione:

20 crediti

5 cambi

Cambio 1:

OUT - Guardia - Raspino - Biella - 24

IN - Guardia - Cinciarini A. - Reggio Emilia - 30

Costo: 6 crediti

Cambio 2

OUT - Ala - Kangur - Siena - 26

IN - Ala - Diawara - Venezia - 30

Costo: 4 crediti

Costo totale dei 2 cambi eseguiti: 10 crediti

Saldo residuo:

10 crediti

3 cambi

OPERAZIONI ANTIPUNTEGGIO QL ACCETTATA :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Titolari

ALA EBI

ALA DATOME 30 ROMA

CENTRO EASLEY xx SASSARI

CENTRO DUNSTON 30 VARESE

GUARDIA SHAKUR

Panchinari

GUARDIA HARRIS xx CREMONA

CENTRO GIGLI A. 30 BOLOGNA

CENTRO SALAFIA 16 AVELLINO

GUARDIA IURATO 16 AVELLINO

ALA DE VICO 16 BIELLA

Tribuna

ALA PREITE 15 BRINDISI

GUARDIA BELLONI 16 CREMONA

Link al commento
Condividi su altri siti

soldi go, mando i ultimi 2 cambi e me zogo el jolly en dicembre

IN OUT

ebi ala tyus

shakur guardia gibson

Go fatto un poco de casin coi nomi :wacko:

Mamo, se te fa sti cambi non te ga più jolly de giogar in dicembre :D

Comunque accetto l'operazion. Te resta 0 cambi jolly e 22 crediti.

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

dopo aver visto la partida de oggi decido per un altro JOLLY

OUT el scandaloso TYUS A A CANTU' 32

IN el costante BRUNNER G. A R.EMILIA 32

E me tegno ben stretto l'ultimo jolly

OPERAZIONE ACCETTATA

:ehno:

L'Assochompatori, l'associazion garante per i consumatori ciompi :D, evidenzia come el valor de Tyus risulti esser 31 e no 32

http://www.fantatorn...se.asp?id=Cantu

EDIT:

oops e me iero dimeticà de scriver che quel de Brunner 33

http://www.fantatornei.com/basket/rose.asp?id=ReggioEmilia

Te podessi far credito Presidentessa...però dubito che dondon accettassi 2 scovazzoni nerazzurri...ehm soldini...boh insomma tanto xe uguaglio :rotfl:

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

:ehno:

L'Assochompatori, l'associazion garante per i consumatori ciompi :D, evidenzia come el valor de Tyus risulti esser 31 e no 32

http://www.fantatorn...se.asp?id=Cantu

EDIT:

oops e me iero dimeticà de scriver che quel de Brunner 33

http://www.fantatornei.com/basket/rose.asp?id=ReggioEmilia

Te podessi far credito Presidentessa...però dubito che dondon accettassi 2 scovazzoni nerazzurri...ehm soldini...boh insomma tanto xe uguaglio :rotfl:

Ehm, son in tremendo ritardo come risposta ma xe un periodo talmente incasinado sul lavor che no me go neanche accorto :baston:

Quando Dondon ga fatto el cambio, le valutazioni iera quelle (giuro che son andada a veder!). Le vien cambiade el martedì dopo el posticipo de lunedì sera e, ovviamente, in base alla prestazion del giogador.

Mi go autorizzado el mercoledì sulla base de ciò che gavevo visto lunedì. Giurin giurello sul biscione e se sa che sul biscione no se menti :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando Dondon ga fatto el cambio, le valutazioni iera quelle (giuro che son andada a veder!). Le vien cambiade el martedì dopo el posticipo de lunedì sera e, ovviamente, in base alla prestazion del giogador.

Mi go autorizzado el mercoledì sulla base de ciò che gavevo visto lunedì. Giurin giurello sul biscione e se sa che sul biscione no se menti :lol:

Ma certo cucc (e dondon). El punto no xe dubitar della bontà della valutazion postada da dondon e/o che no ti no te gabi neanche vardado. In nessun modo el mio rilievo ga a che far con questioni de buona fede o similia, pensieri che no me ga sfiorado neanche de striscio. Chiaro e tondo ;)

Xe però un rilievo definimolo "tecnico" che a mi me sembra decisamente importante e dunque "rilancio".

El posticipo del lunedì fa parte della tal x giornada, quindi le valutazioni vien cambiade dopo che vien giogada anche quela partida, solitamente de martedì come appunto te disi.

Va da sè quindi che quele del lunedì xe vecie. Se riferisi alla settimana prima.

Per quanto sora me par dunque oltremodo logico che autorizzando un cambio basandose sul lunedì come in sto caso ad esempio, automaticamente se riscia de autorizzar (riscia perchè non tutte le valutazioni cambia) operazioni che pol esser favorevoli o penalizzanti de uno o due crediti.

"Tecnicamente parlando" quindi, secondo mi quel che succedi xe che con questa autorizzazion ghe vien "regalada" l'operazion al mio gemellado dondon :). Operazion che in quela settimana in base ai sui crediti ed ai valori dei due, no el se podeva permetter.

Che prima del martedì o comunque quando esci le nove valutazioni no se possi autorizzar o meno cambi, no xe magari scritto de nissuna parte, ma francamente me paressi lapalissiano. Poi se son cofe diseme pur che no me offendo :p

P.S. Ed ora attendo guardingo e meditabondo le ire presidenziali della biscionessa per la mia insolenza alla "corte" :D

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

ostia...perdono mea culpa.....no savevo che le quotazioni cambiava al martedi'.....comunque se vole' podemo far una roba (tanto sia con Brunner che con Tyus gavessi perso lo stesso l'ultima partida) go visto che Diawara ga el stesso valor de Tyus (31) e quindi se xe un problema el primo cambio cambiassi Brunner con Diawara e no se crea precedenti......resto in attesa delle risposte dela bisa nerazzurra ma comunque come disi el mio gemel (Caino chompo ahaha) quele scovaze de dindini de quel color no li voio indrio....piutosto zogo in nove :paiazorendo: casomai se vien accetttada la seconda ipotesi prego la siora Presidente de dirme quanti soldini go dopo questo cambio

Modificato da dondon
Link al commento
Condividi su altri siti

No no, ormai l'operazion mi la go accettada e quindi el cambio va ben così.

Adesso, visto che xe un buso regolamentare, mi diria che se i partecipanti xe d'accordo, aggiungeria sul regolamento che i cambi se pol far da mercoledì a sabato.

Ribadisso comunque che l'insolenza de Chompo no ga uguali e quindi lo condanno a scriver nella sua firma "Io amo l'Inter" :ehsi:

:lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

..............(Caino chompo ahaha)................

Ahahaha :rotfl:

Però te vedi che quando le robe xe fatte con le corrette intenzioni, poi ghe xe una sorta de giustizia divina, dato che Brunner i lo ga operado d'urgenza de appendicite e starà quindi fora qualche giornata.

O meio ghe saria una sorta de giustizia divina...:rolleyes: visto che la vien calpestada dalla tirannia cucciolinesca :p, che pur de no tornar sui suoi passi, preferissi avallar un'operazion palesemente ciompa :D.

E alora bon tiente sto Brunner in corsia de ospedal ah caro dondon. Mi più che batterme democraticamente per salvaguardar i diritti comuni, no posso far :cherobeara:

quele scovaze de dindini de quel color no li voio indrio....piutosto zogo in nove

dondon SINDACO unico de trieste e muja! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×