Vai al contenuto

"Decathlon" al Montedoro Freetime, apertura ufficiale il 30 novembre. E a fine anno arriva anche Conbipel


Messaggi raccomandati

E' ufficiale: il punto vendita "Decathlon" del centro commerciale Montedoro Freetime di Aquilinia aprirà i battenti venerdì 30 novembre.

La catena di abbigliamento e accessori sportivi è dunque pronto ad accogliere tutti quei triestini costretti a "emigrare" in Friuli (dove Decathlon è presente a Udine e a Fiume Veneto) e anche la clientela proveniente da oltre confine.

Nella struttura di oltre 4.000 mq opereranno 40 dipendenti, praticamente tutti triestini (di cui una quindicina universitari); molta soddisfazione da parte del direttore del centro, Sergio Bavazzano, che ha svelato che un altro brand importante sbarcherà al Freetime entro la fine dell'anno. Ovverosia, la Conbipel.

Link al commento
Condividi su altri siti

Piano, piano Montedoro si sta ritagliando il suo spazio e la cosa non può che farci piacere, complimenti al direttore ed al suo staff

A mi no xe che me fa piazer. I Centri commerciali me metti una tristezza infinita sia per chi lavora sia per chi ghe passa le giornate sia per chi offri servizi simili in negozi più pici e se vedi socomber. No son mai stado al freetime, quindi no posso dar un giudizio.

Certo fa piazer 40 posti de lavoro, nulla de dir su quel. Però la logica del centro commerciale no xe che me piasi sai, anzi.

Vabbè, libero mercato ah..

Link al commento
Condividi su altri siti

sa Contea, te ga ragion che sta "formattazion" che i ne sta propinando xe un poco avvilente

ma se penso che questi no ghe beca el lavor a siora Mariucia che soto casa te vendi ancora i bisi sfusi....ma piutosto ai Rigutti, ai Vlach, ai Godina, ecc. che da tempo immemorabile se ga abituà a viver quasi senza concorrenza fazendo el bel e el cativo tempo in quanto paroni della città......eh beh, LUNGA VITA ai centri commerciai

i nostri commercianti "pici" come te li definisi ti, xe quei che meti ostacoli alle nuove aperture de foresti che li possi intralciar (per far esempi: Aliper, Leroy Merlin, Saturn, Decathlon stessa emigrada a muggia....) e che te sera piazza europa e i mercatini de natale (se non fatti de lori)

Link al commento
Condividi su altri siti

come volevasi dimostrare, xe sul giornal de oggi la protesta dei esercenti perchè le casette natalizie sarà de gente de fora anziche dei locali

ma se mi tuto l'anno posso andar dai locali....poderò almeno quando che xe ste casette veder roba diversa, vegnuda de fora?

(si, no centra niente col decathlon ma se ricollega al discorso de prima de contea)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

ierimo a vederlo...grando xè grando (no come quel de udin me par...), una ressa ufo oggi pome alle casse e quà secondo mi xè la pecca...

5 sole casse ! :cherobeara:

a sto punto me domando: a trieste in generale i ga calcolado che basta meno casse nei negozi e nei super-iper mercati rispeto a le altre città?

cmq: beata l'ora che ga verto :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

sa Contea, te ga ragion che sta "formattazion" che i ne sta propinando xe un poco avvilente

ma se penso che questi no ghe beca el lavor a siora Mariucia che soto casa te vendi ancora i bisi sfusi....ma piutosto ai Rigutti, ai Vlach, ai Godina, ecc. che da tempo immemorabile se ga abituà a viver quasi senza concorrenza fazendo el bel e el cativo tempo in quanto paroni della città......eh beh, LUNGA VITA ai centri commerciai

i nostri commercianti "pici" come te li definisi ti, xe quei che meti ostacoli alle nuove aperture de foresti che li possi intralciar (per far esempi: Aliper, Leroy Merlin, Saturn, Decathlon stessa emigrada a muggia....) e che te sera piazza europa e i mercatini de natale (se non fatti de lori)

come volevasi dimostrare, xe sul giornal de oggi la protesta dei esercenti perchè le casette natalizie sarà de gente de fora anziche dei locali

ma se mi tuto l'anno posso andar dai locali....poderò almeno quando che xe ste casette veder roba diversa, vegnuda de fora?

(si, no centra niente col decathlon ma se ricollega al discorso de prima de contea)

quoto, senza contar che i preferisi vender un tocco a 100 che 2 tocchi a 70... no i vol esser competitivi con la concorrenza? bon, a sto punto ben venga i decathlon e compagnia.

Modificato da chipoldir
Link al commento
Condividi su altri siti

Piano, piano Montedoro si sta ritagliando il suo spazio e la cosa non può che farci piacere, complimenti al direttore ed al suo staff

A mi no xe che me fa piazer. I Centri commerciali me metti una tristezza infinita sia per chi lavora sia per chi ghe passa le giornate sia per chi offri servizi simili in negozi più pici e se vedi socomber. No son mai stado al freetime, quindi no posso dar un giudizio.

Certo fa piazer 40 posti de lavoro, nulla de dir su quel. Però la logica del centro commerciale no xe che me piasi sai, anzi.

Vabbè, libero mercato ah..

Te volessi el rigassificador al posto del Decathlon?

no, perchè i posti de lavor di cui se parla xè più o meno i stessi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Rob, evita de metterme parole che no go dito. Cossa c'entra el rigasificator dio solo sa...

Per mi esisti certe robe che travalica i bori, el lavor, l'occupazion, la crisi. Xe un limite mio forsi, ma go espresso un'opinion che se svincola in parte dal discorso economico ma che riguarda el modo de veder la vita: e el centro commerciale a mi me meti tristezza. Come che me meti tristezza chi el primo giorno ciol permesso sul lavor per 'ndar a veder el Decathlon, come se no el scampi.

Modificato da Contea di Trieste
Link al commento
Condividi su altri siti

Ri

a mi me meti tristezza che se te va a cior una giacca nei negozi del centro te la paghi come se la fossi in fibra de oro

Ma sa, no go sto pensier visto che no posso permettermelo. E anche se podessi no me interesso sai de abbigliamento. :) Però, permetime, se ciapassi 3000 euro al mese, per dir una cifra, sicuro me comprassi una giacca de Godina anche a 300 euro che una de HM a 50. Ognun spendi i boriin base ale proprie esigenze, me permeto però de poter dar giudizii de valore personale, che xe una mia idea, no la Verità.

No voio difender i negozianti triestini che xe una lobby fastidiosissima, semplicemente go dito che un centro commerciale come quel del freetime, quando gavemo za uno e mezo svodo a trieste (giulia ormai un mortorio e torri piene pei coridoi e basta) no ga senso. E me meti tristezza sia el centro steso che i frequentatori abituali (miga che se me servi un toco che trovo ale torri no ghe vado perché xe alle torri!).

No vedo la polemica :)

Link al commento
Condividi su altri siti

gnanche a mi no me servi giacche, iera solo un esempio

che te lo pol espander a ogni tipologia merceologica

e se la stessa roba (o equivalente) me convien al cc, no vedo el problema a andarghe

più concorrenza dovessi esser più convenienza no?

triste o no triste

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi esisti certe robe che travalica i bori, el lavor, l'occupazion, la crisi. Xe un limite mio forsi, ma go espresso un'opinion che se svincola in parte dal discorso economico ma che riguarda el modo de veder la vita: e el centro commerciale a mi me meti tristezza. Come che me meti tristezza chi el primo giorno ciol permesso sul lavor per 'ndar a veder el Decathlon, come se no el scampi.

Concordo, credo de non gaver mai comperado nè alle torri (a parte Mediaworld per motivi de mancanza de alternative, anche se xe caro in confronto A MOnfalcon, per esempio) nè al Giulia, xe ottimi negozi in centro e vado da quei. La roba de marca costa anche al centro commerciale, e per il resto xe roba scadente. Cmq go quei 3-4 posti de fiducia in centro che non tradisi mai. Me godo la città ed anche un aperitivo de fine shopping. I centri commerciali xe tristi de paura.

Link al commento
Condividi su altri siti

gnanche a mi no me servi giacche, iera solo un esempio

che te lo pol espander a ogni tipologia merceologica

e se la stessa roba (o equivalente) me convien al cc, no vedo el problema a andarghe

più concorrenza dovessi esser più convenienza no?

triste o no triste

sa, oltre che esser rompibalotas son anche antiliberista, indi no son d'accordo. Son come i veci so :))

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×